Multi Platform Resident Evil 3

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch

l6el_re3.png

بالاخره و بعد از سالها انتظار، طرفداران قدیمی مجموعه محبوب Resident Evilبه خواسته خود رسیدند و قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، ریمیک عنوان 3 Resident Evil را با گرافیک امروزی و بوسیله موتور بازیسازی قدرتمند RE Engine بازی کنند. یکی از دلایل محبوبیت 3 Resident Evil برمیگردد به حضور تایرانت قدرتمند، باهوش و صدالبته ترسناک به نام نمسیس (Nemesis) که باعث به وجود آمدن کابوس‌های زیادی برای شخصیت اصلی بازی، جیل ولنتاین (Jill Valentine) شده بود. در رابطه با ابهت نمسیس فقط این را بگم که کاور نسخه آمریکای شمالی بازی که در سال 1999 برای پلی استیشن 1 عرضه شده بود، فقط شاهد حضور نیم تنه بالایی نمسیس بودیم و خبری از چهره جیل ولنتاین بر روی جلد بازی نبود. داستان 3 Resident Evil، بطور خلاصه در مورد انتقام گرفتن شرکت آمبرلا (Umbrella Corporation) از گروه استارز (S.T.A.R.S) هست که دو عضو اصلی آن، کریس ردفیلد (Chris Redfield) و جیل ولنتاین که برای اولین بار در نسخه اول سری رزیدنت اویل شاهد حضور این دو شخصیت محبوب بودیم، بعد از فهمیدن هدف اصلی شرکت آمبرلا، درصدد بودند که این شرکت را رسوا کند و آمبرلا برای انجام این عمل و بعد از اتفاقات قسمت رزیدنت اویل 1، به ساخت تایرانت هوشمند نمسیس (نمسیس در اساطیر یونانی به عنوان الههٔ خشم و انتقام شناخته میشود.) روی آورد.

  • بعد از به اتمام رساندن ساخت بازی تحسین شده و موفق Resident Evil 7: Biohazard، دو تیم جداگانه و بطور همزمان بر روی ریمیک های قسمت دوم و سوم کار می کنند. زمانی که پروسه ساخت ریمیک قسمت دوم به آرامی به پایان می رسد، تعدادی از افراد تیم ریمیک اویل 3 به تیم اویل 2 ملحق میشوند که اینکار باعث میشود که پروسه ساخت اویل 3 به کندی پیش برود. بعد از ساخت اویل 2، دو تیم سازنده بطور کلی به روی ساخت ریمیک اویل متمرکز میشوند.

  • در ریمیک اویل 3، شاهد تغییرات گسترده ای در روند بازی (برخلاف ریمیک اویل 2) هستیم.

  • خوشبختانه پروسه ساخت بازی رو به اتمام است و بنا بر گفته های سازندگان بازی، 90 درصد ساخت به پایان رسیده است و بازی در همان تاریخ قبلی اشاره شده، عرضه خواهد شد.

  • همانند نسخه کلاسیک، داستان بازی قبل از ریمیک 2 شروع خواهد شد و از طرفی دیگر، بعد از اویل 2 به پایان خواهد رسید.

  • جیل ولنتاین یکی از محبوب‌ترین شخصیت های بازی هست. بنا بر گفته های سازندگان بازی، طراحی جدید (مخصوصا لباس های این شخصیت محبوب) به گونه ای شده است که تلاش برای بقا کاملا حس بشود توی بازی و جیل واقعا برای فرار کردن تقلا کنه. لازم به ذکر است که لباس های نسخه اصلی جیل ولنتاین به عنوان مزایای پیش خرید بازی در دسترس است.

  • بر خلاف نسخه اصلی، شخصیت کارلوس بسیار بالغ به نظر می رسید؛ اما همچنان شوخی طبع بودن خود را دارد و صدالبته بسیار خونگرم است.

  • به اینکه فعلا خبری از گیم پلی بازی نیست، اما به نظر می رسد که همانند نسخه اصلی کلاسیک در روند بازی تمرکز بیشتری بر روی عناصر اکشن شاهد خواهیم بود. بطور خلاصه، نسخه اصلی اویل 2 بیشتر ترسناک بود ولی اویل 3 بار اکشنش سنگین تر بود.

  • همانند نسخه ریمیک اویل 2، اینجا نیز دوربین رو شانه سوم شخص استفاده شده است. لازم به ذکر است که بخش آنلاین بازی با عنوان Resident Evil: Resistance شناخته میشود.

  • عنوان Resident Evil 3 قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه شود.



Characters2.png Characters.png

جیل ولنتاین
شخصیت اصلی و قهرمان قسمت سوم رزیدنت اویل و همچنین این شخصیت محبوب عضو گروه استارز نیز هست. وظیفه ساخت این شخصیت محبوب بر عهده ایسائو اوهیشی بود و از طرفی دیگر طراحی آن را نیز تاکاهیرو آریمیتوسو انجام داده بود. همان طور که بالاتر اشاره کرده بودیم، جیل در نسخه اول سری، از اهداف شوم شرکت آمبرلا پرده برداشت و شرکت آمبرلا برای انتقام از او تایرانت باهوش نمیسیس را ساخت. نام جیل ولنتاین در کنار محبوب‌ترین شخصیت زن بازی های ویدیویی، یعنی لارا کرافت قرار گرفته است.


کارلوس اولیویرا

کارلوس اولیویرا یکی از اعضای گروه U.B.C.S است که برای نجات بازماندگان از جانب آمبرلا به شهر راکون سیتی اعزام شده بود. جیل در ابتدا به او مشکوک بود زیرا آمبرلا را بانی اصلی نابودی راکون سیتی می داند، اما رفته رفته با کارلوس همراه شد. کارلوس اولیویرا تلاش زیادی برای خروج از شهر انجام داد و سرانجام نیز توانست خود و جیل را از شهر خارج کند.


Brad.png

براد ویکرز

براد ویکرز خلبان هلیکوپتر تیم آلفای گروه استارز بود. او در همان ابتدای بازی مورد تهاجم زامبی‌ها قرار گرفت و مجروح شد. در ادامه بازی نیز توسط نمسیس کشته شد.

UBCS.png

نیکولای گینوائیف

نیکولای فرماندهٔ یکی از تیم‌های اعزامی U.B.C.S بود. او فرماندهٔ کارلوس نیز بود. در طول بازی او تلاش دارد تا به هر شکل ممکن و حتی به قیمت مرگ زیردستانش از شهر خارج شود و بالاخره موقق میشود.



میخائیل ویکتور

ویکتور یکی از هم‌تیمی‌های کارلوس و نیکولای بود. او در اثر حملهٔ زامبی‌ها به شدت مجروح شده بود. در جریان حملهٔ نمسیس به جیل، او جان خود را فدا کرد و با نارنجک دستی، مانع از آسیب رساندن نمسیس به جیل شد و خودش نیز در همین ماجرا کشته شد.

UBCS2.png

7.png

زامبی ها

زامبی‌ها، شهروندانی هستند که از راه‌هایی چون گزش زامبی دیگر و تزریق مستقیم ویروس تی به وجود می‌آیند. زامبی‌ها سرعت پایینی دارند اما درجهٔ جان‌سختی آن‌ها بالاست. این موجودات با سلاح‌های گرم راحت‌تر کشته می‌شوند. زامبی‌ها دشمنان اصلی در این بازی هستند.

سگ‌های زامبی

سگ‌های زامبی، سگ‌هایی معمولی بودند که به ویروس تی مبتلا شدند. آن‌ها ممکن است توسط سگ مبتلا گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم، به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ آن‌ها بالا بوده و از درجهٔ جان‌سختی کم‌تری نسبت به زامبی‌ها برخوردارند.


عنکبوت‌ها

عنکبوت‌های خون‌آشام، موجوداتی هستند که به ویروس تی دچار شده‌اند. آن‌ها ممکن است توسط عنکبوت مبتلا، گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ این موجودات پایین است اما درجهٔ سخت‌جانی آن‌ها بسیار بالا است.

هانترها

هانترها، موجوداتی هستند که از تزریق ویروس تی به تخم خزنده و استخراج DNA خزندهٔ مبتلا به ویروس تی و تزریق آن به یک انسان سالم پدید آمده‌اند. سرعت حملهٔ و درجهٔ سخت‌جانی این موجودات بسیار بالا است.

Nemesis.png

نمسیس

نمسیس، غول‌آخر و دشمن اصلی جیل ولنتاین در این بازی است. نمسیس یک تایرانت تکامل یافته‌است. این موجود از تزریق ویروس تی درجه سوم و انگل ان‌ای-آلفا به بدن یک انسان پدید آمده‌است. او بسیار سخت‌جان و هوشمند است و در طول بازی همواره در تعقیب جیل است. حتی با چندین مرتبه شکست نیز جیل را رها نکرد. نمسیس در نهایت و با سختی فراوان و با کمک اسلحهٔ لیزری بسیار قدرتمند شکست خورد. نوع حمله او به دلیل هوشمندی بالا نسبت به سایر مهاجمان متفاوت است.


hxw9_char_header.png





11.jpg 9.jpg 8.jpg 5.jpg 3.jpg 1.jpg 4f897fb599a635f2cddcb71dcc78def6.jpg ae6aae96bab66df94e0c13987cfc75a6.jpg c66a37459df49d983fc22e264a4490a5.jpg


656k_vid2.gif


Resident Evil 3 - Special Developer Message

1080p.png

56n_123.gif


Resident Evil 3 - Announcement Trailer

1080p.png

z41c_nem.gif


Resident Evil 3 - Nemesis Trailer

1080p.png


 
آخرین ویرایش:

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
جیل عالیه
فقط نمسیس هرچی وحشتناک تر بهتر..
از الان هایپم چون نمیسیس برعکس مستراکس توانایی دویدن و جاخالی دادن و همینطور شلیک با لانچر رو داره و میخوام ببینم چجوری تو این بازی درستش کردند

Sent from my SM-G610F using Tapatalk
 

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,446
نام
علی
برعکس خیلیا من همون زمان ps 1 اصلا با لباس جیل ارتباط برقرار نکردم و همش میگفتم چرا با لباس مهمونی اومده وسط ی مشت ادمخوار :D
برای همین واقعا سوپرایز شدم سر طراحی جدید و از نظرم هم چهره ها هم لباس فوقالعاده کار شدن.کارلوس جوری قیافش باحال شده ک میگم کاشکی
جزو کارکترای اصلی فرنچایز بود.
بعدشم خداوکیلی این جیل با طراحی جدید سگش شرف داره ب جیل توی RE5 و RE R.

اولین جمله ای ک بعد از دیدنش ب ذهنم رسید این بود: خداوکیل 100 میدم :D

ویرایش:طراحی نمسیس هم خیلی محشر شده،فقط بنظرم این دندونای درازش یکم غیر واقعی هستن.
خداوکیلی 100 میدم دماغشم بگو!:D دماغ و دندوناش داغونن:| جراحی پلاستیک کرده مگه از 3 به ریمیک؟:| دماغ کاشتن براش:|
 

Batsy

“Tots Units Fem Força” «Més que un club»
کاربر سایت
Apr 29, 2008
3,278
خداوکیلی 100 میدم دماغشم بگو!:D دماغ و دندوناش داغونن:| جراحی پلاستیک کرده مگه از 3 به ریمیک؟:| دماغ کاشتن براش:|

برا تنوع خوبه خداییش،چون نمسیس همیشه قیافش ی شکل بوده تا الان تو هر نسخه ک اومده :D
حالا من میگم دماغش رو اضافه کردن ک ی حالت realتر بگیره ولی خب دندونای درازش میزنه تو ذوق :D
 

sajad-tnt

کاربر سایت
Aug 17, 2010
895
نام
سجاد
لباس تنگ و برآمدگی‌های بدنشم مهمه احمد :))
لباس تنگ نباشه برآمدگی معلوم نباشه بازی قابل بازی نیست اصلا :))
3s5y_20191217142426-7c011ad592.gif

اینو از طرف بانو زدم بهت :D
Sent from my K00R using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
البته دوستان توجه داشته باشید اون زمان که بازی رو پلی میکردیم حدودا تو رنج 10/15سال سن بودیم و طبیعتا وحشتی که از یهو ظاهر شدن اون نمسیس لعنتی(:D)‌ و چهرش بهمون وارد میشد با الان قابل قیاس نیست
حالا چه دندونا و بینی اش شبیه اون زمان بشه چه تغییر بدن ماها دیگه تو این سن کنونی با دیدن کلبه وحشت ها (اینایی که البته یادشونه این فیلم:D) و فردی کروگرها و.. طبیعتا دچار اون واهمه و ترس ، حداقل به میزان گذشته نمیشیم و هدف بیشتر مرور خاطرات و اون حس نوستالژیک سابق هستش
به هر حال به عنوان یک فن قدیمی تنها خواسته ام این هست که تغییرات به نحوی باشه که حس تکرار رو واسم کم نکنه
 

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,664
نام
milad
یادمه اولین باری که pc خریدیم 8 سال سن داشتم الان 23 سالمه یه بار یه دیسک از خونه خالم اینا برداشتم که مال پسر خالم بود رزیدنت اویل 3 واسه pc یه تصویر رو دیسک بود که جیل با لباس معروفش که رنگ ابی بود با یه کلت که تو حالت نشسته به سمت راست نشانه گرفته بود و زمینه دیسک هم قرمز بود رنگش
بعد ها پسره خالم بازی رو تا اونجایی که نمسیس از پنجره میپره بیرون جلوی من انجام داد من تا چند سالی میشد بازی رو تا اونجایی که میری و قفل درو با فندک میسوزونی میرفتم و از اونجا به بعدش ترس نمیزاشت خاطراتی با این بازی گذروندیم البته بعد ها تمومش کردم هم 1 2 هم 3 و هم سوروایور
واسه همینه که واسه ما قدیمی ها ریمیک این بازی از لست 2 یا.........مهمتره بشخصه حاظرم لست 2 نیاد ولی این به بهترین شکل ممکن ساخته بشه
125190 125191
 

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,664
نام
milad
پیشرفت ریمیک نسخه 2 نسبت به ریمیک نسخه 1 نشون میده که ریمیک نسخه 3 هم همون قدر تغییرات مثبت رو نسبت به ریمیک نسخه قبلی داشته باشه غیر این باشه بازی موفقیت ریمک نسخه 2 رو بدست نمیاره
هر طور حساب کردم و با خودم کلنجار رفتم دیدم بهتر از این نمیشد بسازن حتی بهترین طراحی ها رو هم انتخاب کردن نمسیس شاید با قبلی متفاوت باشه ولی بازم ترسناکه و بلاخره باید تغییر پیدا می کرد تا یکم واقعی تر بنظر برسه
فقط امیدوارم پایان های مختلف داشته باشه یا به طریقی ارزش تکرار بازی رو ببرن بالا
ته دلم مطمعنم ریمیک نسخه 4 هم توسط یه استودیوی دیگه تو دست ساخته و برای نسله 9 کنسول ها و pc منتشر میشه
 
آخرین ویرایش:

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
درسته دوست عزیز منم نمیگم تغییر زیاد بدن . ایراد اصلی بازی که همه خرده گرفتن ازش ناهماهنگ بودن و عدم تطبیق سناریو های بازیه .
تو نسخه اصلی یکسری آیتم های بازی را اگر داخل سناریو Aاستفاده میکردی تو سناریو B دیگه وجود نداشت یا مثلا یه در مخصوص داشت که باید با هماهنگی دو تا سناریو بازش میکردیم .. یا مثلا فاز اول باس را داخل سناریو A داشتی و کارکتر بعدی تو سناریو B با فاز دوم باس میجنگید .
همین ریزه کاری ها داخل سناریو ها باعث ارزش تکرار بالا میشد .
الان فرقی نداره تو هر دو سناریو با هر دو تا کاراکتر با تمام باس ها میجنگی و همشونو میکشی که با منطق بازی جور در نمیاد.حتی معما ها هم زحمت نکشیدن یکم متفاوت تر بگذارن ..
بهترین ریمیک با اختلاف ریمیک نسخه اوله که از همه نظر پیشرفت داشته


Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk
داداش اسپویل نکن بازی رو من بیست سال پیش که یادم نمیاد بازی رو الآنم هنوز نرفتم با این مدت تایم کوتاهی هم که بازی داره اسپویل می‌کنی لذت بازی از بین میره
 

farzad2236

کاربر سایت
Apr 24, 2016
89
داداش اسپویل نکن بازی رو من بیست سال پیش که یادم نمیاد بازی رو الآنم هنوز نرفتم با این مدت تایم کوتاهی هم که بازی داره اسپویل می‌کنی لذت بازی از بین میره
داداش چیزی اسپویل نکردم اینا میکانیزم گیم پلی بازیه . هر وقت گفتم فلان باسه فلان جا فلان شکل میاد میشه اسپویل .

Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: milad.ps4

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
با خودم گفتم بزار برم بشینم یـ دور کامل RE ها قبلی رو کات سین های مهمش رو ببینم بعد حین دیدن یاد یکی از مصاحبه های کامیا که چند وقت پیش کرده بود افتاد اونم نه در مورد RE بلکه در مورد DMC تو اون مصاحبه میگه که دلش میخواد سری DMC از نظر گیم پلی بیاد بیشتر سمت GOW 2018 حالا که خوب نگاه میکنم میبینم که DMC نیومد سمت این رویه ریلستیک کردن بلکه سری RE از نسخه هفت دقیقا اومده این سمت الان کات سین های نسخه ها قدیمی رو که نگاه میکنی میبینی که کم جانگولک بازی و انیمیشن های فوق اغراق شده ندارن یعنی تو بعضی صحنه ها عملا خود DMC بودن (نسخه های کلاسیک 5و6 که دیگه معرف حضور همه هستن) در کل فک میکنم رمز موفقیت این سری جدید به نظرم همین ریلستیک کردن بازی بوده که از پیسینگ اکشن بازی زدن و رو اوردن به طراحی کلاسیک که به طبعش حس و حال غربی بیشتری گرفته الانم به نظرم کاری که کپکام با ریمیک نسخه ی دوم کرد بیشتر از یـ ریمیک ساده بود کپکام خیلی راحت میتونست یـ کپی برابر اصل از نسخه کلاسیک بازی بزنه ولی خوب اون وقت یـ بازی میموند و هزارتا مکانیک تاریخ مصرف گذشته ولی عوضش اومدن یک سری تغیرات اساسی دادن که در عین نو بودن کاملا حس حال نسخه ی کلاسیک رو هم داشته باشه و همین مورد این قضیه رو ارزشمند میکنه الان برا نسخه سوم واقعا باید بهشون فرصت بدید تو غالب خود بازی نشون بدن چیکاره هستن الان نه میشه طراحی ها رو قضاوت کرد نه چیزی ولی به محض اینکه کنترل شخصیت اومد دستت و در قالبش قرار گرفتی اون وقت میتونی تصمیمات کپکام رو در کنی اون وقت که مکانیک های بروز شده نمیسیس رو تو بازی دیدی میتونی تصمیم بگیری طراحیش مشکل داره یا نه یادمون نره همیشه قرار نیست یـ چیز ثابت رو تجربه کنیم Artist هستش و هزار مدل دست پخت که همیشه میخواد باهاش ملت رو غافل گیر کنه خلاصه همیشه قرار نیست همه چیز طبق خواسته من طرفدار پیش بره باید بزاریم سازنده چیزای نو و جدیدی که میخوان رو تجربه و امتحان کنن بزاریم ببینیم دست پختشون چه مزه ای هست ....
 

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,881
نام
صابر
دوست عزیز پست اول رو آپدیت کنید ! وگر نه تاپیک واگذارمیشه ! ممنون
@Sunderland

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required)
  • Processor: Intel® Core™ i5-4460 or AMD FX™-6300 or better
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760 or AMD Radeon™ R7 260x with 2GB Video RAM
  • DirectX: Version 11
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر