Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
لی بازی با عشق خالص ساخته شده و این نشون میده سازندگانش دنبال پول نیستن

دقیقاً؛ هدف اصلی رمدی اینه که هواداراش رو راضی نگه داره و واقعاً هم عشق و علاقه میزاره واسه کاراش، این رو خیلی راحت میتونی حتی توی مصاحبه های اعضای رمدی ببینی. :x
به عنوان مثال تو همون مصاحبه ای که اُستاد سم لِیک که توضیح داد چرا الن ویک 2 رو نمیسازن، گفت که ما هم میتونیم خیلی راحت هر 1-2 سال یه بازی بدیم ولی این کار رو نمیکنیم چرا؟، بخاطر اینکه ما دوست داریم بازی بسازیم که هم خودمون و هم هوادارانمون وقتی اسمش میاد بهش افتخار کنن. :bighug:


درسته تو حلق همتون , :bighug:

In Remedy We Trust :>

100%، اصلاً In Remedy We Kheyli Trust، کسی شکی به کیفیت بازی نداره که. :x


الآن ناراحتید چرا اینجا اسپمستان نشده و هایپ بیخودی نیست !؟ /:)
الآن ناراحتید چرا اینجا اسپمستان نشده
چرا اینجا اسپمستان
اسپمستان

ـــــ

کسی نگفت اینجا چرا اسپمستان نیست، کلاً دوستان دارن Last Man Standing رو به معنای دقیق کلمه تو بخش X1 به نمایش میگذارند. :|
در مورد قسمت آخر حرفت هم؛ اون دیگه مشکل از اعتماد به نفس خودته، برو روش کار کن. :p


امیدوارم این بازی هر چیزی بشه فروش خوبی داشته باشه تا از سودش Alan Wake 2 رو بسازن :biggrin1:

درود بر شما.

خُب اگه فروش بازی هر چی بیشتر باشه روی کیفیت ساخت بازی بعدی استودیو تاثیرات + میزاره.
مثلاً میتونن چندتا گردن کلفت رو تزریق کنن به استودیوشون تا ضعف هاشون رو پوشش بده.


حالا بیایم یه خورده + به قضیه نگاه کنیم.
هیلو هم الان 1 ساله که در سکوت به سر میبره، ولی مطمئنن مایکرو دیگه با هیلو شوخی نداره و تا میتونه روش تبلیغات انجام میده در E3 و بعدش، فرض میگیریم که مایکرو میخواد برای QB هم همینکارُ کنه یعنی بعد از E3 دیگه بترکونه بازی رو. :x
 
آخرین ویرایش:
حالا یه کم هم در مورد داستان و روایت [که همیشه بهترین بوده]، تحلیلاتم رو میکنم و میرم. :d
اول اینکه QB هم از نکات داستانی و روایتی MP رو در خودش داره و هم AW [تم جنایی(MP) + حالت اپیزودیک(AW)] و + نکات جدیدی مثل [.. & Live Action Show,Quantum Phizik,3 Playble Character]
بعد اینکه زمانی که داشت سریال True Detective پخش میشد اُستاد لیک بارها این سریال رو مورد ستایش خودش قرار داد و گفت حتی امکان اینکه شباهت هایی وجود داشته باشه بین TD و QB هست:bighug:
اگه یه حالت مرموزانه و جاسوسی در حد TD داشته باشه من یکی که سکته میزنم جون شما. :p
کلاً از لحاظ روایت داستان و شخصیت پردازی و روابط بینشون و هر چی که مربوط به داستان میشه خیلتون راحت باشه، سم لیک یه کاری میکنه که همتون موقع بازی کردن مغزتون ورم کنه. :d
باور کنید داستان بازی یک چیز غولی میشه که اون سرش ناپیدا.
 
آخرین ویرایش:
حالا یه کم هم در مورد داستان و روایت [که همیشه بهترین بوده]، تحلیلاتم رو میکنم و میرم. :d
اول اینکه QB هم از نکات داستانی و روایتی MP رو در خودش داره و هم AW [تم جنایی(MP) + حالت اپیزودیک(AW)] و + نکات جدیدی مثل [.. & Live Action Show,Quantum Phizik,3 Playble Character]
بعد اینکه زمانی که داشت سریال True Detective پخش میشد اُستاد لیک بارها این سریال رو مورد ستایش خودش قرار داد و گفت حتی امکان اینکه شباهت هایی وجود داشته باشه بین TD و QB هست:bighug:
اگه یه حالت مرموزانه و جاسوسی در حد TD داشته باشه من یکی که سکته میزنم جون شما. :p
کلاً از لحاظ روایت داستان و شخصیت پردازی و روابط بینشون و هر چی که مربوط به داستان میشه خیلتون راحت باشه، سم لیک یه کاری میکنه که همتون موقع بازی کردن مغزتون ورم کنه. :d
باور کنید داستان بازی یک چیز غولی میشه که اون سرش ناپیدا.

پـ ـن: دیگه در همین حد بلدم توضیح بدم، نهایت سعی خودم رو میکنم تا به افشین برسم در این زمینه. :d
به نظرم AW هر چقدر تو زمینه های دیگه ـش قوی بود تو این یه مورد ضعف داشت. البته وقتی میگم ضعف نسبت به استاندارد خود سم لیک و رمدی میگم. وگرنه نسبت به خیلی از بازیها بهتر بود. :دی
امیدوارم QB از این نظر بهتر عمل کنه.
 
به نظرم AW هر چقدر تو زمینه های دیگه ـش قوی بود تو این یه مورد ضعف داشت. البته وقتی میگم ضعف نسبت به استاندارد خود سم لیک و رمدی میگم. وگرنه نسبت به خیلی از بازیها بهتر بود. :دی
امیدوارم QB از این نظر بهتر عمل کنه.

قبول دارم؛ البته شحصیت خود الن خوب بود ولی باقی شخصیت ها جای کار داشت، یعنی میشد بهشون پر و بال بیشتری داد. :d
امیدوارم QB از این نظر بهتر عمل کنه.[2] :d




11223258021842278731.gif


==
تصور هیلو و گرز. =p~
Mind=Blown
 
الآن ناراحتید چرا اینجا اسپمستان نشده و هایپ بیخودی نیست !؟ /:)
خب به کمک احسان و افشین این ناراحتی که برطرف شد :| :دی بینم فروبری میتونه هایپ رو بچسبونه به سقف خونه بالایی !؟ :دی
 
شک ندارم وقتی عرضه بشه استاندارد های جدیدی رو تو روایت داستان ( مثل ALAN WAKE ) بجا میذاره
خدایی بیشتر از گیرز جدید و halo منتظرشم !!!
 
موشن کپچر که نیست اینجور که به نظر میرسه، کسی میدونه واسه چه کاریـه؟
یه کلیپ کوتاه رانندگی تو شب هم توئیت کرده و نوشته: And we keep driving into the night که مربوط به آهنگ Late goodbye بازی Max Payne هست
https://twitter.com/SamLakeRMD/status/461268624440061952
 
آخرین ویرایش:
نمی دونم قبلا اشاره شده یا نه ولی Remedy واسه حدود 25 پست آگهی استخدام گذاشته، یعنی تیمشون داره هی بزرگتر میشه :دی یه سری از آگهی ها مربوط به QB هست و یه سری هم مربوطه Agents of Storm که داره واسه iOS ساخته میشه. ولی بقیه آگهی ها به بازی خاصی اشاره نداره یعنی اینکه استودیو احتمالا از الان تو فکر بازی بعدیش هست. حالا کاری به Alan Wake ندارم ولی امیدوارم مایکروسافت اینقدر عقل داشته باشه که نزاره Remedy از انحصارش (!) خارج بشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or