Red Dead: Redemption Preview

Bone Crusher

کاربر سایت
Dec 27, 2008
3,872
نام
امیرحسین
[FONT=&quot]سلام [/FONT]
[FONT=&quot]این هم پیش نمایشی از این بازی . اگه خدا بخواد و با حمایت دوستان پیش نمایش های دیگری را آماده می کنم . اگر اشکالی هست به بزرگی خودتون ببخشید .
[/FONT]


sspreviewr.jpg

[FONT=&quot]

در حالی که مشغول پرسه زنی در بیابان وسیعی هست ناگهان سرش را بالا می گیرد و به افق نگاه می کند . به جز تخته سنگ های بزرگ , بوته های کوچک و کم تعداد , شن و خاک چیز دیگری نظرش را جلب نمی کند . سپس صخره ای که داری شکل و شمایل عجیبی است نظرش را جلب می کند . قبلا اینجا نبوده ولی این منطقه برایش بسیار آشناست . سپس نکته ای به ذهنش خطور می کند . بله این صخره همان صخره ای است که در نقشه گنج بهش اشاره شده . نقشه ای که در طول سفرش که شامل سه شهر می شود حمل کرده است . سپس نقشه را باز می کند و جهتی که در نقشه به صورت دستی یاد داشت شده را دنبال می کند . بعد از مدتی چیزی را می بیند که امکان دارد تا آخر عمرش نبیند . تعدادی شمش طلا که زیر نور آفتاب جلوه خاصی پیدا کرده اند . سپس در ذهنش چجوری خرج کردن آن و اینکه با پرداخت آن به کلانتر باعث آزادیش شود را مرور می کند . به دنیای وسترن خوشامدید . این مقدمه ای از حال و هوای بازی بود .


[/FONT]
reddeadred.jpg

زخم های جان نشان از گذشته تلخ اوست
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]گشت گذار در بازی از اولین نکاتی است که در بازی نمایان می شود . وقتی که برای اولین بار بازی را مشاهده می کنید تصور می کنید که راهی منطقه متروکه و یا خرابه ای شده اید . یکی از دلایلی که چنین احساسی به شما دست می دهد طراحی بصری بازی است که استادانه و متناسب با جو بازی طراحی شده است که شامل : وجود عبور آرام ابر ها , فلات های مرتفع و تپه های طویل است که وفاداری جالبی نسبت به این ژانر دارند . چیزی که به راحتی قابل مشاهده است وجود شن و ماسه است که این منظره باعث می شود هنگامی که در حال عبور از شهر ها هستید احساس تنهایی کنید . ولی اگر کمی وقت بزارید و در دنیای بازی جست و جو کنید متوجه می شوید که دنیای Read Dead : Redemption هر چیزی است به غیر از بیابان بی آب و علف .
[/FONT]



ssprevtzt.jpg
[FONT=&quot] نور پردازی در بازی فوق العاده کار شده
[/FONT]

[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]همان طور که می دانید John Marston یک خلافکار بوده است ولی تصمیم می گیرد که کار های شیطانی خود را ترک کند . او باید برای انجام ماموریتی به سه شهر سفر کند . دوتای آنها در غرب آمریکا و یکی از آنها در شمال مکزیک قرار دارد . در حالی که اکثراتفاقات بازی در این سه شهر اتفاق می افتد ولی دهکده و پایگاه های مرزی نیز در بازی وجود دارند . ولی انتظار نداشته باشید همه شهرها اعیانی باشند زیرا شهری مانند Chuparosa در مکزیک مملو از افراد روستایی و رعیتی است . در این شهرهمیشه آفتابی خانه های حصیری سرخ پوستان و خانه های گلی به چشم می خورد . بیشتر مردم این شهر را آهنگران , چوپانان و کشاورزان ساده که مشغول روزمرگی خود هستند تشکیل می دهد . هر یک از تاجران سعی می کند با روش های مختلف نظر شما را جلب کند تا پولی که بابت انجام ماموریت ها بدست آوردید را برای خرید اجناسشان خرج کنید در همین حال امکان دارد صاحب کافه ای به شما پیشنهاد قماری را دهد که امکان دارد پول شما دو یا سه برابر شود یا اینکه به کل پولتان را از دست دهید .
[/FONT]



1234.jpg

[FONT=&quot] محیط بازی بزرگ به نظر می رسد
[/FONT]

[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]شهر هایی مانند Chuparosa دارای حال و هوای غرب وحشی هستند . همانطور که انتظار دارید می توانید بر روری دیوار ها پوستر هایی را مشاهده کنید که کاری را از شما طلب می کنند و در عوض انجام آن انعامی بابت آن دریافت می کنید. پوستر ها در این بازی فقط شامل یک صورت زشت بر روی خود نیست بلکه فرصتی را به شما می دهند تا هم کارهای خوبی انجام دهید وهم بابت آنها پول بگیرید . در حقیقت این پوستر ها بخشی از ماموریت های جانبی بازی را تشکیل می دهند . پوستر ها اطلاعاتی در مورد جنایتکاران و آخرین جایی که آنها دیده شده اند را می دهند . اگرتصمیم گرفتید که به دنبال جنایتکاران بروید , یا می توانید او را با اسلحه هایی همچون وینچستر , هفت تیر , شاتگان که در بازی قرار دارند از بین ببرید یا او را زنده تحویل دهید تا پول بیشتری را بدست آورید . ( زدن یک یا دو تیر به هدفتان باعث کند شدنش می شود که دستگیری او را بسیار راحت می کند ولی زنده نگه داشتن یا کشتنش در اغلب موارد اختیاری است) . [/FONT]
[FONT=&quot]زنده دستگیر کردن یا کشتن جنایتکاران یا کارهایی مشابه به آن باعث می شود که نوار عزت و شرف ( Honor ) شما دستخوش تغییراتی شود که با انجام کاری میزان شرافت یا پستی آن را نمایش می دهد . ولی تنها این گونه اعمال روی خوب یا بد بودن شما تاثیر نمی گذارد بعضی اوقات که در حال گشت و گذار هستید اتفاقاتی ناگهانی و کاملا پویا در مقابل شما روی می دهند که نیاز به تصمیم گیری آنی دارند . امکان دارد به کلانتری بر بخورید که به دنبال دو زندانی فراری خود است که لحظاتی قبل فرار کرده اند در این حال دو انتخاب پیش روی شماست اولی اینکه به دنبال آنها بروید و دستگیرشان کنید دومی اینکه به راهتان ادامه دهید و پیشنهاد کلانتر را رد کنید . در شرایط دیگر ممکن است ناظر راهزنی یک عده دزد باشید . تصمیم با شماست . نجات افراد بی گناه یا رها کردن آنها که باعث می شود سرنوشتی تلخ برای آنها رقم بخورد . اما یکسری اتفاقات در بازی روی می دهد که تشخیص اینکه چه کاری مناسب است بسیار سخت است مثلا در یک صحنه شاهد این بودیم که یک زندانی که چشمانش بسته شده بود توسط یک عده سرباز در حال اعدام شدن بود .
[/FONT]



5dcd.jpg

[FONT=&quot] وجود صخره ها و پوشش گیاهی کم و کوچک در این عکس کاملا مشخص است
[/FONT]

[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]با کم یا زیاد شدن نوار عزت و شرف شما رفتار مردم نیز با شما تغییر می کند . اگر قدم در انجام کار های نیک بردارید و خوب باشید مردم شروع به تحسین و احترام گذاشتن به شما می کنند و حتی کلانترها در مقابل خلاف های کوچک شما چشم پوشی می کنند ( که در این شرایط معمولا برای شما پوستری به عنوان جنایتکار نصب می کنند ولی می توانید با پرداخت پول یا انجام ماموریتی برای آنها باعث آزادی خویش شوید. ) . بالعکس اگر راه خلاف و ناپسند را در پیش بگیرید مردم در حالی که در حال عبور هستید با ترس بسیار خیره خیره نگاهتان می کنند . در همین حال خلافکاران شهر که از بد نامی شما آگاه می شوند به شما پیشنهادهایی می دهند که آنها را در این حرفه زشت همراهی کنید . [/FONT]
[FONT=&quot]مهم نیست که چقدر آدم خوب یا بدی هستید , زیرا گاهی اوقات مجبورید دستهایتان را آلوده کنید و کار خلافی را انجام دهید . زمان بازی در اوایل قرن بیستم است , زمانی که غرب وحشی کمتر به این نام خوانده میشد زیرا اجتماع آنها نظامندتر شده بود . ولی در اطراف خود باز هم شاهد قانون شکنی هایی هستید . پس با این حال بروز صحنه های خشن و وقوع جنایتی یک امر طبیعی است . این ها می تواند به سادگی درگیری شما در بیابان با یک عده راهزن باشد . که تنها با شلیک دقیق چند گلوله می تواند پیروزی را برای شما به ارمغان بیاورد . اما برخی از آنها به اندازه یک ماموریت اصلی لذت بخش و زیبا طراحی شده اند . مثلا می توانید با یک کالاسکه پر از مواد منفجره قلعه یا ساختمانی را به اشغال خود در آوردید , در بالای برج یا قلعه ای به حالت اسنایپر درآیید یا با استفاده از توپ باعث عقب راندن دشمنانتان شوید .
[/FONT]



4321.jpg

[FONT=&quot] گویا در بازی سیستم Covering وجود دارد
[/FONT]

[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]با توجه به آنچه که ما تا به اینجا از بازی Red Dead: Redemption [/FONT][FONT=&quot]دیده ایم[/FONT][FONT=&quot] کاملا بازی سرم گرم کننده و جالبی به نظر می رسد . بر خلاف تصور بسیاری از افراد که این بازی را GTA ای با رنگ و لعاب وسترن می داند این بازی یک تجربه ارجینال و ناب هست . بازی با جلوه های بصری فوق العاده و گیم پلی عالی به خوبی توانسته قسمتی از تاریخ آمریکا را به نمایش درآورد . ما همگی می توانیم این وسترن ناب را در تاریخ 27 [/FONT][FONT=&quot]April[/FONT][FONT=&quot] تجربه کنیم . [/FONT]
[FONT=&quot]
پایان
[/FONT]

منبع : Gamespot
 

Bone Crusher

کاربر سایت
Dec 27, 2008
3,872
نام
امیرحسین
از لطف دوستان بی نهایت سپاسگذارم . حیف چنین تاپیکی که با این پتانسیل تو بازی سنتر تحویل گرفته نمیشه . فردا ایشالله پیش نمایشی از Split/Second میذارم .

در پناه حق
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,959
نام
آریا
بسیار عالی بود !
خیلی منتظر این بازی هستم. تریلر جدیدی که پخش شد فوق العاده بود ! از تنوع بالای بازی گرفته تا حس و حال و انیمیشن ها و ... نوید یه شاهکار رو میده.
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,825
نام
نـــــــویـــــــــد
بسیار عالی بود !
خیلی منتظر این بازی هستم. تریلر جدیدی که پخش شد فوق العاده بود ! از تنوع بالای بازی گرفته تا حس و حال و انیمیشن ها و ... نوید یه شاهکار رو میده.

ما كوچيكتيم :biggrin1: ! واقعا اين تريلر آخري كه گيم پلي رو هم نشون ميداد فوق العاده شگفت آور و شگفت انگيز بود ! يه جورايي احساس ميكنم زيادي شاخ ميشه ! به شدت منتظر هستيم .

ممنون بابت مطلب خوبتون .
 

Bone Crusher

کاربر سایت
Dec 27, 2008
3,872
نام
امیرحسین
سلام
واقعا با وجود افرادی مانند نوید جان که در 3 تاپیک تشکر می کنند آدم انرژی مضاعفی را بدست میاره از آقا آریا و بقیه دوستان نیز بابت لطفشون تشکر می کنم .
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
ترجمه روون و خیلی خوبی بود
دستت درد نکنه
فکر می کنم یه بازی بهتر از کال آف خوارز داره ساخته می شه!البته اگه به ورته تکرار بازی های اپن ورلد نیوفته بازی از همه لحاظ فوق العاده هست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر