بیاندم رفتیم.
بجای صحبت در مورد بازی،قیاس این سه عنوان بهتره.عناوین این شکلی بحث گرافیک توشون مهم نیست .دیترویت گرافیک بهتری ارائه میداد ولی کلا گرافیک محور نیستند و داستان و گیم پلی مهمترین نکات تو ساخته های کیجن.
هوی رین داستان جذابی داشت ولی حس و عواطف توش کم بود ولی دیترویت خشم نفرت حس پیروزی و شکست توش فوران میزد ولی داستانش از آغاز مشخص بود و فقط باید اون مسیر رو برا خودت طراحی میکردی و چیز شگفت انگیز و عجیبی در انتظارت ولی تو هوی رین پایان رو نمیشه حدس زد.
بیاند ولی متفاوته هم حس میکنی عشق رو و هم نفرت رو،طرد شدن و گوشه گیری و تنهایی رو حس میکنی و داستان مشخص نیست و نمیدونی چی قراره بشه و ممکنه شوک بشی. از این لحاظ بیاند بهتره،پایان جذاب بود ولی ممکنه بعضیا بهش نرسن و وسط بازی دلشون رو بزنه،مخصوصا برا کسانی که دنبال منطقند،چیزی که امضای کیجه.
یکی از ضعفهای بیاند پایان ساده بود برخلاف دیترویت که چندین پایان داشت یا حتی هوی که میتونست تغییراتی ایجاد بشه ولی تو بیاند تغییرات کم بود و پایانش تو اواخر شکل میگرفت و تصمیمات قبل تو طول بازی تغییرات کمی ایجاد میکرد
از لحاظ qte که اونم متاسفانه امضای کیجه و منم دوست ندارم .یکم بهتر از هوی بود یا شایدم در همون سطح بود.تو این زمینه دیترویت از بقیه بهتر بود.
حس میکنم هر سه عنوان رو کفه ترازو تو یه سطحند و برابرند.و 8-8.5 نمره خوبیه براشون.
امیدوارم کیج یه تغییری تو گیم پلی بازیاش بده