Multi Platform Resident Evil 4

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
۲۴ ماه مارس ۲۰۲۳
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox Series X|S
ddvy6lc-47b4f144-9111-4da9-a7cc-01cd9089bf6b.png

بعد از سالها انتظار و همچنین انتشار شایعات مختلف، بازی ریمیک رزیدنت اویل ۴ بالاخره بامداد روز جمعه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۱ (مصادف با ۳ ماه ژوئن ۲۰۲۲) در مراسم State of Play، بطور رسمی معرفی شد!



index.jpg

Resident Evil 4 Remake - Reveal Trailer | PlayStation State of Play 2022

4K/1080p/720p
خط داستانی لیان

لیان همراه با دو مامور پلیس محلی به یک روستای دورافتاده اسپانیایی رفت تا تحقیقات خود را در مورد اشلی شروع کند. در هنگام ورود او، روستاییان به او حمله کردند و گرچه لیان مجبور شد آن‌ها را بکشد، اما مشخص بود که آن‌ها زامبی نبودند و هوشمندانه عمل می‌کردند. روستاییان در ادامه به ماشین پلیس حمله کرده و پس از دستگیری دو پلیس، خودروی آن‌ها را به دره انداختند. با ادامه مسیر، لیان متوجه شد که روستاییان از قبل منتظر ورودش بوده‌اند و دستور داشتند تا او را متوقف کنند. با وجود این که تعداد روستاییان حمله کننده بیشتر می‌شد اما لیان قادر شد تا مسیر خود را ادامه دهد. او در ادامه با شخصی به نام لوئیس سرا مواجه شد که توسط روستاییان دستگیر و زندانی شده بود. طولی نکشید که با ورود رهبر روستاییان یعنی بیتورس مندز، لیان نیز دستگیر شد. درحالی که هر دوی آن‌ها بی‌هوش بودند، لیان مبتلا به یکی از نمونه‌های انگل جدید شد. او و لوئیس اندکی بعد به هوش آمدند و لوئیس در مورد ماهیت رفتار پرخاشگرانه روستاییان توضیح داد. این افراد که گانادو نام داشتند به انگل لاس پلاگاس مبتلا شده بودند که باعث می‌شد کورکورانه پیرو فرقه مذهبی لوس ایلامینادوس شوند. لوئیس در ابتدا عضوی از آن‌ها بود و در تحقیقات آماده‌سازی انگل‌ها شرکت نقش داشت ولی در ادامه نظرش عوض شد و توسط آن‌ها دستگیر شد. مدتی بعد، لیان یک روستایی که برای کشتن آن‌ها آمده بود را کشت و موفق شد تا خودش و لوئیس را آزاد کند. پس از آزاد شدن، لوئیس سراسیمه اتاق را ترک کرد و لیان نیز ماجراجویی خود را برای کشف حقایق و پیدا کردن اشلی ادامه داد.

لیان کمی بعد با یک مرد غریبه مواجه شد که در واقع یک بازرگان عجیب بود و لیان قادر بود به واسطه او به خرید و فروش سلاح و آیتم بپردازد. پس از آن لیان با عبور از میان تعداد زیادی گانادو به یک دریاچه بزرگ رسید، جایی که روستاییان یکی دیگر از پلیس‌ها را طعمه یک هیولای دریایی بزرگ به نام دل لاگو کرده بودند. لیان که مجبور بود قایق از میان همین دریاچه عبور می‌کرد، طبق انتظار مورد حمله دل لاگو قرار گرفت. حمله اولیه باعث شد تا قلاب طناب قایق به هیولا گیر کند و قایق را به دنبال خود بکشد. با این حال لیان در یک درگیری دشوار موفق شد این هیولا را از بین ببرد و طناب را از قایق جدا کند. او پس از این به آن سوی دریاچه رفت با علائمی از فعالیت انگل در بدنش مواجه شد و بی‌هوش شد. پس از به هوش آمدن، لیان مسیر خود را برای پیدا کردن کلید کلیسا ادامه داد و در نهایت موفق به این کار شد. در بازگشت به سمت کلیسا، او با یک هیولای بزرگ دیگر یعنی ال گیگانته مواجه شد. لیان در یک نبرد نفسگیر این هیولای بزرگ و انسان‌نما را نیز شکست داد و مسیر خود را به کلیسا ادامه داد. پس از نجات اشلی و در هنگام خروج از کلیسا، این دو با رهبر فرقه ایلومینادوس یعنی اسموند سادلر مواجه شدند. سادلر گفت که هم اشلی و هم لیان مبتلا به انگل هستند، انگلی که پس از خروج از تخم و بالغ شدن در بدن میزبان، کنترل ذهن و حرکات شخص را در دست می‌گیرد و این انگل تحت فرمان سادلر خواهد بود. به گفته سدلر، او از این روش برای افزودن پیروان فرقه خود استفاده کرده و با ربودن دختر رئیس جمهور آمریکا، قصد داشت تا قدرتش را به جهانیان نشان دهد. لیان و اشلی در ادامه از کلیسا فرار کردند و مسیر خود را تا گذرگاهی ادامه دادند. در این مکان آن‌ها توسط تعداد بسیار زیادی از گانادوها محاصره شدند و مجبور شدند به کلبه‌ای در نزدیکی آنجا پناه ببرند. لوئیس نیز در این کلبه مخفی شده بود و حالا با محاصره گانادوها، همراه با لیان مشغول دفاع از کلبه شد. پس از کشتن تعداد زیادی گانادو، بازماندگان آن‌ها عقب‌نشینی کردند و آن‌ها می‌توانستند مسیر خودشان را ادامه دهند.


درحالی که لیان و اشلی از لوئیس جدا شدند، لیان متوجه شد که هلی‌کوپتر نجات فرستاده شده سرنگون شده است. لیان و اشلی چاره‌ای جز ادامه مسیر نداشتند و پس از عبور از یک دره کوچک و در ادامه استفاده از یک گوندولا، خود را به کلبه‌ای دیگر رساندند. لیان در این محل با رهبر روستاییان یعنی بیتورس مندز مبارزه کرد؛ مبارزه‌ای سخت و دو مرحله‌ای که باز هم درنهایت لیان در آن موفق بود. لیان با استفاده از چشم مصنوعی بیتورس مندز قادر به باز کردن درب خروجی دهکده شد. پس از خروج از دهکده، اشلی و لیان وارد قلعه خاندان سالازار شدند، قلعه‌ای بزرگ که ساکنان آن نیز به انگل پلاگا مبتلا شده بودند. اشلی و لیان در ادامه داستان با مالک قلعه یعنی رامون سالازار ملاقات کردند. او به لیان گفت بهتر است خودشان را تسلیم کنند تا به زودی با خروج انگل از تخم به سادگی به یکی از پیروان فرقه تبدیل شوند یا اینکه به مقاومت ادامه دهند تا در نهایت بمیرند. پس از رفتن سالازار، اشلی و لیان مقاومت کردند و برای فرار تلاش کردند. در ادامه مسیر، اشلی سرفه‌هایی خونی کرد و با اضطرابی که پیدا کرده بود از لیان فرار کرد تا این که در یکی از تله‌های قلعه به دام افتاد. لیان در جریان پیدا کردن دوباره اشلی، با ایدا وانگ مواجه شد که گرچه سعی داشت ماموریتش را پنهان کند ولی در ادامه مشخص شد که قصد تصاحب یکی از نمونه‌های پلاگا را دارد. پس از خروج ایدا، لیان مسیر خود را از طریق فاضلاب ادامه داد و پس از عبور از میان تعداد زیادی از نویستادور و در ادامه ساکنان قلعه، خود را به اتاق اشلی رساند و او را پیدا کرد. در این زمان لوئیس وارد شد و درحالی که با خوشحالی خبر از موفقیتش در پیدا کردن نمونه انگل پلاگا را می‌داد توسط سادلر از پشت کشته شد و سادلر نمونه انگل را برداشت. پس از خروج سادلر، لوئیس در آخرین لحظات زندگی‌اش قرص‌های کندکننده رشد انگل را به لیان داد و از او خواست تا به هر طور شده نمونه انگل را از سادلر بگیرد.

در ادامه داستان RE4 و پس از آزاد شدن اشلی، لیان باری دیگر اشلی را به خاطر حمله نویستادورهای سالازار از دست داد و تلاش کرد تا دوباره او را نجات دهد. پس از شکست دادن یکی از دستیاران سالازار به نام وردوگو، مبارزه با دو هیولای گیگانته، و از فرار از یک مجسمه متحرک غول پیکر، در نهایت لیان به برج سالازار رسید و پس از بالا رفتن از آن متوجه شد که سالازار اندکی قبل اشلی را به یک جزیره در نزدیکی آنجا فرستاده است. حالا لیان باید با خود سالازار مبارزه می‌کرد. پس از شکست سالازار جهش‌یافته، لیان مسیرش را ادامه داد و پس از دیدن ایدا، همراه با قایق او به سمت جزیره رفت. در این جزیره نیز نیروهای انگلی سادلر مانع نجات اشلی توسط لیان شدند. با این حال لیان این مسیر دشوار را ادامه داد تا اینکه اشلی را پیدا کرد. اما مدتی بعد سادلر شخصا از طریق کنترل انگل باری دیگر اشلی را از لیان جدا کرد. لیان در ادامه داستان با یکی از همرزمان سابق خود در ارتش آمریکا مواجه شد. این فرد کسی نبود جز جک کراوزر که حالا با سادلر کار می‌کرد و مشخص شد که او پشت ربودن شدن اشلی از آمریکا بوده است. لیان در چند نوبت با کراوزر مبارزه کرد و در نهایت او را پس از جهش یافتن شکست داد. او در ادامه مسیر اشلی را پیدا کرد و این بار او در یک اتاق آزمایش و داخل یک محفظه‌ی شیشه‌ای قرار داشت. لیان با کمک ایدا موفق شد تا او را نجات دهد و از سادلر نیز فرار کند. لیان و اشلی در ادامه برای نابود کردن انگل در بدن خود از دستگاه لیزری استفاده کردند.

لیان و اشلی مسیر دشوار خود را ادامه دادند تا اینکه لیان مجبور شد با خود سادلر مقابله کند. در جریان این مبارزه، سادلر به یک هیولای مرگبار تبدیل شد ولی لیان این بار هم با کمک ایدا موفق شد سادلر را شکست دهد و او را بکشد. پس از کشتن سادلر، نمونه انگل غالب سادلر به لیان رسید ولی ایدا آن را با تهدید اسلحه تصاحب کرد. ایدا در ادامه خود را به هلی‌کوپتر نجات رساند و به لیان گفت هرچه سریع‌تر از جزیره فرار کند چون به زودی تاسیسات این محل منفجر خواهد شد. لیان سپس به همراه اشلی خود را به یک قایق موتوری کوچک رساند و پس از عبور از کانال‌ها و جریان آب شدید حاصل از انفجار تاسیسات، موفق شد از محدوده خطر نجات پیدا کند. به این ترتیب اشلی و لیان به سمت کشور خود بازگشتند و داستان بازی Resident Evil 4 به پایان رسید.
خط داستانی ایدا

ایدا وانگ تقریبا همزمان با لیان وارد دهکده شد. ماموریت او تحقیق در مورد انگل پلاگا و به دست آوردن یک نمونه از آن بود. او این ماموریت را برای «سازمان» و با پشتیبانی آلبرت وسکر انجام می‌داد. وسکر پیش از این، جک کراوزر را برای همین ماموریت به اسپانیا فرستاده بود ولی پس از گذشت مدتی هیچ خبری از کراوزر نشد و وسکر تصمیم گرفت این بار ایدا را برای تکمیل ماموریت بفرستد. ایدا اما در همان ابتدای کار در دهکده لیان اسکات کندی را دید که برای نجات اشلی گراهام، دختر رئیس جمهور آمریکا وارد شده بود. لیان و ایدا کمپین مشترکی برای فرار از شهر راکون تشکیل دادند، هرچند از دید لیان، ایدا در پایان آن ماموریت به شکل مشکوکی کشته شده بود. ایدا پس از آن از نگاه لیان دور ماند. او از میان گانادوها عبور کرد و پس از رساندن خود به کلیسا، آونگ را به صدا در آورد که باعث جذب گانادوها به کلیسا شد. این کار علاوه بر نجات لیان از تهاجم گانادوها، باعث هموار شدن مسیر ایدا نیز شد.

ایدا پس از این به عمارت بیتورس مندز رفت و با مطالعه یک کتاب، اطلاعات بیشتری از ماهیت گانادوها و همچنین شخصی به نام لوئیس به دست آورد. لوئیس کسی بود که در تحقیقات اولیه کشف انگل پلاگا با لوس ایلامینادوس همکاری کرده بود. پس از تماس مجدد با وسکر و صحبت درباره لوئیس، وسکر گفت طبق اطلاعات آن‌ها، لوئیس توسط روستایی‌ها دستگیر شده و حالا در جایی از دهکده زندانی است. به این ترتیب برای پیدا کردن نمونه انگل، ایدا بایستی اول لوئیس را از اسارت نجات می‌داد. او مسیر خود را به موقعیت مشخص شده دنبال کرد و پس از رسیدن به کلبه متوجه شد که روستاییان هم لوئیس و هم لیان را به محل دیگری انتقال داده‌اند. در بازگشت به عمارت بیتورس مندز، ایدا شاهد درگیری مندز با لیان بود؛ او بدون دیده شدن مستقیم و از پشت پنجره به مندز تیراندازی کرد و باعث منحرف شدن او از درگیری با لیان شد. پس از آن او خودش را از محل دور کرد و با وجود این که لیان از ماجرا نجات پیدا کرده بود، اما خودش توسط روستاییان بی‌هوش شد. مدتی بعد، ایدا درست در لحظه‌ای به هوش آمد که یک گانادو قصد داشت طی مراسم مذهبی ایدا را با تبر به دو نیم تقسیم کند. او با استفاده از مهارت بالای خود و حرکات آکروباتیک از ضربه مرگبار گانادو نجات پیدا کرد و سپس ماموریتش را پیگیری کند. او در ادامه در نزدیکی یک خانه دو طبقه با لوئیس ملاقات کرد، جایی که لوئیس در پاسخ به دست آوردن یک نمونه از انگل، جواب منفی به ایدا داد.

در قلعه سالازار، ایدا سرانجام خود را به لیان نشان داد و در ادامه پس از یک مکالمه کوتاه به شکل ناگهانی آنجا را ترک کرد. در حیاط قلعه، وسکر بار دیگر با ایدا تماس گرفت و اطلاع داد که نمونه‌ای از انگل پلاگا اکنون در دست لوئیس است و ایدا باید آن را به دست آورد. وسکر همچنین در مورد لیان به او گفت که در مواجهه‌ی بعدی باید او را بکشد. پس از پایان صحبت، ایدا از آنجایی که قصد کشتن لیان را نداشت تصمیم گرفت دیگر با او مواجه نشود. ایدا در ادامه مسیر و در یکی از تالارهای قلعه شاهد کشته شدن لوئیس توسط اسموند سادلر و در ادامه تصاحب نمونه انگل توسط سادلر بود.

ایدا پس از آن با جک کراوزر ملاقات کرد، و کراوزر به او توضیح داد که به دلایل خودش تصمیم گرفته به سادلر بپیوندد و درحال حاضر نیز به ایدا و وسکر اعتماد ندارد. پس از این ملاقات، وسکر در تماسی دیگر به ایدا گفت درحال حاضر کراوزر ماموریت قتل لیان را از سادلر گرفته است و از آنجایی که ایدا تاکنون با لیان مواجه نشده، شاید این بار کراوزر موفق به این کار شود. ایدا با آگاهی از نقشه مسیر خود را ادامه داد تا این که لیان و کراوزر را درحال مبارزه تن به تن دید. او در آخرین لحظه و جایی که کراوزر می‌توانست لیان را بکشد او را متوقف کرد و لیان را نجات داد. مدتی بعد و پس از یک مبارزه دیگر، این بار لیان موفق به شکست دادن کراوزر شد. ایدا هم گزارش مرگ کراوزر به دست لیان را به وسکر داد. او سپس با لیان درحالی مواجه شد که انگل در بدن لیان شروع به فعالیت کرده بود و باعث حمله لیان به ایدا شد. ایدا اما از خود دفاع کرد و با شوک وارد شده به لیان، او به حالت عادی برگشت. ایدا پس از آن با کراوزر مواجه شد که از مبارزه قبلی زنده مانده بود و این بار دچار جهش ژنتیکی شده بود. او قصد نداشت گزارش زنده شدن کراوزر را به وسکر دهد و از همین رو خودش با او مبارزه کرد و درنهایت او را به قتل رساند.

در ادامه داستان ایدا از طریق بالکون وارد یک اتاق آزمایش شد که اشلی گراهام در آن در قرنطینه بود. با توجه به ورود لیان برای نجات اشلی و در ادامه حضور سادلر، ایدا با تیراندازی به سادلر فرصت کافی برای نجات اشلی توسط لیان را فراهم کرد. او سپس از لیان خواست تا سریع‌تر از آنجا فرار کند و پس از آن به تیراندازی به سادلر ادامه داد. با بسته شدن مسیر توسط ایدا، خطر سادلر برای لیان و اشلی برطرف شده بود اما سادلر حالا قصد کشتن ایدا را داشت. در مبارزه سختی که صورت گرفت، ایدا در نهایت موفق شد سادلر را شکست دهد ولی درست در لحظه‌ای که فکرش را نمی‌کرد سادلر به هوش آمد و با شاخک مرموزش ایدا را بی‌هوش کرد. سادلر ایدا را اسیر کرد تا این که لیان برای مبارزه با سادلر وارد عمل شد و ایدا را نجات داد. در طول مبارزه لیان و سادلر، ایدا خود را به سمت دیگر محوطه رساند و با انداختن یک راکت لانچر قدرتمند، به لیان کمک کرد تا سادلر را از بین ببرد. پس از مرگ سادلر، لیان نمونه انگل را به دست آورد ولی ایدا آن را با تهدید تصاحب کرد. او در ادامه خود را به هلی‌کوپتر نجات رساند و به لیان گفت هرچه سریع‌تر از جزیره فرار کند چون به زودی تاسیسات این محل منفجر خواهد شد. پس از دور شدن هلی‌کوپتر از جزیره، ایدا در گزارش خود اشاره کرد که سازمان چگونه می‌خواست از نمونه انگل استفاده کند. در ادامه گزارش، او اشاره کرد که وسکر احمق نیست و می‌داند که سازمان دقیقا چه برنامه‌ای دارد. گرچه این ماموریت به پایان رسیده بود اما جنگ تازه‌ای شروع شده بود.
 
هیچی ریمیکی مهمتر از کد ورونیکا نیست! :D؛ ریمیکی که بشدت طرفدارا خواهانش هستند!

با وجود کنسل شدن نسخه طرفدارش که همین اخیرا ساخته و توسط کپکام کنسل شد، احتمالا ریمیک بعدی کپکام همین بازی باشه!

هر چند که احتمالش تقریبا صفر درصده که کپکام ریمیک پشت ریمیک معرفی کنه و به آرومی باید خودمونو برای رزیدنت اویل ۹ آماده کنیم!:D
فقط امیداورم نسخه 9 "رزیدنت" باشه.نه مثل 8 که هرچی میشد اسمش رو بگذاری جز "Resident Evil"
 
اتفاقا شواهد اینو نشون میدن نسخه ۹ به شدت از ویلیج اکشن تر خواهد شد :D
با اکشن بودنش هم حاضرم کنار بیام.ولی بشه بهش گفت رزیدنت
به همین دلیل دو نسخه Rail Gun (Darkside -Umbrella Chronicles) رو رزیدنت میدونم.ولی 8 رو خیر
البته خدا کنه شبیه ریمیک 2 باشه و شواهد غلط از آب در بیاد ;)
 
  • Poker Face
Reactions: Taha75
هیچی ریمیکی مهمتر از کد ورونیکا نیست! :D؛ ریمیکی که بشدت طرفدارا خواهانش هستند!

با وجود کنسل شدن نسخه طرفدارش که همین اخیرا ساخته و توسط کپکام کنسل شد، احتمالا ریمیک بعدی کپکام همین بازی باشه!

هر چند که احتمالش تقریبا صفر درصده که کپکام ریمیک پشت ریمیک معرفی کنه و به آرومی باید خودمونو برای رزیدنت اویل ۹ آماده کنیم!:D
قطعا ریمیک 5 میره بعد 9 و کد ورونیکا اما اینکه 9 زود تر بیاد احتمالش بیشتره
فقط امیداورم نسخه 9 "رزیدنت" باشه.نه مثل 8 که هرچی میشد اسمش رو بگذاری جز "Resident Evil"
اتفاقا بنظر من رزیدنت ایول 5 و 6 بجز کارکتراش اصلا شبیه رزیدنت ایول نبود 6 که کلا فاجعه بود اما 5 رو حداقل واسه اونایی که re4 اولین تجربشون از این سری بود ممکن بود خوب باشه
7 8 هر چقدر همه رزیدنت ایول نباشن از 5 6 به مراتب رزیدنت ایول ترن
 
فقط امیداورم نسخه 9 "رزیدنت" باشه.نه مثل 8 که هرچی میشد اسمش رو بگذاری جز "Resident Evil"

کپکام هر چند الان تو بهترین دورانش قرار داره و خیلی از طرفداران ازش راضی ان (من جمله خودم)، ولی بعضی مواقع عادت داره کارهای عجیب و غریب زیاده بکنه؛ منظورم رزیدنت اویل ۸ هست:D
 
اتفاقا شواهد اینو نشون میدن نسخه ۹ به شدت از ویلیج اکشن تر خواهد شد :D

اگر اشتباه نکنم، اون شایعات بشدت ترسناک و عجیب چند ماه پیش رزیدنت اویل ۹، توسط یه فاش کننده معتبر رد شده بود! :D
 
اتفاقا بنظر من رزیدنت ایول 5 و 6 بجز کارکتراش اصلا شبیه رزیدنت ایول نبود 6 که کلا فاجعه بود اما 5 رو حداقل واسه اونایی که re4 اولین تجربشون از این سری بود ممکن بود خوب باشه
7 8 هر چقدر همه رزیدنت ایول نباشن از 5 6 به مراتب رزیدنت ایول ترن
به نظر من نسخه 5 حداقل بازی خوبی بود.6 که نه رزیدنت بود نه خوب.
با جمله آخرت هم مخالفم.7 شاید.8 رزیدنت نیست به این سوی تجلی :D
 
به نظر من نسخه 5 حداقل بازی خوبی بود.6 که نه رزیدنت بود نه خوب.
با جمله آخرت هم مخالفم.7 شاید.8 رزیدنت نیست به این سوی تجلی :D
من بر عکس شما 8 کاملا رزیدنت میدونم حتی تا حدودی بیشتر از خود 4. عملا خود رزیدنت اوبل 4 هم اکشن بود فقط اون اوایل ورود به دهکده یکم ترسناک بود در مقایسه با نسخه های کلاسیک اصلا ترسناک نبود اواخر بازی هم کاملا تو فاز اکشن بود حتی گانادو ها هم سلاح گرم داشتن بخش معما که در سری کلاسیک همیشه بوده در 4 تقریبا به جز دو مورد ناپدید شده بود ولی 8 اقلا هم معما های خوبی داشت و هم تا اوخر بازی مخلوطی از تر س و اکشن بود در پایان بازی اکشن کامل شد که این مورد تقریبا در نسخه های کلاسیکم هست حتی رزیدنت اویل 1 هم در اواخر بازی اکشن میشه و میزان بدست آوردن مهمات زیاد میشه البته در شاهکار بودن و انقلابی بون رزیدنت اویل 4 هیچ جای بحثی نیست ولی میشه همانطور که 8 رزیدنت حسابشن نکرد دلیل برای نبودن 4 هم آورد.به نظرم مهمترین دلیل اینکه رزیدنت اویل 7 و 8 توش ضعف داشتن نداشتن یک شخصیت اصلی در حد لیان و کریس و ... باشه البته اینکه سری نیاز به کارکتر اصلی جدید داره درسته ولی شخصیت پردازی ایتن در حد جالبی نبود
 
آخرین ویرایش:
وب سایت Resident Evil 4 ریمیک بی سر و صدا به روز شد؛ خیلی جدید نیستند، اما از نظر فنی اطلاعات جزئی جدیدی وجود دارد.

آنها به طور خاص بخشی از گیم پلی بازی در سایت را با توضیحات جدید و تکه های کوچکی از فیلم گیم پلی بازی به روز کردند.

اطلاعات کوچک به شرح زیر است:

«چاقوی لیان» را می توان پیش تاجر تعمیر کرد، به این معنی که موارد دیگری وجود دارد.

چاقوهایی که در مسیر گیم پلی بازی پیدا میکنید، میشکنند، اما قابل تعمیر نیستند!

زمانی که موجودی منابع شما یا همان inventory پر می شود، اشاره شده است که بهترین کار این است که چیزهایی بسازید تا فضا آزاد شود؛ موجودی کامل مانند RE4 به نظر می رسد.

وقتی که میخواهید با چاقو بشکه ها را شکسته و جدا سازی کنید، کمی از دوام چاقو را کاهش میدهد!

View attachment [Resident Evil 4] ACTION - Knife Actions.mp4
View attachment [Resident Evil 4] ACTION - Shooting.mp4
View attachment [Resident Evil 4] RESOURCE MANAGEMENT - Attaché Case.mp4
View attachment [Resident Evil 4] RESOURCE MANAGEMENT - Crafting.mp4
View attachment [Resident Evil 4] RESOURCE MANAGEMENT - The Merchant.mp4
View attachment [Resident Evil 4] RESOURCE MANAGEMENT - Trading.mp4
 
پنج روش که میتوان گیم پلی همکاری با اشلی را در ریمیک Resident Evil 4 تغییر داد.

photo_2023-01-28_14-06-09.jpg

با توجه به اینکه طرفداران منتظر اخبار بیشتری در مورد ریمیک رزیدنت اویل ۴ مخصوصا با وجود نزدیک بودن به زمان انتشار آن هستند، گیم پلی همکاری و چگونگی تعامل با اشلی همچنان یک موضوع داغ است.

با معرفی ها و اطلاعات جدید در مورد رزیدنت اویل ۴ ریمیک و همچنین قریب‌الوقوع و نزدیک‌تر شدن به انتشار آن، بسیاری از طرفداران هنوز در تعجب هستند که گیم‌پلی همکاری با اشلی چگونه عمل می‌کند.

تا کنون، تنها گیم پلی ای که کپکام فاش کرده است، قسمت ابتدایی دهکده و برخورد لیان با گانادوها است که طرفداران بسیار تحت تاثیر آن قرار گرفته اند.

همانطور که قبلاً توسط یوشیاکی هیرابایاشی تهیه کننده مشخص شده است، این ریمیک به دنبال احترام به نسخه اصلی است و در عین حال ویژگی ها و جنبه های جدیدی را در گیم پلی و داستان پیاده سازی می کند؛ بسته به اینکه کپکام چقدر مایل است قبل از انتشار اطلاعاتی افشا کند، طرفداران ممکن است در طول گیم‌پلی نگاهی اجمالی به اشلی داشته باشند و این برای اکثر بازی چه معنایی خواهد داشت.

۵. فرمان های جدید


photo_2023-01-28_14-06-37.jpg

در بازی Resident Evil 4، بازیکنان تنها به سه فرمان دسترسی داشتند که با اشلی در مناطق بازی سفر می کردند؛ دو مورد از این موارد یا منتظر بمانید یا دنبال کنید، و دیگری این بود که او در مناطقی پنهان شود که برای او در فضای باز خیلی طاقت‌فرسا به نظر می‌رسید.

اینکه آیا اینها در ریمیک باقی خواهند ماند یا نه، هنوز مشخص نیست، اما آنچه مطمئناً برای اصلاح گیم پلی همراه اشلی مورد نیاز است، دستورات جدید و مفیدی است که لیان می تواند به او دهد.

در حالی که طرفداران امیدوارند که هوش مصنوعی اشلی کمی کمتر از قبل ناامید کننده باشد، بعید و غیرواقعی است که اشلی ناگهان به همراهی تبدیل شود که می تواند از سلاح استفاده کند یا در کنار لیان بجنگد!

با در نظر گرفتن این موضوع، دستورات جدیدی که مستلزم تعیین محدوده ای برای دشمنان است، یا دستورات جهت دار خاص مانند «برو اینجا» یا «آنجا صبر کن» بسیار واقعی تر خواهد بود.

۴. مناطق مخفی منحصر به فرد


photo_2023-01-28_14-06-55.jpg

کسانی که با بازی اصلی آشنا هستند، از غیبت اشلی در طول مبارزه کلبه در کنار لوئیس سرا، با انبوهی از گانادوها که به لیان و لوئیس حمله می‌کنند، اطلاع دارند؛ با تریلر داستانی، به نظر می رسد که این بخش در ریمیک باقی مانده است، اما هنوز مشخص نیست که این نحو برخورد و واکنش در این مرحله معروف چگونه خواهد بود!

به منظور بهبود گیم‌پلی در جنبه ترسناک واقعی بقا، این امکان را به بازیکن می‌دهد که انتخاب کند اشلی کجا باید در طول سکانس‌های جنگی شدید با احتمال یافتن دشمنان او را پنهان کند، تنش‌ها را حتی بیشتر از همیشه افزایش می‌دهد.

این نه‌تنها مزیت‌هایی مانند تجربه گیم‌پلی را معرفی می‌کند، بلکه به بازیکنان انگیزه می‌دهد تا رویکردی تاکتیکی‌تر و متفکرانه‌تر برای سناریوهای مبارزه‌ای که شامل اشلی به عنوان یک همراه است، اتخاذ کنند. بخش گیم پلی که در رویداد استریم RE سال گذشته فاش شد، اضافه شدن مخفی کاری را تایید کرد که در نسخه اصلی وجود نداشت، و انتخاب نقاط ایمنی برای اشلی چالش های جدید و جذابی را برای مقابله در میان گیم پلی ایجاد می کرد.

۳. ابتکار برای مدیریت منابع


photo_2023-01-28_14-07-18.jpg

همانند بازی هایی مانند The Last of Us، کپکام فرصتی عالی برای استفاده از بخش های تعیین شده همکاری و تعامل با اشلی برای بهینه ترین عملکرد خود دارد.

در عنوان فوق، الی اغلب می‌تواند به جوئل مهمات، بسته‌های سلامتی یا منابعی برای کاردستی در زمانی که بازیکنان با مشکل مواجه می‌شوند، بسته به سطح دشواری، تامین کند؛ همچنین در Resident Evil 4 اصلی در طول جنگ کلبه با همراهی لوئیس سرا و بعد از بخش پازل اشلی وجود دارد که در آن تمام منابع به دست آمده به کیف محبوب لیان منتقل می شود.

با در نظر گرفتن تعداد زیادی از طرفداران که گاهی اوقات اشلی را در موقعیت‌های اوج مبارزات کمتر مفید می‌دانستند، این راه‌حل عالی برای توسعه‌دهندگان کپکام خواهد بود، به خصوص اگر مسیر محدود کردن منابع مهمات را انتخاب کنند که بازیکنان می‌توانند در مواقع لغزش و ضروری از آن استفاده کند!

۲. بازی به عنوان یک همراه


photo_2023-01-28_14-07-34.jpg

در طول مسیر لیان در Resident Evil 2 ریمیک، بازیکنان باید در نقش ایدا بازی کنند، پس از اینکه لیان در طی سکانس خود را سپر ایدا میکند و زخمی میشود! بخش گیم پلی ایدا فقط کمی بیشتر از بازی اشلی در بازی اصلی Resident Evil 4 طول می کشد و از نظر توانایی حمله به دشمنان، زیرا بازیکنان می توانند از خود دفاع کنند، کاملاً متفاوت است.

با توجه به اینکه کپکام مرحله ای که شامل خروج اشلی از اسارت همراه با تکمیل یک پازل است را در بازی نهایی نگه میدارد،Resident Evil 4 ریمیک می تواند فراتر رود و شاهد مراحلی باشیم که به بازیکنان اجازه می دهد کنترل اشلی را در دست بگیرند.

چه زمانی که لیان مجروح شده باشد یا از انجام حرکات رزمی معمولی خود ناتوان باشد، این یک راه عالی برای ایجاد تجربه در بخش آسیب پذیر به بازیکن خواهد بود.

۱. حواس پرتی برای دشمنان


photo_2023-01-28_14-07-50.jpg

با وجود مخفی کاری به عنوان ویژگی جدید ریمیک، طرفداران مطمئناً سناریوهایی را پیش‌بینی می‌کنند که ممکن است بهترین راه برای دور زدن در میان تعداد زیادی از دشمنان باشد.

اگر قرار بود این سکانس‌ها در حالی که اشلی گراهام در کنار لیان است اتفاق بیفتد، آنگاه می‌توانست که توانایی بازی طعمه را قبل از اینکه بازیکنان بتوانند به آرامی دشمنان را نابود و خنثی کنند، داشته باشد.

این با ایده اجرای دستورات جدید در عنوان همراه می شود، زیرا بازیکنان می توانند کنترل کاملی بر موقعیت AI یا همان هوش مصنوعی داشته باشند.

یکی از بزرگترین شکست‌های غوطه‌وری در عناوینی مانند The Last of Us این است که دشمنان همراهان را می‌بینند اما هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و با در نظر گرفتن اضافه شدن مخفی کاری، این به احتمال زیاد وارد بازی خواهد شد؛ بنابراین ایجاد طعمه ها از طریق اشلی بسیار مفید خواهد بود.



 
پنج روش که میتوان گیم پلی همکاری با اشلی را در ریمیک Resident Evil 4 تغییر داد.


با توجه به اینکه طرفداران منتظر اخبار بیشتری در مورد ریمیک رزیدنت اویل ۴ مخصوصا با وجود نزدیک بودن به زمان انتشار آن هستند، گیم پلی همکاری و چگونگی تعامل با اشلی همچنان یک موضوع داغ است.

با معرفی ها و اطلاعات جدید در مورد رزیدنت اویل ۴ ریمیک و همچنین قریب‌الوقوع و نزدیک‌تر شدن به انتشار آن، بسیاری از طرفداران هنوز در تعجب هستند که گیم‌پلی همکاری با اشلی چگونه عمل می‌کند.

تا کنون، تنها گیم پلی ای که کپکام فاش کرده است، قسمت ابتدایی دهکده و برخورد لیان با گانادوها است که طرفداران بسیار تحت تاثیر آن قرار گرفته اند.

همانطور که قبلاً توسط یوشیاکی هیرابایاشی تهیه کننده مشخص شده است، این ریمیک به دنبال احترام به نسخه اصلی است و در عین حال ویژگی ها و جنبه های جدیدی را در گیم پلی و داستان پیاده سازی می کند؛ بسته به اینکه کپکام چقدر مایل است قبل از انتشار اطلاعاتی افشا کند، طرفداران ممکن است در طول گیم‌پلی نگاهی اجمالی به اشلی داشته باشند و این برای اکثر بازی چه معنایی خواهد داشت.

۵. فرمان های جدید



در بازی Resident Evil 4، بازیکنان تنها به سه فرمان دسترسی داشتند که با اشلی در مناطق بازی سفر می کردند؛ دو مورد از این موارد یا منتظر بمانید یا دنبال کنید، و دیگری این بود که او در مناطقی پنهان شود که برای او در فضای باز خیلی طاقت‌فرسا به نظر می‌رسید.

اینکه آیا اینها در ریمیک باقی خواهند ماند یا نه، هنوز مشخص نیست، اما آنچه مطمئناً برای اصلاح گیم پلی همراه اشلی مورد نیاز است، دستورات جدید و مفیدی است که لیان می تواند به او دهد.

در حالی که طرفداران امیدوارند که هوش مصنوعی اشلی کمی کمتر از قبل ناامید کننده باشد، بعید و غیرواقعی است که اشلی ناگهان به همراهی تبدیل شود که می تواند از سلاح استفاده کند یا در کنار لیان بجنگد!

با در نظر گرفتن این موضوع، دستورات جدیدی که مستلزم تعیین محدوده ای برای دشمنان است، یا دستورات جهت دار خاص مانند «برو اینجا» یا «آنجا صبر کن» بسیار واقعی تر خواهد بود.

۴. مناطق مخفی منحصر به فرد



کسانی که با بازی اصلی آشنا هستند، از غیبت اشلی در طول مبارزه کلبه در کنار لوئیس سرا، با انبوهی از گانادوها که به لیان و لوئیس حمله می‌کنند، اطلاع دارند؛ با تریلر داستانی، به نظر می رسد که این بخش در ریمیک باقی مانده است، اما هنوز مشخص نیست که این نحو برخورد و واکنش در این مرحله معروف چگونه خواهد بود!

به منظور بهبود گیم‌پلی در جنبه ترسناک واقعی بقا، این امکان را به بازیکن می‌دهد که انتخاب کند اشلی کجا باید در طول سکانس‌های جنگی شدید با احتمال یافتن دشمنان او را پنهان کند، تنش‌ها را حتی بیشتر از همیشه افزایش می‌دهد.

این نه‌تنها مزیت‌هایی مانند تجربه گیم‌پلی را معرفی می‌کند، بلکه به بازیکنان انگیزه می‌دهد تا رویکردی تاکتیکی‌تر و متفکرانه‌تر برای سناریوهای مبارزه‌ای که شامل اشلی به عنوان یک همراه است، اتخاذ کنند. بخش گیم پلی که در رویداد استریم RE سال گذشته فاش شد، اضافه شدن مخفی کاری را تایید کرد که در نسخه اصلی وجود نداشت، و انتخاب نقاط ایمنی برای اشلی چالش های جدید و جذابی را برای مقابله در میان گیم پلی ایجاد می کرد.

۳. ابتکار برای مدیریت منابع



همانند بازی هایی مانند The Last of Us، کپکام فرصتی عالی برای استفاده از بخش های تعیین شده همکاری و تعامل با اشلی برای بهینه ترین عملکرد خود دارد.

در عنوان فوق، الی اغلب می‌تواند به جوئل مهمات، بسته‌های سلامتی یا منابعی برای کاردستی در زمانی که بازیکنان با مشکل مواجه می‌شوند، بسته به سطح دشواری، تامین کند؛ همچنین در Resident Evil 4 اصلی در طول جنگ کلبه با همراهی لوئیس سرا و بعد از بخش پازل اشلی وجود دارد که در آن تمام منابع به دست آمده به کیف محبوب لیان منتقل می شود.

با در نظر گرفتن تعداد زیادی از طرفداران که گاهی اوقات اشلی را در موقعیت‌های اوج مبارزات کمتر مفید می‌دانستند، این راه‌حل عالی برای توسعه‌دهندگان کپکام خواهد بود، به خصوص اگر مسیر محدود کردن منابع مهمات را انتخاب کنند که بازیکنان می‌توانند در مواقع لغزش و ضروری از آن استفاده کند!

۲. بازی به عنوان یک همراه



در طول مسیر لیان در Resident Evil 2 ریمیک، بازیکنان باید در نقش ایدا بازی کنند، پس از اینکه لیان در طی سکانس خود را سپر ایدا میکند و زخمی میشود! بخش گیم پلی ایدا فقط کمی بیشتر از بازی اشلی در بازی اصلی Resident Evil 4 طول می کشد و از نظر توانایی حمله به دشمنان، زیرا بازیکنان می توانند از خود دفاع کنند، کاملاً متفاوت است.

با توجه به اینکه کپکام مرحله ای که شامل خروج اشلی از اسارت همراه با تکمیل یک پازل است را در بازی نهایی نگه میدارد،Resident Evil 4 ریمیک می تواند فراتر رود و شاهد مراحلی باشیم که به بازیکنان اجازه می دهد کنترل اشلی را در دست بگیرند.

چه زمانی که لیان مجروح شده باشد یا از انجام حرکات رزمی معمولی خود ناتوان باشد، این یک راه عالی برای ایجاد تجربه در بخش آسیب پذیر به بازیکن خواهد بود.

۱. حواس پرتی برای دشمنان



با وجود مخفی کاری به عنوان ویژگی جدید ریمیک، طرفداران مطمئناً سناریوهایی را پیش‌بینی می‌کنند که ممکن است بهترین راه برای دور زدن در میان تعداد زیادی از دشمنان باشد.

اگر قرار بود این سکانس‌ها در حالی که اشلی گراهام در کنار لیان است اتفاق بیفتد، آنگاه می‌توانست که توانایی بازی طعمه را قبل از اینکه بازیکنان بتوانند به آرامی دشمنان را نابود و خنثی کنند، داشته باشد.

این با ایده اجرای دستورات جدید در عنوان همراه می شود، زیرا بازیکنان می توانند کنترل کاملی بر موقعیت AI یا همان هوش مصنوعی داشته باشند.

یکی از بزرگترین شکست‌های غوطه‌وری در عناوینی مانند The Last of Us این است که دشمنان همراهان را می‌بینند اما هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و با در نظر گرفتن اضافه شدن مخفی کاری، این به احتمال زیاد وارد بازی خواهد شد؛ بنابراین ایجاد طعمه ها از طریق اشلی بسیار مفید خواهد بود.

البته دوستان فقط تنها چیزی که میخوان اینه که اشلی کمتر رو اعصاب باشه و همش هی لیان رو صدا نزنه! :D

View attachment Gifybot.mp4
 
یکی از عجیب‌ترین مقالاتی بود که کارش کردم! :D

============================================================================

ریمیک Resident Evil 4 ممکن است بهترین شخصیت مجموعه را بازگرداند.

photo_2023-01-30_12-58-18.jpg

ریمیک Resident Evil 4 داستان بازی محبوب شوتر ترسناک بقا را دوباره ترسیم خواهد کرد و بازگشت احتمالی یک شخصیت ‌ویژه میتواند این ریمیک را بیشتر از قبل با ارزش کند!

ریمیک آینده رزیدنت اویل ۴ کپکام نوید دوباره ای را به داستان و گیم پلی بازی های ترسناک کلاسیک می دهد و همچنین ممکن است باعث بازگشت بهترین شخصیت فرنچایز شود. نسخه اصلی رزیدنت اویل ۴ در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و ریمیک آن نوید مدرنیزه کردن بازی را با گرافیک مدرن فوق‌العاده و فضایی پیشگویانه‌تر می‌دهد و با وجود شخصیت‌های اصلی مانند لیان، ایدا و اشلی، یک شخصیت کوچک رزیدنت اویل ۴ نیز می‌تواند ظاهری را که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، داشته باشد.

با در نظر گرفتن گرافیک مدرن و داستان بازنویسی شده پروژه، به نظر می رسد که به هر شخصیت ریمیک رزیدنت اویل ۴ رنگی تازه داده شود.

لیان اس. کندی قهرمان بازی با نسخه شخصیتی که در ریمیک Resident Evil 2 در سال 2019 به نمایش گذاشته شده بود، مطابقت داده خواهد شد و مامور دولتی جذاب و شوخ ظاهراً تجربه و بدبینی خوبی دریافت می کند.

شخصیت‌های فرعی اشلی گراهام و ایدا ونگ نیز بازطراحی شده‌اند و داستان جدید Resident Evil 4 به‌طور بالقوه نقشی فعال‌تر و کمتر کلیشه‌ای به اشلی می‌دهد تا اینکه به عنوان یک دختر دردسرساز صرف شود با این حال، بهترین شخصیت در رزیدنت اویل نیز می تواند بازگردد تا هایپ طرفداران را بیشتر از قبل کند!

آلبرت وسکر توسط رزیدنت اویل فراموش شده است!

photo_2023-01-30_12-59-10.jpg

پس از مدت ها غیبت از این مجموعه، آلبرت وسکر شرور محبوب مجموعه بالاخره می تواند در ریمیک Resident Evil 4 بازگشتی بزرگ داشته باشد؛ آلبرت وسکر در Resident Evil Village، جدیدترین قسمت فرنچایز نیست و او در واقع از زمان Resident Evil 5 در سال ۲۰۰۹، نقش برجسته ای در این مجموعه بازی نکرده است.

ششمین نسخه فرانچایز به پیامدهای مرگ وسکر می پردازد، در حالی که RE7 و Village شرورهای کاملاً جدیدی مانند ایولین و مادر میراندا را معرفی کرد.

ریمیک های اخیر Resident Evil 2 و RE3 نیز متأسفانه فاقد وسکر بودند زیرا او در نسخه اصلی هیچ‌کدام از بازی‌ها ظاهر نشد، اما ریمیک RE4 در نهایت می‌تواند او را بازگرداند.

ریمیک Resident Evil 4 می تواند آلبرت وسکر را بازگرداند

photo_2023-01-30_12-59-30.jpg

در حالی که آلبرت وسکر در داستان Resident Evil 4 اصلی ظاهر نمی‌شود، توسعه‌دهنده سلاح‌های زیستی بمب‌افکن در مراحل داستانه جداگانه ایدا وانگ یعنی Separate Ways حضور دارد.

وسکر به عنوان پشتیبان رادیویی ایدا را در طول ماموریتش عمل می کند و به بازیکنان اجازه می دهد تا برای آنتاگونیست بجنگند تا علیه او.

داستان ریمیک Resident Evil 4 می‌تواند راه‌های جداگانه را در کمپین اصلی قرار دهد یا آن را به عنوان یک سناریوی اضافی و جداگانه بگنجاند؛ بگونه ای که میتوان گفت که اولین حضور این شخصیت بعد از رزیدنت اویل ۵ سال ۲۰۰۹ است.

دادن نقش فعال‌تر به وسکر در RE4 می‌تواند همچنین پیش زمینه یک ریمیک بالقوه Resident Evil 5 را مهیا کند که در آن بازی این ابرشرور محبوب را به عنوان یک آنتاگونیست اصلی بازمی‌گرداند.
 
Screenshot_۲۰۲۳-۰۱-۳۱-۲۱-۲۳-۱۱-۳۰۰-edit_com.brave.browser.jpg

یکی از عجیب‌ترین مقالاتی بود که کارش کردم! :D

============================================================================

ریمیک Resident Evil 4 ممکن است بهترین شخصیت مجموعه را بازگرداند.


ریمیک Resident Evil 4 داستان بازی محبوب شوتر ترسناک بقا را دوباره ترسیم خواهد کرد و بازگشت احتمالی یک شخصیت ‌ویژه میتواند این ریمیک را بیشتر از قبل با ارزش کند!

ریمیک آینده رزیدنت اویل ۴ کپکام نوید دوباره ای را به داستان و گیم پلی بازی های ترسناک کلاسیک می دهد و همچنین ممکن است باعث بازگشت بهترین شخصیت فرنچایز شود. نسخه اصلی رزیدنت اویل ۴ در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و ریمیک آن نوید مدرنیزه کردن بازی را با گرافیک مدرن فوق‌العاده و فضایی پیشگویانه‌تر می‌دهد و با وجود شخصیت‌های اصلی مانند لیان، ایدا و اشلی، یک شخصیت کوچک رزیدنت اویل ۴ نیز می‌تواند ظاهری را که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، داشته باشد.

با در نظر گرفتن گرافیک مدرن و داستان بازنویسی شده پروژه، به نظر می رسد که به هر شخصیت ریمیک رزیدنت اویل ۴ رنگی تازه داده شود.

لیان اس. کندی قهرمان بازی با نسخه شخصیتی که در ریمیک Resident Evil 2 در سال 2019 به نمایش گذاشته شده بود، مطابقت داده خواهد شد و مامور دولتی جذاب و شوخ ظاهراً تجربه و بدبینی خوبی دریافت می کند.

شخصیت‌های فرعی اشلی گراهام و ایدا ونگ نیز بازطراحی شده‌اند و داستان جدید Resident Evil 4 به‌طور بالقوه نقشی فعال‌تر و کمتر کلیشه‌ای به اشلی می‌دهد تا اینکه به عنوان یک دختر دردسرساز صرف شود با این حال، بهترین شخصیت در رزیدنت اویل نیز می تواند بازگردد تا هایپ طرفداران را بیشتر از قبل کند!

آلبرت وسکر توسط رزیدنت اویل فراموش شده است!


پس از مدت ها غیبت از این مجموعه، آلبرت وسکر شرور محبوب مجموعه بالاخره می تواند در ریمیک Resident Evil 4 بازگشتی بزرگ داشته باشد؛ آلبرت وسکر در Resident Evil Village، جدیدترین قسمت فرنچایز نیست و او در واقع از زمان Resident Evil 5 در سال ۲۰۰۹، نقش برجسته ای در این مجموعه بازی نکرده است.

ششمین نسخه فرانچایز به پیامدهای مرگ وسکر می پردازد، در حالی که RE7 و Village شرورهای کاملاً جدیدی مانند ایولین و مادر میراندا را معرفی کرد.

ریمیک های اخیر Resident Evil 2 و RE3 نیز متأسفانه فاقد وسکر بودند زیرا او در نسخه اصلی هیچ‌کدام از بازی‌ها ظاهر نشد، اما ریمیک RE4 در نهایت می‌تواند او را بازگرداند.

ریمیک Resident Evil 4 می تواند آلبرت وسکر را بازگرداند


در حالی که آلبرت وسکر در داستان Resident Evil 4 اصلی ظاهر نمی‌شود، توسعه‌دهنده سلاح‌های زیستی بمب‌افکن در مراحل داستانه جداگانه ایدا وانگ یعنی Separate Ways حضور دارد.

وسکر به عنوان پشتیبان رادیویی ایدا را در طول ماموریتش عمل می کند و به بازیکنان اجازه می دهد تا برای آنتاگونیست بجنگند تا علیه او.

داستان ریمیک Resident Evil 4 می‌تواند راه‌های جداگانه را در کمپین اصلی قرار دهد یا آن را به عنوان یک سناریوی اضافی و جداگانه بگنجاند؛ بگونه ای که میتوان گفت که اولین حضور این شخصیت بعد از رزیدنت اویل ۵ سال ۲۰۰۹ است.

دادن نقش فعال‌تر به وسکر در RE4 می‌تواند همچنین پیش زمینه یک ریمیک بالقوه Resident Evil 5 را مهیا کند که در آن بازی این ابرشرور محبوب را به عنوان یک آنتاگونیست اصلی بازمی‌گرداند.

نمیدونم قبلا گفتم یا نه اما بیشتر از همه دوست دارم بدونم با کروازر توی ریمیک چکار کردند. یکی از کرکترهایی هست که پتانسیل این رو داره توی ریمیک بیشتر بهش پرداخته بشه و شخصیتش رو بسط بدن. مخصوصا اینکه توی Darkside Chronicles اینکارو کردند و نحوه اشناییش و اولین مامورییتش با لیون رو نشون دادند. میتونند یه اشاره هایی از اون بازی مثلا در حد یه کات سین داشته باشند. در هر صورت امیدوارم بزودی یچیزهایی ازش ببینیم.

در مورد وسکر بنظرم اگر داخل بازی باشه احتمال زیاد تا قبل ریلیز نشونش ندن و بخوان سکرت باقی بمونه.
 
یه سری اطلاعات جزیی از resetera.

Screenshot_۲۰۲۳-۰۱-۳۱-۲۱-۳۵-۵۴-۹۱۳-edit_com.brave.browser.jpg

مرحله اول و پنجم و حدود 3 ساعت رو بازی کردند.
در مورد اشلی و‌ نقشش توی گیم پلی اطلاعاتی هست.
نویسنده اصلی GI که یکی از فن های بزرگ نسخه اورجینال هست گفته این ریمیک نسبت به ریمیک RE2 و RE3 خیلی وفادارتر به نسخه اورجینال هست. بعضی از صحنه ها یک به یک ریمیک شده.
بازی توی همه زمینه ها مخصوصا کرکترهای فرعی بسط داده شده.
ظاهرا بازی ماموریت های فرعی هم داره.


خیلی دلم میخواد بدونم این ماموریت های فرعی در مور چی و به چه شکلی هست. واقعا خنده داره برای ریمیک RE3 که پتانسیل خیلی بیشتری برای این خکموضوع داشت کاری نکردند اما الان ریمیک RE4 ماموریت فرعی داره. البته قطعا RE4 بودجه خیلی بیشتری نسبت به RE3 داشته و‌ قابل مقایسه نیست.
----------

ادیت: فوتیج جدید از گیم اینفورمر

View attachment ssstwitter.com_1675190064003.mp4
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or