RAGE 2

اطلاعات بازی :
بالاخره بعد از گمانه زنی های زیاد چیزی که شرکت Bethesda Softworks روش بسیار مانور میداد به صورت رسمی معرفی شد RAGE 2 قرار در یک محیط کاملا جهان باز و بزرگ اخرالزمانی جریان داشته باشه فعلا اطلاعاتی از نقشه و محیط بازی در دسترس نیست ولی طبق تریلر منتشر شده باید شاهد محیط های بزرگ بیابانی جنگلی و شهر های ویران شده و خرابه های اخرالزمانی مختلفی باشیم .
سیستم گیم پلی بازی به نظر میاد از نسخه ی یک کمی فاصله گرفته و با بزرگ شدن محیط این بار باید با خیل عظیم تری از دشمنان در ان واحد مقابله کنیم به نظر میاد در بازی قابلیت های مختلفی نظیر دابل جامپ هایلایت کردن دشمنان و انواع اقسام قدرت ها نظیر Blast و Rage Mode و غیره باشیم Car Combat دوباره به بازی برگشته و قرار به صورت گسترده تری در بازی حضور داشته باشه از این نظر باید شاهد مبارزات جذاب و نفسر گیری باشیم.
داستان این نسخه حول شخصیتی به نام واکر ـه (Walker) و پنجاه سال بعد از اتفافات نسخه ی اول در سال 2185 اتفاق میوفته بعد از برخورد شهاب سنگ به زمین انسان ها در پناهگاه هایی به خواب مصنوعی رفتن بعد از بیدار شدن شروع به تلاش برای زنده ماندن کردن از این رو گروه های مختلفی ایجاد شد گروه هایی که هرکدوم برا بقاء دست به هر کاری میزدند از غارت کردن گرفته تا موجودات جهش یافته همه و همه تبدیل به دشمن اصلی انسان ها در دنیای RAGE شدن حالا بعد از پنجاه سال این گروه ها خیلی سازمان یافته تر و گسترده تر از قبل بازگشته اند و ما در قالب شخصیت واکر باید در این دنیای بدون قانون و پر از هرج و مرج با این گروه ها مقابله کنیم
  • استدیو Avalanche Studios شعبه ی Stockholm سازنده اصلی بازی خواهد بود استدیویی که پیش از این بر روی Just Cause 2 و Mad Max کار کرده با این حال با شرکت id همکاری کوچکی هم خواهد داشت
  • در ساخت بازی از موتور اختصاصی Avalanche Studios ینی Apex استفاده شده این موتور برای خلق محیط های Open World و بزرگ طراحی شده که RAGE 2 هم از این قاعده مستثنی نیست
  • هدف سازندگان بازی رزولویشن 1080 و 60 فرم بر روی کنسول های Xbox One X و PS4 Pro و 30 فرم بر روی کنسول های معمولی ـه
  • سازندگان محتویات زیادی رو برای بعد منتشر شدن بازی در نظر دارن
  • بازی کامل از کاستومایز ظاهری اسلحه ها و وسایل نقلیه پشتیبانی خواهد کرد
  • کاراکتر اصلی بازی کاملا صدا گذاری شده همچنین شما میتونید بین مذکر و مونث بودنش انتخب کنید
  • انتظار دنیای رنگارنگی رو از محیط Watseland بازی باید داشته باشید بازی به شدت از نظر رنگ بندی متنوع ـه
  • سیستم کرفتینگ بازی به صورت پیشرفته تر و متنوع تر در بازی دوباره حضور خواهد داشت
  • RAGE 2 فعلا بر روی بخش تک نفره تاکید خواهد داشت سازندگان بازی عنوان کردن که بازی خیلی بزرگ خواهد بود جوری که نیاز به بخش مالتی نخواهید داشت و بهترین تجربه رو در این حالت خواهید داشت
  • دنیای بازی از JUST CAUSE 3 کوچیکتر خواهد بود ولی با اینحال بازم در نوع خودش بزرگ خواهد بود
مدیا :



/\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\/

3387427-rage_2_abadonattack_1526392044.jpg 3387428-rage_2_crusher_1526392045.jpg 3387429-rage_2_goonroadcombat_1526392046.jpg 3387430-rage_2_kvasir_1526392047.jpg 3387431-rage_2_monstertruck_1526392048.jpg 3387435-rage_2_wideopenworld_1526392050.jpg 3387433-rage_2_sunset_1526392049.jpg 3387432-rage_2_riverhog_1526392048.jpg
 

Attachments

  • r1bo_ddqfzk9xcaau464645nr52.png
    r1bo_ddqfzk9xcaau464645nr52.png
    767.5 KB · مشاهده: 8,895
Last edited by a moderator:
9734_rage-2-–-official-gameplay-trailer---youtube.mp4_20180515_203122.jpg
 
قضیه اینه که برای من نسخه ی اول انچنان که باید بازی عالی ای نبود ولی پتانسیل خیلی خوبی داشت و بعضی خصوصیاتش واقعا یونیک و مخصوص خودش بود. وقتی فهمیدم قراره نسخه ی دوم معرفی بشه کلی کیف کردم چون احتمال میدادم با برطرف کردن مشکلات نسخه ی اول پتانسیل اصلی بازی تو نسخه ی دوم خودش رو نشون بده. حالا با معرفی ریج ٢ مشخص شده که نتنها اون پتانسیل رو کنار گذاشتن بلکه اصلا بیس نسخه اول رو نادیده گرفتن. همین منو ناامید کرد.
با اینحال اینایی که گفتم به این معنی نیست که rage 2 بازی بدی خواهد بود!
حستون رو درک میکنم، ولی با دقت تریلر رو نگاه کنی میتونی روح شماره 1 رو داخلش ببینی، تقریبا خیالم از خیلی چیزا راحت شد، البته منتظر نمایش کامل بازی باید موند ولی بعید میدونم بازی فیلمون کنه.

پ.ن : جالبه یکی از عکس ها مربوط به کرکتر دکتر Kvasier از نسخه قبلی هست، همون دانشمندی که کور بود و اون دارت های mind control رو بهمون داد. خوشحالم که بازی ظاهرا خط داستانی نسخه قبل رو ادامه خواهد داد، خیلی خیلی امیدوار شدم به بازی.
 
حستون رو درک میکنم، ولی با دقت تریلر رو نگاه کنی میتونی روح شماره 1 رو داخلش ببینی، تقریبا خیالم از خیلی چیزا راحت شد، البته منتظر نمایش کامل بازی باید موند ولی بعید میدونم بازی فیلمون کنه.

پ.ن : جالبه یکی از عکس ها مربوط به کرکتر دکتر Kvasier از نسخه قبلی هست، همون دانشمندی که کور بود و اون دارت های mind control رو بهمون داد. خوشحالم که بازی ظاهرا خط داستانی نسخه قبل رو ادامه خواهد داد، خیلی خیلی امیدوار شدم به بازی.
منم امیدوارم. نمیخوام روحی که با دقت زیاد بشه پیداش کرد:D.بعضی از المان ها و شکلو شمایل دشمنای بازی قبلی بود ولی بیس بازی مشخصه تغییر کرده و بنظر میرسه هدف بازی هم. البته نمیخوام جو منفی ایجاد کنم و غر بزنم. بذار ببینیم نمایش بازی تو E3 چطور میشه بعد راحت تر میشه تصمیم گرفت.
 
  • Like
Reactions: uriel
اقا دلیلش چیه تو بازی های id software سلاح های بازی همیشه مایل به چپن تا مستقیم؟ قشنگ نوع به دست گرفتن سلاح و دوربین رو وقتی با بتل یا تایتان مقایسه کنید متوجه میشید
من خودم فکر میکنم این کار رو میکنند تا نمای بیشتری از سلاح داشته باشیم
 
Avalanche اگه بتونه سيستم كوئست و progression رو خوب در بياره راحت كانديد بهترين شوتر سال ميشه. چيزي كن هست كلي فكشن با خصوصيات خاص خودشون تو بازي هست . اينارو ميشه با سيستم مثل fallout يه داستان و لوپ درست كنن كه تا كلي سرگرم ميكنه. در كل اميدوارم يه سيستمي شبيه به سيستم RPG و progression بازياي بتسدا تو بازي پياده بشه
 
این نمایش بازی که توی کنفرانس بتسدا پخش شد به معنای واقعیه کلمه هیولا بود. نمیدونم چرا اینقدر تاپیکش خلوته، واقعا بازی خیلی خیلی پر عظمت به نظر میاد، قشنگ سطحش بصورت نجومی از بقیه شوترهای دیگه بالاتره، از driving هاش بگیر تا عظمت محیط، آرسنال و سلاح ها، تنوع دشمنا و از همه عالی تر فیزیک وحشتناک بازی.
جدی هضمش برام خیلی سخته انصافا، اگر بازی توی روایت داستان هم عالی کار کنه بعید میدونم متاش زیر 90 بیاد، خیلی پتانسیل بالایی داره.
من تریلر رو نزدیک 10 بار نگاه کردم، واقعا بازی خیلی بیشتر از عالی به نظر میاد.
 
این نمایش بازی که توی کنفرانس بتسدا پخش شد به معنای واقعیه کلمه هیولا بود. نمیدونم چرا اینقدر تاپیکش خلوته، واقعا بازی خیلی خیلی پر عظمت به نظر میاد، قشنگ سطحش بصورت نجومی از بقیه شوترهای دیگه بالاتره، از driving هاش بگیر تا عظمت محیط، آرسنال و سلاح ها، تنوع دشمنا و از همه عالی تر فیزیک وحشتناک بازی.
جدی هضمش برام خیلی سخته انصافا، اگر بازی توی روایت داستان هم عالی کار کنه بعید میدونم متاش زیر 90 بیاد، خیلی پتانسیل بالایی داره.
من تریلر رو نزدیک 10 بار نگاه کردم، واقعا بازی خیلی بیشتر از عالی به نظر میاد.
شوتینگ بازی رسما یـ چیز خری بود که من تا حالا ندیده بودم با هر گلوله ای که به دشمنا اصابت میکردی واکنش مختلفی صورت میگرفت فیزیک بازی رسما روانی کنننده بود . کم کم داره از بازی خوشم میاد عجیب !
 
شوتینگ بازی رسما یـ چیز خری بود که من تا حالا ندیده بودم با هر گلوله ای که به دشمنا اصابت میکردی واکنش مختلفی صورت میگرفت فیزیک بازی رسما روانی کنننده بود . کم کم داره از بازی خوشم میاد عجیب !
دقیقا، راستش هرچقدر تریلر رو میبینم سیر نمیشم، بازی انگار اولش همش نکته مثبت بوده بعد شده بازی:D. یعنی سال دیگه بعید میدونم بازی ای به عظمتش توی این ژانر بیاد.
اگر واقعا همین چیزی باشه که داریم میبینیم شاید حتی بهترین شوتر تاریخ بشه، چون بازی تازه در مرحله pre alpha هم هست، انیمیشن ها و شوتینگش که واقعا میخکوبت میکنه، رانندگی هاشم یه چیز هیولاییه انصافا. گرافیک و تنوع آب و هوایی و محیطی و دشمنا هم خیلی عالیه به نظرم. مثل نسخه قبلی هم آرسنال و قدرت های پر و پیمونی داره.
در مجموع واقعا بازیه هیولاییه، کمتر عنوانی با یکی دوتا تریلر اولیه میتونه این حجم از نکات ریز و زیبا رو در خودش جا بده. شک نکن بهش کلا:D
 
یک بنده خدایی تو resetera زحمت کشیده و یکسری اطلاعات از منابع مختلف جمع کرده که حیف بود نذارم


Highlights:
  • The game is 30 FPS on XB1 and PS4 and 60 FPS on XBX and PS4 Pro. PC can be whatever.
  • Rage 2 runs on Avalanche's Apex engine.
  • Avalanche is also the main developer on the game with id giving advise and guidance.
  • Rage 2 is currently singleplayer only. I say currently as there's a bunch of "for now" type language here followed up with immediate assertions of a bunch of post launch and live service type updates to keep bringing people back. (Also take a look at recent Prey and Wolfenstein announcements for examples of what Bethesda's been doing post launch.)
  • The reason Rage 2 is singleplayer only is that the game is very large and it's the first id type game Avalanche is making, so they thought it made sense to focus on the campaign.
  • Avalanche states that the game has hundreds of hours of content.
  • id stated that they will be talking about whether your character's gender is selectable in the future (which, uh, presumably means yes?). The character is also fully voiced.
  • id notes that there is a lot of skin customization for weapons and vehicles, and that they're still figuring out how you will acquire those. (They were asked if it was lootboxes or crafting.)
  • Crafting does return in general though.
  • The first game's protagonist will not be back.
  • id also notes that there are some social community elements at launch even though there isn't multiplayer.
  • id notes that extending the life of their games with post launch services is something they're looking at more generally too (like, perhaps, a game called Doom "Eternal".)
  • Most other things Avalanche and id talked about were stuff that was apparent from the Bethesda conference video.
Sources:
Rage 2 - Magnus Nedfors Interview
Rage 2 will have no multiplayer "because the game is so damn big"
No, ‘Rage 2’ Will Not Have a Battle Royale Mode
Rage 2: All we know about the game
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or