Multi Platform Resident Evil 4

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
۲۴ ماه مارس ۲۰۲۳
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox Series X|S
ddvy6lc-47b4f144-9111-4da9-a7cc-01cd9089bf6b.png

بعد از سالها انتظار و همچنین انتشار شایعات مختلف، بازی ریمیک رزیدنت اویل ۴ بالاخره بامداد روز جمعه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۱ (مصادف با ۳ ماه ژوئن ۲۰۲۲) در مراسم State of Play، بطور رسمی معرفی شد!



index.jpg

Resident Evil 4 Remake - Reveal Trailer | PlayStation State of Play 2022

4K/1080p/720p
خط داستانی لیان

لیان همراه با دو مامور پلیس محلی به یک روستای دورافتاده اسپانیایی رفت تا تحقیقات خود را در مورد اشلی شروع کند. در هنگام ورود او، روستاییان به او حمله کردند و گرچه لیان مجبور شد آن‌ها را بکشد، اما مشخص بود که آن‌ها زامبی نبودند و هوشمندانه عمل می‌کردند. روستاییان در ادامه به ماشین پلیس حمله کرده و پس از دستگیری دو پلیس، خودروی آن‌ها را به دره انداختند. با ادامه مسیر، لیان متوجه شد که روستاییان از قبل منتظر ورودش بوده‌اند و دستور داشتند تا او را متوقف کنند. با وجود این که تعداد روستاییان حمله کننده بیشتر می‌شد اما لیان قادر شد تا مسیر خود را ادامه دهد. او در ادامه با شخصی به نام لوئیس سرا مواجه شد که توسط روستاییان دستگیر و زندانی شده بود. طولی نکشید که با ورود رهبر روستاییان یعنی بیتورس مندز، لیان نیز دستگیر شد. درحالی که هر دوی آن‌ها بی‌هوش بودند، لیان مبتلا به یکی از نمونه‌های انگل جدید شد. او و لوئیس اندکی بعد به هوش آمدند و لوئیس در مورد ماهیت رفتار پرخاشگرانه روستاییان توضیح داد. این افراد که گانادو نام داشتند به انگل لاس پلاگاس مبتلا شده بودند که باعث می‌شد کورکورانه پیرو فرقه مذهبی لوس ایلامینادوس شوند. لوئیس در ابتدا عضوی از آن‌ها بود و در تحقیقات آماده‌سازی انگل‌ها شرکت نقش داشت ولی در ادامه نظرش عوض شد و توسط آن‌ها دستگیر شد. مدتی بعد، لیان یک روستایی که برای کشتن آن‌ها آمده بود را کشت و موفق شد تا خودش و لوئیس را آزاد کند. پس از آزاد شدن، لوئیس سراسیمه اتاق را ترک کرد و لیان نیز ماجراجویی خود را برای کشف حقایق و پیدا کردن اشلی ادامه داد.

لیان کمی بعد با یک مرد غریبه مواجه شد که در واقع یک بازرگان عجیب بود و لیان قادر بود به واسطه او به خرید و فروش سلاح و آیتم بپردازد. پس از آن لیان با عبور از میان تعداد زیادی گانادو به یک دریاچه بزرگ رسید، جایی که روستاییان یکی دیگر از پلیس‌ها را طعمه یک هیولای دریایی بزرگ به نام دل لاگو کرده بودند. لیان که مجبور بود قایق از میان همین دریاچه عبور می‌کرد، طبق انتظار مورد حمله دل لاگو قرار گرفت. حمله اولیه باعث شد تا قلاب طناب قایق به هیولا گیر کند و قایق را به دنبال خود بکشد. با این حال لیان در یک درگیری دشوار موفق شد این هیولا را از بین ببرد و طناب را از قایق جدا کند. او پس از این به آن سوی دریاچه رفت با علائمی از فعالیت انگل در بدنش مواجه شد و بی‌هوش شد. پس از به هوش آمدن، لیان مسیر خود را برای پیدا کردن کلید کلیسا ادامه داد و در نهایت موفق به این کار شد. در بازگشت به سمت کلیسا، او با یک هیولای بزرگ دیگر یعنی ال گیگانته مواجه شد. لیان در یک نبرد نفسگیر این هیولای بزرگ و انسان‌نما را نیز شکست داد و مسیر خود را به کلیسا ادامه داد. پس از نجات اشلی و در هنگام خروج از کلیسا، این دو با رهبر فرقه ایلومینادوس یعنی اسموند سادلر مواجه شدند. سادلر گفت که هم اشلی و هم لیان مبتلا به انگل هستند، انگلی که پس از خروج از تخم و بالغ شدن در بدن میزبان، کنترل ذهن و حرکات شخص را در دست می‌گیرد و این انگل تحت فرمان سادلر خواهد بود. به گفته سدلر، او از این روش برای افزودن پیروان فرقه خود استفاده کرده و با ربودن دختر رئیس جمهور آمریکا، قصد داشت تا قدرتش را به جهانیان نشان دهد. لیان و اشلی در ادامه از کلیسا فرار کردند و مسیر خود را تا گذرگاهی ادامه دادند. در این مکان آن‌ها توسط تعداد بسیار زیادی از گانادوها محاصره شدند و مجبور شدند به کلبه‌ای در نزدیکی آنجا پناه ببرند. لوئیس نیز در این کلبه مخفی شده بود و حالا با محاصره گانادوها، همراه با لیان مشغول دفاع از کلبه شد. پس از کشتن تعداد زیادی گانادو، بازماندگان آن‌ها عقب‌نشینی کردند و آن‌ها می‌توانستند مسیر خودشان را ادامه دهند.


درحالی که لیان و اشلی از لوئیس جدا شدند، لیان متوجه شد که هلی‌کوپتر نجات فرستاده شده سرنگون شده است. لیان و اشلی چاره‌ای جز ادامه مسیر نداشتند و پس از عبور از یک دره کوچک و در ادامه استفاده از یک گوندولا، خود را به کلبه‌ای دیگر رساندند. لیان در این محل با رهبر روستاییان یعنی بیتورس مندز مبارزه کرد؛ مبارزه‌ای سخت و دو مرحله‌ای که باز هم درنهایت لیان در آن موفق بود. لیان با استفاده از چشم مصنوعی بیتورس مندز قادر به باز کردن درب خروجی دهکده شد. پس از خروج از دهکده، اشلی و لیان وارد قلعه خاندان سالازار شدند، قلعه‌ای بزرگ که ساکنان آن نیز به انگل پلاگا مبتلا شده بودند. اشلی و لیان در ادامه داستان با مالک قلعه یعنی رامون سالازار ملاقات کردند. او به لیان گفت بهتر است خودشان را تسلیم کنند تا به زودی با خروج انگل از تخم به سادگی به یکی از پیروان فرقه تبدیل شوند یا اینکه به مقاومت ادامه دهند تا در نهایت بمیرند. پس از رفتن سالازار، اشلی و لیان مقاومت کردند و برای فرار تلاش کردند. در ادامه مسیر، اشلی سرفه‌هایی خونی کرد و با اضطرابی که پیدا کرده بود از لیان فرار کرد تا این که در یکی از تله‌های قلعه به دام افتاد. لیان در جریان پیدا کردن دوباره اشلی، با ایدا وانگ مواجه شد که گرچه سعی داشت ماموریتش را پنهان کند ولی در ادامه مشخص شد که قصد تصاحب یکی از نمونه‌های پلاگا را دارد. پس از خروج ایدا، لیان مسیر خود را از طریق فاضلاب ادامه داد و پس از عبور از میان تعداد زیادی از نویستادور و در ادامه ساکنان قلعه، خود را به اتاق اشلی رساند و او را پیدا کرد. در این زمان لوئیس وارد شد و درحالی که با خوشحالی خبر از موفقیتش در پیدا کردن نمونه انگل پلاگا را می‌داد توسط سادلر از پشت کشته شد و سادلر نمونه انگل را برداشت. پس از خروج سادلر، لوئیس در آخرین لحظات زندگی‌اش قرص‌های کندکننده رشد انگل را به لیان داد و از او خواست تا به هر طور شده نمونه انگل را از سادلر بگیرد.

در ادامه داستان RE4 و پس از آزاد شدن اشلی، لیان باری دیگر اشلی را به خاطر حمله نویستادورهای سالازار از دست داد و تلاش کرد تا دوباره او را نجات دهد. پس از شکست دادن یکی از دستیاران سالازار به نام وردوگو، مبارزه با دو هیولای گیگانته، و از فرار از یک مجسمه متحرک غول پیکر، در نهایت لیان به برج سالازار رسید و پس از بالا رفتن از آن متوجه شد که سالازار اندکی قبل اشلی را به یک جزیره در نزدیکی آنجا فرستاده است. حالا لیان باید با خود سالازار مبارزه می‌کرد. پس از شکست سالازار جهش‌یافته، لیان مسیرش را ادامه داد و پس از دیدن ایدا، همراه با قایق او به سمت جزیره رفت. در این جزیره نیز نیروهای انگلی سادلر مانع نجات اشلی توسط لیان شدند. با این حال لیان این مسیر دشوار را ادامه داد تا اینکه اشلی را پیدا کرد. اما مدتی بعد سادلر شخصا از طریق کنترل انگل باری دیگر اشلی را از لیان جدا کرد. لیان در ادامه داستان با یکی از همرزمان سابق خود در ارتش آمریکا مواجه شد. این فرد کسی نبود جز جک کراوزر که حالا با سادلر کار می‌کرد و مشخص شد که او پشت ربودن شدن اشلی از آمریکا بوده است. لیان در چند نوبت با کراوزر مبارزه کرد و در نهایت او را پس از جهش یافتن شکست داد. او در ادامه مسیر اشلی را پیدا کرد و این بار او در یک اتاق آزمایش و داخل یک محفظه‌ی شیشه‌ای قرار داشت. لیان با کمک ایدا موفق شد تا او را نجات دهد و از سادلر نیز فرار کند. لیان و اشلی در ادامه برای نابود کردن انگل در بدن خود از دستگاه لیزری استفاده کردند.

لیان و اشلی مسیر دشوار خود را ادامه دادند تا اینکه لیان مجبور شد با خود سادلر مقابله کند. در جریان این مبارزه، سادلر به یک هیولای مرگبار تبدیل شد ولی لیان این بار هم با کمک ایدا موفق شد سادلر را شکست دهد و او را بکشد. پس از کشتن سادلر، نمونه انگل غالب سادلر به لیان رسید ولی ایدا آن را با تهدید اسلحه تصاحب کرد. ایدا در ادامه خود را به هلی‌کوپتر نجات رساند و به لیان گفت هرچه سریع‌تر از جزیره فرار کند چون به زودی تاسیسات این محل منفجر خواهد شد. لیان سپس به همراه اشلی خود را به یک قایق موتوری کوچک رساند و پس از عبور از کانال‌ها و جریان آب شدید حاصل از انفجار تاسیسات، موفق شد از محدوده خطر نجات پیدا کند. به این ترتیب اشلی و لیان به سمت کشور خود بازگشتند و داستان بازی Resident Evil 4 به پایان رسید.
خط داستانی ایدا

ایدا وانگ تقریبا همزمان با لیان وارد دهکده شد. ماموریت او تحقیق در مورد انگل پلاگا و به دست آوردن یک نمونه از آن بود. او این ماموریت را برای «سازمان» و با پشتیبانی آلبرت وسکر انجام می‌داد. وسکر پیش از این، جک کراوزر را برای همین ماموریت به اسپانیا فرستاده بود ولی پس از گذشت مدتی هیچ خبری از کراوزر نشد و وسکر تصمیم گرفت این بار ایدا را برای تکمیل ماموریت بفرستد. ایدا اما در همان ابتدای کار در دهکده لیان اسکات کندی را دید که برای نجات اشلی گراهام، دختر رئیس جمهور آمریکا وارد شده بود. لیان و ایدا کمپین مشترکی برای فرار از شهر راکون تشکیل دادند، هرچند از دید لیان، ایدا در پایان آن ماموریت به شکل مشکوکی کشته شده بود. ایدا پس از آن از نگاه لیان دور ماند. او از میان گانادوها عبور کرد و پس از رساندن خود به کلیسا، آونگ را به صدا در آورد که باعث جذب گانادوها به کلیسا شد. این کار علاوه بر نجات لیان از تهاجم گانادوها، باعث هموار شدن مسیر ایدا نیز شد.

ایدا پس از این به عمارت بیتورس مندز رفت و با مطالعه یک کتاب، اطلاعات بیشتری از ماهیت گانادوها و همچنین شخصی به نام لوئیس به دست آورد. لوئیس کسی بود که در تحقیقات اولیه کشف انگل پلاگا با لوس ایلامینادوس همکاری کرده بود. پس از تماس مجدد با وسکر و صحبت درباره لوئیس، وسکر گفت طبق اطلاعات آن‌ها، لوئیس توسط روستایی‌ها دستگیر شده و حالا در جایی از دهکده زندانی است. به این ترتیب برای پیدا کردن نمونه انگل، ایدا بایستی اول لوئیس را از اسارت نجات می‌داد. او مسیر خود را به موقعیت مشخص شده دنبال کرد و پس از رسیدن به کلبه متوجه شد که روستاییان هم لوئیس و هم لیان را به محل دیگری انتقال داده‌اند. در بازگشت به عمارت بیتورس مندز، ایدا شاهد درگیری مندز با لیان بود؛ او بدون دیده شدن مستقیم و از پشت پنجره به مندز تیراندازی کرد و باعث منحرف شدن او از درگیری با لیان شد. پس از آن او خودش را از محل دور کرد و با وجود این که لیان از ماجرا نجات پیدا کرده بود، اما خودش توسط روستاییان بی‌هوش شد. مدتی بعد، ایدا درست در لحظه‌ای به هوش آمد که یک گانادو قصد داشت طی مراسم مذهبی ایدا را با تبر به دو نیم تقسیم کند. او با استفاده از مهارت بالای خود و حرکات آکروباتیک از ضربه مرگبار گانادو نجات پیدا کرد و سپس ماموریتش را پیگیری کند. او در ادامه در نزدیکی یک خانه دو طبقه با لوئیس ملاقات کرد، جایی که لوئیس در پاسخ به دست آوردن یک نمونه از انگل، جواب منفی به ایدا داد.

در قلعه سالازار، ایدا سرانجام خود را به لیان نشان داد و در ادامه پس از یک مکالمه کوتاه به شکل ناگهانی آنجا را ترک کرد. در حیاط قلعه، وسکر بار دیگر با ایدا تماس گرفت و اطلاع داد که نمونه‌ای از انگل پلاگا اکنون در دست لوئیس است و ایدا باید آن را به دست آورد. وسکر همچنین در مورد لیان به او گفت که در مواجهه‌ی بعدی باید او را بکشد. پس از پایان صحبت، ایدا از آنجایی که قصد کشتن لیان را نداشت تصمیم گرفت دیگر با او مواجه نشود. ایدا در ادامه مسیر و در یکی از تالارهای قلعه شاهد کشته شدن لوئیس توسط اسموند سادلر و در ادامه تصاحب نمونه انگل توسط سادلر بود.

ایدا پس از آن با جک کراوزر ملاقات کرد، و کراوزر به او توضیح داد که به دلایل خودش تصمیم گرفته به سادلر بپیوندد و درحال حاضر نیز به ایدا و وسکر اعتماد ندارد. پس از این ملاقات، وسکر در تماسی دیگر به ایدا گفت درحال حاضر کراوزر ماموریت قتل لیان را از سادلر گرفته است و از آنجایی که ایدا تاکنون با لیان مواجه نشده، شاید این بار کراوزر موفق به این کار شود. ایدا با آگاهی از نقشه مسیر خود را ادامه داد تا این که لیان و کراوزر را درحال مبارزه تن به تن دید. او در آخرین لحظه و جایی که کراوزر می‌توانست لیان را بکشد او را متوقف کرد و لیان را نجات داد. مدتی بعد و پس از یک مبارزه دیگر، این بار لیان موفق به شکست دادن کراوزر شد. ایدا هم گزارش مرگ کراوزر به دست لیان را به وسکر داد. او سپس با لیان درحالی مواجه شد که انگل در بدن لیان شروع به فعالیت کرده بود و باعث حمله لیان به ایدا شد. ایدا اما از خود دفاع کرد و با شوک وارد شده به لیان، او به حالت عادی برگشت. ایدا پس از آن با کراوزر مواجه شد که از مبارزه قبلی زنده مانده بود و این بار دچار جهش ژنتیکی شده بود. او قصد نداشت گزارش زنده شدن کراوزر را به وسکر دهد و از همین رو خودش با او مبارزه کرد و درنهایت او را به قتل رساند.

در ادامه داستان ایدا از طریق بالکون وارد یک اتاق آزمایش شد که اشلی گراهام در آن در قرنطینه بود. با توجه به ورود لیان برای نجات اشلی و در ادامه حضور سادلر، ایدا با تیراندازی به سادلر فرصت کافی برای نجات اشلی توسط لیان را فراهم کرد. او سپس از لیان خواست تا سریع‌تر از آنجا فرار کند و پس از آن به تیراندازی به سادلر ادامه داد. با بسته شدن مسیر توسط ایدا، خطر سادلر برای لیان و اشلی برطرف شده بود اما سادلر حالا قصد کشتن ایدا را داشت. در مبارزه سختی که صورت گرفت، ایدا در نهایت موفق شد سادلر را شکست دهد ولی درست در لحظه‌ای که فکرش را نمی‌کرد سادلر به هوش آمد و با شاخک مرموزش ایدا را بی‌هوش کرد. سادلر ایدا را اسیر کرد تا این که لیان برای مبارزه با سادلر وارد عمل شد و ایدا را نجات داد. در طول مبارزه لیان و سادلر، ایدا خود را به سمت دیگر محوطه رساند و با انداختن یک راکت لانچر قدرتمند، به لیان کمک کرد تا سادلر را از بین ببرد. پس از مرگ سادلر، لیان نمونه انگل را به دست آورد ولی ایدا آن را با تهدید تصاحب کرد. او در ادامه خود را به هلی‌کوپتر نجات رساند و به لیان گفت هرچه سریع‌تر از جزیره فرار کند چون به زودی تاسیسات این محل منفجر خواهد شد. پس از دور شدن هلی‌کوپتر از جزیره، ایدا در گزارش خود اشاره کرد که سازمان چگونه می‌خواست از نمونه انگل استفاده کند. در ادامه گزارش، او اشاره کرد که وسکر احمق نیست و می‌داند که سازمان دقیقا چه برنامه‌ای دارد. گرچه این ماموریت به پایان رسیده بود اما جنگ تازه‌ای شروع شده بود.
 
این قضیه لباس کنسل شده و این داستان ها و استفاده از نسخه بتا و اون کانسپت تریلر و ... جالب نیست .اگر این ریمیک چهاره باید به چیزی که در ذهن استاد میکامی بوده احترام‌بگذارن . اگر تیم های الان کپکام بلد بودن یک چیزی در حد RE4بسازن تا حالا انجام میدادند مثل اینکه تیم دد اسپس ریمیک بگه ما میخوایم ارمور ایزاک رو عوض کنیم خوشمون نمیاد . اگر ریمیک چهاره باید خود چهار باشه . این مثل ۲ و ۳ نیست که نیاز باشه به دلیل تغییر زاویه دوربین کلا از نو‌ تصور بشه . چهار خودش خدای لول دیزان است و دشمنان و سلاح‌ها و ... همه تاپ ناچ هستن .
اگر اون کانسپت تریلر اولیه که همه میگن خوب تر بودخوب میکامی خودش استفاده میکرد از اون .ما که اندازه میکامی‌بلد نیستیم؟؟هر‌چی‌باشه اون خودش این شاهکار رو خلق کرد .
زدی تو خال کلا یه بازی جدید دارن میسازن و به اسم re4 میدن دست ملت !
این اگر re4 از 0 تا 100 باید همون باشه با ارتقا گرافیک نه که یه بازی دیگه بسازی بگی بیا re4 !
این تیم فعلی کپ کام تو خوابشون هم نمیتونن چیزی یک هزارم re4 بسازن
فکر کن اینا میخوان دست ببرن داخل لول دیزاین بازی که 100 بارم بریش تکراری نمیشه !
در بهترین حالت نصف محتوا بازی کات میکنن اصلا اون تنوع وحشتناک و سوپر تخیلی دشمنا re4 چجوری میخوان دوباره بسازن اخه re4 اندازه نسخه 7 8 ریمیک 2 3 رو هم دشمن داشت حتی بیشتر و هرکدومم برای خودشون خاص بی نظیر بودن
 
باز انتقادها شروع شد
بزارین بازی بیاد بعد انتقاد کنین
اگه قراره همون نسخه ۴ بدون هیچ تغییری باشه خوب یه رمیستر درست میکردنو یه رنگ و لعابی به سر و روش میکشیدن اون موقع میگفتین آره بازی هیچ تغییر گرافیکی نکرد و از این داستانا
والا ایرادات بنی اسرائیلی یه سریا تموم نمیشه اصلا یه سری رب النوع غر زدن هستن
کپکام توی ریمیک ۲ و ۳ خیلی موفق بود این یکی هم بهتر از اونها میشه شک نکنید
 
باز انتقادها شروع شد
بزارین بازی بیاد بعد انتقاد کنین
اگه قراره همون نسخه ۴ بدون هیچ تغییری باشه خوب یه رمیستر درست میکردنو یه رنگ و لعابی به سر و روش میکشیدن اون موقع میگفتین آره بازی هیچ تغییر گرافیکی نکرد و از این داستانا
والا ایرادات بنی اسرائیلی یه سریا تموم نمیشه اصلا یه سری رب النوع غر زدن هستن
کپکام توی ریمیک ۲ و ۳ خیلی موفق بود این یکی هم بهتر از اونها میشه شک نکنید
ریمیک 3 کجاش موفق بود اخه .
سرتا پای بازی ایراد بود، از طراحی نمسیس بگیر تا کات کردن نصف بازی و ...
بعد از ریمیک 3 از هر اعمال تعغیری میشه ترسید.
 
باز انتقادها شروع شد
بزارین بازی بیاد بعد انتقاد کنین
اگه قراره همون نسخه ۴ بدون هیچ تغییری باشه خوب یه رمیستر درست میکردنو یه رنگ و لعابی به سر و روش میکشیدن اون موقع میگفتین آره بازی هیچ تغییر گرافیکی نکرد و از این داستانا
والا ایرادات بنی اسرائیلی یه سریا تموم نمیشه اصلا یه سری رب النوع غر زدن هستن
کپکام توی ریمیک ۲ و ۳ خیلی موفق بود این یکی هم بهتر از اونها میشه شک نکنید
دوست من کسی ایراد نگرفته . اولا چیزی تو تریلر دقیق نشون داده نشد که صد در صد بگیم اوکی خیالمون راحت باشه.
یک بحثی است یک عده بیست ساله دارن میگن رزی چهار شاهکار و‌فلان که هست و جز پنج بازی برتر تاریخه بدون شک ولی گیر دادن به یک کانسپت تریلری که ده سال پانزده سال بعد از عرضه بازی لو‌رفت با دوربین کلاسیک بوده گویا و‌بیشتر شبیه سایلنت هیل !!!
چند تا ایراد
۱.اولا گرافیک اون کانسپت لو رفته بسیار بالاتر از توان پلتفرم اصلی بازی یعنی گیم کیوب‌بود و اصلا معلوم‌بود روی‌اون دستگاه اجرا نمیشده .
۲.برتری و‌انقلاب رزی ۴بخاطر اون شولدر کمرای جذابش بود حالا چند بار فکر کنم اینور و انور استفاده شده بود اون دوربین ولی چهار این دوربین رو‌خیلی خوب بکار برد .اصلا اون دوربین کلاسیک نمیتونست چهار رو‌به جایگاهش برسونه چون چهار ماهیتش فول اکشنه و اکشن مغز دار . اون دوربین زاویه‌ ثابت دیگه منسوخ‌شده بود .
۳. مهم‌اینجاست که‌ملت این رزی چهار موجود رو بازی کردن و رسما دیوانه و فنس بیس سرسخت سری شدن بعد هی دم از اون کانسپت تریلر میزنن میگن اره ای ول کپکام داره اون رو میسازه !!!!
اگر اون کانسپت بهتر بود که میکامی همون‌رو‌میساخت و اگر این‌ریمیک‌چهاره باید ریمیک‌ صحنه به صحنه و‌فریم چهار باشه تمام .
اصلا ریسمتر برای چهار جواب نمیده باید ریمیک‌باشه ولی ریمیک کاملا وفادار .
این‌چیزی که شما میگید یک نمونه برات میارم گیرز یک التیمت ادیشن ریمیک دقیقا فریم‌به فریم گیرز یک اصلی است در انریل چهار . این میشه ریمیک .

کپکام تیم‌هاش الان بلد نیستند دیگه رزی چهار بسازند اصلا نمیشه یک‌سری بازی ها رو دیگه ساخت مثلا الان دیگه نمیشه هالف لایف دو ساخت تمام شد رفت اون شاهکاره و تکرار نمیشه.
رزی چهار باید ریمیک‌فریم به فریم باشه من فن‌سرسخت میخوام همون رو با گرافیک خدا بازی کنم نمیخوام بازی جدید بازی کنم .

با عرض پوزش از شما اینا ایراد بنی اسراییلی نیستند اینا نکات مهمی هستند که باید در ریمیک یک‌بازی کلیدی و مهمی مثل رزی چهار بهشون اشاره کرد .رد فکشن ریمیک‌نمیکنیم‌اینجا صحبت خدای بازی اکشن است .
 
9 ماه رو مادر تا زمان زایمان راحت تر تحمل میکنه نسبت به ما تا زمان ریلیز.
ولی کد ورونیکا به نظرم اولویت بیشتری داشت واسه ریمیک.
خدا کنه عنوان بعدی باشه.
نه بزارید کار کنن.

دو و سه با فاصله کمی امدن نتیجه سه بود که کمی ضعیف و ناقص به نظر می امد .
این خیلی مهمه هر چی زمان بیشتر ببره بهتره .
 
حالا که بحثش داغه یکی به من بگه هدف کپکام از ساخت اویل ۷ و ٨ چی بود واقعا؟؟؟ اویل بودن یا فیلم conjuring :-&
نه میخواست از به ورطه تکرار افتادن سری جلو گیری کنه و بین‌این همه ریمیک با اون دوربین‌ها هفت و هشت متفاوت باشن و بودن و عالی هم بودن .
 
نه بزارید کار کنن.

دو و سه با فاصله کمی امدن نتیجه سه بود که کمی ضعیف و ناقص به نظر می امد .
این خیلی مهمه هر چی زمان بیشتر ببره بهتره .
در این که بازی کامل و با کیفیت رو ترجیح باید داد و بابتش صبر کرد شکی نیست.
منظورم این بود که واسه خیلی ها مثل من که عناوین اینچنینی خاطره ساز بوده واسشون(مثل رزیدنت 2) انتظار سخته.به ویژه در شرایطی که خیلی از عناوینی که باید ریلیز میشدن تا الان تاخیرهای یک ساله و بیشتر خوردن.مثل Zelda BOTW 2 که شخصا میگفتم سه چهار ماه از 2022 رو مشغولش خواهم بود.
به هر حال شرایط زیبای وطن رو هم باید دید.آینده اونقدر روشنه که چشممون رو کور کرده.
در مورد رزیدنت 3 هم مشکل اصلی به نظرم کوتاه شدن بازی و حذف بخش های مهم و زیبایی مثل برج ساعت بود.غیر از اون شخصا قابل قبول بود برام.البته نه به خوبی 2
 
در این که بازی کامل و با کیفیت رو ترجیح باید داد و بابتش صبر کرد شکی نیست.
منظورم این بود که واسه خیلی ها مثل من که عناوین اینچنینی خاطره ساز بوده واسشون(مثل رزیدنت 2) انتظار سخته.به ویژه در شرایطی که خیلی از عناوینی که باید ریلیز میشدن تا الان تاخیرهای یک ساله و بیشتر خوردن.مثل Zelda BOTW 2 که شخصا میگفتم سه چهار ماه از 2022 رو مشغولش خواهم بود.
به هر حال شرایط زیبای وطن رو هم باید دید.آینده اونقدر روشنه که چشممون رو کور کرده.
در مورد رزیدنت 3 هم مشکل اصلی به نظرم کوتاه شدن بازی و حذف بخش های مهم و زیبایی مثل برج ساعت بود.غیر از اون شخصا قابل قبول بود برام.البته نه به خوبی 2
درود بر شما موافقم ‌
 
  • Like
Reactions: Tatsumaru
نه میخواست از به ورطه تکرار افتادن سری جلو گیری کنه و بین‌این همه ریمیک با اون دوربین‌ها هفت و هشت متفاوت باشن و بودن و عالی هم بودن .
حرفتون درست. ولی اینا کلا زدن منهدم کردن بازی رو. آخه چی بودن اون دوتا؟ اینو من تو صفحه Gamingbible گفتم بالای ۳۰۰ تا لایک خورد :D اینکه هی تو یه خونه بچرخی و دشمنهای شیطانی رو بکشی اویل نیست. اویل یعنی همون زامبی خنگ و ابله و کند. حالا اصلا دوربینش مهم نیست. یعنی لول دیزاین شهری. چی بود آخه این؟ :|
این سنگ بنای غلط رو هم خود میکامی با اویل ۴ بنا گذاشت. درسته انقلاب و شاهکار بود. ولی اویل رو کاملا از مسیرش منحرف کرد.
 
زمان ورود به اون روستا توی نسخه اورجینال اون حال و هوای بازی و اون رنگبندی درختان که نارنجی و قهوه ای بود و اون فیلتر رنگ قهوه ای روی تصویر یه حال و هوای خاصی به بازی داده بود .
الان نسخه ریمیک کلا زده اون تم اورجینال رو ترکونده
 
چی ساخته میکامی که هنوز حرفمون راجبش تموم نمیشه. لعنتی مقایسه ی ریمیک و اوریجینال رو دیدم بعضی جاها هنوز اون قبلی خفقان تر و پشم ریزان تره. مثلا با روشن بودن هوای محیط اصلا موافق نیستم. شما آسمون نسخه اوریج رو نگاه کنی ماتم و بدبختی میباره ازش. امیدوارم یه تریلر بهتر بدن.
 
رزدینت هشت در حد شش نبود بسیار برتر از شش بود از هر لحاظی، شوخی میکنی ؟؟!اتمسفر همون قلعه گوتیگ اش فقط دنیایی میرزید .شش خیلی ضعیف بود .۷ و ۸ مسیر جدایی رفتن و هرو هم عالی و موفق بودن و اتفاقا با کلی اقبال هم روبرو شدند .شش شبیه مرسنریز بود کلا .
Village مثل ایول 6 یه آش شله قلم کاره، بازی یک میکس از مانستر هانتر، کال آو، ولفنشتاین و به مقدار زیاد دارای اکشن پر زرقوبرقه، ترکیب صنعتی با سنتی همین می شه که Lycan (گرگینه) جای زامبی تحویل بدن و با موجودات و مناطقی روبرو بشی که هیچ سنخیتی با یونیورس ایول نداره، مبارزه با باس های بازی هم دست کمی از باس های ایول 6 دایناسور و مگس نداره. هایزنبرگ که عمق فاجعست، یک بازی صرفا سرگرم کنندست برای عموم و این واقعیت رو برای فن های سری عوض نمی کنه که Village همه چیز هست جز ایول
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or