Rayman Legends، عامل به تاخیر افتادن Beyond Good and Evil 2

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
beyond_good_and_evil-560x413.jpg


برطبق سخنانی از جانب مدیر عامل کمپانی Ubisoft، آقای Yves Guillemot، ساخت دنباله ای بر بازی Beyond Good & Evil به دلیل درگیر بودن کارگردان این بازی، آقای Michel Ancel، در دیگر پروژه خود یعنی Rayman Legends، به آهستگی پیش می‌رود.

هفته گذشته، آقای Guillemot ضمن صحبت با سایت Polygon اذعان داشت: " چیزی در حال حاضر بسیار مهم است، این است که Michel Ancel در یک زمان بر روی چندین پروژه مختلف مشغول به کار است. او سال گذشته مشغول ساخت Rayman Origins بود و امسال با جدیت در حال ساخت Rayman Legends است. پس همان طور که می‌دانید، او برای انجام این موارد به زمان زیادی نیازمند است. حقیقت این است که کار کردن بر روی Rayman Legends، سرعت ساخت Beyond Good and Evil 2 را کاهش داده است."

وی هم چنین خاطر نشان کرد که آن ها مشغول ساخت این بازی هستند اما تا زمانی که آقای Ancel مشغول ساخت Rayman Legends است، شنیدن اخباری پیرامون Beyond Good and Evil 2 به این زودی امکان پذیر نخواهد بود.

نسخه HD بازی Beyond Good & Evil سال گذشته بر روی کنسول PS3 منتشر شد اما نسخه اصلی در سال 2003 منتشر شده بود. بازی در سال عرضه خود از نظر تجاری به خوبی موفق نبود اما با بازخوردها و نقدهایی بسیار مثبت روبرو شد.

منبع
 

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
جناب یوبیسافت عادت داره که به خاطره پول یه سری آی پی ها رو وِل کنه. یه زمانی پرنس میداد بیرون ولی وقتی اساسین براش پول داورد بیخیال شد. حالا هم رِیمن براش داره پول درمیاره و گذاشته کنار اون یکی رو. من پرنس می خوام :((
 

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,396
نام
مهدی یوسفی اصیل
فقط خواهشمندم این دو رو فاطی نکنید که مجبور بشیم به جای ریمن و beyond یک بازی به نام Beyond rayman & Evil بازی کنیم :|
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
از اولم اینا بیخیال این نسل شده بودن و امیدی نداشتن
ظاهرا انسل و برنامه هاش واسه این بازی توی این نسل عملی نمی شده و یوبی هم دیده این میتونه لانچ تایتل خوبی واسه نسل بعد باشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر