R6 :Ubisoft و Ghost Recon دو تجربه ی کاملا متفاوت خواهند بود

TCSCELL

8
کاربر سایت
Ubisoft.png




اگر شایعات اخیر را باور کنیم،بدین معنی است که R6 برای شروعی دوباره خود را آماده کرده است;این بار هم زیر برند تام کلنسی.اگرچه Ubisoft معتقد است R6 کاملا با GR متفاوت است.

طی گفت و گویی با Nowgamer در همایش تابستانی که Ubisoft ترتیب داده است،آقای Florent Guillame طراح مراحل بازی GR: FS در مورد چگونگی همکاری دو تیم سازنده ی GR و R6 توضیحاتی داد:
"ما در Ubisoft سیاست خاصی در قبال عناوین مختلف Tom Clancy داریم.هر کس در کار خود یک متخصص است.مثلا R6 در مورد تیم Rainbow است که یک گروه ضد تروریست است.در GR ما یک راه و روش متفاوت در پیش گرفتیم-ابزار و وسایل بسیار پیشرفته تر برای پیشروی در بازی.اتفاقات،در آینده ی خیلی دوری اتفاق نمی افتد،ولی سربازان از اسلحه های واقعا پیشرفته استفاده می کنند." Guillame تاکید کرد:"ما با توسعه دهندگان دیگر صحبت کردیم تا هر بازی هویت خاص خود را داشته باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است گیمرها GR را به R6 به عنوان یک سری آینده نگر ترجیح دهند،Guillame گفت:"نه،فکر نمی کنم.وقتی شما هر کدام از بازی ها را انجام می دهید،متوجه می شوید که هر کدام یک تجربه ی متفاوت به شما عرضه می کند.ما تجربه ی Co-op را داریم که یک مورد اساسی برای بازی است.بازی کردن در نقش چهار سرباز ورزیده واقعا یک تجربه ی خاص است که در R6 و GR کاملا با هم متفات است."

Guillame همچنین در مورد سیستم کنترل حرکتی استفاده شده در GR: FS که "Gunsmith" نامیده می شود،توضیحاتی داد:
"بازخورد از سوی گیمر ها بسیار عالی بود.ما از چیزی که نشان دادیم بسیار خوشحال بودیم،ما برای طراحی این سیستم بر روی کینکت بسیار تلاش کردیم و معتقدیم که Gunsmith یک ابزار بسیار عالی است.مسلم است که این یک آپشن مخصوص کینکت نیست و شما با کنترلر هم می توانید آن را انجام دهید.ما برای دیدن عکس العمل ها از اجرای Gunsmith بر روی کینکت خیلی خوشحال و هیجان زده بودیم چون در حال حاضر این سیستم یک سیستم بازی محور نیست و یک آپشن اختیاری است."
Guillame ادامه داد:"این برای ما یک موفقیت بود که ببینیم مردم حتی با وجود کینکت هم به بازی علاقه مند بودند.ما هیچ بازخورد منفی ای در قبال این سیستم نداشتیم و فکر می کنم این برای ما امکانات زیادی را ایجاد خواهد کرد."

لازم به ذکر است،در این همایش تائید شد که Ghost Recon: Future Soldier به طور کامل و در طی بازی از کینکت پشتیبانی نمی کند بلکه این پشتیبانی فقط به بخش Gunsmith محدود است.
 
خب اينا از اول هم تقريبا متفاوت بودن !!!
نبودن؟ :-/

منظورش اینه که این دو بازی از نظر تجربه ای که به گیمر میدن متفاوت هست و هر کدوم از این دو بازی پتانسیل و ویژگی خاص خودشون رو دارن .

مرســــــــی سینا جـــــــــان :)
 
امیدوارم این حسگرای مثل کینکت و موو هیچوقت جای دسترو نگیرن و فقط به صورت جانبی در بازیای هاردکوری مثل GR:FS مورد استفاده قرار بگیرن چون اگر اینجوری نباشه فرق این بازیا و بازیای بچه گونه ی وغیر حرفه ای چیه واثلا فرق بین گیمرای حرفه ای وغیر حرفه ای چه جوری معلوم میشه
 
تفاوتی که ذکر نکرده . فقط گفته متفاوته . اینو هرکسی که بازی کرده باشه میدونه . بیشتر راجع به GR توضیحات داده .

لازم به ذکر است،در این همایش تائید شد که Ghost Recon: Future Soldier به طور کامل و در طی بازی از کینکت پشتیبانی نمی کند بلکه این پشتیبانی فقط به بخش Gunsmith محدود است.

اینجوری خوبه . اگه تو کل بازی همینجوری باشه پدرمون در میاد .:d مایکروسافت راه خوبی رو برای ورود کینکت به بازیهای هاردکور انتخاب کرده .
 
  • Like
Reactions: Kavigne
بالاخره باید یه حرفی بزنن که توی این بازار خبر جا نمونن دیگه!:d
به جای اینکه از I am ALIVE صحبت کنن میان میگن این دو بازی تجربه های کاملا متفاوتی هستن!:|
 
در این همایش تائید شد که Ghost Recon: Future Soldier به طور کامل و در طی بازی از کینکت پشتیبانی نمی کند بلکه این پشتیبانی فقط به بخش Gunsmith محدود است

یعنی چی؟ مگه توی e3 کامل از کینکت پشتیبانی نمیکرد موقع بازی کردن !!!؟
 
r6 چيه ؟
Tom Clancy's Rainbow Six
...............
Rainbow Six Vegas که فوق العاده بود.:x (بر خلاف Vegas 2)
امیدوارم شروع جدید! هم همونطور باشه!
لازم به ذکر است،در این همایش تائید شد که Ghost Recon: Future Soldier به طور کامل و در طی بازی از کینکت پشتیبانی نمی کند بلکه این پشتیبانی فقط به بخش Gunsmith محدود است.
بهتر! ادم دیوونه میشه تو کل بازی بخواد برای تیر اندازی و Reload دستاشو اینور اونور کنه!
ولی از Reload کردنش خیلی خوشم اومد!
یعنی چی؟ مگه توی e3 کامل از کینکت پشتیبانی نمیکرد موقع بازی کردن !!!؟
نه! فقط Weapon Customization بود!
 
آخرین ویرایش:
تو R6 روند بازی آسون و خطی هست در صورتی که GR بازی مشکلتر و چالش برانگیز تر هست.
این سیستم Gunsmith دقیقا چی هست؟ یکی یه توضیح مختصر و مفید میده به ما؟:-/
 
  • Like
Reactions: Farh@d
تو R6 روند بازی آسون و خطی هست در صورتی که GR بازی مشکلتر و چالش برانگیز تر هست.
این سیستم Gunsmith دقیقا چی هست؟ یکی یه توضیح مختصر و مفید میده به ما؟:-/
همونطوری که تو E3 نشون داده بودن یک بخش جدا از بازی اصلی هست که حالت تمرینی داره . که توش میتونی با استفاده از کینکت با اسلحه ها تمیرین کنی و تیر بزنی . یا میتونی اجزای تنفنگارو باز کنی و به دلخواه سر هم کنی مثلا Red Dot رو برداری و جاش ACOG بزاری یا خیلی کارای دیگه که البته همه اینکارا با کینکت انجام میشه . . یک چیزی تو مایه های Weapon Customization بازی Army of Two .
 
خیلی نامید شدم دوست داشتم کینکت از کل بازی حمایت کنه ولی به نظرم بازی سازها هنوز به این حد نرسیدن که یک بازی شوتر رو به صورت فول تابع کینکت کنن واقعا حیف شد
 
خیلی نامید شدم دوست داشتم کینکت از کل بازی حمایت کنه ولی به نظرم بازی سازها هنوز به این حد نرسیدن که یک بازی شوتر رو به صورت فول تابع کینکت کنن واقعا حیف شد
اینطوری که خیلی بهتره!هیچ وقت این سنسور های حرکتی تو هدف گیری جای دسته رو نمیگیرن!یعنی نمیتونن کیفیتی مثل دسته رو به گیمر بدن!ماوس و کیبورد دیگه پیش کش.همینطوری به صورت آپشن های جانبی باشه خیلی بهتره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or