Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
البته فکر کنم کارگردان مکس پین یک و دو یک ایرانیه بود که الان جدا شده ازشون و داره رو یک پروژه دیگه در مورد انقلاب ایران کار می کنه، ولی در کل سم لیک نویسنده ی فوق العاده ایه
اره کارگردان که ایرانی بود. ولی اینو بدون که مکس پین از لحاظ داستان بینظیر بود. برای همین تو خاطره هممون مکس پیدا میشه.
 
Mike Capps رییس سابق Epic Games به Remedy پیوست !!! :دی
Christian Fredrikson هم همین طور ! این یکی رو نمیشناسم ، ولی مثل اینکه یکی از مسئولین رده بالای F-Secure بوده و F-Secure هم شرکتی در زمینه ساخت آنتی ویروس و محتوای ابری و ... هست که احتمالاً همین محتوای ابری (Cloud) اینجا مورد نظره ! :دی
 
با اینکه خبری از بازی نیست:( داشتم میگشتم که به این مطلب برخوردم گفتم بد نیست اینجا بزارمش حداقل یه آپدیتی هم کرده باشم و یکمم به اطلاعات عمومی اضافه بشه :دی.
Monarchی که توی تریلر دیدیم و پشت محافظا نوشته بود( که احتمالا اسم موزه بود:دی),اسم یه نوع معروف پروانه معروف هست که در امریکای شمالی زندگی میکنن و از قرن 19 به بعد در استرالیا و نیوزیلند هم پیدا شده.
این پروانه به خاطر جسه بزرگی که نسبت به بقیه پروانه ها داره و همچنین به احترام پادشاه انگلستان ویلیام سوم ,مونارک(Monarch) که معنای سلطنتی رو میده نام گذاری شده و همچنین پادشاه یا ملکه ی پروانه ها نیز حساب میشن.
مونارک در فصل تابستان و پائیز از شمال آمریکا و جنوب کانادا به سمت مکزیک و سواحل کالیفرنیا مهاجرت میکنه و در فصل زمستان برعکس.مسیر مهاجرت این نوع پروانه طی 38سال تحقیق توسط دو حشره شناس مشخص شد که به بزرگترین کشف حشره شناسی قرن20 معروفه و براساس این مستندی به نام Flight of The Butterflies توسط IMAX ساخته شد.

220px-Monarch_In_May.jpg

Female Monarch


220px-Monarch_Butterfly_Danaus_plexippus_Male_2664px.jpg

Male Monarch

شاید ربطی نداشته باشن ولی چون دیدم بازی براساس زمان و تصمیمای کوچیک,پیامدهای بزرگه(همون باترفلای افکت)و استفاده از نام مونارکه(روی کاور بازی هم عکسشون هست :دی),گفتم یه سری اطلاعات درباره مونارک بزارم(شاید بدردخوردن بعدا :دی اگرم نخوردن ,برا اطلاعات عمومی خوبه :دی).
اینو من الان دیدم! :d
مونارک اسم موزه نیست. مونارک اسم شرکته: :d
Quantum Break اتفاقات پس از این شکست را روایت می‌کند. شرکت Monarch در عرصه تکنولوژی‌های مرتبط با زمان فعالیت می‌کند. در یکی از آزمایش‌های این شرکت (در مورد سفر در زمان) اتفاقی رخ می‌دهد که منجر به شکست در زمان و جهان میشود و در اصل یک جهان جدید متولد میشود. جهانی که زمان در آن سرعت می‌گیرد، آهسته می‌شود و حتی می‌شکند. در اثر این اتفاق، سه نفر از افرادی که در این آزمایش حاضر بودند، قدرتی فراطبیعی بدست می‌آورند که بوسیله آن میتوانند زمان را دستکاری کنند. Paul Serene (رئیس شرکت مونارک)، Beth Wilder و Jack Joyce (شخصیت اصلی بازی) این سه نفر بودند.
 
جدی ؟؟؟ نمیدونستم . دمش گرم

آره چند روز پیشم یه مصاحبه ازش دیدم . داشت یه بازی درباره انقلاب خودمون میساخت ( البته از زاویه دید خودش ) به نظر میومد بازیو واسه تبلتها داره بهینه می کنه و از قابلیت تاچ تبلت هام بهره می برد .
 
این ای پی رو دوست دارم رمدی چون فلاندی هست کارکنانشم فکر کنم فلاندی هستند چون توی بازی های که از این کمپانی دیدیم همیشه سرد و درخت های بی روح و فضای رمز الود درست مثل اب هوای فلاند من این حس بهم دست میده ولی این عنوان فکر نکنم مثل مکس پین یک و دو و الن اون فضارو داشته باشه باید چیز خفنی باشه چون هر بازی نمیتونه انحصار ایکس باکس باشه مگه بازی عالیه باشه پس منتظر یه شاهکار دندون ریزان باشیم به جونه خودم راست میگم
 
صحبتهای میلرین توی DICE رو دیدم چیزه خاصی نگفتن فقط از نحوه ی روایت داستان صحبت کرد با مارکتینگ که بدرد ما نمیخوره :دی
داستان بازی خطی-تعاملیه:دی فکر کنم مثلا آخر مرحله از این راه بری یا از اون را,یا اینکه اینکارو بکنی یا نه که هم روی خود بازی و هم TV Show تاثیر داره.
تریلر قبلی رو نشان دادن ولی 2 ثانیه بیشتر بود :دی یه نفر و دستگیر کرده بودن دوتا پلیس(مونارک سکیوریتی) داشتن میبردنش,توی یه راه رو بود :دی

جالب بود رمدی فقط از نحوه روایت داستان صحبت میکرد و کرایتک فقط از گرافیک :دی
 
آخرین ویرایش:
نمیدونم دقیقه چندم بود ولی یه جا گفت چون بازی عنوان لانچ نیست گرافیکو از اون چیزی که نشون دادیم بالاتر میبریم!

آره ولی من هنوزم تو کف اون تخریب پلم :دی,بالاتر بره دیگه چی میشه :bighug:
با همون دو ثانیه جدید عجیب هایپ شدم :دی :((
دقیقه 7:19:50 میگه.
 
آخرین ویرایش:
لینک بدبن میخوام اون 2ثانیه هم ببینم:d سوپر هایپ شدم:x

من آنلاین از همون لینکی که DieDie توی تاپیک رایز گذاشته بود دیدم,مروبط به D.I.C.E 2013ه که آخرش هم میلرین اومد صحبت کرد.:دی

7:15:00 به بعد درباره کوانتوم برک صحبت میکنه.
7:16:00 هم اون قسمت جدید رو میبینید :دی
DICE - D.I.C.E. 2013 Europe - Twitch

این عکس هم خودم از ویدئو گرفتم کیفیتش پایینه ولی خوبه :دی( in-Game نیست)

22815739625859195136.png


یه سری نکات:
برای روایت بهتر داستان تکنولوژی ای ساختن به نام NorthLight (یا یه همچین چیزی :دی)(بیشتر مربوط به پرفومنس کپچر و اینجور چیزا میشه برای روایت بهتر و نشان دادن احساسات)
بازی چندتا داستان یا چندتا پایان نداره,یک داستان با راه های مختلف.
تریلر E3 بازی روی Dev-Kit بازی اجرا میشد و In-Engine بود و هیچ چیز اضافی هم بهش اضافه نکرده بودن.
اسم شهر بازی ریورپورت(Riverport)
 
آخرین ویرایش:
توی ویدئوهایی که از QB نمایش دادن یه Post process افکت خاصی استفاده شده که من قبلا ندیده بودم یه حالت فیلمی خاصی به گرافیک میده که آدم احساس نمیکنه بازیه یه افکت بلور خاص هست که DOF چند لایه درست میکنه.
فکر میکنم تو بازی Ryse ـم دارن این افکتو اضافه میکنن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or