Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

19Rodar

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Dec 28, 2011
ارسال ها
2,876
برام جایه سواله چرا همه یاران رفتن کسی با ما نموند ؟؟؟ تقریبا 90 درصد رفقا دیگه پیداشون نیست :( هایپ هم در مورد این بازی بیفایدس !! آخرش هممون مایع میشیم =(( کار هممون ساخته است !! ما هم باید جمع کنیم بریم

این بازی اصلا هایپ نیاز نداره خودش از سرتا پاش هایپه لامصب! فقط رزولوشن و فریمش هم اوکی باشه با اون گرافیکش همون روز اول که بیاد میخرمش با همه DLC و می ال سی و کانتنت و هر چی داره:d
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
Sep 7, 2011
ارسال ها
7,770
همون رزولوشن و فریم آلن ویک رو خراب کرد!!! که مطمئنم کوانتوم هم تو این زمینه کم میاره
مهم داستان و Gameplay بازی که Remedy عالی تا الان پیش رفته.حضور sam lake هم کافیه تا بازی کاملی ساخته بشه :d
Alan Wake هم که اصلا به خاطر رزولوشن خراب نشد خیلی ها بعد بازی کردن حتی نفهمیدن رزولوشن بازی پایینه.:d
 

19Rodar

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Dec 28, 2011
ارسال ها
2,876
مهم داستان و Gameplay بازی که Remedy عالی تا الان پیش رفته.حضور sam lake هم کافیه تا بازی کاملی ساخته بشه :d
Alan Wake هم که اصلا به خاطر رزولوشن خراب نشد خیلی ها بعد بازی کردن حتی نفهمیدن رزولوشن بازی پایینه.:d

آره ولی در کل دلم میخواد همه چیز این بازی perfect باشه.یعنی به جز گیم پلی و گرافیک و داستان خیلی دوست دارم رزولوشن بازی هم خوب باشه.حداقل 720p نباشه دیگه:d 920p قابل پذیرش تره
 

reach usa

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Dec 28, 2009
ارسال ها
1,209
آره ولی در کل دلم میخواد همه چیز این بازی perfect باشه.یعنی به جز گیم پلی و گرافیک و داستان خیلی دوست دارم رزولوشن بازی هم خوب باشه.حداقل 720p نباشه دیگه:d 920p قابل پذیرش تره

آره ولی اگه رزولوشن 720 بشه با سردی بازی میکنی!! درست مثل آلن ویک که اینجا بازی رو به کام ما تلخ کردن
اینجا داستان و گیم پلی و گرافیک مهم نیست !1 مهم همین رزولوشن و فریم هست !!l-)
 

Eury

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jul 13, 2008
ارسال ها
4,050
آره ولی اگه رزولوشن 720 بشه با سردی بازی میکنی!! درست مثل آلن ویک که اینجا بازی رو به کام ما تلخ کردن
اینجا داستان و گیم پلی و گرافیک مهم نیست !1 مهم همین رزولوشن و فریم هست !!l-)
رزولوشن که چیزی نیست! فقط متای بازی پایین بشه یه بلایی سر بازی میارن که اونسرش ناپیدا:d
 

benjohn

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jun 19, 2012
ارسال ها
5,995
مهم داستان و Gameplay بازی که Remedy عالی تا الان پیش رفته.حضور sam lake هم کافیه تا بازی کاملی ساخته بشه :d
Alan Wake هم که اصلا به خاطر رزولوشن خراب نشد خیلی ها بعد بازی کردن حتی نفهمیدن رزولوشن بازی پایینه.:d

آره واقعا به شخصه متوجه نشده بودم گرافيكش براي زماني كه اومد واقعا عالي بود فقط تنها نكته اي كه حالمو گرفت كات سيناش بود كه ريل تايم نبودن. ولي در كل چيزي كه تو الن ويك واقعا عالي بود فضا سازي بود نميدونم فقط من اين احساس رو دارم يا نه ولي بنظرم فضا سازي الن خيلي شبيه TloU بود. مخصوصا مراحل پاييزي TloU اونجايي كه بايد دريچه ي يه سد رو باز ميكردي منو بد جور ياد الن مينداخت.

- - -ویرایش - - -

رزولوشن که چیزی نیست! فقط متای بازی پایین بشه یه بلایی سر بازی میارن که اونسرش ناپیدا:d
نه بابا ديگه اون مال قديم بود و زمان لانچ كنسولا ديگه تب كل كل و اين جور مسائل تا حد زيادي خوابيده :d

- - -ویرایش - - -

آره ولی در کل دلم میخواد همه چیز این بازی perfect باشه.یعنی به جز گیم پلی و گرافیک و داستان خیلی دوست دارم رزولوشن بازی هم خوب باشه.حداقل 720p نباشه دیگه:d 920p قابل پذیرش تره

ببين رزولوشن مهم هست ولي مهمتر از اون جئومتري بازياست اما جئومتري مثل رزولوشن قابل اندازه گيري نيست مثالش رايز كه رزولوشنش پايينتر از خيلي بازيا بود ولي در كل گرافيك بهتري داشت 720 بودن بازي به شخصه زياد منو ناراحت نميكنه تا جايي كه از جئومتري و IQ نزنن اما از اونجايي كه همه رو رزولوشن XO حساس شدن ميترسم مايكرو براي اينكه بازيا 1080 باشن به بازي سازا فشار بياره اونا هم از اين دو مقوله بزنن تا به 1080 برسن كه براي من يكي خبر خوبي نيست
 

Eury

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jul 13, 2008
ارسال ها
4,050
نه بابا ديگه اون مال قديم بود و زمان لانچ كنسولا ديگه تب كل كل و اين جور مسائل تا حد زيادي خوابيده
:d
همین چند روز پیش یکی بی ربط وسط یه جایی گفت 95>87, ربطی هم به نسل جدید و این حرفا نداشت!8-|
ببين رزولوشن مهم هست ولي مهمتر از اون جئومتري بازياست اما جئومتري مثل رزولوشن قابل اندازه گيري نيست مثالش رايز كه رزولوشنش پايينتر از خيلي بازيا بود ولي در كل گرافيك بهتري داشت 720 بودن بازي به شخصه زياد منو ناراحت نميكنه تا جايي كه از جئومتري و IQ نزنن اما از اونجايي كه همه رو رزولوشن XO حساس شدن ميترسم مايكرو براي اينكه بازيا 1080 باشن به بازي سازا فشار بياره اونا هم از اين دو مقوله بزنن تا به 1080 برسن كه براي من يكي خبر خوبي نيست
+1
 

benjohn

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jun 19, 2012
ارسال ها
5,995
من سوني فن نما دارم بيشتر از شما تو اين تاپيك فعاليت ميكنما يه خورده از خودتون خجالت بكشيد:d مثلا انحصاري باحالتونه

Edge يه مقاله در مورد بازي منتشر كرده با اين تيتر كه كوآنتوم بريك ميخواد مرز بين بازي و فيلم رو از بين ببره حالا منظورش چيه؟

Life’s too short to do small increments,” Remedy CEO Matias Myllyrinne tells us. “We want to do what we can to improve the artform.” To that end, the studio isn’t simply switching rendered cutscenes for live-action ones, but delivering a TV series alongside its game. Forget the loosely overlapping strands of Trion Worlds’ Defiance: Quantum Break’s episodes come on the disc with the game and are directly affected by your actions. It’s not yet clear to what extent you will alter these prerecorded episodes, but at least they’ll be directly associated with what you play. Perhaps the real question is whether players will want to watch non-interactive portions of story at all, but that’s left up to you

همراه بازي يه ديسك هم ميدن كه درواقع حاوي سريال بازيه كه نحوه ي بازي شما روش تاثير ميزاره
جلل الخالق


“You’ll unlock the live-action episode at the end of the [gameplay] episode, but you can choose when you jump into that,” says head of franchise development Oskari Hakkinen. “The best experience would be to play the game, watch the live action, then play the game some more, but if you’ve chosen to dedicate your two-hour slot to gaming and you don’t want to watch live action straight away, you can continue on with the game and pick up on the live action from your iPad or phone at a later date.”

بازي رو كه تموم كرديد فيلمو نشون ميده.

So what does the ultimate Remedy game entail? It turns out that for all its aspirations, Quantum Break’s frame is a traditional one: a cover-based thirdperson shooter, albeit with time manipulation mechanics and set-pieces. But this isn’t just Bullet Time 2.0 – you’ll be able to move through time, the game’s tech simulating spectacular environmental destruction, but you’ll also be at the mercy of anomalies, which could leave you on the back foot. One example was shown at E3 earlier this year, when a cargo ship leaps forward through time, causing it to hit a bridge. And to suit the TV-like format of the story, players will take control of several different characters, including the antagonist

بازي يه شوتر سوم شخصه و تاكيد زيادي رو تخريب پذيري محيط وجود داره ووووو


“Unlike many other games, you actually get to know what the consequences of your choice are. [In other games], when I make a choice, I don’t necessarily know what the impact of that decision has been, or why things turned out a certain way. Obviously you can have twists and turns, but it’s good to understand the consequences of your actions. We should be making [choice] more meaningful for gamers and more engaging.”

تصميماتي كه ميگيريد بر روند بازي تاثير ميزارن و برعكس خيلي از بازياي ديگه شما به اين تاثيرات واقف ميشيد تو طول بازي بايد كنترل چند شخصيت از جمله شخصيت منفي رو بدست بگيريد

The setup allows writer and creative director Sam Lake to build on the structure he experimented with in Alan Wake, setting up cliffhangers and moving through story arcs within a larger narrative. This time, however, you’ll have to wait to find out the fate of certain characters while you pick up the story from a different perspective.

سعي كردن تجربه اي نزديك به الن ويك بوجود بيارن. تو بعضي از نقاط داستان كه بايد شخصيتي كه كنترل ميكنيد عوض بشه و با يكي ديگه بازي كنيد براي شخصيت قبلي وضعيت Cliffhanger بوجود مياد يعني مثلا توي موقعيت خطرناك رهاش ميكنيد و جلوتر متوجه ميشيد چه بلايي سرش مياد


Myllyrinne believes that Quantum Break’s multimedia delivery makes sense on Xbox One, given the console’s confluence of media types and its ability to render in-game characters which, if not quite photorealistic, are a close match to their counterpart actors. Max Payne might have had a cool leather jacket in his 2001 debut, but if you looked closely, you’d notice that he didn’t have any ears. There are no such technical constraints for Quantum Break’s cast, so the switch between game and live-action episode should be less jarring. Whether Remedy can improve upon its previous games’ dialogue, the quality of which varies wildly, is another matter.

با توجه به امكانات TV ايكس باكس تجربه ي بازي هموني شده كه ميخواستن بعد هم گفته با توجه به قدرت وان تونستن چهره يبازيگرا رو تا حد زيادي واقعي كنن.
 
آخرین ویرایش:

19Rodar

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Dec 28, 2011
ارسال ها
2,876
همراه بازي يه ديسك هم ميدن كه درواقع حاوي سريال بازيه كه نحوه ي بازي شما روش تاثير ميزاره
جلل الخالق

واقعا این یه قسمت منو بدجور هایپ کرده8-| مرسی از خبر احسان
 

Eury

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jul 13, 2008
ارسال ها
4,050
من منظور رو از این متوجه نشدم
چی میگه؟
میگه روی دیسک بازی یه چند دقیقه سریال وجود داره که با توجه به انتخاب های داخل بازی, نتیجه اون رو نشون میده (یه چیزی تو مایه های کات سین ولی باحالتر)

من سوني فن نما دارم بيشتر از شما تو اين تاپيك فعاليت ميكنما يه خورده از خودتون خجالت بكشيد
:d
مثلا انحصاري باحالتونه
[...];))
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
Sep 7, 2011
ارسال ها
7,770
من سوني فن نما دارم بيشتر از شما تو اين تاپيك فعاليت ميكنما يه خورده از خودتون خجالت بكشيد:d مثلا انحصاري باحالتونه
ما The Last Of Usـایم هر روز هم تعدادمون کمتر میشه :(:d
سعي كردن تجربه اي نزديك به الن ويك بوجود بيارن. تو بعضي از نقاط داستان كه بايد شخصيتي كه كنترل ميكنيد عوض بشه و با يكي ديگه بازي كنيد براي شخصيت قبلي وضعيت Cliffhanger بوجود مياد يعني مثلا توي موقعيت خطرناك رهاش ميكنيد و جلوتر متوجه ميشيد چه بلايي سرش مياد
واقعا عالیه چه استرسی ایجاد میکنه:-s.امیدوارم زودتر تاریخ عرضه بازی معرفی بشه هر چند بعید میدونم 2014 عرضه بشه :(
 

benjohn

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jun 19, 2012
ارسال ها
5,995
ما The Last Of Usـایم هر روز هم تعدادمون کمتر میشه :(:d

واقعا عالیه چه استرسی ایجاد میکنه:-s.امیدوارم زودتر تاریخ عرضه بازی معرفی بشه هر چند بعید میدونم 2014 عرضه بشه :(

والا چند وقت پيش يكي از Insider هاي گف گفته بود كه تاريخ عرضش بهار 2015 ست البته اگه تاخير نخوره. اضافه كرده بود كه اين دفعه مثل زمان ساخت الن ويك مشكل مالي ندارن و مايكرو داره ميرسه. فقط به يه مقدار مشكل تكنيكي برخورد كردن كه از مايكرو درخواست كمك كردن
 

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
تاریخ عضویت
Jul 24, 2009
ارسال ها
2,699
من منظور رو از این متوجه نشدم
چی میگه؟
طبق گفته های قبلیشون قراره بعد از هر چپتر یه اپیزود 30 دقیقه ای آنلاک بشه و اثرات تصمیماتی که گرفته شدنو نشون بده و یه سرنخ هایی هم در مورد اپیزود بعدی بده. البته طبق گفته های بالاشون اینکه این اپیزودارو چه زمانایی ببینین دست خودتونه ولی ایده آلش اینه که بعد از هر چپتر دیده بشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر