یعنی دانته توی DMC1 خیلی شبیه DMC2 بود که تو اینطوری میگی؟دانته تو دونسخه 1-2 کلا از نظر شخصیتی با هم فرق داشت حالا چطوری این دانته خوشگل شبیه دانته DMC1-2ـه؟ دیگه حالا
تا اونجا که ما میدونیم چهره یک شخصیت چه تو فیلم چه بازی یکی از مهمترین نکات برای نشان دادن شخصیت کرکترـه اونم دانته که مامولا سعی میکردن خوش قیافه بسازنش!حالا جدیدا دیگه مهم نیست!دیگه حالا!
توام شدی پچر؟پیشگویی میکنی:d
نو معرفی DmC از همون اول اشتباه کردن.اول کپکام اعلام کرد بازی یکم به طرف غرب کشیده شده و غرب پسند شده و تگزاسی و از این مضخرفات:d!بعد همه فکر کردن دانته میخواد کلاه کابویی بذاره و کفش خار دار پاش کنه و خر سواری!بعد یهو این تریلرو نشون دادن همه جا خوردن!تلفات داشتیم در این راه *یه ریبوت!دانته همیشه خوش قیافه تبدیل به این خوشگل پسر چند جنسه!شده حالام که هر روز دارن یه چیز میگن که فن های بازی هرچی فحش یاد گرفتن زبونم لال نثار روح نینجا جانه برادر کنن
به نظرم اگر قبل از معرفی این DmC حرف ریبوت و اینارو وسط کشیده بود و میگفت و نکات منفی DMC4 رو شدیدا ترور میکرد الان این همه فن ها از شدت گرما تبدیل به کلوچه نمیشدن
من دانته رو از نظر اخلاقي ميگم كه جدي بود. در ضمن مگه اين شخصيت جديد بيريخته ؟ يكم لاغر شده و موهاشو رنگ كرده و گرنه تغيير آنچناني در چهره نشده مثل Max Payne 3 (سم فيشر هم هر شماره يكم قيافش تغيير مي كرد كه چيز خاصي نبود). برو تو خيابون ببين ملت قيافشون رو اينجوري ميكنند كه به نظر خوشگل بيان. بيچاره Rockstar و IO سر شخصيت پردازي نه چندان باربي و هيروييشون همه بهشون گير ميدادن چرا شخصيت هاتون بيريختند. اين در حاليه كه مردم نمي خوان با واقعيت رو به رو بشن.
اين كه ميگي من پچر شدم خوبه چند تا دليل برات بيارم كه بفهمي رو هوا حرف نميزنم:
من راجع به Motion-Capture حرف زدم. Ninja Theory براي ساخت Heavenly Sword سراغ WETA Team تيم پيتر جكسون رفت و اونا هم براي NT يك استوديو اختصاصي Motion-Capture با پيشرفته ترين امكانات براشون درست كردند. طراحي King Rohan انقدر عالي بود كه پيتر جكسون كار رو به جيمز كمرون نشون داد. براي ساخت Enslaved استوديو Motion-Capture اينا رو به روي يكي از استوديو هاي WETA هست كه با اسپيلبرگ اونجا روي Tin Tin كار مي كنه و حتي تهيه كننده اسپيلبرگ چندين بار براي مشورت به NT اومده بود. اينا فقط حرف نيست و ما هم تويه Heavenly Sword و هم تويه Enslaved بهترين Motion-Capture ها و انيميشن ها رو ديديم.
NT وسواس شديدي به داستان داره به طوري كه هر دو بازي قبليش رو نويسندگان خوش نام هاليوودي كار كردند كه واقعا هم بي نقص بوده.
از نظر گيم پلي هم مسلما وقتي استوديو يك بازي تغيير ميكنه بيشتر به خاطر تنوع در ساختار اون هست كه كلا قراره DMC جديد خيلي متفاوت تر از قبل باشه از نظر گيم پلي.
چرا همه وقتي اسم غربي شدن(Western) رو ميشنوند فكر ميكنند در مورد كابوي صحبت ميشه ؟ سبك كارگرداني و شخصيت پردازي غربي خيلي با ژاپني ها فرق ميكنه و به ظاهر نيست كه شما فكر مي كني دانته مي خواد كلينت ايستوود بشه. اين موضوع براي بازاريابي بيشتر هم خيلي تاثير داره.
مشكل اينجا هست كه خيلي ها از تغيير ميترسند. وقتي واضحه كه يك تغيير ميتونه موفق تر از كليشه قبل باشه چرا بايد ازش بد بگيم؟ حالا اين كه رنگ موي يكي عوض شد و يا چند كيلو لاغر تر شد دليل نميشه فحش رو بكشيم به NT. من خودم كه يكي از فن هاي بزرگ Max Payne هستم ولي از تغيير چهره مكس تويه شماره 3 ناراحت نشدم چون تويه نسخه دوم هم مكس كاملا با نسخه يك فرق مي كرد ولي همون تجربه ناب رو ديديم. ترس من از MP3 اين هست كه آيا كسي به غير سم ليك ميتونه جو و شخصيت پردازي مناسبي براي مكس خلق كنه كه بازهم به اين موضوع خوشبينانه نگاه ميكنم چون Rockstar كارش حرف نداره.
هيچ وقت با ديد يك طرفه به چيزي نگاه نكنيد و همش دنبال ايراد گرفتن نباشيد .