Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,042
نام
محمد امین
واقعای یکی از بهترین بازی های که نسل قبل انجام دادم alan wake بود و تو نسل قبل تنها بازی بود که دوبار تمومش کرددم .واقعا جو گیرایی داشتش اون حس رسیدن به روشنایی مکان امن واقعا لذت بخشی بود یا اون لحظه ای که با منور اخره چپتر اول یا دوم بودش تو رود خونه سقوط میکنیم .متا بازی هم از 100 تا نقد 83 خیلی خوب هستش نمیدونم چرا از لحاظ مالی بازی شکست خورده اون زمان من زیاد تو فازه اینجور مسائل نبودم

اون زمان یک جو بسیار بدی روی بازی حاکم بود که همه انتظار های نا معقولی از بازی داشتن و نمیدونستن کلا سازنده های بازی 30 نفر هستن تو یک گاراژ و با کلی محدودیت همراه هستن بازی هم تاخیر های زیادی خورده بود به خاطر این هم فکر میکردن بازی حتما باید نمره بالای 95 بگیره که واقعا خنده دار بود البته همچین هم بازی شکست مالی نخورده و فکر کنم آخرین آمار فروش 1.5 میلیونی روی کنسول بود

تو سایت خودمون هم فرخ خان چنان جوی درست کرده بود که تمام سونی دوستان منتظر بودن امتیازش بیاد زیر 90 تا شروع کنن به ترول کردن که این قضیه هم اتفاق افتاد
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
اون زمان یک جو بسیار بدی روی بازی حاکم بود که همه انتظار های نا معقولی از بازی داشتن و نمیدونستن کلا سازنده های بازی 30 نفر هستن تو یک گاراژ و با کلی محدودیت همراه هستن بازی هم تاخیر های زیادی خورده بود به خاطر این هم فکر میکردن بازی حتما باید نمره بالای 95 بگیره که واقعا خنده دار بود البته همچین هم بازی شکست مالی نخورده و فکر کنم آخرین آمار فروش 1.5 میلیونی روی کنسول بود

تو سایت خودمون هم فرخ خان چنان جوی درست کرده بود که تمام سونی دوستان منتظر بودن امتیازش بیاد زیر 90 تا شروع کنن به ترول کردن که این قضیه هم اتفاق افتاد

تو چنتا از نقد هاش هم خوندم گفته بودن این چیزی نبودش که ما انتظار داشتیم بعده 5 سال انتظار از اینجور حرف ها مثل اینکه بازی سال 2006 رونمایی شده بعد از تاخیر سال 2008 به 2010 عرضه شده. به نظرم فاصله رونمایی یک بازی تا عرضه اش نباید بیشتر از 1 سال چند ماه بیشتر طول بکشه واقعا انتظار ها به شدت غیر مقبول میشه.
امیدوارم بعد از عرضه موفق QB استدیو رمدی کاملا فرست پارتی بشه یک ساپورت تمام جانبه از سمت مایکروسافت داشته باشه
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,042
نام
محمد امین
تو چنتا از نقد هاش هم خوندم گفته بودن این چیزی نبودش که ما انتظار داشتیم بعده 5 سال انتظار از اینجور حرف ها مثل اینکه بازی سال 2006 رونمایی شده بعد از تاخیر سال 2008 به 2010 عرضه شده. به نظرم فاصله رونمایی یک بازی تا عرضه اش نباید بیشتر از 1 سال چند ماه بیشتر طول بکشه واقعا انتظار ها به شدت غیر مقبول میشه.
امیدوارم بعد از عرضه موفق QB استدیو رمدی کاملا فرست پارتی بشه یک ساپورت تمام جانبه از سمت مایکروسافت داشته باشه

بازی رو اول قرار بود برای PC عرضه کنن به خاطر همین هم بازی اصلا OW بود ولی وقتی با ماکرو توافق کردن بازی روی 360 بیاد با محدودیتهای 360 مواج شدن و مجبور شدن بازی رو خطی کنن و تغییرات زیادی رو اعمال کنند و همین هم موجوب طولانی شدن پرژه ساخت و بروز یک سری مشکلات شد

بازی از لحاظ گرافیکی دو تا مشکل داشت یکی بریدگی تصویر در روز ودیگری انیمیشن صورت آلن
از لحاظ گیم پلی هم بازی روند تقریبا یک نواختی رو داشت و به خاطر همین ها هم نمرات کم شد

البته نمرش هم پایین نیست الان بعضی استودیو ها نمرشون 80 بشه کلاشون رو میندازن هوا
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
بازی رو اول قرار بود برای PC عرضه کنن به خاطر همین هم بازی اصلا OW بود ولی وقتی با ماکرو توافق کردن بازی روی 360 بیاد با محدودیتهای 360 مواج شدن و مجبور شدن بازی رو خطی کنن و تغییرات زیادی رو اعمال کنند و همین هم موجوب طولانی شدن پرژه ساخت و بروز یک سری مشکلات شد

بازی از لحاظ گرافیکی دو تا مشکل داشت یکی بریدگی تصویر در روز ودیگری انیمیشن صورت آلن
از لحاظ گیم پلی هم بازی روند تقریبا یک نواختی رو داشت و به خاطر همین ها هم نمرات کم شد

البته نمرش هم پایین نیست الان بعضی استودیو ها نمرشون 80 بشه کلاشون رو میندازن هوا

پس ماجراهای زیادی هم داشته این بازی من از هیچکدومشون خبر نداشتم تا بوده همین بوده بازی هایی که روند ساخت پایین بالا زیاد دارن منتقد ها به اینجور موارد خیلی ریز میشن مسائل حاشیه ای بازی روی ذهنیت منتقد هم تاثیر میذاره . ولی نسخه نهایی بازی واقعا خوب من که به شخصه خیلی لذت بردم متای 83 هم خوبه جا داشت به 85 87 هم برسه .در کل خیلی چشم و امیدم به Qb هستش میتونه این بازی نقطه عطفی باشه برای remedy و xbox باشه
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
فانتزی من اینه بازی بعدی Remedy شماره جدید یا حداقل یه Spin off از مکس پین باشه با همون حس و حال دو نسخه اول. مهم هم نیست انحصاری باشه یا نه، فقط یه بار دیگه مکس پین رو بندازن زیر دست عمو سم :D

مگه میشه وقتی دست rockstar هست بازی ؟
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
چرا نمیشه؟ راکستار بیاد بازی رو بده دست رمدی :(


کار اشتباهی هست ، شوتینگ MP3 به اندازه کافی جذاب بود . فقط راکستار بیاد سم لیک به عنوان نویسنده MP4 انتخاب کنه
دیگه همه چیز برای برگشت به فضای ،1-2 اماده اس.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
خداییش R* بازی ساخت از خوده رمدی هم بهتر بودش خدا وکیلی نسه بعدی مکس پین دسته هم خوده راک استار باشه خیلی خیلی بهتره یخیی شوتر جذاب نفس گیری بودش ولی داستان دو نسخه اول مخصوصا نسخه دوم خیلی معرکه تر بودش ولی میگم گیمپلی نسخه سوم وحشتناک عالی بودش حرفی برای گفتن باقی نمیذاشتش
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
خداییش R* بازی ساخت از خوده رمدی هم بهتر بودش خدا وکیلی نسه بعدی مکس پین دسته هم خوده راک استار باشه خیلی خیلی بهتره یخیی شوتر جذاب نفس گیری بودش ولی داستان دو نسخه اول مخصوصا نسخه دوم خیلی معرکه تر بودش ولی میگم گیمپلی نسخه سوم وحشتناک عالی بودش حرفی برای گفتن باقی نمیذاشتش
اگه سیستم مناسبی داری پیشنهاد میکنم ماد payne evolution رو برای مکس پین 2 بگیری گیم پلی رو شبیه نسخه سوم میکنه با همون داستان کم نظیر...
واقعا لذت بخش هست پیشنهاد میکنم به همه! ;)
پ.ن:شرمنده بابت پست بی ربط!
 

Elyas sun

کاربر سایت
Feb 23, 2012
686
نام
حمید رضا
انصافا با اینکه فن سونی هستم ولی آلن ویک یکی از زیباترین بازیای نسل قبل بود پیشم و واقعا ازش لذت بردم...
امیدوارم بتونم تو این نسل هم بازیای رمدی رو تجربه کنم...
 

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
خداییش R* بازی ساخت از خوده رمدی هم بهتر بودش خدا وکیلی نسه بعدی مکس پین دسته هم خوده راک استار باشه خیلی خیلی بهتره یخیی شوتر جذاب نفس گیری بودش ولی داستان دو نسخه اول مخصوصا نسخه دوم خیلی معرکه تر بودش ولی میگم گیمپلی نسخه سوم وحشتناک عالی بودش حرفی برای گفتن باقی نمیذاشتش
هرگز! مکس پینی که رمدی خلق کرد با مکس پینی که راک استار ادامش رو ساخت به نظر من قابل قیاس نبود و نیست. کاری ندارم چقدر مکس پین 3 خوب بود ولی خیلی خیلی با اتمسفر و دنیای مکس پین رمدی فاصله داشت.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر