شرکت Respawn شاید ساکت ترین شرکتی باشد که در این چند سال اخیر به وجود آمده است.مصاحبه ای با سران این شرکت یعنی Jason West و Vince Zampella انجام شده است که صحبت های جالبی در آن گفته شده است.
"من فکر میکنم یکی از چیزهایی که ما باید در اینجا پایه گذاری کنیم این است که بتوانیم افرادی که در این جا کار میکنند را به کارشان علاقه مند بکنیم.Respawn در حال حاضر مالکیت IP در حال ساخت خود را دارا است پس اگر بتوانیم به کسانی که اینجا کار می کنند این احساس را القاء کنیم که این IP برای خودشان است آنها می توانند با تمام وجود برای آن کار کنند.ما تنها استودیویی نیستیم که می خواهیم این کار را بکنیم ولی این بزرگترین بخش کار ما است."
در سوالی که از West و Zampella پرسیده شد که بزرگترین چیزی که آنها از خروج از شرکت Infinty Ward یاد گرفته اند چه بوده است ، West در جواب این سوال گفت:"بزرگترین تغییر برای من تا آنجایی که می دانم این بوده که خیلی چیزها از وکیلها در مورد قرارداد بستن یاد گرفتم.این بزرگترین تغییر من است.
Respawn هنوز اطلاعاتی در مورد بازی جدید خود --که احتمالا شوتر است-- و قرار است توسط EA منتشر شود نداده ولی به احتمال زیاد به زودی خبرهای خواهد رسید.استودیو در حال حاضر 55 کارمند تمام وقت و 5 پیمان کار دارد که گروهی معمولی از نظر اندازه و تعداد است.
Zampella در این مورد اینگونه گفت که:"ما بزرگ تر خواهیم شد ولی به آرامی رشد خواهیم کرد."وی در ادامه این گونه گفت:"ما در اول کارمان با گروه خوبی شروع کردیم و در اکثر شاخه ها توانستیم مهندسان خوبی را استخدام کنیم ولی هنوز در بعضی شاخه ها به کارمند نیاز داریم و در هر جایی مهندسین خوبی را ببینیم مطمئنا آنها را استخدام خواهیم کرد."
West در تایید سخنان Zampella اینگونه گفت که:"ما گروه بسیار خوبی را جمع کرده ایم و تمام کسانی که در شرکت هستند فوق العاده هستند.ما در هر شاخه ای بهترین افراد را جمع آوری کرده ایم و من فکر میکنم این همان چیزی است که شرکت ما را با بقیه ی شرکت ها متفاوت می کند."
West و Zampella صاحب یکی از موفق ترین شرکتهای جهان هستند که در یک اتفاق بسیار مشهور از Activision اخراج شدند و سپس با دشمن دیرینه ی آن یعنی EA قرارداد بستند.
منبع:
"من فکر میکنم یکی از چیزهایی که ما باید در اینجا پایه گذاری کنیم این است که بتوانیم افرادی که در این جا کار میکنند را به کارشان علاقه مند بکنیم.Respawn در حال حاضر مالکیت IP در حال ساخت خود را دارا است پس اگر بتوانیم به کسانی که اینجا کار می کنند این احساس را القاء کنیم که این IP برای خودشان است آنها می توانند با تمام وجود برای آن کار کنند.ما تنها استودیویی نیستیم که می خواهیم این کار را بکنیم ولی این بزرگترین بخش کار ما است."
در سوالی که از West و Zampella پرسیده شد که بزرگترین چیزی که آنها از خروج از شرکت Infinty Ward یاد گرفته اند چه بوده است ، West در جواب این سوال گفت:"بزرگترین تغییر برای من تا آنجایی که می دانم این بوده که خیلی چیزها از وکیلها در مورد قرارداد بستن یاد گرفتم.این بزرگترین تغییر من است.
Respawn هنوز اطلاعاتی در مورد بازی جدید خود --که احتمالا شوتر است-- و قرار است توسط EA منتشر شود نداده ولی به احتمال زیاد به زودی خبرهای خواهد رسید.استودیو در حال حاضر 55 کارمند تمام وقت و 5 پیمان کار دارد که گروهی معمولی از نظر اندازه و تعداد است.
Zampella در این مورد اینگونه گفت که:"ما بزرگ تر خواهیم شد ولی به آرامی رشد خواهیم کرد."وی در ادامه این گونه گفت:"ما در اول کارمان با گروه خوبی شروع کردیم و در اکثر شاخه ها توانستیم مهندسان خوبی را استخدام کنیم ولی هنوز در بعضی شاخه ها به کارمند نیاز داریم و در هر جایی مهندسین خوبی را ببینیم مطمئنا آنها را استخدام خواهیم کرد."
West در تایید سخنان Zampella اینگونه گفت که:"ما گروه بسیار خوبی را جمع کرده ایم و تمام کسانی که در شرکت هستند فوق العاده هستند.ما در هر شاخه ای بهترین افراد را جمع آوری کرده ایم و من فکر میکنم این همان چیزی است که شرکت ما را با بقیه ی شرکت ها متفاوت می کند."
West و Zampella صاحب یکی از موفق ترین شرکتهای جهان هستند که در یک اتفاق بسیار مشهور از Activision اخراج شدند و سپس با دشمن دیرینه ی آن یعنی EA قرارداد بستند.