Multi Platform Rainbow Six Siege

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
December 2015
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S

dpaz_980_tom_clancys_rainbow_six_siege_banner.jpg
نام بازی: Rainbow 6 Siege
سازنده و ناشر: Ubisoft

سبک: FPS, Tactical Shooter
پلتفرم: PC, PS4, Xbox One
تاریخ عرضه: 1 دسامبر 2015 ( 10 آذر 1394 )


Rainbow 6 Siege یا به طور مختصر R6S، یک اثر اول‌شخص تاکتیکی تمام آنلاین است که در آن، بازیکنان به رقابت سر اهداف مختلف (همچون Secure-bomb-hostage) می‌پردازند. در حالت کلی، سه مد که برابر با Casual, Ranked, Terrorist Hunt است، در این عنوان وجود دارد. در حالت «کژوال» بازیکنان به سادگی بدون دغدغه جا به جا شدن رنک خود به تجربه حالت‌های مختلف می‌انجامند اما تجربه اصلی بازی، مربوط به بخش Ranked Match می‌شود که پس از انجام 10 مچ رنک خود را دریافت کرده و قابلیت تغییر آن به واسطه بازی کردن به دست می‌آورید.
سیستم پشتیبانی از «سیج» به صورت سالانه بوده و هر سال شامل چهار فصلِ سه ماهه می‌شود. در آغار هر فصل به طور معمول 2 اپراتور و یک نقشه جدید، به همراه تعداد زیادی تغییرات به بازی وارد می‌شود. لاذم به ذکر است که برای خرید اپراتورها نیاز به خرید «سیزن پس» یا پرداخت پول واقعی ندارید و می‌توانید از طریق بازی کردن آن‌ها را به دست بیاورید.

136277

xdklwczod9h21.png


game modes.jpg


MAPS.png

وضعیت فعلی بازی: سال 5 فصل 1

OPERATION VOID EDGE

136278




سوال: سیستم آپدیت در سیج چطوریه؟
پاسخ: پشتیبانی از سیج به صورت سالانه است. هر سال 4 فصل دارد که در هر فصل به طور میانگین 3 آپدیت عرضه می‌شود تا تغییرات وعده داده شده اعمال شود. این تغییرات ممکن است شامل اُپریتور و نقشه و باف و نرف های جدید باشد و یا حل کردن مشکلات تکنیکی و سرورهای بازی که خود یوبیسافت درصورت تغییر روند برنامه عادیش اون ها رو به طور رسمی اعلام میکنه.
سوال: آیا بازی Pay 2 Win ـه؟
پاسخ: خیر :D
سوال: آیا مپ های حذف شده هرگز برنمی گردن؟
پاسخ: بعضی از مپ ها فقط توی حالت Custom Match قابل بازی خواهند بود اما به مرور زمان به کژوال و رنک بر میگردند.

سوال: اگه این بازی رو نسخه معمولیش رو بخریم به تجربمون از بازی اسیب میزنه یا خیر؟ و اینکه محتوای اضافه مثل اپراتور ها رو با حدود چند ساعت بازی میشه به دست اورد؟

پاسخ: خیر نسخه عادی هیچ آسیبی به بازی نمیرسونه چون بازی تحت هیچ عنوان P2W نیست و اخیرا هم ویژگی به بازی اضافه شده که حتی اگه نسخه عادی رو تهیه کنید و به اصطلاح تازه وارد باشید، تمامی اپراتور های پایه بازی ( که از روز اول در بازی وجود داشتن ) به همراه اتچمنت هاشون براتون به صورت مجانی باز هستند.
هر اپراتور مربوط به فصل ها هم حدود 20 الی 25 ساعت طول میکشه تا باز بشه.

سوال: به علت وجود تعداد زیاد نقشه در بازی جایگاه هَچ ها و راه های ورودی و ... را نمی شناسم، راه حلی برای یادگیری سریع نقاط مختلف هر نقشه وجود دارد؟

پاسخ: با مراجعه به وبسایت ذیل می توانید اطلاعات مربوط به هرنقشه را مطالعه کرده و یادبگیرید.
www.r6maps.com

با تشکر از کاربر @Soroush_shz بابت معرفی این وبسایت کاربردی.

سوال: روشی برای بازی کردن با همه اپراتورا قبل از این که بخریمشون وجود داره؟
پاسخ: دوستان یه روش هست که تو پی سی جواب میده واسه تست کردن اپراتور های 25k ای قبل از اینکه بخرینش.
تو پی سی که میتونی یوپلی رو ببری رو حالت آفلاین مود و بازی رو اجرا کنی! همه اپراتورا تو حالت آفلاین بازه! میتونید واسه هر اپراتوری که میخواید اتچمنت بذارید و برید کاستوم رو در و دیوار تست کنید ببینید خوشتون میاد یا نه! رو دوستان نسخه استیمم جواب داده این روش! فقط تنها مودی که میشه رفت کاستومه! تو حالت آفلاین تروریست هانتم نمیتونید برید! ولی بازم واسه تست کردن گان ها و قابلیت هاشون خیلی خوبه و باعث میشه الکی 25 هزار تا واسه اپراتوری که شاید خوشتون نیاد هزینه نکنید!
دوستان کنسولیم سر در نمیارم ببینن میتونن تو حالت آفلاین بازی رو اجرا کنن؟ مثلا اینترنتو قطع کنن بازی اجرا میشه؟ یا روش های دیگه ... خلاصه تو حالت آفلاین همه اپراتورا بازه و میتونید قبل خرید تستش کنین!
با تشکر از @Soroush_shz

با تشکر از اسماعیل عزیز بابت همکاری در ساخت پست اول
 
آخرین ویرایش:
آقا این بازی یکی از بهترین ایده هارو داره...در عین حال جزو بدترین بازی هایی هست که بازی کردم...!
بازی همه جوره مشکل داره...کاری به باگ ها و گلیچ‌ های بازی و اینکه کمپر پروره ندارم...!
اصل بازی مشکل داره...مهم ترین‌ مشکلی که داره اینه که دید سوم شخص بازی با دید اول شخصش یکی نیست...ینی اینکه اون چیزی که من‌ از دشمن میبینم با اون چیزی که دشمن از من میبینه یکی نیست و این اولین قدم ساختن یه بازی مولتی پلیر اول شخصه...!!!
از Montagne چیزی نگم بهتره که دیگه شاهکاره...تو تصویر مانتین یه نفر درست رو به روی شماست و در حالی که شیلدتون کاملا بسته ست تیر میخورید بعد که میمیرید kill cam نشون میده که دشمن پشت شماست ، بازم بماند که وقتی گوشه ی دیواری و طرف بخوابه زمین زوم کنه شیلد ها به اذن خدا کنار میره و پاتونو میزنه...عملا بازی هیچ بالانسی نداره و کسی که تو و‌‌‌‌‌ل دادن مهارت بیشتری داشته باشه موفق تره...!
شاید کسی که برای اولین بار دیسکو میذاره تو دستگاه و بازی میکنه و اولین تجربه ی مولتی پیلیر رو داره بگه wooooow ولی کسی که کالاف 4 بازی کرده باشه کاملا متوجه میشه که بازی چقدر مشکل داره...اوایل که کالاف بازی میکردم وقتی متوجه شدم که باید دو تا تیر بزنی به سر دشمن تا Head Shot بشه کلی مسخره کردم ولی الان که سیج بازی میکنم میفهمم که سازنده های کالاف خیلی کارشون درست بوده که همچین چیزی رو گذاشتن تو بازی...!
حاضرم قسم بخورم که یوبی سافت تستر نداره هر چی میسازن بدون تست میدن بیرون و آپدیت به آپدیت این بازی بدتر میشه که بهتر نمیشه...فقط یه سوالی که خودم جوابشو هنوز پیدا نکردم اینه که چرا هر روز میشینم این آشغالو بازی میکنم...؟!!!
خب یا من بد متوجه منظورتون شدم یا شما در اشتباهید بازی کاملا اول شخصه و اصلا سوم شخصی وجود نداره در مورد مونتگن بگم که اوایل این کارکتر وقتی شیلدشو باز میکرد اصلا نمیشد زدش حتی پایی که شما میگی حتی با c4 و تنها راه کشتن پرت کردن c4 به پشت یا رسیدن خودت به پشتش بود که کار سختی میشد الان دیگه اینطور نیست c4 رو پرت کنی رو شیلدش تا حدودی از خونش کم میشه و با ضربه زدن به شیلدش گاردش باز میشه و میشه زدش حتی کنار دیوار باشه از بغل میزنی گاردشو باز میکنی و بهش تیر میزی این نرفها که از بلکبرد شروع شد و ادامه داشت با شاتگانهای اسنایپی والکری و فراست و در آخر به مونتگن هم رسید در مورد هدشات اگه بخوای درست هد طرف رو توی بازی بزنی 100درصد دان میشه اگه میبینی نمیشه بیشتر جریان به پینگ ما برمیگرده که طرف حرکت کرده و هدش جابجا شده چند سانت و همین برای شما خطا ایجاد میکنه بخاطر پینگ بالا کلا اگه بخوان بیشتر از این درجه خون رو پایین بیارن با یک تیر به هرجای بدن راحت طرف میمیره و فرصت عکس العمل نداره بنظرم خیلی بد میشه:D
 
خب یا من بد متوجه منظورتون شدم یا شما در اشتباهید بازی کاملا اول شخصه و اصلا سوم شخصی وجود نداره در مورد مونتگن بگم که اوایل این کارکتر وقتی شیلدشو باز میکرد اصلا نمیشد زدش حتی پایی که شما میگی حتی با c4 و تنها راه کشتن پرت کردن c4 به پشت یا رسیدن خودت به پشتش بود که کار سختی میشد الان دیگه اینطور نیست c4 رو پرت کنی رو شیلدش تا حدودی از خونش کم میشه و با ضربه زدن به شیلدش گاردش باز میشه و میشه زدش حتی کنار دیوار باشه از بغل میزنی گاردشو باز میکنی و بهش تیر میزی این نرفها که از بلکبرد شروع شد و ادامه داشت با شاتگانهای اسنایپی والکری و فراست و در آخر به مونتگن هم رسید در مورد هدشات اگه بخوای درست هد طرف رو توی بازی بزنی 100درصد دان میشه اگه میبینی نمیشه بیشتر جریان به پینگ ما برمیگرده که طرف حرکت کرده و هدش جابجا شده چند سانت و همین برای شما خطا ایجاد میکنه بخاطر پینگ بالا کلا اگه بخوان بیشتر از این درجه خون رو پایین بیارن با یک تیر به هرجای بدن راحت طرف میمیره و فرصت عکس العمل نداره بنظرم خیلی بد میشه:D
نه عزیز منظورمو‌ متوجه نشدی درست...
فکر کنم باید با یه سری فیلم هایی که از بازی گرفتم روشن کنم شمارو :دیییی
بازی کاملا اول شخصه حرف شما درست ولی دشمن شما از دید شما میشه سوم شخص...توی این بازی جایی که شما میبینی دشمن ایستاده با جایی که واقعا دشمن ایستاده یکی نیست...این مشکل وقتی ه مانتین (Montagne) برمیدارید خیلی بیشتر مشهوده...داستان هم داستان پینگ نیست...پینگ من بین 100 تا 180...
درمورد هدشات که شما قطعا اشتباه میکنی...این بازی خیر سرش realistic ساخته شده و دشمن با یه تیر هد شات میشه و این به نظرم بزرگ ترین اشتباه بازی بوده و اصلی ترین‌ دلیل ول دادن توی بازیه...تا جاییکه من میدونم فقط با Caveira شما بزنی تو هد اونم فقط با کلتش ، دشمن داون میشه...
این چیزایی که شما درمورد مانتین میگی هم درست نیست...شیلد مانتین وقتی بسته باشه شما تا صبحم نایف کنی شیلدش باز نمیشه...گوشه دیوار باشه هم شیلدش باز نمیشه...اما شما امتحان کن اینی که من میگم...وقتی گوشه دیوارهبخواب کف زمین بعد با اسلحه زوم کن...کلا هدف شما از شیلدش رد میشه میاد رو خود کارکتر که دیگه دو تا تیر بزنی میافته...این یعنی عملا شیلد مانتین پشمکه...!
من نمیدونم شما چقدر بازی کردی و چن لول بالا اومدی...ولی وقتی بیشتر بازی کنی میفهمی من چی میگم...
واقعا مشکلاتی که این بازی داره رو من تو هیچ بازی ای ندیدم واقعا احمقانه س...
 
  • Like
Reactions: amir_k2m
نه عزیز منظورمو‌ متوجه نشدی درست...
فکر کنم باید با یه سری فیلم هایی که از بازی گرفتم روشن کنم شمارو :Dییی
بازی کاملا اول شخصه حرف شما درست ولی دشمن شما از دید شما میشه سوم شخص...توی این بازی جایی که شما میبینی دشمن ایستاده با جایی که واقعا دشمن ایستاده یکی نیست...این مشکل وقتی ه مانتین (Montagne) برمیدارید خیلی بیشتر مشهوده...داستان هم داستان پینگ نیست...پینگ من بین 100 تا 180...
درمورد هدشات که شما قطعا اشتباه میکنی...این بازی خیر سرش realistic ساخته شده و دشمن با یه تیر هد شات میشه و این به نظرم بزرگ ترین اشتباه بازی بوده و اصلی ترین‌ دلیل ول دادن توی بازیه...تا جاییکه من میدونم فقط با Caveira شما بزنی تو هد اونم فقط با کلتش ، دشمن داون میشه...
این چیزایی که شما درمورد مانتین میگی هم درست نیست...شیلد مانتین وقتی بسته باشه شما تا صبحم نایف کنی شیلدش باز نمیشه...گوشه دیوار باشه هم شیلدش باز نمیشه...اما شما امتحان کن اینی که من میگم...وقتی گوشه دیوارهبخواب کف زمین بعد با اسلحه زوم کن...کلا هدف شما از شیلدش رد میشه میاد رو خود کارکتر که دیگه دو تا تیر بزنی میافته...این یعنی عملا شیلد مانتین پشمکه...!
من نمیدونم شما چقدر بازی کردی و چن لول بالا اومدی...ولی وقتی بیشتر بازی کنی میفهمی من چی میگم...
واقعا مشکلاتی که این بازی داره رو من تو هیچ بازی ای ندیدم واقعا احمقانه س...
خب قسمت اول حرفتون رو گرفتم:Dاگه فکر میکنین دشمن مقابلتون جایی نیست که شما میبینیش پس تیر هم نباید بخوره بهش پس چرا من یا بقیه دوستان میتونن در جایی که دشمنشونو میبینن تیر بزنن و دان کننش؟:-??بازم من فکر میکنم به پینگ شما برمیگرده اینکه پینگ شما رو 180 بگیریم اکثر خارجیها بیشترین پینگشون 80 هست بگذریم که با پینگ 30 هم خیلی ها هستن تو بازی حالا 80 بگیریم با پینگ شما میشه 100تا اختلاف میشه گفت 1ثانیه تا 1ثانیه و نیم خطا خیلی بالا میره و در این صورت میشه حرفتون رو قبول کرد اما اگه پینگتون 100 یا زیر 100 باشه هیچ احتمالی نمیدم که دشمن رو سر جاش نبینین البته باگهایی هست توی بازی قبول دارم اما این دیگه نه چون اگه اینطور باشه سروصدای همه درمیاد که تابحال کسی نه ایرانی نه خارجی به این مشکل اشاره نکرده خودم با پینگ 130 بازی میکنم مثل هلو تیرهام به هدف میخوره حتی هدشات کاویرا کلا کارکتریه که برای حرف کشیدن درست شده با کلت هر جور بزنی چه هد چه پایین تنه طرف میوفته پایین برای حرف کشیدن حتی با چاقو بزنی بازم نمیمیره میوفته پایین رو یاراتم میتونی امتحان کنی اگه ناراحت نمیشن:Dاگه منظورت اینه که قسمت لوله اسلحه از شیلد رد میشه این توی همه بازیها هست یه جور باگه حالا بعضی وقتها تیر میزنی میبینی میخوره به طرف:|من لولم فکر کنم 180 باید باشه دقیقا نمیدونم چون انقدر بازی کردم دیگه به لولم نگاه نمیکنم:Dرو گیمرتگم بزنی میتونی لولمو ببینی
 
  • Like
Reactions: ps34 and HoSIs
خب قسمت اول حرفتون رو گرفتم:Dاگه فکر میکنین دشمن مقابلتون جایی نیست که شما میبینیش پس تیر هم نباید بخوره بهش پس چرا من یا بقیه دوستان میتونن در جایی که دشمنشونو میبینن تیر بزنن و دان کننش؟:-??بازم من فکر میکنم به پینگ شما برمیگرده اینکه پینگ شما رو 180 بگیریم اکثر خارجیها بیشترین پینگشون 80 هست بگذریم که با پینگ 30 هم خیلی ها هستن تو بازی حالا 80 بگیریم با پینگ شما میشه 100تا اختلاف میشه گفت 1ثانیه تا 1ثانیه و نیم خطا خیلی بالا میره و در این صورت میشه حرفتون رو قبول کرد اما اگه پینگتون 100 یا زیر 100 باشه هیچ احتمالی نمیدم که دشمن رو سر جاش نبینین البته باگهایی هست توی بازی قبول دارم اما این دیگه نه چون اگه اینطور باشه سروصدای همه درمیاد که تابحال کسی نه ایرانی نه خارجی به این مشکل اشاره نکرده خودم با پینگ 130 بازی میکنم مثل هلو تیرهام به هدف میخوره حتی هدشات کاویرا کلا کارکتریه که برای حرف کشیدن درست شده با کلت هر جور بزنی چه هد چه پایین تنه طرف میوفته پایین برای حرف کشیدن حتی با چاقو بزنی بازم نمیمیره میوفته پایین رو یاراتم میتونی امتحان کنی اگه ناراحت نمیشن:Dاگه منظورت اینه که قسمت لوله اسلحه از شیلد رد میشه این توی همه بازیها هست یه جور باگه حالا بعضی وقتها تیر میزنی میبینی میخوره به طرف:|من لولم فکر کنم 180 باید باشه دقیقا نمیدونم چون انقدر بازی کردم دیگه به لولم نگاه نمیکنم:Dرو گیمرتگم بزنی میتونی لولمو ببینی
من فک کنم منظورمو دقیق نمیتونم بهت بگم...باید فیلم هارو برات بفرستم تا متوجه بشی...اتفاقا این چیزایی که میگم توی بازی کاملا مشهوده...توی اینستا پیج های مختلفی هست درمورد رینبو...یه‌ سر بزنی این مشکلاتی که من میگمو اونا هم دارن و واقعا ربطی به پینگ نداره...پینگ زیر 200 یعنی پینگ مناسب برای بازی کردن...بالاخره این پینگ اگه بد باشه باید توی بقیه ی بازی ها هم احساس بشه نه فقط توی یه بازی...
درمورد Caveira الان حرفات‌ درسته منم چیزی نگفتم دقیقا همینه که میگی ولی گفتی بزنی تو هدشون داون میشن که من گفتم نه داون نمیشن هد شات میشن فقط Caveira داون میکنه...
یه مثال دیگه برات بزنم از اینکه میگم اون چیزی که شما میبینی با اون چیزی که واقعا هست فرق میکنه...مثلا فکر کن شما به عنوان Attacker وایسادی سمت چپ یه پنجره خط گرفتی...بعد Defender از پنجره میپره بیرون شمارو میزنه...توی تصویر شما Defender روش به سمت جلوئه ولی تیراش میاد سمت شما...حالا kill camو که نشون میده توی تصویر خودش کاملا چرخیده سمت شما و تیر میزنه...
یا مثلا فکر کن تو پای حریفو میبینی از یه جا زده بیرون...میای پاشو بزنی یهو هدشات میشی...باز kill camو که نشون میده توی تصویر حریف شما کاملا مشخصی و راحتت میزندت در حالی که شما فقط پاشو میدیدی ! ( Bayonettaئه مگه از کف پاش تیر بزنه :دی)
در مورد نایف بازی هم که نگم دیگه...!
یه وقتایی تو حلق طرف میزنی نایف نمیشه یه وقتایی از صد متری نایف میشه...!
 
  • Like
Reactions: amir_k2m
یه مثال دیگه برات بزنم از اینکه میگم اون چیزی که شما میبینی با اون چیزی که واقعا هست فرق میکنه...مثلا فکر کن شما به عنوان Attacker وایسادی سمت چپ یه پنجره خط گرفتی...بعد Defender از پنجره میپره بیرون شمارو میزنه...توی تصویر شما Defender روش به سمت جلوئه ولی تیراش میاد سمت شما...حالا kill camو که نشون میده توی تصویر خودش کاملا چرخیده سمت شما و تیر میزنه...
این مشکلات رو قبلا وقتی تو تانگل بازی میکردم واسم پیش میومد. توی این هزار و خورده ای ساعتی که تو سرورای یوبی سافت بازی کردم و پینگم هم زیر ۲۰۰ بود از این مشکلا ندیدم. البته مواقعی که همراه بازی کردن دانلود هم میکنم پینگم تعقییر نمیکنه ولی دیلی خیلی میشه، به شما اطمینان میدم مشکل از اینترنت شماست!
 
من فک کنم منظورمو دقیق نمیتونم بهت بگم...باید فیلم هارو برات بفرستم تا متوجه بشی...اتفاقا این چیزایی که میگم توی بازی کاملا مشهوده...توی اینستا پیج های مختلفی هست درمورد رینبو...یه‌ سر بزنی این مشکلاتی که من میگمو اونا هم دارن و واقعا ربطی به پینگ نداره...پینگ زیر 200 یعنی پینگ مناسب برای بازی کردن...بالاخره این پینگ اگه بد باشه باید توی بقیه ی بازی ها هم احساس بشه نه فقط توی یه بازی...
درمورد Caveira الان حرفات‌ درسته منم چیزی نگفتم دقیقا همینه که میگی ولی گفتی بزنی تو هدشون داون میشن که من گفتم نه داون نمیشن هد شات میشن فقط Caveira داون میکنه...
یه مثال دیگه برات بزنم از اینکه میگم اون چیزی که شما میبینی با اون چیزی که واقعا هست فرق میکنه...مثلا فکر کن شما به عنوان Attacker وایسادی سمت چپ یه پنجره خط گرفتی...بعد Defender از پنجره میپره بیرون شمارو میزنه...توی تصویر شما Defender روش به سمت جلوئه ولی تیراش میاد سمت شما...حالا kill camو که نشون میده توی تصویر خودش کاملا چرخیده سمت شما و تیر میزنه...
یا مثلا فکر کن تو پای حریفو میبینی از یه جا زده بیرون...میای پاشو بزنی یهو هدشات میشی...باز kill camو که نشون میده توی تصویر حریف شما کاملا مشخصی و راحتت میزندت در حالی که شما فقط پاشو میدیدی ! ( Bayonettaئه مگه از کف پاش تیر بزنه :D)
در مورد نایف بازی هم که نگم دیگه...!
یه وقتایی تو حلق طرف میزنی نایف نمیشه یه وقتایی از صد متری نایف میشه...!
خب در مورد اینکه بعضی وقتها حریف جایی هست که تو نمیبینیش ولی اون به راحتی تو رو میبینه مثلا طرف کمپ کرده رو پنجره ای برای راش بازی استارت خورده شما هم میدونی و حواست به پنجره هست اما اون زاویه دید خوبی داره و شما رو میبینه اما جهت مسیر شما طوریه که اونو نمیبینی یا خیلی بد میبینی بعد که کشته میشی میبینی چقدر راحت مردی و میگی من که اون پنجره رو داشتم اصلا ندیدمش اما اون تورو راحت دید این جریان برمیگرده به بازی طراحی بازی اینطور هست که یکی دید بهتری داره و یکی نه حالا اگه تونستی ویدیو بذار بهتر بفهمم که جریانش چیه اما برای من اصلا پیش نیومده که یکیو ببینی اما جاش اونجا نباشه حتی یک قدم جلوتر یا عقبتر و بگم پینگ 200 اصلا خوب نیست برای بازی دقیقا 1 ثانیه از حریف عقبتری من کلی تجربه کردم که میگم نهایت اینکه بتونی ببازی رو انجام بدی پینگت باید 160 یا 150 باشه بالاتر بره اختلاف رو راحت میبینی کلا خارجیها راحت به ما برتری دارن چون پینگشون 100 تا 150 تا از ما پایینتره اما خداییش خیلی ضعیفن چون من با پینگ 200 هم میزنمشون:Dو همیشه هم به خودم گفتم آخه چرا خدا پینگ به این خوبی رو داده دست این اسکلها:D
 
  • Like
Reactions: HoSIs and ps34
این مشکلی که دوستمون میگه واسه منم پیش اومده.چند وقت بود زیاد با montagne بازی میکردم سره این جریانات کلا بیخیالش شدم! مشکلکم کسایی که متوجه نشدن اینه که مثلا شما یک به یک دارید با یکی میجنگید بعد داره هی سپر رو نایف میکنه یهو میمیرید درحالی که کاملا مطمئنید که جلوتون بوده و سپرتون رو داشته نایف میکرده بعد که کیل کم رو میبینید متوجه میشید که با اینکه از دید شما جلوتون بوده ولی درواقع اومده بوده پشت سرتون! کلا اتفاق جالبیه :دی بعید میدونم مربوط به پینگم باشه چون اینجوری همیشه باید این مشکل باشه ولی بعضی وقتا اتفاق میفته!
این مشکلیم که تیر میخوره به سر هدشات نمیشه مربوط به پینگ که قطعا هستش ولی یادمه چند وقت پیشا یکی از این یوتیوبرا وسط یکی از ویدیو ها یهو این مشکل واسش پیش اومد درحالیکه پینگش 40 بود و صحنه رو نگرداشت و گفت که یکی از مشکلات بازیه و امیدواره که برطرف بشه! تو صحنه ای که نگرداشته بود حتی خون هم ریخته بود!
در کل امیدوارم این مشکلات برطرف شه ولی خب خیلی بعیده :دی
 
  • Like
Reactions: HoSIs
این مشکلی که دوستمون میگه واسه منم پیش اومده.چند وقت بود زیاد با montagne بازی میکردم سره این جریانات کلا بیخیالش شدم! مشکلکم کسایی که متوجه نشدن اینه که مثلا شما یک به یک دارید با یکی میجنگید بعد داره هی سپر رو نایف میکنه یهو میمیرید درحالی که کاملا مطمئنید که جلوتون بوده و سپرتون رو داشته نایف میکرده بعد که کیل کم رو میبینید متوجه میشید که با اینکه از دید شما جلوتون بوده ولی درواقع اومده بوده پشت سرتون! کلا اتفاق جالبیه :D بعید میدونم مربوط به پینگم باشه چون اینجوری همیشه باید این مشکل باشه ولی بعضی وقتا اتفاق میفته!
این مشکلیم که تیر میخوره به سر هدشات نمیشه مربوط به پینگ که قطعا هستش ولی یادمه چند وقت پیشا یکی از این یوتیوبرا وسط یکی از ویدیو ها یهو این مشکل واسش پیش اومد درحالیکه پینگش 40 بود و صحنه رو نگرداشت و گفت که یکی از مشکلات بازیه و امیدواره که برطرف بشه! تو صحنه ای که نگرداشته بود حتی خون هم ریخته بود!
در کل امیدوارم این مشکلات برطرف شه ولی خب خیلی بعیده :D
اگه شما کسی باشی که داری به شیلد مونتگن ضربه میزنی میبینی که گاردش باز میشه شیلد تکون میخوره ولی از دید مونتگن شما اصلا نمیفهمید که گاردتون باز شده و طرف از همون جا به شما شلیک میکنه این حالت قبلا نبود و اینم یک جور نرف کردن این کارکتر بوده که یوبی انجامش داده و درصد بزرگی از مشکلات هم به پینگ ما و همینطور سرورهای داغون یوبی هست
 
  • Like
Reactions: HoSIs
خب در مورد اینکه بعضی وقتها حریف جایی هست که تو نمیبینیش ولی اون به راحتی تو رو میبینه مثلا طرف کمپ کرده رو پنجره ای برای راش بازی استارت خورده شما هم میدونی و حواست به پنجره هست اما اون زاویه دید خوبی داره و شما رو میبینه اما جهت مسیر شما طوریه که اونو نمیبینی یا خیلی بد میبینی بعد که کشته میشی میبینی چقدر راحت مردی و میگی من که اون پنجره رو داشتم اصلا ندیدمش اما اون تورو راحت دید این جریان برمیگرده به بازی طراحی بازی اینطور هست که یکی دید بهتری داره و یکی نه حالا اگه تونستی ویدیو بذار بهتر بفهمم که جریانش چیه اما برای من اصلا پیش نیومده که یکیو ببینی اما جاش اونجا نباشه حتی یک قدم جلوتر یا عقبتر و بگم پینگ 200 اصلا خوب نیست برای بازی دقیقا 1 ثانیه از حریف عقبتری من کلی تجربه کردم که میگم نهایت اینکه بتونی ببازی رو انجام بدی پینگت باید 160 یا 150 باشه بالاتر بره اختلاف رو راحت میبینی کلا خارجیها راحت به ما برتری دارن چون پینگشون 100 تا 150 تا از ما پایینتره اما خداییش خیلی ضعیفن چون من با پینگ 200 هم میزنمشون:Dو همیشه هم به خودم گفتم آخه چرا خدا پینگ به این خوبی رو داده دست این اسکلها:D
منم دقیقا دارم میگم طراحی بازی مشکل داره...این مشکل که یه نفر از یه زاویه بهتر ببینه و یه‌ نفر دیگه از همون زاویه نبینه میشه مشکل بازی که توی هیچ بازی ای من ندیدم این مشکلو...!
اینکه یه نفر بیاد بگه طراحای بازی اینطور خواستن ، من بهش میگم طراحای بازی غلط کردن اینطوری خواستن چون بخواییم نخواییم ضعفه بازیه و بالانس بازیو کاملا بهم میزنه...
شما دیگه قبول داری که “ نور به خط مستقیم میتابه” :دی
این یعنی اینکه یه بازی ای که ادعاش میشه Realistic ساخته شده باید بدونه که از یه زاویه که من یه مقداری از شمارو میبینم شما هم باید یه مقداری از منو ببینی...نه اینکه من پای شمارو ببینم شما کل هیکل منو...:دی
فیلم هارو تا شب سعی میکنم آپلود کنم که بیشتر بتونم منظورمو برسونم...:دی
 
  • Like
Reactions: amir_k2m and kanway

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or