Multi Platform Resident Evil 8: Village

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
May 2021
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
Blinking_warning.gif

صحبت در مورد هرگونه لیک داستانی در این تاپیک ممنوع میباشد در صورت رعایت نکردن برخورد میشه

146766



سازنده: Capcom
ناشر: Capcom
سبک: First-Person Survival Horror
پلتفورم ها: PS5, PS4, XSX, XBOXONE, PC
تاریخ انتشار: 7 می 2021 (17 اردیبهشت 1400)


اطلاعاتی که تا بحال منتشر شده:

  • وقایع بازی چندین سال بعد از RE7 رخ میدهد.
  • ایتن و میا وینترز بعد پشت سر گذاشتن حوادث هولناک RE7 و نجات یافتن از عمارت بیکرها، به ارامی و خوشحالی در گوشه ای به زندگی خود ادامه میدهند.
  • در این حین کریس ردفیلد چهره نام اشنای سری با حاظر شدن در محل زندگی وینترزها و انجام عملی غیرمنتظره دوباره مسیر زندگی ایتن را تغییر و او را در معرض زنجیره ای از حوادث قرار میدهد.
  • ایتن به دنبال یافتن پاسخی برای علت این حادثه و عمل کریس، سر از دهکده ای اسرار امیز در میاورد.
  • ایتن باید در محیط سرد و تاریک و پوشیده از برف دهکده با موجودات ناشناخته ای روبرو شود.
  • بازی بر خلاف RE7 تمرکز بیشتری روی مبارزه و جست و جو در محیط دارد.
  • بازی فاقد هرگونه لودینگی خواهد بود.
  • سیستم اینوتوری بازی مشابه RE4 (تتریس) خواهد بود.
نحوه اجرای بازی بر روی پلتفرم های مختلف:

RE Village.jpg

تصاویر:

ویدئوها:


 
Last edited by a moderator:
خب منم 3 4 ساعتی بازی کردم،اوایل میترسوند و خیلی خوب بود،توی قلعه ترس و جامپ اسکیر خیلی کمتر بود،داستان هم خیلی مرموز جالبه
نمیدونم چرا نمیتونم از بانو دیمیتریسک بترسم فقط :)) بیشتر سکسیه تا ترسناک
سازنده های بازی هم ظاهرا با دستای ایتن مشکل شخصی داشتن:D
گرافیک خوبه و بازی برعکس چیزایی که میگفتن بهینه هست و حداقل روی ۱۰۸۰ ti فریم خیلی خوبی میده بهم
 
متن زیر اسپویل نداره

بازی یک میکس از مانستر هانتر، کال آف، ترمیناتور، آنابل، P.T از نوع ملو و به مقدار زیاد دارای اکشن پر زرقوبرقه، حالا اگه خوب بگردید نشونه هایی از ایول هم شاید بتونید پیدا کنید!

لول دیزاین: لول دیزاین بازی خوبه، وارد هر لوکیشنی که می شید روی جزییات کار شده و بخاطر سندباکس بودن محیط از گشتو گذار خسته نمی شید، حیف این اتمسفر گیرا که فدای فضای اکشن بازی شده

دشمنان وگیم پلی: دشمنان که از سطر بالا مشخصه در چه سطح هایی قرار می گیرن در طول بازی! نباید در مورد منطق حضورشون صحبت کنم چون فقط هستن که سرگرمتون کنن! معماهای بازی بعضا زیادی ساده ان و چالش خاصی ندارن، گیم پلی بازی نسبت به نسخه قبلی پیشرفت محسوسی کرده و گان پلی هم با وجود دوال سنس قابل لمس شده، سیستم پاداش هم مثل ایول 4 با چاشنی های مختلف ترکیب شده، باس های بازی برخلاف طراحی خیلی خوبشون، موقع مبارزات بشدت ناامیدم کردن! آخرای بازی هم داستان شبیه فیلمای هندی/ایرانی شده بود مخصوصا بخش ایتن

گرافیک: پرفورمنس بازی روی PS5 فوق العادست و با وجود فعال بودن RT هیچ لودینگی وجود نداره در طول بازی، گرافیک هم چون بیسش برای نسل 8ــه راضی کنندست، مدیون انجین قدرتمندشه

داستان: به عنوان ادامه ایول 7 شایسته نبودو خیلی پرت شد از جریانات نسخه ای که خودش دنباله مستقیم محسوب می شه؛ حق می دم به بقیه که تافته جدابافته بدونن مسیری که در این نسخه پیش گرفتن، مخصوصا لوکیشن های پایانی که انگار مال یونیورس دیگه ایه!

حالا هر اسمی که دوس دارید روی بازی بذارید! الا ایحال ارزش تجربه رو داره و لذت خواهید برد

امتیاز من به بازی 6/10​
 
آخرین ویرایش:
در مورد اینکه چرا بدن ایتن اونجوری شد یه توضیحاتی میده اون کاتسین با Eveline.
میگه که توی شماره 7 همون اول توسط جک بیکر کشته میشه و این مولد تو بدنش بوده.
اونجایی هم که دستش رو تو شماره 8 قطع میکنن برا همین که بدنش تحت تاثیر مولد بوده میتونه دست رو بچسبونه سر جاش و سریع شروع کنه به تیرانداری و انواع اقسام ژانگولرا با دستی که 10 ثانیه پیش قطع شده :D
Logic#
=))
این توییستی که زدن منطقیه! چون همون اول RE7 نه تنها دست ایتن، حتی پاهاشم قطع میشه میتونه درستشون کنه.
کلا تمام این مدت یک خود ایتن درواقع زامبی بوده و در نقش اش بازی میکردیم برای یک بازی RE خیلی جالبه‌!:دی
 
  • Like
Reactions: kamyy
تا الان 6 ساعتی بازی کردم هنوز به باس دوم نرسیدم. قشنگ دارم میگردم. به شدت تا الان از بازی راضی بودم. از 7 که بیشتر لذت بردم. گرافیک عالی. صدا گذاری عالی. اتمسفر عالی. به قول بعضی از دوستان بازی ترکیبی از مجموعه هست ممکنه بعضی ها مثل من خیلی خوششون بیاد بعضی ها نه خیلی. ولی تا الان که بازی کردم قشنگ بازی اویل بوده نه چیز دیگه حالا تا آخر باید بازی کنم نظر کلی بدم. کافیه صدای محیط رو با هدست یا هدفون 3d گوش کنید تا استرس و هیجان رو تجریه کنید. همون یک ساعت اول بازی خودش حس ترس رو به آدم القا میکنه وقتی صدای گرگینه ها از صخره های برفی و پشت بوم خونه ها میاد. به شدت توصیه میکنم بازی رو به طرفداران و حتی اونایی که فن نیستن ( برای لذت بیشتر حتما با هدفون یا هدست 3d بازی کنید)
 
چقدر بخشی که مربوط به Beneviento بود خوب طراحی شده بود. کاملا متفاوت بود با فضای RE ولی شدیدا با کیفیت ساخته شده بود. چه زمانی که داشتیم پازل زیرزمین رو حل میکردیم و یه فرار مرغی خفن داشتیم چه وقتی باس فایتش شروع شد. به خوبی استرس رو منتقل کردن با طراحی عالی محیط، صداگذاری خیلی خوب و البته وسایلی که توی خونه میدیدیم! نمیدونم یه نفر چطور میتونه تو این بخش نترسه و استرس نگیره. مثل دهکده و قلعه، لوکیشن سوم هم طراحی بی نقصی داشت و شدیدا لذت بردیم
خیلی آروم دارم میرم جلو و تا جایی که بشه و امکانش باشه همه جارو میگردم.
 
آخرین ویرایش:
منم امروز این بخش رو تموم کردم ولی واقعیتش یکم نا امید شدم واقعا حیف این اتمسفر فوق العاده و اصطلاحا کریپی طور بازی و خود دانا بنوینتو نه هیچ پرداختی روی اینکه این کی بوده و اینا از کجا اومده یکم براش شخصیت پردازی بیشتری میکردن یه چند تا جا با خودش ست پیسی میزاشتن مثل چیزی که با دیمیترسک تو قلعه ساخته بودن واقعا و حتی به نظرم باس فایت که اگه بشه اسمش رو گذاشت باس فایت خسته ایم داشت و واقعا هم خیلی کوتاه بود و کاملا کشش مانور بیشتر رو داشت قشنگ به نظر من حتی یک ساعت بیشتر چون واقعا لذت بخش بود این بخش و هنوز سیراب نشده یهو تموم شد نمی‌دونم اینا محدودیت بودجه داشتن یا سر کرونا بوده یا نمیخواستن زیاد بازی طولانی شه نمی‌دونم چی بوده ولی اولین جمله ای که وقتی جعبه حامل پاهای رز رو گرفتم و عمارتش خارج شدم به ذهنم رسید این بود که یعنی همینقدر راحت؟حیف این طراحی لوکیشن اتمسفر و ویلن و ایده که اینقدر کم و بود و به دانا بنوینتو هیچی تقریبا پرداخته نشد.
 
منم یه توضیح کوتاهی از تجربه ای که کردم بدم.فعلا اواخر قلعه هستم تا اینجا، حس و حال سری بازی های رزیدنت ایول برام زنده شده پازل ها (اگر‌ بشه اسمش رو گذاشت پازل) ساده ولی جذابن.طراحی مراحل واقعا عالیه به خصوص داخل قلعه که یه جورایی یاد و خاطره عمارت اسپنسر رو زنده می کنه.من این بازی رو از نسخه هفتم خیلی بیشتر می پسندم چون بیشتر شبیه به ایول هست البته تا به اینجا.
 
چقدر بخشی که مربوط به Beneviento بود خوب طراحی شده بود. کاملا متفاوت بود با فضای RE ولی شدیدا بی کیفیت ساخته شده بود. چه زمانی که داشتیم پازل زیرزمین رو حل میکردیم و یه فرار مرغی خفن داشتیم چه وقتی باس فایتش شروع شد. به خوبی استرس رو منتقل کردن با طراحی عالی محیط، صداگذاری خیلی خوب و البته وسایلی که توی خونه میدیدیم! نمیدونم یه نفر چطور میتونه تو این بخش نترسه و استرس نگیره. مثل دهکده و قلعه، لوکیشن سوم هم طراحی بی نقصی داشت و شدیدا لذت بردیم
خیلی آروم دارم میرم جلو و تا جایی که بشه و امکانش باشه همه جارو میگردم.
شدیدا بی کیفیت؟!واقعا؟
 
دوستان خواهشا جواب بديد اونايى كه بازى كرديد .. الان من اولاشم رسيدم به همونجايى كه توى دمو بود حالا بعضى خونه ها هستن لاك پيك ميخان و قرمزن ميشه اونارو بعدن برگردم و بازشون كنم ؟ چون هيچى ندارم ميترسم برم توى قلعه و بعدش نشه برگردم
 
دوستان خواهشا جواب بديد اونايى كه بازى كرديد .. الان من اولاشم رسيدم به همونجايى كه توى دمو بود حالا بعضى خونه ها هستن لاك پيك ميخان و قرمزن ميشه اونارو بعدن برگردم و بازشون كنم ؟ چون هيچى ندارم ميترسم برم توى قلعه و بعدش نشه برگردم
دهکده رو میتونی برگردی ولی قلعه رو نه لاک پیک هات رو نگه دار واسه قلعه بعد که برمیگردی تو روستا کلی چیز اپشنال هست که انجام بدی
 
تایم پلی بازی چند ساعته؟! قلعه رو هم نرمال تموم کردم شد 4 ساعت.
تایمر خود بازی با تایمر واقعی اختلاف زیادی داره و عملا دروغ میگه:D چون زمان کات سین ها، زمان مردن ها و ریلود شدن از چک پوینت و زمان هایی که توی اینونتوری و مپ یا توی منوی فروشگاه دوک هستی رو حساب نمی کنه، پلی تایم واقعی بین ۱۲-۱۷ ساعت و پلی تایم خود بازی بین ۷ تا ۱۱ ساعته.
 
سلام به دوستان و اعضای فروم.
حدود یک ساعتی بازی کردم... تجربه م تا الان اینطور بوده: محیط بازی از بعد هنری بسیار بسیار زیبا و خاص طراحی شده. به شدت من رو یاد عنوان شماره چهارم انداخت یک ساعت اول بازی. مطلب دیگه در مورد ترس و جنبه های هارور بازیه که به نظرم نسخه ی قبلی چند پله بالاتر می ایسته. بر خلاف خیلی از طرفداران بازی؛ شماره ی قبل برای من همون رزیدنتی بود که باید میبود... شاید بگم تا یک ساعت اول بازی شخصیت ایتن یه آدم کاملا بی دفاع بود که برای زنده موندن با چنگ و دندان تلاش می کرد. اصلا همین بود که تا این اندازه ترسناک کرده بود شماره ی قبلو. ولی این شماره کمی از اون استرس و تلاش برای بقا رو کمتر کرده متاسفانه. آیتم ها نمیگم زیادن ولی کم هم نیستن. برای همین همیشه توان مبارزه در شخصیت اول داستان وجود داره. ولی به لحاظ طراحی محیط و گیمپلی؛ از شماره ی قبل یه سر و گردن بالاتر.
در مورد منتقد هایی که میگن بازی انقلابی نیست اینو میگم که به نظر شخصی من انقلاب تو بازی های ویدیویی به صورت ویژه تر در عناوین ترسناک یه کم سخت شده حقیقتا. همین که کمپانی های بازی سازی بتونن یه عنوان شسته رفته تحویل بدن که شما رو بی دغدغه سرگرم کنه جای تحسین داره. و به نظرم کپکام داره این کارو انجام میده.
داستان هم فعلا نظری در موردش نمیدم چون تازه بازیو شروع کردم و هر وقت تموم شد نظرم رو میگم. در کل عنوان شایسته ایه و ارزش خرید داره. دوستانی که دوستداره این سبک از بازیا هستن به هیچ وجه از دستش ندن چون عین یه جواهر وسط یه بیابون میمونه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or