Ready At Dawn : در حال کار بر روی ایده های هیجان انگیز هستیم

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
The-Order-1886-5-620x258.jpg



درود

چند ماه پیش بود که استودیو Ready At Dawn نخستین بازی خود را برای کنسولps4 عرضه کرد. بازی که نتوانست در حد انتظارات ظاهر شود و خوش بدرخشد.

بازی ایده ی بزرگی داشت اما عدم تمرکز بر روی گیم پلی و تاکید بیش از حد بر روی گرافیک و جلوه های بصری مانع از تبدیل شدن ان به یک عنوان خوب شد.

با این حال به نظر میرسد استودیوReady At Dawn در حال کار بروی ایده های هیجان انگیز و دیوانه کننده برای پروژه ی بعدی خود است.

طبق توییت اقای Andrea Pessino از افراد استودیو ، سازندگان در حال کار بر روی ایده های جدید هستند.
" ما چیزهای فوق العاده هیجان انگیزی را در دست ساخت داریم. اگر میخواهید به این استودیو بپیوندید الان بهترین زمان ممکن است".

در تویت دوم؛ آقای Passino خواهان ملحق شدن افراد مشتاق به این استودیو شده است و پست های مورد نیاز ان ها در استودیو مربوط به طراحی محیط است.
" دو فرصت شغلی در صفحه اصلی وبسایت وجود دارد، جهت جذب طراحی محیط".

میتوان از توئیت های بالا دریافت که این استودیو در اینده ای نزدیک از پروژه ی خود رونمایی می کند. به هر حال باید صبر کرد و دید چه اتفاقی می افتد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,180
نام
نـــــــویـــــــــد
Order 1886 که کاملا نا امیدمون کرد و واقعا بازی ضعیفی بود
گیم پلی با اینکه گان پلی خووبی داشت اما ترکیبش با کات سین های زیاد و استفاده ی نادرست ازش کاملا خراب شد ، سیستم مخفی کاری احمقانه ، داستان سرهم بندی شده مخصوصا پایانش !! همه اینا در کنار هم بازی نه چندان خووبی رو تحویل ملت داد !! Order 1886 میتوونست خیلی موفق بشه !
به هر حال امیدوارم در آینده موفق باشن و از پتانسیل بازی در دست ساختشون به خوبی استفاده کنن
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
بنظرم یخورده در حق order ظلم شد......بازی اونقدر هم بد نبود که همه میکوبوندنش!!!
ولی امیدوارم درس لازمو از order گرفته باشن.
 

Rezahajizadegan

کاربر سایت
Oct 1, 2005
2,642
حتما دارن The Order 3086 رو درست میکنن. :))
واقعا اگر درست کارشونو میکردن The order میتونست راحت رقیب Gers of war بشه ولی همه چیزو خراب کردن حیف کردن اه اه اه یادم می افته فقط افسوس میخورم.
بازی جدید پیشگش بیا همون بازی رو درستش بکنن و یه داستان درست روایت کنن موفق میشه بخدا.مثل ولفنشتاین که یک DLC مستقل مشتی داد که از خود بازی هم بیشتر ترکوند.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,410
نام
ماکان
Order 1886 میتوونست خیلی موفق بشه !

Order تا تبدیل به یه بازی موفق خیلی راه داشت!

Order به مثابه مثل خانه از پایبست ویران است، بیسش مشکل داره! اول از همه گیم پلی بازی هست که شبیه آش شله قلم کار میمونه! یعنی انگار تو این مدت طولانی ساخت R@D میسته بازی های ND و دوستان رو بازی میکرده و هرجا هرچی به نظرش جالب میومده میچپونده تو بازی! بازی پر از مکانیک های بی ربط هست که به طور کنار هم چسبونده شدن و نتیجه کار شده یه چیز بی سر و ته! یجا راه میری، بعد باید مخفی کاری کنی، یهو الکی وارد اکشن میشی و بعد پلتفرم و.... من تو عمرم همچین ریتم مزخرف و کلاژ واری ندیده بودم!

اکشن بازی هم از این مزخرف تر! فقط کافیه بازی رو روی درجه هارد بازی کنید تا ببینید چه مزخرفی ساختن! یه سری محیط بسته که توش فوج فوج دشمن میاد و همیشه باید با یه ریتم همشون رو بکشی. اصلا افتضاح تر از این حرف ها بود. داستانش هم باز بنظرم اصلا چیز خاصی نبود و من شخصا فکر میکردم یه چیز خیلی خیلی بهتری باشه!

در کل بنظر من Order جزو بدترین بازی های سونی هست. البته R@D استدیو خیلی خوبی هست و با ساخت Order توی دام افتاده! اینا میخواستن یه گرافیک خفن نشون بدن و هرچی ساختن تلاشی برای رسیدن به خلق یه گرافیک بهتر بود. امیدوارم مولتی پلتفرم شدن فرصت خوبی برای فرار از این کلیشه فقط گرافیک باشه و دوباره به اون چیزی که قبلا بودن برگردن!
 

Donger

کاربر سایت
Apr 14, 2015
1,576
داستان مولتی پلتفرم شدن چیه؟
مگه r@d واسه سونی نیس؟

نه
R@D استادیو ای بود که به صورت 2nd Party واسه سونی کار می کرد اما بعد از Order تصمیم گرفتن روی پلتفرم های دیگه هم کار کنن ، قبلا هم Okami رو روی Wii پورت کرده بودن
توی کنفرانس E3 اه Oculus هم لوگوی استادیو اشون به عنوان حامی Oculus Rift بود
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
به نظر من بازی یه مشکل بزرگ داشت اونم این بود که اصلا قرار نبود گیم پلی اینجوری داشته باشه بازی قرار بود یه چیزی مثل HR باشه مشکل دقیقا از همینجا شروع شد که بازی از پایه قرار بود چیز دیگه ای باشه بعد از بازخورد های اولیه شروع به تغییر کرد بازی که بعدش به این آش تبدیل شد بازی ایراد زیاد داشت اما برای یک بار تجربه بد نبود مشخصا تیم RAD هرچقدر خوب بود سنگ خیلی بزرگی برداشته بود که به نظر این سنگ بیشتر از توان تیم بود میتونست با یک گیم پلی خیلی ساده تر و تر تمیز بازی خوبی ارائه بده به جای اینکه این همه روی ویژوال بازی کار کنه اما در کل بازی افتضاحی نبود بازی فقط زیاد مشکلات ساختاری داشت همین .
 

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,342
نه به اون بازی هایی که رو psp ساختن نه به اوردر!!!
یه چیز ابرومندانه بسازن

یک Daxter رو برای 4 بسازند دیگه ؟ ;;) b-)

چه شود اگر گیم پلی قوی گرافیک قوی رو هر دوش را با هم ارائه کنه ! مثل همین Daxter ی که برای psp ساختند !

3832564.jpg
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
بابت نمایش گرافیکی Order 1886 واقعا تلف شد!بازه زمانی-داستان-طراحی اسلحه ها و کارکترا و ایده استفاده از افسانه های اروپایی واقعا میتونست بازی خیلی بزرگی رو رقم بزنه!RAD هم استودیو بی تجربه ای نیست چندتا از بهترین بازیای PSP رو ساخته بودن ولی چرا بازی اخرشون اینجوری شد ناراحت کنندس!
البته مشکل اصلی اینه چون بازی بنا به دلایلی خراب کرد مثل همیشه یه عده هیتر گیر دادن به سونی و اصلا نمیدونن قضیه چیه یا حتی بازیو تجربه نکردن که بدونن ایرادش چیه فقط الکی گیررو میخوان بدن به سونی لوول
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر