Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
واقعآ باک آرتش فوق العاده هست! کلآ ادم رو وسوسه میکنه بخرتش!! این نسل ماکرو رو انحصاری بهتر کار میکنه!
اون نسل هم البته از نظر کمیت شاید کم بود!ولی از نظر کیفیت به نظر من بهتر هم بود...
 
یادمه یک جایی گفتم اگه مایکرو بتونه نسل بعد remedy رو طرف خودش بکشه خیلی خیلی خیلی:d موفق میشه.خوشبختانه اولین سند واسه حرفم خیلی زود خودشو نشون داد
منتظر شاهکارای بعدیتم هستیم remedy جون^:)^^:)^^:)^
 
شاهکار جدیدی از رمدی:d
باکس آرت ـش شاهکاره و شدید هایپ میکنه آدم رو.همچنین مثل اینکه بازی مثل آلن ویک دنیای تاریکی داره.
درمورد شبیه مکس پین بودن هم خود سم لیک گفت از تموم بازی های قبلیمون توی این استفاده کردیم و طبیعی ـه:d
منم حس میکنم ماجرای این یارو یه ربطی به آلن پیدا میکنه نمیدونم چرا:d
 
+اینکه تو MP یسری مواقع خاص بعد از اینکه یکی رو میزدی دوربین یهو یه حالت سینمایی به خودش میگرفت و میامد از پشت کشته شدن NPC ها به تصویر میکشید که بنظر میاد در QB هم این ویژگی وجود داره :d
exrlk7v96r92y9trtjj.jpg

تا به حال به محیط بیرون توجه نکرده بودم اگه اینا این گیم باشه محیط بیرون که از پنجره دیده میشه خیلی قشنگ و طبیعیه:bighug:
 
یه مزیتی که بازیهای Remedy داره,اینه که سراسر کشت و کشتار نیست...یعنی به گیمر میفهمونه که تو این بازی رو نگرفتی که فقط یه سری دشمن رو از سر راه برداری و خلاص!
به گیمر میفهمونه که تو باید بکشی ولی با فلسفه...میشنی پای کنسول نیومدی که غرق در گیم پلی شی,باید حقیقت های داستان رو هم بفهمی...این تنها چیزی هست که داستان پردازی رو عنصر مهمی تو بازی میکنه!!!
من از Alan اون چیزی که فهمیدم برام خیلی لذت بخش بود:
اشتباهات انسانها مثل یک تاریکی میمونه,هر چقدر دنبال عللش تو دیگران باشی خودت بیشتر تو اون تاریکی فرو میری!
---------------------------------
راستی چند درصد احتمال داره مشکل LipTic هم تو این بازی باشه؟:d


90%
فکر کنم اینها هنوز با انیمیشن مشکل دارن !

نه بابا...اینجوریا هم نیست که.اینا تو جفت MPها از Motion Capture استفاده کردند...چون بانیشون Rockstar بود.
نه اینکه تو AW مایکرو نذاشت...خودشون وقتی بیشتر کار رو انجام داده بودند...دنبال ناشر رفتند که دیگه هیچ فایده ای نداشت!
اما مطمئنم این دفعه Remedy تو این مورد کمک میگیره از مایکروسافت...
 
آخرین ویرایش:
مایکروسافت با کشوندن رمدی به طرف خودش یک حرکت کاملا رو به جلو برای نسل بعد کرد واقعا مایکرو به این استدیوی قدرتمند برای نسل بعد خیلی خیلی احتیاج داره .................
 
در تایید فرمایش اقا محمد باید اضافه کنم :

Remedy working on new facial animation tech, aiming to overtake LA Noire

با حمایت و سرمایه گذاری مالی قوی پشتیبان خودشون که می کنه به عبارتی Microsoft به شدت روی بخش انیمیشن تمرکز کردن و متخصصین طراز اول رو جذب کردن.
سرپرست تیم جدید انیمیشنشون هم John Root از خدایگان کار فیس و انیمیشن و مخلفات هست.

اون اوایل که شروع کرده بودن کار زیر و رو کردن بخش انیمیشن رو که اوایل 2011 بود به تکنیکی رسیده بودن که با دقت 0.02 اینچ جزئیات بدن و صورت بازیگر رو نمایش می داد.
اول کار این بوده خدا اخرشو به خیر کنه:d
the studio is hard at work implementing brand new facial animation technology
Created by lead animator John Root, the system uses motion capture to generate scans of actors (accurate to within 0.02 inches) and encapsulates 64 different facial poses

Root claims those are a basis for every possible human expression
Animators can manipulate faces in real-time rather than rely on canned recordings
and future improvements to the technology may allow them to adjust coloring based on simulated blood flow beneath the skin
The first showcase for Root's kit is a new model of Alan Wake -- a fitting subject, considering he had some trouble with lip syncing in his debut game

Remedy CEO Matias Myllyrinne says Rockstar and Team Bondi has "set a bar" for facial animation, but that the studio wants to push it higher

بسیار استودیوی دوست داشتنی هست برای من Remedy
تا الانم 2 تا کار برای XBOX ONE گذاشته کنار.Quantom Break رو رسما معرفی کردن.چند روز بعدم اعلام کردن البته تدارک مفصلی برای ALAN WAKE دیده Sam Lake و به نظر من
توی اواسط نسل جدید این بازگشت رو ازشون می بینیم.

من هنوزم جو ALAN WAKE رو می بینم جنون می گیرم. فضاسازیش برام دیوانه کنندست.اشتباهاتی داشتن ( حتما داشتن ) که با گوش دادن به حرف علاقه مندان بازی رفع و رجوع می کننشون.
داره قدر خودشو می دونه این استودیو و با تصمیمات درستی که داره می گیره مثل سیستم انیمیشن جدید و IP جدید و فضاسازی های استادانه و داستان پردازی قوی و استفاده بهینه از پشتیبانی
مالی یک حامی بزرگ (Microsoft) که دیگه می تونم بگم مثل second party هست برای Microsoft اینده روشنی داره و جز استودیو های مولف و تاثیر گذار باقی خواهد موند این تیم فنلاندی!
 
با این تریلری که تو e3 دیدم من این بازیُ مسلما بهترین بازیه xboxone تا الان میدونم

خودمُ برای شاهکاری بی نقص از رمدی آماده کردم

فقط انتطار برای این بازی خیلی سخته ,,,
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or