Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
مثل اینکه همونطور که گفتم بازی یکم از لحاظ بصری کدر هست یه فیلتر مثلا فیلم مانند انداختن روش که کاملا اغراق امیز هست کاملا هم از این موضوع شاکی هستند . بازی نمایش اولیش از این ترتمیزتر به نظر میومد .

خلاصه رمدی هم یکم تو نمایش بازیهاش عجله میکنه نمایشی نشون میده که اخر سر نمیتونه خوب از عهش بربیاد .
 

BIGnote

کاربر سایت
Apr 14, 2010
1,040
نام
مجید
خب من با یکی از دوستان اهل فن پروگرامر indie صحبت کردم اینطور گفت که هرچقدر دقت کرده نتونسته رزولوشن کلی تصویر رو تشخیص بده و ممکن نیست که بشه تشخیص داد و فقط رمدی خودش باید بیاد توضیح بده که چیکار کرده دقیقا و چنین تکنیکی قبل از این وجود نداشته که به این شکل عمل کنه:D و اینکه تنها جایی که میشه پیکسل هارو شمرد زمانی هست که تصویر در حرکت هست و افکت بلور هم وجود داره به دلیل حرکت و اینجاست که از لحاظ پیکسل شماری 720p میرسه. که جالبه این کمتر بودن رزولوشن باعث نمیشه که بازی 720p بنظر برسه چون در هر رزولوشنی با وجود موشن بلور و تاری که در حرکت بوجود میاد شما نمیتونی تصویر رو کاملا شارپ ببینی. و زمانی که در تصویر حرکتی نیست و استاتیک میشه تصویر شارپ تر و با جزئیات تر دیده میشه مشابه 900p و یا حتی 1080p که بخاطر Temporal AA در صورت 1080 بودن تصویر تارتر میشه . و این چیزی هست که با آپ اسکیل شدن نمیشه به چنین نتیجه ای رسید.
حدسش این هست که با توجه به کاری که رمدی قبلا با AW کرده بعید نیست که اینا اومده باشن از رزولوشن داینامیک با فرم جدید و پیشرقته تر استفاده کرده باشن که رزولوشن در زمان حرکت تصویر کاسته بشه و در زمان بی حرکت رزولوشن بالاتر.
و اگه تکنیکشون اینچیزی باشه که حدس زده میتونه به یه استاندارد برای بازیسازای دیگه تبدیل بشه چون باعث میشه بار پردازشی کمتری نسبت به تکنیک های دیگه داشته باشه ولی در عین حال از لحاظ وضوخ و شفافیت مشابه 900 ویا حتی 1080p (درصورت استفاده نکردن AA Temporal) باشه! و این کار رمدی رو قابل تحسین میدونه
و این دلیلی هست که بازی شارپ تر از یک تصویر 720p بنظر میرسه.
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
من پیکسلهای یه سری از عکسهای بازی رو که از روی ویدئو کپچر شده بود شمردم به نظر بازی وقتی ثابته حدودا 1080 هست .
http://www.bilder-upload.eu/upload/b320a2-1458561935.jpg
b320a2-1458561935.jpg

وقتی متحرک میشه بعضی جاها 900p یا حتی بالاتر و بعضی جاها 720p هست:
http://www.bilder-upload.eu/upload/1778d7-1458560280.jpg
1778d7-1458560280.jpg

کلا به نظرم یه نسبت داینامیکی بین سرعت حرکت صحنه و رزولوشن برقراره که متناسب با اون رزولوشن تغییر میکنه، نمیدونم چه تکنیکی هست ولی هر چی هست با رزولوشن داینامیکی که ما میشناسیم و تا به حال دیدیم تفاوت داره حتی با رزولوشن Killzone Shadowfall هم باید تفاوتها و شباهتهایی داشته باشه (که میشد بگی 1080i بود)، احتمال داره این تکنیک رو حتی روی PC هم اجرا کرده باشن.
 
آخرین ویرایش:

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
من این همه پیش نمایش در مورد QB خوندم ولی هیچ پیش نمایشی به اندازه ی Gamersyde نتونسته در مورد گرافیک بازی شرح بده. مو رو از ماست کشیده بیرون و نکات مثبت و منفی رو اشاره کرده. اون افکت کدر رو که فرخ گفت (سینماتیک بلور)، هم گفته ایراده هم نه! یعنی اگه بخواید به محیط دقت کنید و غرق طراحی بشید، این افکت مزاحمه و غیر از این نه. گفت اسکرین تیرینگ هم یه بار پیش اومد که گفته رمدی حتماً باید Day 1 Patch بزاره برای اینکار.
این افکت رو فکر کنم Mass Effect 3 هم داشت که خیلی اتمسفریک تر بازی شده بود.
عیب جمله بگفتی، هنرش نیز بگو. فیزیک بازی و انیمیشن کاراکترها رو ستایش کرده.
جمع بندی:

Overall, even though it is hit and miss at times, Quantum Break is still an impressive title technically. Remedy has made a very good use of PBR, volumetric lighting and all the post-process effects that give the game its personality. Character models, facial animations and cut-scenes also are very well done and there's a huge gap between this and Alan Wake. That being said, overall Quantum Break does not look as incredible as The Division on Xbox One, at least based of the first act. We'll have to wait and see the rest of the game to find out, hoping that the patch announced for this week will address the technical issues we've seen. Until then, keep in mind that all we said are only first impressions and, as such, should not be taken for granted.

در مورد گیم پلی و داستان هم چیزی خاصی نداره برای گفتن. همون حرف های اغلب سایت ها.
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
دوتا ویدئو را دان کردم ! واقعا شگفت اوره ! اصلا تو کله ادم نمیره حجم افکت وحشتناک هست ! فکر کنم از لحاظ افکت 3 و 4 تا افکت وجود داره که تو صنعت بازی سازی وجود خارجی نداشته که رمدی با خودش اورده . کلا از لحاظ تکنیکی تو یه دنیای دیگست .
کلا وقتی این ویدئو ها را دیدم به رمدی حق میدم 1080p امکان نداره رو کنسول اینطور چیزی پیاده کرد .
درضمن اگه بگن 720 هم اجرا میشه برام مهم نیست ! برعکس چیزی که تصور میکردم بازی شفاف و ترو تمیز هست بدون کوچکترین لبه ! ( کاری با فیلتری که انداختن روی بازی ندارم )
نمیدونم از چه تکنیکی استفاده کردند ولی این ها این تکنیک را میتونن به n تا بازی ساز لایسنس کنن :)



سایت gamers yde هم زر زیادی زده که گفته از به نظر Division از QB بهتر به نظر میاد ! نمیدونم شاید منظورش هون تروتمیز بودن محیط باشه ولی به قول یکی از اعضای NEOGAF :

Please... you need big glasses. like.. ASAP. maybe new Eyes too if needed :/

Technically and Visually this game makes the Division looks like a Xbox 360 game
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: agent 360 and Cj_sa

reach usa

کاربر سایت
Dec 28, 2009
1,209
نام
hassan
اینایی که شما میگین قبول و کار رمدی هم قطعا قابل تقدیره !!
منتها این عدد ۷۲۰ باعث میشه باعث میشه که هیتر ها از الان شروع کنن و بازی رو ۷۲۰p اعلام کنن و این قطعا جو رو بر علیه بازی میکنه و مثل الن ویک رو فروشش تاثیر بدی خواهد داشت
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
اینایی که شما میگین قبول و کار رمدی هم قطعا قابل تقدیره !!
منتها این عدد ۷۲۰ باعث میشه باعث میشه که هیتر ها از الان شروع کنن و بازی رو ۷۲۰p اعلام کنن و این قطعا جو رو بر علیه بازی میکنه و مثل الن ویک رو فروشش تاثیر بدی خواهد داشت

بازی رو برای UWP و به صورت UWA ساختن. پس کسی بخواد هم نمیتونه بازی رو مسخره کنه چون روی پلتفرم XB1 این کیفیت رو داره نه روی W10 و نه روی XB2 و ... .
 

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
1,428
نام
کیوان
بازی رو برای UWP و به صورت UWA ساختن. پس کسی بخواد هم نمیتونه بازی رو مسخره کنه چون روی پلتفرم XB1 این کیفیت رو داره نه روی W10 و نه روی XB2 و ... .
والا تو این انجمن همه متخصص هستن در چند روز آینده این متخصصان دوباره تخصصشون گل میکنه و شاهد زیر سوال رفتن بازی خواهیم بود...
 

BIGnote

کاربر سایت
Apr 14, 2010
1,040
نام
مجید
اینم یه شات از بازی که از طریق اسکرین شات گرقته شده توسط فردی که بازی به دستش رسیده :



و در موردش گفته:
Yes it is. And yeah, playing it it really doesn't look like a 720p game, especially when you stare at some really definite and crisp posters on the walls, where even small letters are perfectly readable without any aliasing.
I'd say it's a mix of resolutions, I don't know... but definitely it doesn't look or feel like a 720p game. There's a huge difference between this and Dead Rising 3 or BF4 on Xbox One. Not talking about visual effects, but overall image quality.
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=198787527&postcount=135

و اینکه یه مورد دیگه که من الام متوجه شدم تاثیر منفی افکت film grain هست که روی کل تصویر اعمال شده و این باعث تارتر شدن تصاویر ویدیو های استریمی نسبت به خروجی واقعی بازی و چیزی که موقع بازی میبینیم هست. دلیلش هم اینه که compression ـی که موقع encode کردن ویدیو اعمال میشه نمیتونه از پس Film grain بخوبی بربیاد و این باعث از بین رفتن جزئیات میشه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر