Multi Platform Rainbow Six Siege

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
December 2015
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S

dpaz_980_tom_clancys_rainbow_six_siege_banner.jpg
نام بازی: Rainbow 6 Siege
سازنده و ناشر: Ubisoft

سبک: FPS, Tactical Shooter
پلتفرم: PC, PS4, Xbox One
تاریخ عرضه: 1 دسامبر 2015 ( 10 آذر 1394 )


Rainbow 6 Siege یا به طور مختصر R6S، یک اثر اول‌شخص تاکتیکی تمام آنلاین است که در آن، بازیکنان به رقابت سر اهداف مختلف (همچون Secure-bomb-hostage) می‌پردازند. در حالت کلی، سه مد که برابر با Casual, Ranked, Terrorist Hunt است، در این عنوان وجود دارد. در حالت «کژوال» بازیکنان به سادگی بدون دغدغه جا به جا شدن رنک خود به تجربه حالت‌های مختلف می‌انجامند اما تجربه اصلی بازی، مربوط به بخش Ranked Match می‌شود که پس از انجام 10 مچ رنک خود را دریافت کرده و قابلیت تغییر آن به واسطه بازی کردن به دست می‌آورید.
سیستم پشتیبانی از «سیج» به صورت سالانه بوده و هر سال شامل چهار فصلِ سه ماهه می‌شود. در آغار هر فصل به طور معمول 2 اپراتور و یک نقشه جدید، به همراه تعداد زیادی تغییرات به بازی وارد می‌شود. لاذم به ذکر است که برای خرید اپراتورها نیاز به خرید «سیزن پس» یا پرداخت پول واقعی ندارید و می‌توانید از طریق بازی کردن آن‌ها را به دست بیاورید.

136277

xdklwczod9h21.png


game modes.jpg


MAPS.png

وضعیت فعلی بازی: سال 5 فصل 1

OPERATION VOID EDGE

136278




سوال: سیستم آپدیت در سیج چطوریه؟
پاسخ: پشتیبانی از سیج به صورت سالانه است. هر سال 4 فصل دارد که در هر فصل به طور میانگین 3 آپدیت عرضه می‌شود تا تغییرات وعده داده شده اعمال شود. این تغییرات ممکن است شامل اُپریتور و نقشه و باف و نرف های جدید باشد و یا حل کردن مشکلات تکنیکی و سرورهای بازی که خود یوبیسافت درصورت تغییر روند برنامه عادیش اون ها رو به طور رسمی اعلام میکنه.
سوال: آیا بازی Pay 2 Win ـه؟
پاسخ: خیر :D
سوال: آیا مپ های حذف شده هرگز برنمی گردن؟
پاسخ: بعضی از مپ ها فقط توی حالت Custom Match قابل بازی خواهند بود اما به مرور زمان به کژوال و رنک بر میگردند.

سوال: اگه این بازی رو نسخه معمولیش رو بخریم به تجربمون از بازی اسیب میزنه یا خیر؟ و اینکه محتوای اضافه مثل اپراتور ها رو با حدود چند ساعت بازی میشه به دست اورد؟

پاسخ: خیر نسخه عادی هیچ آسیبی به بازی نمیرسونه چون بازی تحت هیچ عنوان P2W نیست و اخیرا هم ویژگی به بازی اضافه شده که حتی اگه نسخه عادی رو تهیه کنید و به اصطلاح تازه وارد باشید، تمامی اپراتور های پایه بازی ( که از روز اول در بازی وجود داشتن ) به همراه اتچمنت هاشون براتون به صورت مجانی باز هستند.
هر اپراتور مربوط به فصل ها هم حدود 20 الی 25 ساعت طول میکشه تا باز بشه.

سوال: به علت وجود تعداد زیاد نقشه در بازی جایگاه هَچ ها و راه های ورودی و ... را نمی شناسم، راه حلی برای یادگیری سریع نقاط مختلف هر نقشه وجود دارد؟

پاسخ: با مراجعه به وبسایت ذیل می توانید اطلاعات مربوط به هرنقشه را مطالعه کرده و یادبگیرید.
www.r6maps.com

با تشکر از کاربر @Soroush_shz بابت معرفی این وبسایت کاربردی.

سوال: روشی برای بازی کردن با همه اپراتورا قبل از این که بخریمشون وجود داره؟
پاسخ: دوستان یه روش هست که تو پی سی جواب میده واسه تست کردن اپراتور های 25k ای قبل از اینکه بخرینش.
تو پی سی که میتونی یوپلی رو ببری رو حالت آفلاین مود و بازی رو اجرا کنی! همه اپراتورا تو حالت آفلاین بازه! میتونید واسه هر اپراتوری که میخواید اتچمنت بذارید و برید کاستوم رو در و دیوار تست کنید ببینید خوشتون میاد یا نه! رو دوستان نسخه استیمم جواب داده این روش! فقط تنها مودی که میشه رفت کاستومه! تو حالت آفلاین تروریست هانتم نمیتونید برید! ولی بازم واسه تست کردن گان ها و قابلیت هاشون خیلی خوبه و باعث میشه الکی 25 هزار تا واسه اپراتوری که شاید خوشتون نیاد هزینه نکنید!
دوستان کنسولیم سر در نمیارم ببینن میتونن تو حالت آفلاین بازی رو اجرا کنن؟ مثلا اینترنتو قطع کنن بازی اجرا میشه؟ یا روش های دیگه ... خلاصه تو حالت آفلاین همه اپراتورا بازه و میتونید قبل خرید تستش کنین!
با تشکر از @Soroush_shz

با تشکر از اسماعیل عزیز بابت همکاری در ساخت پست اول
 
آخرین ویرایش:
رو xbox باز وضعیت بهتره چون من خودم یه چند روز بازی کردم باش. وضعیت رو PS4 خیلی خرابه. یعنی رنکت برسه نزدیک پلات وحشتناک همه ماوس کیبوردی هستن.سر همین مشکلات من با اینکه همه دوستام رو PS4 هستن سوییچ کردم رو PC
بنظرم باید اپشن بذارن که بشه انتخاب کرد مثلا منی که دسته دارم حتما نندازه با موس کیبوردی ها! مخصوصا برای بازی ای مثل رینبو که خیلی تاثیر داره.
 
بنظرم باید اپشن بذارن که بشه انتخاب کرد مثلا منی که دسته دارم حتما نندازه با موس کیبوردی ها! مخصوصا برای بازی ای مثل رینبو که خیلی تاثیر داره.
مشکل اینجاست که اکثرا از تبدیل برای وصل کردن موس کیبورد استفاده میکنن یعنی کنسول به عنوان دسته شناسایی میکنه! اینکارو کنن بازم مشکل حل نمیشه
 
watch?v=6bVjjm1XbDM

چقدر این یکی 2فصل اخیر اپراتورها خوب کار شدن.
با یک تیر هرجای طرف که بخوره، میافته پائین. تو دفاع هم که اون گجت مگنت فوق العاده جواب میده.
رسما شکل دومی از Glaz و Jager به بازی اضافه کردن.

Theme Park تغییر یافته هم اضافه شده.
 
  • Like
Reactions: armin_shadow
اپراتورهای خوبی هستن بصورت کلی ولی از طرفی خیلی هم بقولی Unnecessary هستن :دی چیزای واجب و حیاتی نیستن.
میشه خیلی اپراتورهای ساده تر و مهم‌تری رو به بازی اضافه کرد که روند هر راند رو به کل عوض کنن، ساده‌ترینش اضافه کردن یه مدافع هست که مثلا بتونه چهارتا یا سه تا Re enforce کنه و دست بقیه تیم رو باز بگذاره یا خیلی ایده‌های ساده‌تر و پایه‌ای :دی
 
اپراتور حیاتی که دیگه نداریم، همون سال اولی ها میشه همه کار باهاشون کرد، کلا هدف اپراتورهای جدید اینه که شکل و استراتژی تیم ها تو حمله و دفاع با توجه به مرحله بن کردن اونها عوض کنه، راههای جدید بوجود بیاره، در نهایت متا عوض بشه و...
جدای از همه اینها جذاب هم باشه.
تو همه بازیها همینه، مثل Dota و...

در ادامه حرفهات منم خودم خیلی وقت که منتظر یک اپراتور هستم که سوراخ سنبه هائی که اتکرها (هیبانا،ماوریک) باز میکنن بتونه بپوشونه، بنظرم این خیلی میتونه بازی جذاب کنه.
 
  • Like
Reactions: Red Ѵ and Vesemir
اپراتورهای خوبی هستن بصورت کلی ولی از طرفی خیلی هم بقولی Unnecessary هستن :D چیزای واجب و حیاتی نیستن.
میشه خیلی اپراتورهای ساده تر و مهم‌تری رو به بازی اضافه کرد که روند هر راند رو به کل عوض کنن، ساده‌ترینش اضافه کردن یه مدافع هست که مثلا بتونه چهارتا یا سه تا Re enforce کنه و دست بقیه تیم رو باز بگذاره یا خیلی ایده‌های ساده‌تر و پایه‌ای :D
حالا سیزن بعد که هر دفعه خواستی پیک کنی یه تیر AWP سمتت ول شد میفهمی چقدر واجب و حیاتی نیستن :))
تفنگ Kali واقعا وحشتناکه برای Siege :دی
 
حالا سیزن بعد که هر دفعه خواستی پیک کنی یه تیر AWP سمتت ول شد میفهمی چقدر واجب و حیاتی نیستن :))
تفنگ Kali واقعا وحشتناکه برای Siege :D
نه گفتم آخه، اپراتورهای خوبی هستن و قابلیت جفتشون هم جالبه ولی اون عمق رو تو روند بازی ایجاد نمیکنن :دی
وگرنه Glaz هم میتونه تقریبا این چیزی که تو میگی رو انجام بده.
 
اپراتور حیاتی که دیگه نداریم، همون سال اولی ها میشه همه کار باهاشون کرد، کلا هدف اپراتورهای جدید اینه که شکل و استراتژی تیم ها تو حمله و دفاع با توجه به مرحله بن کردن اونها عوض کنه، راههای جدید بوجود بیاره، در نهایت متا عوض بشه و...
جدای از همه اینها جذاب هم باشه.
تو همه بازیها همینه، مثل Dota و...

در ادامه حرفهات منم خودم خیلی وقت که منتظر یک اپراتور هستم که سوراخ سنبه هائی که اتکرها (هیبانا،ماوریک) باز میکنن بتونه بپوشونه، بنظرم این خیلی میتونه بازی جذاب کنه.
اتفاقا یکم تو کامینیتی بازی بگردی ایده‌های مهم و جالبی پیدا میکنی، مثلا میتونن Castle رو ری‌ورک کنن و بجای سه تا پنجره و در بکنن دوتا پنجره و در ولی مثل ری‌انفورس.
یا همین چیزی که خودت میگی خیلی خوبه.

مثلا تیم مهاجم واقعا مشکل هیلر داره و البته ظاهراً قراره فینکا رو ری‌ورک کنن ولی خب بازم الان احساس میشه.
 
اتفاقا یکم تو کامینیتی بازی بگردی ایده‌های مهم و جالبی پیدا میکنی، مثلا میتونن Castle رو ری‌ورک کنن و بجای سه تا پنجره و در بکنن دوتا پنجره و در ولی مثل ری‌انفورس.
یا همین چیزی که خودت میگی خیلی خوبه.
مثلا تیم مهاجم واقعا مشکل هیلر داره و البته ظاهراً قراره فینکا رو ری‌ورک کنن ولی خب بازم الان احساس میشه.
آره ایده های خوبی میتونن پیاده کنن، بابا اینا میخوان تا 100 تا اپراتور برسونن، مطمئنا اینقدر اپراتور که ویژگیهاشون همپوشانی ونقطه اشتراک داشته باشه اضافه میکنن که از چشمون دراد.
من فقط دوست دارم ریورک Cav تا وقتی زنده هستم ببینم :D
 
هر چقدرم اپراتور جدید و ایده‌های خفن داشته باشن، هیچی Sledge نمیشه. :D
به‌نظرم دیفندر جدید تاثیرگذارتره؛ روند بازی رو میتونه خیلی خوب تغییر بده.
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or