Resident Evil: Revelations: وجود تغییراتی که باعث ترسناک تر شدن می شود.

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,361
نام
Matthew
Resident Evil Revelations: وجود تغییراتی که باعث ترسناک تر شدن می شود.

RE-Revelations-Console-PC.jpg

در ماه های اخیر، خبر از تایید نسخه هایی بازی Resident Evil: Revelations برای پلتفرم های مختلف بودیم اما بنظر می رسد، نسخه ی کنسولی و HD متفاوت تر خواهد بود.

نسخه ی کنسولی بازی Resident Evil: Revelations تعداد کمی از عناصر جدید را دارد. از جمله این عناصر، وجود مکان دشمن های بصورت تصادفی ( Random) و آیتم ها خواهد بود.
در این باره، آقای Mike Lunn در صحبت های خود با Gamespot گفت که امیدوار است این اضافات به بازی، باعث ترسناک تر شدن و ترساندن بیشتر بازیباز می شوند.

وی می فرمایند:

" یکی از آنها که واقعا باعث ترسناک تر شدن بازی می شود، تغییر بصورت تصادفی موقعیت دشمنان و آیتم ها در بازی خواهد بود. بنابراین، هر زمانی که شما در حال قدم زدن در اطراف
محیط بازی باشید، ممکن است یکی از آنها در جلوی شما، بدون آنکه بدانید، ظاهر شود".

Lunn روز قبل ویدئویی از گیم پلی این بازی در نسخه های کنسولی منتشر کرد که می توانید اینــــــجا مشاهده بفرمایید.

این بازی در تاریخ 21 May امسال ( 21 اردیبهشت 92)، برای پلتفرم های PC ,Xbox 360 و PS3 به همراه کنسول خانگی Wii U، عرضه خواهد شد.


منبع #1
منبع #2
منبع #3
 
آخرین ویرایش:

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,361
نام
Matthew
خدایا این اراجیف دیگه چیه؟ مگه Diablo که آیتم رندوم بده! دشمن رندوم!!.

فکر کنم منظورش این هست که شما بدون اینکه بفهمید یهو جلوت دشمن سبز میشه، همون زامبی رو میگه، از آیتم ها هم گنگ بودن مکانشون هست، که بنظرم باعث بهتر شدن آن میشه
اینطوری شما برای سخت میشه گشتن و پیدا کردن مهمات و اسلحه، امیدوارم این حالتی که زامبی می کشی بهت تیر و ... بده رو بردارند خیلی مسخرست :|
 

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
نسخه‌ی 3DS نسبتاً خوب بود. امیدوارم لابد تغییراتی که ایجاد می‌کنند، خوب باشه. نه این‌که این تغییرات باعث بشه که ما دوباره شاهد RE 6 و RE: ORC باشیم:|
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
امیدوارم این تغییرات زیاد باعث نوآوری نشه که بیش از حد دل آدم رو بزنه..!!یواش یواش بره همون جای که خدا بیامرز RE 5 6 رفتن..!!!:|والا تو این جند وقته از بس این capcom گل کاشته تا بازی نکنم هیچ نظری نمیدم..!!
 

Fenola

کاربر سایت
Apr 23, 2010
245
نام
فربد
نسخه‌ی 3DS نسبتاً خوب بود. امیدوارم لابد تغییراتی که ایجاد می‌کنند، خوب باشه. نه این‌که این تغییرات باعث بشه که ما دوباره شاهد RE 6 و RE: ORC باشیم:|

روش حساب نکنید، دمویی که من دیدم بازی رو خراب کرد رفت. نمی دونم دمو گیم پلی نسخه ی 360 رو دیدید یا نه ولی گیم پلی فرق می کنه.
نسخه ی 3DS وقتی نشونه می گرفتی حرکت نمی کرد و این یکی از عوامل ترس در اون بازی بود. حالا تو این نسخه وقتی نشونه می گیری حرکتم می کنی :| بازی رو که دیدم بیشتر شبیه سری gears شده بود. :|
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
روش حساب نکنید، دمویی که من دیدم بازی رو خراب کرد رفت. نمی دونم دمو گیم پلی نسخه ی 360 رو دیدید یا نه ولی گیم پلی فرق می کنه.
نسخه ی 3DS وقتی نشونه می گرفتی حرکت نمی کرد و این یکی از عوامل ترس در اون بازی بود. حالا تو این نسخه وقتی نشونه می گیری حرکتم می کنی :| بازی رو که دیدم بیشتر شبیه سری gears شده بود. :|

اتفاقا توی نسخه ی 3DS می شد وقتی نشونه گرفت حرکت کرد
 

Fenola

کاربر سایت
Apr 23, 2010
245
نام
فربد
اتفاقا توی نسخه ی 3DS می شد وقتی نشونه گرفت حرکت کرد
واقعا؟!
ببخشید الان که دارم دوباره ویدیو نقد رو می بینم بعضی جاها یک ثانیه این کارا میکنه ولی به طور کامل نشون نمی داد برا همین نمی تونستم تشخیص بدم:p
بابا آخه خیلی اکشن شده بود تو این دمو از بازی که برای 360 دیده بودم.:(
 
آخرین ویرایش:

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
اگر اشتباه نکنم تو Resident Evil 3: Nemesis هم این مسئله اومدن دشمن و ظاهر شدن ایتم ها به صورت Random وجود داشت.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر