Multi Platform Resident Evil RE9uiem

تاریخ انتشار
جمعه 8 اسفند 1404
ناشر
capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
photo_2025-06-07_12-41-50.jpg
بازی Resident Evil 9 معرفی شد - تاریخ انتشار: ۲۷ فوریه ۲۰۲۶

عنوان Resident Evil Requiem نهمین بازی در سری اصلی رزیدنت اویل است. آماده شوید تا در یک بازی نفس‌گیر که تا اعماق روح شما نفوذ می‌کند، از مرگ فرار کنید. عصر جدیدی از وحشت بقا در سال ۲۰۲۶ آغاز می‌شود. پیشرفت‌های تکنولوژیکی همراه با تجربه عمیق تیم توسعه، داستانی غنی از شخصیت‌ها و گیم‌پلی‌ای ایجاد کرده که مثل همیشه غوطه‌ورکننده است.
 
آخرین ویرایش:
کار اشتباهیه بنظرم دوربین اول شخص سوم شخص، برای این بازی جور در نمیاد.
بلندپروازی زیاد خوب نیست تو نسخه ۶ هم اومدن همه چیزو با هم بدن که اون گند در اومد.
البته اگه حق انتخاب نداشته باشه چیز خوبیه.
اون بخشی که با گریس بازی میکنیم دوربین ، انیمیشنها ، طراحی مراحل رو برای اول شخص بهینه میکنن.
و تو بخش لیان اون موارد رو برای سوم شخص که این کاملا شدنیه و اصلا بازی/گیم پلی /ویژوال و... قربانی نمیشن.

اگه تو کل بازی این قابلیت حق انتخاب دوربین وجود میداشت آره حتما بازی لطمه میخورد.
چون حتما یکی از نماها این وسط قربانی میشد.
 
آخرین ویرایش:
چند بار دیدم دوستان اشاره می کنند که شکست اویل 6 به خاطر این بود قصد داشت هم ترسناک باشه وهم اکشن.تا جاییکه یادمه کاپکام بعد از اویل 5 گفت نسخه بعدی دوباره به ریشه های ترس برمیگرده.بعد از مدتی اعلام کرد سه سناریو داره وبخش لیون ترسناک و بخش کریس اکشن و بخش جیک مثل اویل 3 هست ولی مشکل اصلی زمانی بود بازی در همه سناریو ها اکشن خالص بود فقط اینکه از لحاظ اکشن هم باز در حد اویل 5 ظاهر نشد.در مورد دوربین هم من با هردو دوربین حال کردم ولی با سوم شخص خوب طبیعتا بیشتر دوستش دارم اما دوست دارم اگه سوم شخص هم باشه باز از شخصیت جدید استفاده بشه استفاده از از کاکتر های قدیمی در هر دو دوربین باعث اکشن شدن بازی و دور شدن از ترس میشه نهایت حظور لیون به نظرم در حد کریس در ویلیح باشه کمتر از نیم ساعت از تایم بازی
 
رزیدنت اویل 7 و 8 کاملا پیدا بود تمام انیمشنای سوم شخص رو داره فقط دوربین رو تغییر داده بودن مخصوصا شماره هشت که بعد ریمیکا اومد که سوم شخص کامل بودن . کنترل و اون سنگینی کلا همه چیزش از سوم شخص به اول شخص منتقل شده بود . اصولا همیشه همینجوری بوده شما وقتی سوم شخص رو داشته باشی اول شخص کردن اون بازی خیلی راحت ـه . اگه اینا بیان آپشن بزارن به نظرم میتونن دوتا تجربه یونیک از گیم پلی بازی اراعه بدن . اون نمای بسته و خفقان اول شخص یـ طعم و مزه خواهد داشت و کنترل سوم شخص و دوربین باز تر به مراتب کنترل بیشترش یـ مزه دیگه ای . اگه اینم نشد و همون سناریو دو شخصیت دو دوربین مختلف رو در نظر داشته باشن بازم این به معنی نیست که شخصیت Grace رو نمیتونن تو کات سینا نشون بدن. میتونن خیلی راحت بین کات سین اول شخص و سوم شخص سویچ کنن .
 
البته اگه حق انتخاب نداشته باشه چیز خوبیه.
اون بخشی که با گریس بازی میکنیم دوربین ، انیمیشنها ، طراحی مراحل رو برای اول شخص بهینه میکنن.
و تو بخش لیان اون موارد رو برای سوم شخص که این کاملا شدنیه و اصلا بازی/گیم پلی /ویژوال و... قربانی نمیشن.

اگه تو کل بازی این قابلیت حق انتخاب دوربین وجود میداشت آره حتما بازی لطمه میخورد.
چون حتما یکی از نماها این وسط قربانی میشد.
قرار دادن حق انتخاب دوربین تقریبا محاله به نظرم!
 
کی آرت جدید از RPD

WINA643.jpeg

قرار دادن آپشن‌‌ یا حق انتخاب برای دوربین امکان پذیره اما بنظرم ریسکش بالاست. مخصوصا اگر بخش‌ های گریس کاملا ترسناک و بخش های لیون به مراتب اکشن تر باشه سوییچ‌ بین زاویه دوربین زیاد با عقل جور در نمیاد. همه چیز بستگی به فلسفه طراحی بازی و‌ هسته اصلی گیم پلی داره.
 
داسک گالم:بازی بیشترین بودجه رو بین تمام عناوین تاریخ کپکام داشته
1000005314.jpg

.
.
.
شایعه:
بنا به گفته کسایی که دمو رو دیدن... مدت زمان دمو 30 دقیقا بوده... تمرکز رو شخصیت گریس رو حالت اول شخص بوده...اما گفته بعضی جاها به حالت سوم شخص هم سوییچ شده...
یک کاراکتر دیگه بازی داره... که برا پلیر ها آشنا هست...و تعداد زیادی سلاح هارو اون شخصیت خواهد داشت
1000005317.jpg
 
من دیگه نمیتونم واقعا. اینجا قشنگ پشم ریزونه از نظر گرافیکی. اونجا که برمیگرده قشنگ انگار سی جیه. تو مدل کارکتر واقعا به نظرم اینجا از تک دموی ویچر بهتره
پاک کردم...رکب خوردیم...اون AI بود :))
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or