Multi Platform Rise Of The Tomb Raider

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Crystal Dynamics
تاریخ انتشار
2015
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One

lnghh1qe6pkqmsjhf7si.jpg


سازنده: Crystal Dynamix
ناشر: Microsoft Studios
تاریخ انتشار: تعطیلات 2015 میلادی



بازی Rise Of The Tomb Raider ادامه ای بر نسخه reboot بازی Tomb Raider که سال گذشته عرضه شد، خواهد بود.
این بازی در طول کنفرانس شرکت مایکروسافت با یک تریلر معرفی شد.
سری Tomb Raider را می‌توان به عنوان یکی از پر فراز و نشیب ترین بازی های ژانر اکشن‌ادونچر نام برد. اولین شماره بازی در سال 1996 منتشر شد. شخصیت اصلی بازی لارا کرافت نام داشت. شخصیتی که از روی شخصیت محبوب ایندیا جونز الهام گرفته شده بود. شماره اول بازی یک عنوان بی‌نقص در زمان خودش بود و استقبال نسبتا خوبی هم از آن شد. همین امر باعث شد تا ادامه های مختلفی برای این بازی در طول سالیان گذشته ساخته شود، اما متاسفانه هر شماره دارای نواقص مختلفی بود و هیچ وقت نتوانست تجربه نسخه اول بازی را تکرار کند تا این که در سال 2011 شرکت Crystal Dynamics نسخه Reboot شده بازی را معرفی کرد. این بار همه چیز فرق کرده بود. لارا کرافت جوان و کم تجربه به سرعت توانست در دل طرفدران ژانر اکشن ادونچر جای باز کند. داستان، گیم پلی و گرافیک بازی به صورت کلی دگر گون شده و از آن حالت خشک و کلاسیک بیرون آمده بود. با محبوبیت نسخه اول استودیو Crystal Dynamics تصمیم گرفت ساخت ادامه این عنوان را هم در دستور کار خود قرار دهد. بازی ابتدا در E3 سال 2014 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC معرفی شد. اما این تمام داستان نیست، دو ماه بعد و در طول کنفرانس Games Com شرکت مایکروسافت اعلام کرد که Rise Of Tomb Raider به صورت انحصاری برای کنسول های مایکروسافت منتشر خواهد شد. متاسفانه تا به امروز اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده و فقط ما می دانیم بازی ادامه دهنده نسخه قبلی این عنوان است. بعد از آن که لارا کرافت جوان موفق شد از جزیره و وقایع شماره اول جان سالم به در ببرد، در این شماره قسمت جدیدی از ماجراجویی های او را تجربه خواهیم کرد. بر خلاف شماره اول این بار لارا کرافت به یک شخصیت پخته و با تجربه تبدیل شده‌است. به نظر می رسد این بار ماجراجویی های او از جزیره گرمسیر شماره اول به محیط های کوهستانی و برفی انتقال یافته‌است. با توجه به موفقیت شماره اول و همچنین حمایت مایکروسافت از این عنوان، به نظر می رسد باز هم شاهد Tomb Raider بی نقصی خواهیم بود.
منبع: بازی سنتر

بازی Rise Of The Tomb Raider در تعطیلات سال 2015 میلادی به صورت انحصاری برای Xbox منتشر خواهد شد.

........................
 
Last edited by a moderator:
نمیدونم متوجه این نکته تو تریلر های Rise Of The TR شدید یا نه، ولی در کنار لوگو کیریستال (که قاعدتا باید لوگو ناشر باشه) بجای لوگو Microsoft studios لوگو خالی ـه Mictosoft نمایش داده میشه/شده:-/
تا اکتشافات بعدی خدانگهدار:دی
 
این تریلر خیلی عالی بود. واقعا خیلی مشتاقم ببینم بازی چجوری عمل میکنه. راستی ببر هم توی تریلر بود!

پ.ن. البته من اصلا دوست ندارم حیات وحش توی بازیو :دی
 
یوروگیمر نسخه Preview بازی RotTR رو بررسی کرده:

Digital Foundry: Hands-on with Rise of the Tomb Raider

Digital Foundry: Hands-on with Rise of the Tomb Raider • Eurogamer.net

کلا گفته بازی خوبیه تو بعضی جهات نسبت به TR قبلی پیشرفت داشته و از این حرفا که خیلی لطف کرده!!! ....
ولی یه چیزی رو من روزی که مقاله منتشر شده بود داخل مقاله خوندم که واقعا شاخ درآوردم:

Lighting and materials are a bit of a mixed bag. We're not certain how the game's assets were authored, but it does not appear as if a physically-based approach to materials is in place. While specular effects help to produce some attractive surfaces in sunlight, shadowy regions appear flat by comparison. Physically-based rendering can transform the simplest of objects, adding a great deal of realism in how light plays across their surfaces - but Rise of the Tomb Raider falls more into line with the Definitive Edition here.

منتهی چون دیدم مقاله رو DF نوشته شک کردم به اینکه شاید من اشتباه میکنم بالاخره DFـی گفتن و ...
داخل مقاله نوشته بود که متریال بازی PBR نیست!!!!! من نمیدونم واقعا چی بگم! بچه 10 ساله رو اگر بهش توضیح بدن PBR چی هست و 30 ثانیه یکی از دموهای RotTR رو ببینه بالای 10 تا مورد از نشونه های PBR رو تو بازی پیدا میکنه !!!!!
بگذریم ... گذشت تا اینکه دیروز یکی از سازنده ها تو جواب تویتی گفت که متریالهای بازی نه تنها PBR رندر میشه بلکه حتی یک قدم فراتر:

"We are using PBR with a new image based probe system for indirect lighting and reflections.”
95vb_tr.jpg

 
حجم بازی که مشخص شده 20 گیگ هست. پیج بازی هم تو استور زدن. نمیدونم چه صیغه ای هست خب برای پیش فروش هم بذاریدش دیگه خیالمون جمع شه:d
 
Rise of the Tomb Raider Hands On Preview
مایکروسافت تو سن فرانسیسکو برنامـه گذاشته و منتقدین و اهالیه رسانه را دعوت کرده تا سه ساعت اول تومـ ریدر را تجربه کنن ! :d
I was able to play approximately the first three hours of the campaign
I didn’t want to stop playing when the three hours was up but that is always a good sign for any game
I really enjoyed going through the first three hours of the game
and seeing what Square Enix and Crystal Dynamics has to offer for Rise of the Tomb Raider
If you played the 2013 version you should be right at home here
-----
interview with lead designer mike brinker
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or