Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
چقدر اين forum رسمي بازي خلوته :|
Remedy هم كه هيچ خبري منتشر نميكنه. حداقل عكسي، اشاره اي، چيزي...
نه به بعضي از سازنده ها كه هر روز تو توييتر درباره بازي جديدشون كلي حرف و عكس ميذارن نه به Remedy كه كلا تو سكوت به سر ميبره :(
اميدوارم با شروع سال جديد برنامه تبليغاتي مايكروسافت براي بازي شروع بشه و فروشش مثل Alan Wake نشه.
 
آخرین ویرایش:

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
چقدر اين forum رسمي بازي خلوته :|
Remedy هم كه هيچ خبري منتشر نميكنه. حداقل عكسي، اشاره اي، چيزي...
نه به بعضي از سازنده ها كه هر روز تو توييتر درباره بازي جديدشون كلي حرف و عكس ميذارن نه به Remedy كه كلا تو سكوت به سر ميبره :(
اميدوارم با شروع سال جديد برنامه تبليغاتي مايكروسافت براي بازي شروع بشه و فروشش مثل Alan Wake نشه.
مطمئنا بیشتر از Sunset واسه بازی تبلیغ نکنن کمتر هم نمی کنن. نرسد روزی که رمدی به فکر مولتی پلتفورم ساختن بیوفتد ناگهان :|
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,509
نام
محمد
مطمئنا بیشتر از Sunset واسه بازی تبلیغ نکنن کمتر هم نمی کنن. نرسد روزی که رمدی به فکر مولتی پلتفورم ساختن بیوفتد ناگهان :|
مطمئن باش حداقل تا آخر این نسل Remedy فقط واسه X1 بازی میسازه (یا اگه مایکروسافت اجازه داد واسه PC هم پورت میکنه)، بعد از اون اتفاقی که واسه Alan Wake افتاد اصلا فکرش رو هم نمی کردم بازم Remedy بیاد با مایکروسافت همکاری کنه ولی این قضیه نشون میده مایکروسافت تو یه سری از بازی ها خیلی دنبال سود نیست. به هر حال کمتر استودیو انحصاری سازی مثل Remedy هست که بتونه بازی های داستان محور با کیفیت بالا بسازه برای همین همکاری این دو تا با هم، برای هر دو تا خوبه، ما هم که حالش رو می بریم :D
 

Captain America

I am become Death, The Destroyer of Worlds
کاربر سایت
Aug 13, 2010
7,101
نام
Jesus
در مورد تبلیغات بازی که فکر نمیکنم خیلی دیر شده بود باشه اصلا :D الان Halo 5: Guardians و Rise Of The Tomb Raider هم تبلیغات خاصی اصلا الان ندارند چه برسه به کوانتوم بریک :D
هرچند تبلیغ کردن برای یه IP جدید به مراتب سخت تر از یه عنوان با سابقه و پر طرفدار هست
با توجه به اینکه بازی احتمال خیلی زیاد نیمه دوم 2015 عرضه میشه احتمالا بعد E3 2015 شاهد تبلیغات وسیع برای بازی هستیم مثل چیزی که برای سانست شاهد بودیم
به هرحال جای نگرانی نیست به نظرم ولی خب امیدوارم شاهد عرضه باندل و مخلفات برای کوانتوم بریک باشیم
------
در مورد رمدی با این حمایتی که مایکرو ازشون میکنه بصورت معنوی فرست پارتی محسوب میشند :-" ولی خب آینده هیچ چیز مشخص نیست :D
 

Farshad360

کاربر سایت
Aug 10, 2010
1,550
نام
فرشاد
با توجه به سوابق مايكروسافت و كمپانى هاى آمريكايي ، اونا بيشتر تو ماه دسامبر كه پايان سالشون هم هست يه مقدار كاراى عملياتى و تبليغاتيشون به نسبت ماه هاى ديگه كم ميشه ( حتى بيشتر از يه مقدار :d ) بايد منتظر باشيم تا سال جديد شروع بشه و كم كم تبليغات بازيها و سياست هاشون شروع بشه !
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,818
نام
مرتضی
یادش بخیر من دوران ابتدایی از بس تو جو مکس پین بودم یبار یه داستان از مکس پین نوشتم زنگ انشاء تو مدرسه خوندم:d
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,509
نام
محمد
فانتزی من اینه بازی بعدی Remedy شماره جدید یا حداقل یه Spin off از مکس پین باشه با همون حس و حال دو نسخه اول. مهم هم نیست انحصاری باشه یا نه، فقط یه بار دیگه مکس پین رو بندازن زیر دست عمو سم :D
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
حالا که حرف از گذشته شد، این سایت ببینین :d
Alan Wake Beta Analysis - Unseen 64
من همین جوری بعضی وقت ها میرم دنبال اطلاعات بازی میگردم و چشمم به یک سری چیز های قدیمی میخوره که خیلی جالبن.
مثلا همین Alan Wake اون تریلر های اولیش کلا با بازی نهایی تفاوت دارن.
OST بازی یک چیزی دیگست. بازی Sand Box و کلا محیط Bright Falls خیلی متفاوت. داستان بازی تقریبا فرق داره (البته کلیتش یکیه)
یادمه اولین بار این اطلاعات تو یک مجله ایرانی خوندم و خیلی برام جالب بود که سازنده Max Payne داره رو این بازی کار میکنه :d
البته بعد بازی برای چند سال رفت تو سکوت و بعد کلا یک چیز دیگه شد که خیلی هم خوب بود :bighug:
یک سری عکس:



Alan Wake Unreleased Trailer from X06 2006


...........
من خودم خیلی دوست دارم بعد QB ادامه AW ساخته بشه و سیستم کلی و گیم پلی بازی هم هیچ تغییری نکنه و فقط دوباره تنها بری تو همون محیط Bright Falls :(




 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
واقعای یکی از بهترین بازی های که نسل قبل انجام دادم alan wake بود و تو نسل قبل تنها بازی بود که دوبار تمومش کرددم .واقعا جو گیرایی داشتش اون حس رسیدن به روشنایی مکان امن واقعا لذت بخشی بود یا اون لحظه ای که با منور اخره چپتر اول یا دوم بودش تو رود خونه سقوط میکنیم .متا بازی هم از 100 تا نقد 83 خیلی خوب هستش نمیدونم چرا از لحاظ مالی بازی شکست خورده اون زمان من زیاد تو فازه اینجور مسائل نبودم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر