Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

FORSAK3N

کاربر سایت
Jan 9, 2013
216
نام
Mehdy
کاپیتان خودتی؟ beth کیه؟paul serene کیه؟زیر دیپلم صحبت کن ما هم بفهمیم:d

سلام دانیال جان ، آره خودمم عزیزم :d
beth همون دختریه که تو اولین دمو یه اسلحه دستش بود و paul تا الان فک نکنم عکسی از خود کارکتر اومده باشه ولی تو همون دموی اول که جک از اون زن دکتره میپرسه اونم میگه کاره paul بود ، اون سعی کرد تحقیقات ما رو بدزده و ... خود خودشه :d
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
از سخنان این بزرگوار یه چیزایی واسه من مبهم موند : کنترل شخصیت beth رو هم میشه در دست گرفت ؟ بازی پایان های مختلف داره ؟ :-/
ولی در کل پیداست که داستان بازی خیلی پیچیدست. :x من که از همین الان این بازی رو به عنوان یک انقلاب میبینم !

بلی میتونین beth رو هم کنترل کنین.
بازی فقط یک پایان داره ولی راه رسیدن بهش فرق میکنه.صفحات قبل توضیح دادم.
واقعا دیگه دارن شورش رو در میارن هرچی مصاحبه میکنن همون اطلاعات قبلی رو میگن :| سر الن ویک همچین کاری نکردن :|(البته این Vg هم الزایمر داره چند وقتی یه بار خبرای قدیمی رو باز میزاره :| )
 
آخرین ویرایش:

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
Feb 4, 2013
3,406
نام
EsmaiL
این که کنترل آدم بده ی داستان رو هم به دست بگیریم و از دید اون هم داستان رو دنبال کنیم خیلی هیجان انگیزه :x
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
به به ! رمدی دوباره با یه تکنولوژی خارق العاده وارد صحنه میشه نسل قبل با نورپزدازی و سایه های انقلابی این نسل هم ظاهرا فیزیک بی نظیر و کاملا ریل تایم و قوائد فیزیکی بازی هست !

Quantum Break uses "Digital Molecular Matter"; extremely versatile destruction system

Pixelux Entertainment announced today that Remedy Entertainment is the first to use the new Digital Molecular Matter (DMM) Playback System for high quality in-game destruction in their upcoming Xbox One Title, "Quantum Break". Microsoft showed "Quantum Break" during its May 21st Xbox One presentation as one of the launch titles for its new console..

DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation.

DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology.

The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead.

"DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=722144

بجای اینکه توضیح داده بشه این ویدئو را ببینید خودتون متوجه قضیه میشد البته این یه قسم کوچیکش هست :
Digital Molecular Matter Demo | Free Video Clips | SPIKE


از تریلر های بازی و همچین gif اخیری که مربوط به نمای vgx بود مشخصه بازی دارای یک فیزیک خارق العادست و اینه که بی صبرانه منتظر نمایش vgx هستم .

Digital Molecular Matter یه نوع تکنولوژی هست که تمام اجسام موجود تو محیط ماهیت خودشون را دارن و نوع شکستن یا خورد شدنشون بسته به نوع ضربه و شدت ضربه و جهت ضربه که بهشون وارد میکنید قابل تغییر هست !!! ولی نه به صورت از پیش تعیین شده بلکه به صورت کاملا ریل تایم ! با اصول قوائد فیزیکی ! کلا این را بگم تکنیک بسیار سنگینی هست و میتونه پدر سیستم را در بیاره !

واقعا خیلی عجیبه که این رمدی با اینکه تیم بزرگی نیست و تازه کارمند داره جذب میکنه ولی تیمشون تو بخش گرافیک واقعا تیم خوفی هستند !
 
آخرین ویرایش:

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,249
نام
سروش
رمدی DI4D رو هم لایسنس کرده
Now, in a press release issued by Dimensional Imaging, the company explained, “DI4D is able to derive super high definition facial motion capture from an array of nine standard video cameras, without using markers, makeup or special illumination. Remedy will use DI4D™ software to process facial performance capture in Quantum Break.”

که انیمیشن های صورت دقیق کپچر میکنه

http://www.di3d.com/products/4d_systems/
 

danial.wwf

کاربر سایت
May 15, 2010
2,214
ویدیو (شکستن تخته چوبی ) رو دیدم. این دیگه چی بود؟:-oیعنی اونا تک تک بافت های چوب رو طراحی کردن.اصلا با عقل جور در نمیاد.
فیزیک و انیمیشن و تکسچر و همه چی اگه به این دقت شبیه سازی بشه ، دیگه ادم واسه چی از خونه بیرون بره؟:-s
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
این DMM مال Lucas Atrs نبود؟:D مثل ایفوریا
یادم سال 2006 بود که یک گیمپلی از ایندیانا جونز 2007 نشون دادن که توش هر دو تکنولوژی جدید DMM و Euphoria معرفی شد.اصلا معلوم نشد چه بلایی سر این بازی اومد :|
ایفوریا که به R* رسید اینم اینجور که مشخص شد رمدی:bighug: ازش استفاده میکنه :D
این ویدئو مربوط به همون ایندیانا جونزه؟

By using Dimensional Imaging’s DI4D facial performance-capture solution combined with Remedy’s Northlight storytelling technology we can ensure that every nuance of the actors’ performances are captured on screen.
یکی از دوستان اینو از من ایراد گرفته بود :|
 
آخرین ویرایش:

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
از همین الان مشخص شد نصف مدت زمانی که قراره Quantum Break بازی کنیم به جای اینکه دنبال انجام ماموریت باشیم داریم به تیر و تخته و هر جسمی که قابلیت ترکیدن داره تیر می زنیم ببینیم واکنشش چه طوریه و هی کف می کنیم !! :d
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
از همین الان مشخص شد نصف مدت زمانی که قراره Quantum Break بازی کنیم به جای اینکه دنبال انجام ماموریت باشیم داریم به تیر و تخته و هر جسمی که قابلیت ترکیدن داره تیر می زنیم ببینیم واکنشش چه طوریه و هی کف می کنیم !! :d
به فرض اینکه واقعا چنین تخریب پذیری وجود داشته باشه به صحنه/مکان های خاص مربوط میشه!حجم اطلاعات و پردازشی که باید بین CPU و GPU منتقل بشه فرای CPUـه وان هست:d
اکثر اوقات حداکثر باید دنبال جای گلوله توی درودیوار بگردی:whistling:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر