Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,166
نام
Ehsan
Remedy Holiday Greeting 2015

لینک دانلود

تبریک سال نو از طرف رمدی (ویدئو کامل همون تیزری هست که بالا گذاشتم). ایلکا ویلی هم حضور داره :((

این ویدئو ها رو که رمدی میده بیرون عطش آدم رو برای AW2 بیشتر میکنه :|

 

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
با توجه به اینی که بازی 17فروردین میاد خوشحال شدم چون 2هفته وقت دارم بازی کنم تا انچارتد عرضه بشه اون موقع باید سرعت بازی کردنم رو زیاد کنم تا تداخل پیدا نکنند ا:dین 2 شاهکار
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
یه مدته میخوام این پست رو بدم ولی فکر کردم وقتش نیست اما وقتی مسیح این توییت بالا رو گذاشت، تصمیم گرفتم اینکار رو کنم.
رِمِدی بهترین انتخاب رو برای آهنگسازی QB کرده و طرفدارها باید خوشحال باشند از نظرم. «پِتری الِنکو» Petri Alanko آهنگساز فنلادی الاصل (اگه اشتباه نکنم) قبلا سابقه ی همکاری با رمدی رو داره. سر بازی قبلی یعنی Alan Wake. موسیقی AW به شدت روان شناختی بود. خیلی توی اتمسفر بازی تأثیر دو چندانی داشت. اگه بخوام تحلیلش کنم به کمک دوستانم که در حوزه موسیقی کلاسیک فعالیت دارند، اینطور میگم: موسیقی الن ویک دائماً یادآور یک شکوه و زیبایی در گذشته بوده که در تاریکی امروز به خاک میره. اینکار رو آقای النکو به طرز جالبی انجام داده، هنگامی که میخواست یادآوری اون گذشته ی خوب رو کنه، از سازهای کلاسیک به صورت ارکسترا استفاده و برای نشون دادن تاریکی امروز از سازهای الکترونیک استفاده میکنه. برای همین موسیقی الن ویک کاملا قوی بود و به شدت هم نادیده گرفته شد. من برای همه ی توضیحات بالا، این تِرَک زیر رو آپلود کردم که بعد 4 سال هنوز برام حس روز اول رو داره. حال با این توصیفات، امیدوارم النکو بدرخشه و حقش رو بگیره چون به شدت آندرریت شده است.
Alan Wake OST - Welcome to Bright Falls
بخش دوم حرف هام برمیگرده به ساختار AW که به فرم و صورت مجموعه ی تلویزیونی بود و بعد هر اپیزود ما شاهد تیتراژ و شنیدن یک قطعه موسیقی بودیم. رمدی برای بازی قبلی با گروه Poets of the Fall همکاری کرده بود که ترک های خاطره انگیزی رو تهیه کرده بودند. خب خبر خوش هم چند وقت پیش شنیدید. این گروه برای بازی QB هم قطعاتی رو تهیه کرده که خیلی خوبه. من یک ترک ازشون رو آپلود کردم که پایان اپیزود چهار AW پخش میشه. لذت ببرید.
راستی اینم بگم که سوال نشه. اسم سابق PoTF این بوده : Old Gods Of Asgard
Alan Wake OST - The Poet and The Muse

کلا این پست جنبه ی نوستالژی داشت ولی خواستم عملکر آهنگساز و خواننده QB رو در بازی قبلی یادآوری کرده باشم.
 
  • Like
Reactions: Xboxg4m3r

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,166
نام
Ehsan
...Happy new year from us. Thanks for your patience as we are getting our game done. Rememeber this device

3q1n0cz3og8w31dqucfy.jpg
===

@Sɯαsƚikα

یه بار دیگه من ـو تو پستات تگ کنی یه اخطار 5 امتیازی میاد زیر آواتارت.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,581
نام
محمد
2q7kgm9z0pzbgdaknl33.jpg


قشنگ مشخصه فروش QB تاثیر زیادی تو آینده Remedy و همکاریش با مایکروسافت داره، امیدوارم اینقدری بفروشه که فیل اسپنسر خوشحال بشه (!) و باقی ماجرا :D
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
من یک چیز کاملا خطری رو در جریان بزارم، تا بفهمیم احتمال فروش بالا یا حتی خوب QB ممکنه یا نه؟
شرایط Alan Wake در فروش

اولین نکته اینه که Quantum Break به شدت نیاز داره که منتقدها رو تحت تأثیر قرار بده. یعنی خلاصه اش کنم. نیاز داره نمرات بالا و در مرحله ی آخر، متای بالایی بگیره. چرا؟ چون نقد و نمره معیار خرید یک بازی شده و این قضیه به وضوح روشنه. اگه بازی نمرات بالایی بگیره، حتی روی فروش کنسول هم تأثیر مثبت خواهد گذاشت. اگه نمرات بالایی نگیره، احتمال استقبال سرد چیزی مثل AW در انتظارش خواهد بود. نمرات و نقدها به گیمر میگه " در حال حاضر باید این بازی رو تجربه کنی یا نه؟" خب حالا نکته ی خطری اینجاست، AW با تمام زیبایی هاش نمراتی گرفت که روی فروشش تأثیر گذاشت ولی چرا؟ بازی چه ایرادی داشت؟ یک منتقد سایت معتبر، نقد و نمره رو جوری تنظیم میکنه که تکلیف گیمر رو برای خرید عنوان مشخص کنه. خیلی از نقدهای AW این رو به ما میگفت: این بازی یک خط داستانی فوقالعاده دارد که می تواند برای هر گیمر تجربه ای خاص باشد اما این یک عنوان خطی 10 ساعته است نه بیشتر" خب یعنی مهم نیست در ابتدا 60 دلار پرداخت کنی! چون فقط یک کمپین 10 ساعته رو از دست میدی. پس نتیجه ی حرف هام؛ بخاطر کمبود محتوا یک بازی نمیتونه به نمرات خیره کننده دست پیدا کنه و احتمالا تو فروشش تاثیر خواهد گذاشت. ما این رو بارها در گذشته دیدیم.

Ouantum Break و شرایط مشابه

در حال حاضر QB هم این شرایط رو میتونه داشته باشه. یعنی عرضه بشه و فقط بخاطر نمرات خوب، یک استقبال ساده و سرد نزد گیمرها داشته باشه. اون هم در زمانیکه انحصاری های X1 فروش پایین تر از انتظاری دارند. (کسی مخالفه واقعا با این حرف؟) اما رمدی استودیوی بوقی نیست و خیلی کارها کرده که فعلا به چشم منو شما نمیاد، اما مثل حرکت روی طناب نازکه. رمدی سیاق خودش رو تعویض نکرده که مثل بعضی ها بازی ها رو بکوبند و Open World قاطی ماجرا کنند و یک بازی خسته کننده بسازند که در 20 ساعت اول بازی به چشم نیاد و همه جوگیر بشند و تا همه چیز آشکار شد؛ بازی فروش و خودش رو کرده باشه و خلاص. رمدی هنوز سبک خودش رو داره. روایت یک داستان که قرار از هوش بی هوشمون کنه. اما اومده نوآوری هایی رو ارائه کرده که اگه بگیره، حداقل فروش بازی چیزی میشه که مایکرو رو راضی نگه داره. اولش اینکه اونها بصورت مجانی ؟ + 80 لایو اکشن قرار دادند در بازی که اگه خوش ساخت باشه ارزش تکرار بازی دو چندان میشه. خصوصاً اینکه در پایان هر مرحله اگر تصمیمی متمایز بگیری باعث میشه چند دقیقه ی کوتاه از اون لایو اکشن تغییر کنه که ارزش تکرار رو میبره بالا چون دوست داریم بدونیم که هر راه به کجا میرسه. مسئله ی بعد، اون ها سعی کردند که بازی رو هالیوودی تر از همیشه کنند تا برای چندین بار برگردی و صحنه های زد و خورد بیشتر ببینی. این همون تکنیک محبوب ناوتی داگ هست که سطح بازی هاش رو شدید بالا برده. حالا رمدی عاقلانه از این نکته استفاده کرده و حتی بازیگرهای Face و مشهور رو مرکزیت قرار داده. مسئله ی سوم و آخر؛ غیر خطی بودن بازی در عین خطی بودنشه. چون شما حق تصمیم خواهید داشت در بازی ولی اتفاق نهایی یکی خواهد بود. فقط در نکاتی به شما حق انتخاب داده شده.
اینارو اگه منتقدها ببینند و تحت تأثیر قرار بگیرند، قطعا مرحله ی اول و دوم موفقیت بازی خود به خود پیموده میشه.

آینده در دستان QB

نکته ی قابل تأمل و بامزه ی امر اینجاست. بازی QB در مورد آینده و زمان هست در کل. اما واقعا این بازی میتونه روی آینده تأثیر واقعی بزاره. اگه فروش خوبی داشته باشه، خود به خود AW2 میره در مرحله ی ساخت.(با توجه به اینکه مراحل پیش تولید طی شد اما مایکروسافت اون رو متوقف کرد.) همینطور همکاری بیشتر رمدی و مایکروسافت در آینده و عناوینی خلاقانه تر. این یه بازی نیست فقط، بیشتر از آزمون و خطاست.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

به نظرم بر خلاف خوده رمدی و طرفدار های این استدیو خیلی مشتاق ساخت الن ویک دو هستند.مایکروسافت و تیم اکس باکس بیشتر موفقیت کوانتوم بریک و به دنبال ادامه اش هستند.چون هم اینکه از لحاظ گیمپلی پایه ها و اساس نسل هشتمی کاملا بنا شده فقط موفقیت نسخه اول لازمه تا پروسه ساخت نسخه دوم سریع طی بشه و اینکه فرانچایز QB به نام مایکروسافت هست ولی alan wake نیست.
ولی اگر بخوان alan wake 2 بسازند قشنگ چند برابره ساخت دنباله QB براش هزینه بر هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر