Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,164
نام
Ehsan
اگه یه نگاه به یوزر تایتل من یا بهرام انداخته باشین، یا اولین تریلر بازی رو دیده باشین با این جمله آشنایی دارین "Time is the Fire in which we Burn". این جمله taglineـه QB به حساب میاد و منبع اصلیش هم شعر Calmly We Walk Through This April's Day از شاعر معروف آمریکایی Delmore Schwartz هست.

,Calmly we walk through this April’s day
,Metropolitan poetry here and there
,In the park sit pauper and rentier
The screaming children, the motor-car
,Fugitive about us, running away
Between the worker and the millionaire
,Number provides all distances
,It is Nineteen Thirty-Seven now
,Many great dears are taken away
What will become of you and me
(...This is the school in which we learn)
?Besides the photo and the memory
(... that time is the fire in which we burn)


(...This is the school in which we learn)
?What is the self amid this blaze
What am I now that I was then
.Which I shall suffer and act again
The theodicy I wrote in my high school days
.Restored all life from infancy
The children shouting are bright as they run
(...This is the school in which they learn)
!Ravished entirely in their passing play
(... that time is the fire in which they burn)


!Avid its rush, that reeling blaze
?Where is my father and Eleanor
,Not where are they now, dead seven years
?But what they were then
?No more? No more
,From Nineteen-Fourteen to the present day
Bert Spira and Rhoda consume, consume
(?Not where they are now (where are they now
;But what they were then, both beautiful


,Each minute bursts in the burning room
,The great globe reels in the solar fire
.Spinning the trivial and unique away
(!How all things flash! How all things flare)
?What am I now that I was then
May memory restore again and again
: The smallest color of the smallest day
,Time is the school in which we learn
.Time is the fire in which we burn
 
آخرین ویرایش:

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
h8hr366youye0ctz964y.png

این عکس Remedy تو instagram گذاشته و نوشته: فیلم برداری بازی بعدی Remedy که تو سال 2013 معرفی شد.
بعد هم دو تا # داره:
#ItsNotAW#QuantumBreak

یک عکس دیگه گذاشتن که دوباره مربوط به فیلم برداری سال 2013.
rijgfik50h1nlcv5jhg7.png


یک نفر هم کامنت داده و این کامنت مربوط به اون شخصی ( T-Shirt اون شخص) که پشت Sam Lake ایستاده:
Old Gods Of Asgard T-Shirt #alanwake#alanwake2confirmed
Old Gods Of Asgard یک گروه راک تو دنیا Alan Wake بودن (گروه اصلی Poet Of The Fall) و تو بازی هم چند تا OST داشتن.
mbkcaq29wscdm7jz5pno.jpg


تو عکس اول هم که Alan Wake کاملا مشخص :d

به نظر من این همه اشارات به Alan Wake نمی تونه بدون دلیل باشه. امیدوارم بعد QB برن سراغ Alan Wake :bighug:
 
آخرین ویرایش:

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
631
نام
Babak
از یه طرف دوست دارم دوباره اون جو و اتمسفر یونیک Alanwake رو تجربه کنم و از یه طرف معتقدم ادامه دادن اون داستان خیلی کار سخت و ریسکیه و دیگه نمیتونه مثل نسخه اول یونیک و راز آلود باشه.:-s
 

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,164
نام
Ehsan
از یه طرف معتقدم ادامه دادن اون داستان خیلی کار سخت و ریسکیه و دیگه نمیتونه مثل نسخه اول یونیک و راز آلود باشه

with all due respect بابک جان ولی اعتقادت رو بذار در کوزه خواهشاً ! :D سم لیک و تیم نویسندگی رمدی توانایی این رو دارن که داستان به مراتب رازآلود تری خلق کنن. اصلاً شک نکن شما :D
 
  • Smile
Reactions: Bahram

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
with all due respect بابک جان ولی اعتقادت رو بذار در کوزه خواهشاً ! :D سم لیک و تیم نویسندگی رمدی توانایی این رو دارن که داستان به مراتب رازآلود تری خلق کنن. اصلاً شک نکن شما :D
دقیقا :d
اصلا کی فکرشو میکرد Max Payne 2 بتونه داستان به این خوبی داشته باشه بعد از شماره اول :d
 

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
631
نام
Babak
with all due respect بابک جان ولی اعتقادت رو بذار در کوزه خواهشاً ! :D سم لیک و تیم نویسندگی رمدی توانایی این رو دارن که داستان به مراتب رازآلود تری خلق کنن. اصلاً شک نکن شما :D

اگه منظورت اینه که داستان جدیدی خلق کنن و آلن مشغول نوشتن کتاب جدیدی بشه و یا به هر شکلی وارد ماجرای جدیدی بشه که اون بحثش جداس (یه دنیای جدید با رمز و راز های جدید).

من صحبتم در مورد احتمال ادامه دادن همون دنیا و ماجراهای نسخه اول هست.دنیایی که دیگه دشمن ها و رازهاشو شناختیم و . . . :d

امیدوارم اگه نسخه جدید میخواد ساخته بشه (که میشه:d) گزینه اول رو در نظر بگیرن چون دوس دارم وقتی وارد بازی میشم مثل نسخه اول هیچ شناخت و اطلاعاتی از دنیای بازی و دشمنانش نداشته باشم و در کل حسابی راز آلود و ناشناخته باشه ماجراهای بازی.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر