شایعه Resident Evil 8 به زودی معرفی خواهد شد

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا

بنا به گفته‌ی Dusk Golem، اینسایدر معروف، کپکام عنوان Resident Evil 8 را در سال 2021 منتشر خواهد کرد.

اینطور که پیداست، این بازی در زمان توسعه در واقع Revelations 3 بوده اما با تغییراتی روبرو شده و تبدیل یه یکی از نسخه های شماره دار شده است.

Dusk میگه دلیل اینکه در ابتدای سال گفته بود تا عرضه RE8 چندین سال فاصله است به این خاطر بوده که سال گذشته "یک" عنوان RE8 در دست توسعه بوده که هنوز تا عرضه آن چندین سال فاصله است. اما کپکام نمیخواست که فاصله‌ی طولانی‌ای بین عرضه 7 و 8 وجود داشته باشه و به همین خاطر اون عنوان فعلا کنار گذاشته میشه و تست های داخلی و موارد دیگه راجع به توسعه Reve 3 به شدت مثبت بوده. Rev 3 از اونچه که انتظار داشتن، توسط تسترها خیلی بیشتر مورد رضایت قرار میگیره و کپکام 1 سال زمان بیشتری به توسعه بازی اختصاص میده و اسم بازی به RE8 تغییر پیدا میکنه. اطلاعاتی که راجع به یک عنوان RE که شخصیت اصلیش Ethan بوده و گرگنماها و جادوگرها توی بازی بودن کاملا درست هستن اما این اطلاعات قدیمی هستن و تغییراتی پیدا کردن.

بازی در روند توسعه تغییرات بسیار زیادی داشته تا بیشتر به یه نسخه اصلی شباهت پیدا کنه و این تغییرات در شخصیت ها و داستان و موارد دیگه بوده. پس چیزی که شما قراره ببینید ممکنه اون چیزی که شنیدین نباشه اما یه سری از المان ها به قوه خودشون باقی هستن.

بازی Cross Gen هست که یعنی بر روی کنسول های فعلی و نسل آینده منتشر میشه. تا چند ماه آینده کاملا رونمایی میشه (این ماه خبرهای بازی شروع به درز کردن میکنن). بازی اول شخص هست و طرفدارای سنتی (!) بازی ازش متنفر میشن چون قراره تغییرات اساسی توی داستان و دشمنان و غیره داشته باشه. تم های اصلی بازی توهم، دیوانگی و رمز و رموز و پنهان کاری هستن.

آپدیت 1:

135596


اطلاعاتی لو رفته از بازی:

اسم بازی Resident Evil VIllage هست
کریس نقش اساسی توی بازی داره. طراحیش هم عوض شده
ستینگ اروپایی، المان های عجیب و غریب
دشمن Stalkerـیی توی بازی وجود داره که جادوگره
احتمال سیستم UI اینونتوری بر اساس RE4
عرضه در 3ماهه اول 2021


آپدیت 2:

یه سری اطلاعات از بازی منتشر شده (از منابع Rely on Horror). حاوی اسپویل:

  1. شروع بازی برای طرفدارای قدیمی این بازی شُکه کننده خواهد بود و پیرامون کریس میچرخه. دموهای مختلف از مدل های مختلف برای کریس میگن. بعضیاشون میگن بیشتر شبیه ورژن مسن تر 7 هست و بعضیا میگن کلا تغییر پیدا کرده. بعضی تست ها میگن Mia Winters حامله بوده و بعضیا میگن بچه-ش به دنیا اومده.
  2. ایتِن بار دیگه شخصیت اصلی هست اما پخته تر شده. بعضی از تسترها اون رو تیز هوش تر و کم طاقت تر توصیف کردن. کرکتری که شباهت به Ash Williams داره؛ که RE7 در این زمینه ارادت خودش رو چندین بار به Evil Dead نشون داده. صدا گذار ایتِن و بقیه شخصیت ها دوباره نقش خودشون رو اینجا هم دارن.
  3. ورژن های مختلفی از اینونتوری تست شده. از ورژن بهتر 7 تا حالت تتریس مانند 4.
  4. دوربین بازی اول شخصه.
  5. بعد از Opening بازی، دمو توی یه دهکده برفی شروع میشه. ما در نقش ایتِن چندین خونه در حوالی اونجا رو جست و جو میکنیم و در تلاشیم که با بقیه ارتباط برقرار کنیم. NPC هایی که توی این خونه ها هستن، تمایلی به حرف زدن با یه خارجی مثل ایتِن رو ندارن. این شخصیت ها به زبون انگلیسی هم صحبت نمیکنن.
  6. دشمنان گرگنمایی (که توی لیک های اولیه بودن) بیشتر شبیه آدمای حیوانی هستن که پنجه های بلندی دارن. یه سکانس تعقیب و گریز هست که در بعضی از ورژن های دمو یا باید خودتون رو به مکان امن میرسوندین و یا مخفیانه از کنارشون میگذشتین. در بعضی ورژن های یه هم اسلحه کوچک داشتین اما در برابر این موجودات بی اثر بود.
  7. در نهایت شما به یه شاتگان میرسیدین و میتونستین در و پنجره ها رو تخته کنین تا تعقیب کنندگانتون رو کند کنین. شاتگان خیلی تاثیرگذارتر از اون یکی سلاح بود اما این حیوون نماها سر سخت هستن. در یکی از نسخه های دمو ناقوس به صدا در میاد و این جونورا میرن و در یکی دیگه توسط یه نفر یا یه چیز ناپیدا، صدا زده میشدن.
  8. بازی شدیدا تحت تاثیر 4 و ورژن کذایی 3.5 ساخته شده. اون دور شدن از ریشه های مذکور به این مربوطه که بازی به سمت المان های ماورا الطبیعیه رفته. توهم یکی از تاثیرات ماوراء الطبیعیه هست و سخت بتونین به دیگران اعتماد کنین و باعث بروز Flash Back هایی در بازی میشن. در یکی از ورژن های دمو، اون فلش بک ابتدایی باز در رویارویی با کریس اتفاق میوفته.
  9. رهبر این حیوون نماها ظاهرا یه موجود جادوگر مانند هست که بازیکن رو تعقیب میکنه و یه موجود گوریل مانند که زنجیر بهش متصل هست. جادوگره کشته نمیشه و وقتی بهش شلیک میشه، فرو میریزه و به حشرات تبدیل میشه. این جادوگر یه خنده مشخص داره که بهتون میگه در کجا حضور داره.
  10. بعضی از ورژن های دمو از فرار کردن ایتِن به قلعه میگن و بعضی به رفتن به پیش باقی نجات یافته و صحبت کردن باهاشون برای ورود به مخفیگاهشون میگن. یکی از نجات یافته ها شروع به توهم زدن میکنه و شروع به حمله به بقیه روستایی ها و کشتارشون میکنه. شما با یه زن روستایی دیگه موفق به فرار میشین و به یه خونه پناه میبرین اما روستایی متوهم خونه رو به آتش میکشه و دمو اینجا تموم میشه.
 
آخرین ویرایش:

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,152
خدا رو شکر سر عقل اومدن چهره کریس عوض کردن فاجعه بود نمیشد اون قیافه رو تحمل کرد

خیلی مطمئن نباشید. :D ظاهرا مدل کریس همون مدلی هست که برای RE7 اسکن کردند ولی یه سری تغییراتی تو چهره اش دادند تا بیشتر شبیه کریس قدیمی باشه.
طبق گفته لیکرها و اینسایدرهای محترم کریس نسبت به RE7 چاق و چله تر و هیکلی تر شده. یجورایی شبیه RE5 :D
مثل اینکه استروئید دوباره کار خودش رو کرده و احتمالا دوباره باید شاهد همچین صحنه هایی باشیم :))
E6zgm9j.gif
میدونستم جان تاکچی طاقت نمیره و کریس استروئیدی رو برمیگردونه. حتما توی بازی دو سه تا باس اندازه برج ایفل هم وجود داره :))

اما جدا از شوخی من نمیدونم چرا کپکام نمیتونه این لیک ها رو کنترل کنه. تقریبا هر کسی که بازی رو تست کرده یه سری از جزئیاتش رو فاش کرده، هر چند ممکنه تا موقع ریلیز همه اینها کم و بیش تغییر کنه.
 

mr.freeman

کاربر سایت
Jun 8, 2016
149
نمیدونم چرا دوست دارم این اطلاعات اولیه در مورد 8 حقیقت داشته باشه.

ظاهرا بعضی از فن ها بخصوص سنتی ها از این حجم تغییرات خوششون نیاد و از نظر اونها این نوع تغییرات نه تنها مناسب RE جماعت نباشه بلکه اصلا اونا RE واقعی حسابش نکنن.
ولی بعد از عرضه چند نسل ممکنه لازم باشه تغییراتی انجام بشه.
موقعی که نسخه 4 عرضه شد دیگه زامبی ها کنار گذاشته شد .شاید بدلیل اینکه اگرچه هنوزم زامبی ها طرفدار زیادی دارن ولی ممکن بود دیگه تکراری و خسته کننده باشن و نتونن اون حسی که با خورده شدن توسط اونها بهمون دست میداد رو همچنان تجربه کنیم.8->
دوربین هم از حالت ثابت دراومد و دوربین متحرک جایگزین شد که اینم خب یه سری مخالف ها و موافقان رو داره.اما در تجربه نسخه 7 و نسخه ریمیک 2 که دوربین از نوع متحرک بود دیدیم که آسیبی به تجربه ترس وارد نمیکنه.
نسخه 7 رو میتوان تا حدودی ریبوت دانست یعنی بنظر میاد کپکام دیگه قصد نداره بازی رو بصورت علمی تخیلی بسازه و دوست داره تجربه های جدیدی مثل وجود گرگ نماها و جاوگرها و کلا مسائل به ظاهر ماوراییی رو هرچند در حد کمی در بازی وارد کنه.به هر حال اینم میتونه دلیلش همون دلال تغییرات گذشته این سری در گذشته باشه چون قبلا هم زامبی ها کنار گذاشته شدن و یا دوربین از حالت ثابت به حالت متحرک در اومد.
ترجیح میدم این تغییرات رو بپذیرم اگه بتونن عنوان موفقی بسازن که واقعا تجربه ترس رو برگردونن و بازی رو از حالت تکنواختی در بیارن.
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
نمیدونم چرا دوست دارم این اطلاعات اولیه در مورد 8 حقیقت داشته باشه.

ظاهرا بعضی از فن ها بخصوص سنتی ها از این حجم تغییرات خوششون نیاد و از نظر اونها این نوع تغییرات نه تنها مناسب RE جماعت نباشه بلکه اصلا اونا RE واقعی حسابش نکنن.
ولی بعد از عرضه چند نسل ممکنه لازم باشه تغییراتی انجام بشه.
موقعی که نسخه 4 عرضه شد دیگه زامبی ها کنار گذاشته شد .شاید بدلیل اینکه اگرچه هنوزم زامبی ها طرفدار زیادی دارن ولی ممکن بود دیگه تکراری و خسته کننده باشن و نتونن اون حسی که با خورده شدن توسط اونها بهمون دست میداد رو همچنان تجربه کنیم.8->
دوربین هم از حالت ثابت دراومد و دوربین متحرک جایگزین شد که اینم خب یه سری مخالف ها و موافقان رو داره.اما در تجربه نسخه 7 و نسخه ریمیک 2 که دوربین از نوع متحرک بود دیدیم که آسیبی به تجربه ترس وارد نمیکنه.
نسخه 7 رو میتوان تا حدودی ریبوت دانست یعنی بنظر میاد کپکام دیگه قصد نداره بازی رو بصورت علمی تخیلی بسازه و دوست داره تجربه های جدیدی مثل وجود گرگ نماها و جاوگرها و کلا مسائل به ظاهر ماوراییی رو هرچند در حد کمی در بازی وارد کنه.به هر حال اینم میتونه دلیلش همون دلال تغییرات گذشته این سری در گذشته باشه چون قبلا هم زامبی ها کنار گذاشته شدن و یا دوربین از حالت ثابت به حالت متحرک در اومد.
ترجیح میدم این تغییرات رو بپذیرم اگه بتونن عنوان موفقی بسازن که واقعا تجربه ترس رو برگردونن و بازی رو از حالت تکنواختی در بیارن.
موافقم . موقع پوست اندازی سری هست و گیمرهای جدید بیشتر علاقه به بازی های اکشن و سریع و خطی دارند و حوصله معما ندارند . ( خودم که سنم بالا رفته حوصله معما ندارم . فکر کنم بیشتری ها مثل خودم باشند)
 
  • Like
Reactions: mr.freeman

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,174
نام
Amir
من تقریبا با تمام قسمت‌های این لیک‌ها موافقم جز ارواح، حداقل دوست دارم که اگر هم وجود دارن یجورایی باعث بار روانشناختی بازی بشن، مثلا لیون توی رزیدنت ایول ۴ خیلی وقت‌ها توهم میزد که ویروس روش اثر گذاشته؛ پس بهتر که همون مسائل رو به صورت گیم‌پلی(فقط هم ازشون فرار کنیم) وارد بازی کنند. یکی از چیزایی که تو ایول ویتین ۲ خیلی دوست داشتم اون موجودی بود که دنبال سباستین میوفتاد و از اسپیکر دسته صدای لالایی میومد :x خیلی به بار ترس بازی اضافه میشه اینطوری؛
فقط خواهشا اگه قراره بر اساس DNA نسخه چهارم بازی رو بسازین، اون خرید و فروش جواهر رو برگردونین:((
اتفاقا گرگینه نمیتونه با DNA بازی تضاد داشته باشه، تو این سری چند تا باس‌فایت در حد و اندازه ساختمون چند طبقه داشتیم بعد فقط گرگینه این وسط مشکل داره؟ :| جز موجوداتیه که به شدت میشه باهاش اتمسفر ساخت(داستان ماه کامل و اینا)
هم تو انیمیشن آخری با چهره کریس مشکل داشتم(هرچقدر چهره لیون خوب بود) هم تو نسخه ۷. یکم باید روش کار کنن
 

mr.freeman

کاربر سایت
Jun 8, 2016
149
موافقم . موقع پوست اندازی سری هست و گیمرهای جدید بیشتر علاقه به بازی های اکشن و سریع و خطی دارند و حوصله معما ندارند . ( خودم که سنم بالا رفته حوصله معما ندارم . فکر کنم بیشتری ها مثل خودم باشند)
خب راستش اصلا از بازی های خطی و سریع و اکشن خوشم نمیاد :D
درسته موقع پوست اندازی هست ولی منظورم این نبود بازی به حالت اکشن و خطی تبدیل بشه.همین تغییراتی که قرار در نسخه 8 اتفاقا بیفته بنظر میاد متمرکز بر القای ترس باشه منتها تم بازی رو ظاهرا میخوان تغییر بدن.برات عجیب نبود نسخه 7 از نظر تم تقریبا با تمامی نسخه های قبلی فرق میکرد؟!!:D

حالا این سیاست کپکام درست یا اشتباه رو کاری نداریم ولی واقعا کپکام فهمیده دیگه بازی با روال و تم داستانی گذشته شاید دیگه نتونه موفق باشه و بنظر میاد فنها دیگه دارن خسته میشن.

نسخه 7 اومد سرآغاز یه تغییر به ظاهر کوچک بود و در نسخه 8 قرار کمی بیشتر باشه و حتی ادامه ای بر داستان 7 باشه.پس این تعجبی نداره.
اگه روحیه قابل انعطاف پذیری داشته باشیم میتونیم با تغییرات کنار بیاییم و همچنان از بازی لذت ببریم اگه بخواهیم مثل طرفداران بنیاد گرای باشیم که باید خود رو از لذت محروم کنیم و خودمون رو گلو بزینم که با نابودی شهر راکون RE مرد و کپکام با عرضه نسخه های بعدی این سری رو خراب کرد و ...

این مدل افراد چون در دوران کم سنی با بازی خاطره داشتن فکر میکنن هنوزم اگه بازی دقیقا مثل سه نسخه کلاسیک ساخته میشد همون طور لذت میبردن اما متاسفانه این تفکر اشتباهه.
بنظر من این افراد بیشتر طرفدار دوربین ثابت و گرافیک پیکسلی سری سه گانه کلاسیک هستن تا طرفدار خود کلاسیک وگرنه خود منم هنوزم از تجربه این سه نسخه لذت میبرم ولی دلیل نمیشد همچنان این سبک حفظ بشه و حتی همون مدل زامبی ها هم بدون تغییر همچنان در سرهای بعد حضور داشته باشن.
 
آخرین ویرایش:

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,174
نام
Amir
موافقم . موقع پوست اندازی سری هست و گیمرهای جدید بیشتر علاقه به بازی های اکشن و سریع و خطی دارند و حوصله معما ندارند . ( خودم که سنم بالا رفته حوصله معما ندارم . فکر کنم بیشتری ها مثل خودم باشند)
به نظرم حرفتون هم درسته هم غلط؛ مثلا نسخه‌های قدیمی، من یادمه که وقتی طفل بودم :D سر بعضی از معماها حتی چند روز گیر می‌کردم و از بازی زده می‌شدم گاهی(اون موقع یوتیوب و این داستانا نبود که بشه معما رو حل کرد)
ولی خب نمیشه گفت چون گیمرای الان یجورایی تنبلن پس بیایم معماها رو تا حد زیادی کم کنیم :| از طرفی استانداردهای اون موقع خیلی با استاندارد‌های الان متفاوته از نظر المان‌های گیم پلی و معما و ... . مثلا معماهای ریمیک نسخه دوم به نظرم اصلا مشکلی نداشتن و خیلی کم پیش میاد کسی گیر کنه سرشون؛ نهایتا با یکی دو ساعت فکر، راحت میشه ردشون کرد. به نظرم بازی‌ای که سبکش میطلبه باید معما داشته باشه ولی برای یک سری که حال معما ندارن هم باید یه راه‌حلی بزارن( سری آنچارتد اگه زیاد سر بعضی معماها گیر کنی خودش بهت میگه چیکار کنی) در کل با حذف کامل معما مخالفم مخصوصا اینکه نسخه هفتم چند تا معمای خیلی خفن داشت مثل اون معمای پسر خانواده که اسمش یادم نیس.(کیک تولد و بادکنک اینا)
 
  • Like
Reactions: kamyy

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
به نظرم حرفتون هم درسته هم غلط؛ مثلا نسخه‌های قدیمی، من یادمه که وقتی طفل بودم :D سر بعضی از معماها حتی چند روز گیر می‌کردم و از بازی زده می‌شدم گاهی(اون موقع یوتیوب و این داستانا نبود که بشه معما رو حل کرد)
ولی خب نمیشه گفت چون گیمرای الان یجورایی تنبلن پس بیایم معماها رو تا حد زیادی کم کنیم :| از طرفی استانداردهای اون موقع خیلی با استاندارد‌های الان متفاوته از نظر المان‌های گیم پلی و معما و ... . مثلا معماهای ریمیک نسخه دوم به نظرم اصلا مشکلی نداشتن و خیلی کم پیش میاد کسی گیر کنه سرشون؛ نهایتا با یکی دو ساعت فکر، راحت میشه ردشون کرد. به نظرم بازی‌ای که سبکش میطلبه باید معما داشته باشه ولی برای یک سری که حال معما ندارن هم باید یه راه‌حلی بزارن( سری آنچارتد اگه زیاد سر بعضی معماها گیر کنی خودش بهت میگه چیکار کنی) در کل با حذف کامل معما مخالفم مخصوصا اینکه نسخه هفتم چند تا معمای خیلی خفن داشت مثل اون معمای پسر خانواده که اسمش یادم نیس.(کیک تولد و بادکنک اینا)
معما خوبه ولی نه خیلی آسان و نه سخت . حد وسط . از امضاهای رزیدنت معماهاش هست . به نظرم سی چهل درصد بازی معما و مابقی اکشن و کاوش و کشف کردن . یک بالانس منطقی داشته باشه خیلی عالی می شود
 
  • Like
Reactions: last of amir

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
مثل اینکه استروئید دوباره کار خودش رو کرده و احتمالا دوباره باید شاهد همچین صحنه هایی باشیم :))
View attachment 135623
این gif لعنتی رو من هزار بار تا الان دیدم ولی باز هر دفعه میبینمش نمیتونم جلو خندمو بگیرم :-j:-j:-j
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
خب راستش اصلا از بازی های خطی و سریع و اکشن خوشم نمیاد :D
درسته موقع پوست اندازی هست ولی منظورم این نبود بازی به حالت اکشن و خطی تبدیل بشه.همین تغییراتی که قرار در نسخه 8 اتفاقا بیفته بنظر میاد متمرکز بر القای ترس باشه منتها تم بازی رو ظاهرا میخوان تغییر بدن.برات عجیب نبود نسخه 7 از نظر تم تقریبا با تمامی نسخه های قبلی فرق میکرد؟!!:D

حالا این سیاست کپکام درست یا اشتباه رو کاری نداریم ولی واقعا کپکام فهمیده دیگه بازی با روال و تم داستانی گذشته شاید دیگه نتونه موفق باشه و بنظر میاد فنها دیگه دارن خسته میشن.

نسخه 7 اومد سرآغاز یه تغییر به ظاهر کوچک بود و در نسخه 8 قرار کمی بیشتر باشه و حتی ادامه ای بر داستان 7 باشه.پس این تعجبی نداره.
اگه روحیه قابل انعطاف پذیری داشته باشیم میتونیم با تغییرات کنار بیاییم و همچنان از بازی لذت ببریم اگه بخواهیم مثل طرفداران بنیاد گرای باشیم که باید خود رو از لذت محروم کنیم و خودمون رو گلو بزینم که با نابودی شهر راکون RE مرد و کپکام با عرضه نسخه های بعدی این سری رو خراب کرد و ...

این مدل افراد چون در دوران کم سنی با بازی خاطره داشتن فکر میکنن هنوزم اگه بازی دقیقا مثل سه نسخه کلاسیک ساخته میشد همون طور لذت میبردن اما متاسفانه این تفکر اشتباهه.
بنظر من این افراد بیشتر طرفدار دوربین ثابت و گرافیک پیکسلی سری سه گانه کلاسیک هستن تا طرفدار خود کلاسیک وگرنه خود منم هنوزم از تجربه این سه نسخه لذت میبرم ولی دلیل نمیشد همچنان این سبک حفظ بشه و حتی همون مدل زامبی ها هم بدون تغییر همچنان در سرهای بعد حضور داشته باشن.
کلا باید سعی کرد با تغییرات جلو رفت و نیمه پر لیوان دید
منظورم از خطی خطیه محض نیست ( منظورم جهان باز و سند باکس و این چرت ها نباشه) و منظورم از گیم پلی سریع چیزی مثل بازی دووم نیست .
 

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,152
یه نفر توی ردیت یه سری اطلاعات با تایتل اسکرین و لوگوی احتمالی بازی لیک کرده که خوب معلوم نیست درست باشه، اما اگر واقعیت داشته باشه هولی شت جزئیاتش خیلی شبیه دهکده RE4 هست. یعنی قشنگ رویای RE4 اما اول شخص به واقعیت تبدیل شده. :D
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
ظاهرا آره.

انگار کریس یه نقش اساسی توی بازی ایفا میکنه (بالاتر ویرایش کردم) و ایتِن هم هست. ظاهرا یه فلش بک به گذشته داریم که توی ایتِن و میا و بچه شون هست و کریس هم انگار از نظر شخصیتی، تاریک شده.
به به چه شود :D ما همگی منتظر اطلاعات بیشتر از کپکام هستیم ! هیچ جا نمی ریم همینجا هستیم:D

ip بدبخت تر از re هم وجود داره ؟ معلوم نیست چه گند جدیدی می خوان بزنن ! re رو خدا باید ازاد کند :D
 
  • Like
Reactions: kamyy

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
به به چه شود :D ما همگی منتظر اطلاعات بیشتر از کپکام هستیم ! هیچ جا نمی ریم همینجا هستیم:D

ip بدبخت تر از re هم وجود داره ؟ معلوم نیست چه گند جدیدی می خوان بزنن ! re رو خدا باید ازاد کند :D
سر چشمه همه این بدبختیا برمیگرده به همون میکامی لعنت الله علیه با RE4:D جدی اگر بخواییم ریشه یابی کنیم، استارتش از همونجا خورده:D میکامی زد به سیم آخر و بستر رو محیا کرد برای دخول ما وراء الطبيعه به RE. پای مذهب و انگل و شُخمیات همه از 4 باز شدن به این سری:D
به نظر من دیگه دنبال RE به معنای اصلیش نباشین. RE خیلی وقته اون شکلی نیست و نمیخواد هم باشه. داره چیزهای متفاوتی رو تجربه میکنه. سعی کنین با تغییرات همراه بشین:D
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,430
نام
محمد
سر چشمه همه این بدبختیا برمیگرده به همون میکامی لعنت الله علیه با RE4:D جدی اگر بخواییم ریشه یابی کنیم، استارتش از همونجا خورده:D میکامی زد به سیم آخر و بستر رو محیا کرد برای دخول ما وراء الطبيعه به RE. پای مذهب و انگل و شُخمیات همه از 4 باز شدن به این سری:D
به نظر من دیگه دنبال RE به معنای اصلیش نباشین. RE خیلی وقته اون شکلی نیست و نمیخواد هم باشه. داره چیزهای متفاوتی رو تجربه میکنه. سعی کنین با تغییرات همراه بشین:D
باز تیم 7 خوب بودن خدایی:D
من به اینا امید دارم:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر