Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

reach usa

کاربر سایت
Dec 28, 2009
1,209
نام
hassan
اینکه تو نسل هشتم دیجیتال فاندری بد جوری رو ایکس باکس وان گیره و خیلی و موقع ها چرت و پرت میگه کاملا مشخصه !! منتها از الان پی 720 p بودن بازی رو به تنتون بمالید!!
خدا بگم چکار کنه کسی رو که بحث رزولوشن رو وارد دنیایه بازی کرد ! تو همین سایت سر بازی بنلفیلد 4 و تامب رایدر نسخه وان اینقدر تو سر بازیها زدن و مسخره کردن من کلا از کنسول نامید شدم !!ولی وقتی بتلفیلد رو بازی کردم واقعا از گرافیکش شوکه شدم تامب رایدر هم واقعا گرافیک زیبایی داشت !!
الان هم اگه این بازی با این همه تکنیک و افکت 720 بشه همه بازی میکنن و لذت میبرن چون کنسول تواناییش همینه pc که نیست رزولوشنش رو با تعویض قطعه بالا برد !! جدایی از این حرفها اگه قضیه صحت. داشته باشه ماکان و دوستاش شب عیدی دمار از روزگا مون در میارن o_O
 

A l i N T 7 7

کاربر سایت
May 3, 2014
764
نام
Ali
دوستان این عکس های DF مناسب Pixel-Count نیستند
چرا؟

چون عکس ها درحالتی که بازی چند لحظه رو صحنه ثابت بوده گرفته شدن و ازونجایی که AA ه بازی از نوع Temporal هست , وقت کافی رو داشته تا Jaggy هارو پوشش بده

عکسی بدرد Pixel-Count میخوره که AA ه بازی روی یک خط صاف ه مورب به درستی اعمال نشده باشه ولی رو همه این عکسها این اتفاق نیافتاده و AA پوشش داده که خب خودش یک نقطه قوت بزرگ برای AA ه این بازی به حساب میاد

کلا اگه یک کم صبر کنیم که خودِ Remedy اعلام کنه بهتره
 
آخرین ویرایش:

dante-turbo

کاربر سایت
Dec 14, 2007
271
نام
Farzad
مثل اینکه DF این بخش رو به مقاله اضافه کرده... البته بدون ذکر کردن "Update"

"A mixture of strong post effects (such as film grain and motion blur), plus excellent anti-aliasing work well in hiding much of the stair-stepping we'd expect of a lower resolution game. Added to this, image quality appears sharper and noticeably cleaner in more static scenes, where a pixel count suggests something closer to a 900p presentation. A temporal reconstruction anti-aliasing solution is a strong contender - a technique where information from previously rendered frames is blended with the current one."

5c59kjqqqnr60tpfkdka.jpg
 
آخرین ویرایش:

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
همونطوری که دوستمون اون بالا نقل و قول کرده DF مقالشو مخفیانه آپدیت کرده من که هرچی گشتم لبه ای که امتداد کافی داشته باشه و بشه درست بهش استناد کرد برای پیکسل شمردن پیدا نکردم روی لبه های کوتاهی که تو عکسها هست (البته آبجکتهای داینامیک) هر تیکه یه نتیجه به دست میاد مثلا توی یکی از عکسها روی گونه با تیکه پیشونی نتیجه فرق میکنه و به خاطر aa قوی نمیشه فرق شکستگی های کامل رو با نیم شکستگی ها تشخیص داد که بشه درست Step ـها شمرد به هر حال اگر این بازی 720 اجرا میشه با این رندرینگ تکنیک امیدوارم مایکروسافت برای همه بازیهای خودش و تی پارتی ها این تکنیک رو Share کنه چون خروجیش که عالیه.
رزولشون Alan wake تقریبا دو سوم رزولوشن 720p بود ولی همون زمان بالای 20 برابر یه فریم بافر 720p به خاطر رندرهای کامپلکسی که بازی داشت حجم داشت بدون کم کردن اون رزولوشن امکان نداشت بشه اون تکنیکهار رو روی GPU ایکس باکس 360 اجرا کرد حتی بعد از ریلیز شدن Alan wake یکی از مهندسهای انویدیا گفته بود که رندرهای نسل بعدی باید از Alan wake درس بگیرن به جای فکر کردن به پیکسل کوانتیتی باید به فکر فیلم لایک کردن بازیها باشن.

Modern renderers don't work by rendering everything to a certain final on-screen resolution, but use a combination of techniques and buffers to compose the final detail-rich frames, optimizing to improve the visual experience and game performance.

Alan Wake's renderer on the Xbox360 uses about 50 different intermediate render targets in different resolutions, color depths and anti-alias settings for different purposes. These are used for example for cascaded shadow maps from sun & moon, shadow maps from flashlights, flares and street lights, z-prepass, tiled color buffers, light buffers for deferred rendering, vector blur, screen-space ambient occlusion, auto-exposure, HUD, video buffers, menus and so on. In the end all are combined to form one 720p image, with all intermediate buffer sizes selected to optimize image quality and GPU performance. All together the render targets take about 80 MB of memory, equivalent in size to over twenty 720p buffers

http://community.remedygames.com/fo...with-this-720p-discussion?p=104436#post104436
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,537
نام
محمد
مثل اینکه DF این بخش رو به مقاله اضافه کرده... البته بدون ذکر کردن "Update"

"A mixture of strong post effects (such as film grain and motion blur), plus excellent anti-aliasing work well in hiding much of the stair-stepping we'd expect of a lower resolution game. Added to this, image quality appears sharper and noticeably cleaner in more static scenes, where a pixel count suggests something closer to a 900p presentation. A temporal reconstruction anti-aliasing solution is a strong contender - a technique where information from previously rendered frames is blended with the current one."

5c59kjqqqnr60tpfkdka.jpg
دقیقا اومدم اینو بگم، همچین چیزی نوشتن بعد همین جوری چپوندن وسط مقاله انگار از اول اونجا بوده :)) :D
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
اینکه نشه رزلوشن بازی رو خیلی راحت فهمید و بعد اینجوری برن دنبال پیکسل شمردن مسخرست یکم. به قول یسری دوستان دارن دنبال زیر بقل مار میگردن. :D اگر رزلوشن پایین بازی مشخصه و اذیت میکنه خب ایرادی نیست بگن همچین چیزی هست و تمام ولی اینکه خودشون هم نمیتونن درست تشخیص بدن (حتی با Pixel شماری) دیگه ...
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
دقیقا اومدم اینو بگم، همچین چیزی نوشتن بعد همین جوری چپوندن وسط مقاله انگار از اول اونجا بوده :)) :D

خیلی جالبه که مقاله رو آپدیت میکنن ولی حتی اشاره نمیکنن مقاله آپدیت شده منتشر کردن تکنیکال پیریویو با این وضع دقیقا یک هفته قبل از ریلیز شدن بازی روی Xbox one اونم در حالیکه از مدتها قبل به نسخه ای که الان پیریویو کردن دسترسی داشتن واقعا چه معنی ای میده؟ سر نسخه Xbox one بازی RotTR چرا یه اسکول رو آوردن مقاله بنویسه که حتی فرق متریال PBR رو با نسل قبلی تشخیص نمیده؟ جالبه که بدونید نسخه PS4 بازی Just Cause 3 خیلی جاها GI نداره و این رو تو فروم B3d خیلی ها با فیلم و مدرک ثابت کردن ولی DF اصلا مقاله رو آپدیت نکرد که به این تفاوت اشاره کنه!
بررسی بازیهای ایکس باکس وان رو دیگه رسما به جایی رسوندن که میگردن تو بازی باگی مشکلی چیزی پیدا کنن ازش عکس بندازن مثالش Forza 5 ولی توی بازیهای دیگه که نمیخوام اسم ببرم میگردن جاهای دو بعدی رو نه تنها سانسور میکنن بلکه میگردن جاهای خوب رو پیک میکنن...
بازیهای اختصاصی اپن ورد رو با خطی مقایسه میکنن و خیلی کثافت کاریهای دیگه که اینجا جاش نیست بهشون اشاره کنم.
 

arash1996

کاربر سایت
May 17, 2012
1,481
نام
آرش
مثل اینکه DF این بخش رو به مقاله اضافه کرده... البته بدون ذکر کردن "Update"

"A mixture of strong post effects (such as film grain and motion blur), plus excellent anti-aliasing work well in hiding much of the stair-stepping we'd expect of a lower resolution game. Added to this, image quality appears sharper and noticeably cleaner in more static scenes, where a pixel count suggests something closer to a 900p presentation. A temporal reconstruction anti-aliasing solution is a strong contender - a technique where information from previously rendered frames is blended with the current one."
نمیدونم میشه به کش گوگل دسترسی پیدا کرد یا نه ولی من همین بخش رو دیشب تو این مقاله خوندم.
 
  • Like
Reactions: sadegh93

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
در کل با این سیاست چرند مایکروسافت برای تبلیغات اون ویندوز 10 هم که شده این بازی روی وان خوب از آب در نمیاد.روی وان 720p و نهایت خیلی هنر کنه 900p میشه و روی PC به صورت 4K !!! یعنی اینقدر عرضه نداره روی وان 1080 60 فریم بزنه؟!
 
  • Like
Reactions: HIGH VOLTAGE

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر