Rise of the Argonauts

гадюка

کاربر سایت
Jul 21, 2008
3,979
نام
رضا
سلام.خسته نباشید.یه سوال داشتم.من مرحله اخرشم.غول اخرش که مشاور خودم هستش باید چطوری از بین ببرمش.لطفا راهنمایی کنید.با تشکر از شما.:love:
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
غول اخرش که مشاور خودم هستش
دیگه خسته شدم از بس توی این تاپیک ها خودمو جر دادم که ایوحناس داستان بازی رو فاش نکنین. :mad:

نگین کیه نمیشه مثلا ؟؟
 

Death Proxy

مدیر انجمن
Mar 7, 2006
3,685
نام
محمد طالبیان
سلام.خسته نباشید.یه سوال داشتم.من مرحله اخرشم.غول اخرش که مشاور خودم هستش باید چطوری از بین ببرمش.لطفا راهنمایی کنید.با تشکر از شما.
اول باید نیزه رو به طرفش پرت کنی تا پرت بشه پایین بعدش هم مشخص هست.
دیگه خسته شدم از بس توی این تاپیک ها خودمو جر دادم که ایوحناس داستان بازی رو فاش نکنین.
نرود میخ اهنین بر سنگ
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
داستان بازی چیه ؟
هیچی یکی از هیرو های بزرگ (شایدم امپراطور دقیق متوجه نشدم اونجاش رو ) یونان میخواد ازدواج کنه که سر مراسم زنشو می کشن. حالا میخواد بره زنشو برگردونه. یعنی زنده کنه.
 

Saba47

کاربر سایت
Mar 12, 2008
181
داستان بازی چیه ؟
این بازی بر اساس داستان معروف جیسون و آرگونات ها که جزیی از اسطیر یونانه ساخته شده، البته اینجا نمی تونم اون داستان رو بگم (برای اطلاعات بیشتر به کتاب ها یا سایت های مروبط به اساطیر یونان مراجعه کنید)، ما در کل ساختار کلی اینه که یه قهرمان یونانی به نام جیسون به همراه گروهی قهرمانان دیگر (از جمله هرکول) برای پیدا کردن Golden Fleece یا پشم زرین به سفری طولانی می ره، اسم کشتی اون ها آرگو است و به همین دلیل به این قهرمانان آرگونات می گن.

البته در این بازی داستان تا حدی متفاوته، مثلا دلیل رفتن جیسون به سفر در اینجا مرگ همسرشه و اون می خواد با استفاده از پشم زرین همسرش رو زنده کنه، روی هم رفته تغییرات زیادی داده شده تا داستان برای یه بازی با این سبک مناسب بشه، اما باز هم روند داستان اونقدر قوی نیست که همیشه گیمر رو دنبال خودش بکشه، ولی از طرفی در بعضی قسمت ها واقعا خوب و درگیر کننده ست.

در رابطه با داستان اگر از طرفداران اساطیر یونان هستین با وجود ضعف ها باز هم می تونین از بعضی جنبه هاش لذت ببرین. این مسئله در رابطه با خود بازی هم صادقه، چون به همین شکل ضعف هایی در Design بازی وجود داره، و روی هم رفته کسی واقعا از این بازی لذت می بره که قبلا اطلاعاتی از اساطیر یونان داشته باشه یا حداقل بهش علاقه مند باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر