
آندریا پسینو، یکی از بنیانگذاران استودیوی Ready At Dawn، دربارهی دلیل نساختن دنبالهی بازی The Order: 1886 توضیح میدهد:
"
«دنبالهی بازی میتونست فوقالعاده باشه. ما حتی آن را به سونی پیشنهاد هم دادیم، با وجود تمام مشکلاتی که در ساخت [نسخه اول] داشتیم. اما از یک نظر، بهتر شد که سونی ردش کرد، چون اگر فکر میکردیم قبلاً شرایط سختی داشتیم، باور کنید که با ساخت دنباله کاملاً خودمان را گرفتار میکردیم! با این حال، فقط به خاطر بازیکنان حاضر بودیم این کار را انجام دهیم.»
او همچنین اشاره میکند که بازخوردهای داخلی استودیو از بازی، خیلی بهتر از نقدهای نهایی منتقدان بود:
«نمرههایی که داخل استودیو دریافت میکردیم، خیلی بالاتر بود. نه در حد The Last of Us، اما حدود ۷۵ امتیاز را کسب میکردیم.»