Prototype | PC

با سلام خدمت تمام 21,399 کاربر BC

-------------------

PROTOTYPE
PREVIEW

این بازی یکی از عناوینی است که انتظار میرود بتواند موفق عمل کند. بازی دارای داستانی جالب است و شباهتهایی به فیلم جدیدی به نام I Am Legend با هنرمندی Will Smith (که هم اکنون بر روی پرده های سینما میباشد) دارد. بازی در سال 2008 و در شهر New York اتفاق می افتد. آزمایشات بر روی تغییرات بیولوژیکی انسان اختلالاتی پیدا کرده است و با آزاد شدن این موجودات تغییر یافته شهر در آشوب است. بازی شما را در نقش یکی از آن انسانهای تغییر یافته قرار میدهد و نیروهای نظامی سعی در مقابله با این موجودات تغییر یافته دارند. البته شخصیت شما دارای تکامل بسیار بیشتری نسبت به دیگر تغییر یافته ها دارد. شما به مبارزه با افراد تغییر یافته ای که شباهت زیادی به زامبی دارند و دارای پوستی سبز رنگ میباشند نیز میپردازید.

داستان بازی آنگونه است که شما به عنوان شخصی به نام Alex Mercer در داستان بازی قرار میگیرید. شخصی که چیزی از گذشته خود به یاد نمی آورد و ناخودآگاه قدرتهای خارق العاده ای مانند دویدن با سرعت بسیار بالا، پریدن از لبه ای به لبه دیگر با فاصله زیاد، بالا رفتن از دیوارهای بلند، قدرت بلند کردن و پرتاب اجسام بسیار سنگین و ..... را در خود می یابد. او با زدن ضربه ای به زمین باعث بیرون آمدن تیغ های بلندی در چند قدمی خود میشود و این قدرت میتواند بسیار موثر باشد. طیف توانایی های شخصیت بازی به اینجا ختم نمیشود و او قدرت تغییر شکل و فیزیک خود را نیز دارد. او میتواند دست خود را به شکل شمشیر در آورده و از آن برای سلاخی افراد دشمن استفاده کند و یا بر روی بدن خود یک زره بسیار مقاوم ایجاد کند. جالبتر اینکه او حتی میتواند قدرت افراد دشمن را در اختیار بگیرد و یا خود را به شکل آنها در آورده و مخفیانه به میان آنها برود.

نمونه عملی این تعریفها را کمپانی Radical Entertainment تحت یک دمو به نمایش گذاشته است. در دموی مذکور دیده میشود Alex بر روی یک بیلبورد بسیار بزرگ نشسته است و ناگهان با یک پرش زیبا در وسط جاده فرود می آید. او با سرعتی بسیار بالا شروع به دویدن میکند و سپس از دیوار یک ساختمان بلند با سرعت بالا میرود. با نمایان شدن یک پایگاه نظامی او به سمت پایگاه رفته و با حرکتی آکروباتیک، نگهبان را سرنگون کرده و با تغییر ظاهر به شکل او، با نهایت آرامش به دورن پایگاه میرود و با پیشروی باعث منهدم شدن پایگاه نظامی میشود.

شما برای مبارزه با افراد تغییر یافته شهر گاهی به زحمت می افتید و بعضی از آنها دارای یک یا چند قابلیت شما میباشند. البته میتوانید از شرایط موجود استفاده کرده و با ترفندهایی دو گروه نظامیان و تغییر یافته ها را با هم روبرو کنید و شاهد از بین رفتن افراد دو گروه باشید. گروهی که احتمالاً موجب دردسر میشوند، افراد ویژه ای هستند که به صورت پیش گیرانه برای این شرایط و سرکوبی تغییر یافته ها طراحی شده اند. البته توضیحات کاملی از این افراد در دست نیست ولی آنطور که عنوان شده است مبارزه با آنها مانند مبارزه با رئیس مراحل است.

بازی حالت پیشروی در مراحل به صورت دو نفره را داراست و در این حالت بازیکن دوم یک کپی از Alex است. با توجه به گفته های شرکت سازنده در نسخه نهایی گرافیک بازی بسیار واقعی و چشم گیر بوده و صداگذاری با توجه به استفاده از تکنولوژی THX 7.1 بسیار گیرا است و مهم اینکه این بازی اولین بازی است که از این تکنولوژی برخوردار است. همچنین طراحی ها تا حد امکان واقعی بوده و شهر New York تا 70 الی 80 درصد به واقعیت نزدیک خواهد بود. بازی مذکور در پاییز 2008 بر روی سه پلتفورم PC , XBOX360 , PS3 عرضه خواهد شد.


Game Wallpaper
Prototype-Xbox-360-998.jpg
---------------
متن بالا از سایت VGs گرفته شده و من تنها آن را به اینجا منتقل می کنم...
 
آخرین ویرایش:
کسی نمیخواد جواب ما رو بده؟
دوستان من تو یکی از مراحل گیر کردم
میریم تو یکی از این base ها بعدش 3 نفر هستش که میشه اونا رو کشت(با e و کلیک راست) و مثلشون شد
اما بعد از این که مثلشون میشم نمیدونم چه کنم
تو hint هم اینو نوشته:
you have increased your effectivness armored vehicles
خواهشا سریع کمک کنید

شما قشنگ نگاه کن !!!! :cheesygri

شما دارید یکی از Event های بازی رو انجام میدید !!!! لازم نیست کاری کنی همرو بکش برای EP بیشتر بعد هم از بیس خارج شو !!!!!
-----
بچه ها من یه نقد نوشتم از بازی توی پست بعدی میزارم البته زیاد جالبم نشده ها !!!!!

----------------------------------
ممنون بابت نظراتون برای نقد !!!! :love:

دستت بابت نقد درد نکنه ولی ظاهراً اصلاً Spiderman: Web of Shadows رو بازی نکردی چون کله روند پرداخت بازی و داستان بازی و گرافیک بازی و انیمیشن بازی و حرکات بازی و باکس شات بازی! از رو اون کپی شده بود.

راستش نه چون میترسیدم اینم مثل بقیه Spider MAn ها حالم رو بگیره !!!! :-"
 
از این برنامه استفاده کردم و فایل مورد نظر رو توی فولدر audio اکسترک کردم بعد فایل هارو از فولدر audio/audio به خود فولدر audio کات کردم و اون فایلی هم که گفته شده بود rename کردم
الان توی فولدر audio یه سری فایل دارم و یه فولدر english که توش کلی فایله

ولی هنوز صدایی ندارم:((

دیگه فکر نکنم را حلی باشه.
اکثرا با اون توضیحات مشکلشون بر طرف شد.
 
دیگه فکر نکنم را حلی باشه.
اکثرا با اون توضیحات مشکلشون بر طرف شد.

شاید مشکل از درایور کارت صدام باشه
آنبرده منم نمیتونم درایورش رو پیدا کنم!
آپدیت نبودن درایور ممکنه مشکل ساز باشه؟
realtek تنها چیزیه که ازش میدونم:-"
 
دوستان اینم نقد من در مورده این بازی،امیدوارم خوشتون بیاد:::

نقد و بررسي بازي PROTOTYPE



سازنده:Radical
ناشر:Sierra
سبک:Open World-Action/Adventure
پلتفرم : X360 - PS3 - PC



نکات مثبت:داستان جالب-حرکات منحصر به فرد Alex-مبارزات هیجان انگیز

نکات منفي:گرافیک نه چندان جالب-هوش مصنوعی ضعیف-تکراری شدن


سيستم مورد نياز::

Windows® XP (with Service Pack 3) and DirectX® 9.0c or (Windows Vista® with Service Pack 2)
Video Card: 256 MB 3D hardware accelerator card required - 100% DirectX® 9.0c with Shader Model 3 support*
Processor: Pentium® Intel Core® 2 Duo 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 3800+ or better
RAM: 1 GB of RAM for Windows ® XP / 2 GB Windows ® Vista systems
Hard Drive Space: 8 GB of uncompressed hard disk space (Plus 500MB for swap file.)
Sound Card: DirectX 9.0 –compliant sound card
DVD-ROM: DVD-ROM



بازي هاي مشابه:: CrackDown-X_Men


مقدمه:

بازي هايي موفق هستند که داراي نواوري هايي باشند که در سطح گيم پلي تقليدي از ديگر بازي نباشد،در اينصورت چنين بازي اي (البته با داشتن ديگر المان ها در حد خوب) مي تواند بازي موفقي از آب در آيد و براي مثال مي توان به بازي هاي Assasins Creed و Bioshock اشاره کرد.سازندگان بازي PROTOTYPE نيز در سطح گيم پلي قصد تقليد ار بازي اي را نداشته و خواستار نوآوري هايي در بازي بوده اند که در ادامه نقد خواهيم ديد آيا اين بازي توانست موفق شود يا نه...؟؟!!


داستان:

داستان در اين بازي اولين نقطه قوت آن مي باشد. شخصيت اول بازي شخصي به نام Alex Mercer مي باشد و در ابتداي بازي صحنه هايي نشان داده ميشود که او در آزمايشگاهي پا به فرار مي گذارد، بدون اينکه چيزي از گذشته به خاطر آورد و بعد از فرار از آزمايشگاه سربازان او را مورد هدف قرار مي دهند ولي بدون آنکه کوچکترين صدمه اي ببيند ، و حالا او به قدرت هاي خود پي مي برد. او با کمک خواهرش خانه و هويت خود را پيدا مي کند . Alex توسط افرادي ويروسي مي شود ، ويروسي که هر لحظه ممکن است تمام شهر نيويورک را فرا بگيرد ، و Alex تمام قدرت خود را براي از بين بردن ويروس و کساني که او را به روز در آوردن براي نابودي به کار مي گيرد.داستان ويروسي شدن براي بازي ها کمي قديمي شده ولي در صورتيکه به درستي روايت شود مي توان يک داستان جالب باشد و در قسمت داستان PROTORYPE اين کار را خوب انجام داده است.

prototype-screens-20080328111800540_640w.jpg


گیم پلی و ارتباط با محیط:

در قسمت گيم پلي بازي داراي المان هاي جديدي است که وجود خصوصيات قديمي و نسبتا بچگانه به آن لطمه وارد کرده است.بازي PROTOTYPE يک بازي به سبک SandBox مي باشد که شخصيت اول بازي (Alex) را به شهر نيويورک برده و در آنجا به انجام ماموريت هاي متفاوت مي پردازد.بازي از اين نظر شباهت زيادي به بازي معروف GTA دارد، اينطور که شما به قسمت مورده نظر در نقشه رفته و با گرفتن ماموريت در سطح شهر در بازي پيشروي مي کنيد.اولين تفاوت نحوه پيمايش مسير است،ديگر شما نيازي به وسايل نقليه براي رسيدن به مقصد نداريد و اين خوده شما هستيد که با استفاده از توانايي هايي که داريد اين کار را انجام مي دهيد. Alex (شخصيت مورد کنترل بازيباز) از هر چيزي بالا مي رود،و براي رسيدن به مکان هاي مختلف شهر بايد آسمان خراش هاي شهر نيويورک را فتح کنيد و به صورت سريعترين حالت خود را به مقصد برسانيد.اين يکي از جذابيت هاي بازي است که آنرا در کمتر بازي اي تجربه کرده ايد.

Alex داراي خصوصياتي اس که با ديگر افراد شهر متفاوت است و اين دليلي جز ويروسي شدن او نيست.او مي تواند از بلندترين آسمان خراش هاي نيويورک به سمت پايين پرش کند طوريکه حتي کوچکترين خراشي بر روي بدن او ايجاد شود و سيستم سلامتي او را کاهش دهد(شبيه بازي CrackDown).حتي او در دويدن هاي طولاني مدت نيز خسته نشده و به راه خود ادامه مي دهد(اين يکي از خصوصيات قديمي بازي است).کنترل Alex در بالا رفتن از ساختمان ها و مکان هاي مختلف راحت و آسوده مي باشد که بعد از چند دقيقه بازي کردن آنرا به راحتي مي توان ياد گرفت.در حيت دويدن و بالا رفتن از ساختمان ها شخصيت بازي حرکات خود به خودي از خود نشان مي دهد که در اين حالت بازي را به واقعيت نزديک مي کند.

prototype1.jpg


يکي ديگر از خصوصيات Alex نيز که در انجام ماموريت ها نقش اساسي دارد، توانايي تغيير شکل دادن ظاهر خود مي باشد،او مي تواند افراد مختلف را به چنگ خود بگيرد و شکل ظاهري او را به طريقي بدزدد و اين کار در ماموريت ها براي مخفي شدن از چشم دشمنان موثر است(اگر هوش مصنوعي بازي خوب بود در اين قسمت جذابيت بازي بيشتر مي شد).کليدي نيز در بازي براي کنترل ظاهر شخصيت وجود دارد.


ديگر خصوصيت Alex که مهمترين نقش را در گيم پلي و ماموريت ها دارد،توانايي هاي مختلفي است که با استفاده از دو دوست خود به وجود مي آورد.دست Alex با توجه به ويروسي شدن او ، چندين قابليت دارد که به مرور در بازي آنها را به دست مي آوريد ، البته ابتداي بازي سازندگان تمام توانايي هاي دست او را به نمايش مي گذارند که البته به بازي لطمه زده است(چه بهتر که به مرور در بازي اين قسمت ها را مي ديديم)درست او توانايي اين را دارد که به چنگال هاي برنده و تيزي تبديل شود که براي هر موجود زنده اي خطر آفرين است.با اين چنگال ها شما مي توانيد انسان ها را به دو قسمت مساوي تقسيم کنيد و يا ماشين ها را منفجر کنيد.به مرور که در بازي پيش مي رويد قابليت هاي جديد نيز اضافه مي شود و اين کمي مبارزات را غير تکراري مي کند(با توجه به اينکه روند کلي بازي تکراري است).مشت هاي آهنين او براي نابودي تانک ها و ضربات قدرتي به کار گرفته مي شود.در کل سيستم مبارزات در بازي بهترين و اساسي ترين قسمت براي اين بازي به ظاهر SnadBox است.

img-resized.png
Reduced: 58% of original size [ 440 x 288 ] - Click to view full image
prototype.jpg


مبارزات براي دشمنان نيز متفاوت هستند.کلا دشمنان شما از سه گروه تشکيل شده اند:نيروهاي نظامي ، مردو تبديل شده به زامبي و خود زامبي ها.معمولا نابودي نيروهاي نظامي و مردم کار راحتي است چون تنها با يک ضربه شمت و يا پرش به هوا و فرود آمردن روي آنها نابود مي شود.البته سيستم سلامتي بازي نيز به راحتي احيا مي شود چون با نابودي هر چيزي شما مي توانيد سلامتيتان را تامين کنيد.ولي زامبي ها براي نابودي نياز به تعداد ضربات بيشتري داردند.البته نيرو هاي نظامي داراي تانک ها و هليکوپتر ها و جنگ افزارهاي مختلف هستند که کار نابودي انها را مشکل تر مي کند، به خصوص اگر در محيي تعداد نيروهاي نظامي زياد باشد در اينصورت تانک ها و هليکوپترهاي زيادي براي نابودي شما ماموريت مي گيرند.يکي از راههاي جالب براي نابودي هليکوپترها پرش به سمت آنها و سپس نابودي آنها بوسيله ضربات پاي شما مي باشد و يا با خريد آيتمي شما مي توانيد خلبان را از هليگوپتر به بيرون پرت کرده و کنترل آن را به دست بگيريد.ناگفته نماند قابليت ارتقا در حرکات Alex و همچنين يادگيري حرکات جديد نيز وجود دارد.شخصيت بازي همچنين قابليت بلند کردن اجسام سنگين را دارد ، او مي تواند ماشين چند تني را به راحتي به بالاي سر خود برده و با پرتاب چند متري و در پي منفجر شدن آن باعث نابودي دشنمان شود.

prototype-20080424015233500_640w.jpg


گرافیک:

گرافيک بازي را مي توان از دو جنبه بررسي کرد:گرافيک از نظر فني خوب کار شده است و مي توان گفت در حد بازي هاي نسل حاضر مي باشد ، ولي در مقابل گرافيک بازي از جنبه هنري ضعيف کار شده است و هيچ نوآوري در آن به کار برده نشده است.بافت شهر نيويورک نزديک به واقعيت مي باشد ولي نه در حد بازي زيباي GTA . ساختمان ها با جزييات متوسطي خلق شده اند و همينطور وسايل نقليه و بافت هاي ديگر.يکي از بدترين افکت هاي گرافيکي موجود در بازي آب مي باشد.در اطراف شهر نيويورک و منهتن آب هايي وجود دارد که از هر نظر شباهتي به آب ندارد و توي ذوق مي زند ، البته آب در بازي نقشي ندارد طوريکه اگر شما Alex را به درون آب پرتاب کنيد الکس خود به خود به بيرون از آب مي پرد.

طراحي مردم و افراد بازي با جزييات خوبي کار شده اند ، چهره شخصيت هاي بازي از نکات خوب گرافيک بازي است .ولي مردم شهر نيويورک از تنوع خوبي برخوردار نيستند و اکثرا شييه هم هستند.افکت انفجار در بازي بسيار خوب آفريده شده استو اين يکي از عوامل جذابيت هاي بازي در مبارزاتش است.شما با پرتاب موشک شاهد انفجار هاي واقعي هستيد که موج ناشي از آن را مي توانيد حس کنيد(انفجار ها در بازي در حد بازي GTA هستند). تخريب پذيري در بازي نيز خوب کار شده است و اگر به انفجار هاي بازي اضافه شود صحنه هاي جالبي را بوجود مي آورد.البته اين تخريب پذيري ها مربوط به وسايل نقليه و ديوارهاي خاص پادگان مي باشد نه ساختمان هاي شهر.

prototype-xbox-360-998.jpg


انميشن هاي بازي نيز در حد متوسطي کار شده است .حرکات مردم در حد بازي هاي نسل حاضر نمي باشد ، ولي در عوض Alex از انميشن راضي کننده اي برخوردار است.در هنگام بالا رفتن Alex از ساختمان ها زير پاي او مقداري آجر پاره و خرده سيمان ريزش مي کند و اين در حالي است که اصلا جاي پاي او بر روي سطح باقي نمي ماند .با بالا رفتن از ساختمان هاي بلند شما شاهد ساختمان هاي زيباي شهر نيويورک هستيد که زيبا خلق شده اند .در کل به گرافيک بازي نمره متوسطي تعلق مي گيرد که اين از نقاط ضعف يک بازي SanBox مي باشد.

هوش مصنوعی و صدا گذاری:

هوش مصنوعي نيز در بازي از نقاط ضعف آن مي باشد و اين مبارزات را بعد از چند ساعت بازي کردن تکراري مي کند. متاسفانه رفتارهاي مردم شهر و نيروهاي نظامي اصلا قابل قبول نيستند و يک محيط پويا و ديناميک را از بازي مي گيرد و شما را با بازي نسبتا خشکي روبرو مي کند.سرباز ها و نيروهاي نظامي به محض ديدن شما به سمت شما شليک و هجوم مي آورند ، بدون هيچ حرکت جالب. زامبي ها تنها شعور اين را دارند که به طرف شما دويده و با ضربات سهمگين شما را از پاي در آورند.

img-resized.png
Reduced: 40% of original size [ 640 x 360 ] - Click to view full image
prototype-20070820033233180_640w.jpg

صداگذاري از نقاط خوب بازي است.صداي محيط و مردم در هنگتم هرج و مرج واقعا خوب کار شده است و نزديک به واقعيت مي باشد .صداي شخصيت هاي بازي نيز به دست افراد زبده اي سپرده شده است که نمره قابل قبول مي گيرد.ارزش تکرار بعد از پايان بازي بسيار کم است با توجه به اين که با يک بازي Open World روبرو هستيم و براي پايان بازي نياز به 9-7 ساعت بازي کردن لازم داريد.

نتیجه گیری:

در کل PROTOTYPE مي توانست با از بين بردن ضعف خاي خود به يکي از بهترين بازي هاي اين زانر تبديل شود ، ولي اکنون نيز اگر بعد از چند ساعت بازي کردن خسته نشويد ارزش بازي کردن را دارد.

امتيازات منتقد:

گرافيک:6.5
گيم پلي:7.5
صدا:8
جذابيت:8
امتياز کل:7.5

نویسنده:Thomas_Anders

 
سلام دوستان.
دیروز بازی رو تموم کردم
خفن الکی بود.:biggrin1:
مسخره تموم شد.ولی بازی باحالی بود و خیلی کم بود.تو دو روز تمومش کردم:biggrin1:
 
نکات مثبت:داستان جالب-حرکات منحصر به فرد Alex-مبارزات هیجان انگیز

نکات منفي:گرافیک نه چندان جالب-هوش مصنوعی ضعیف-تکراری شدن
من شدیدا مخالفم...
یک اینکه داستان بازی بجز چند مرحله ی آخر کلیشه ی به تمام معنی بود...
دو اینکه برای شما بازی تکراری شد ؟ دوست من کسی از بازی نقد می نویسه که همه ی درجه سختی های بازی رو بازی کرده و Game Play Timeـه بازیش بیش از 25 ساعته... قانونشه...
شما معلومه که اصلا مراحل جانبی رو بازی نکردی یا اصلا به Upgrade کردن Alex توجه نداشتی...
تازه هوش مصنوعی هم در حد قابل قبولی بود ئ ضعیف نبود... هوش مصنوعی ضعیف یعنی بازی های Button Smashing مثل Infernal و NecroVision و...
تازه ، Alexـیی که ما دیدیم حرکات منحصر به فرد نداشت ، همش کاملا کپی بود...
 
به نظر من جالب بود ، گرافیکش هم به عنوان یک بازی open world قابل قبول بود
اخر بازی هم معلوم شد کاراکتر بازی alex نبود یه ویروس بود که alex به وجود اورده بودش و
خود اون ویروس باعث بهم ریخن اوضاع شهر شد
و حالا این ویروس که چندصد نفر از جمله alex رو در خودش جای داده ( کانسوم کرده ) میخواد از شهر محافظت کنه
تکراری هم نشد ، چون اپگرید کردن قدرت های alex خیلی حال میداد
برای اینکه از بازی لذت ببرید باید یه mp3 player به بازی اضافه کنید ، الان همه میگن چه طوری !
media player رو باز کنید و تمام موزیک های مورد علاقتون رو بندازید توش بعد برید تو بازی :biggrin1:
 
نقد از لحاظ کمی و کیفی در سطح قابل قبولی نبود . اولا بهتر بود از اسکرین شات های خود بازی استفاده میکردی نه از عکس های سایت IGN که خب دیگه هممون دیدیم . دوما بهتر بود که توی قسمت مقدمه " چرت و پرت " ننویسی و در مورد اتفاقاتی که قبل از عرضه و بعد از عرضه افتاد یه اشاره هایی میکردی مثلا " بازی Prototype از عنوان هایی بود که بیشتر گیمر ها به آن امیدوار بودند . این بازی که توسط استدیوی Radical طراحی و توسط کمپانی قدرتمند Sierra انتشار یافت بعد از عرضه همه را نا امید کرد . قبل از انتشار همه با دیدن تریلر های جنجالی بازی امیدوار یک بازی کامل با المان های جدید و نو آوری هایی بودند اما بعد از عرضه از همان ابتدا این بازی فقط خاطراتشان را از بازی های دیگر به یادشان آورد تا حدی که دیگر میتوان گفت Prototype از المان های عنوان های محبوب عینا استفاده کرده است . اما حداقل امتحان کردن این بازی با توجه به آن همه انتظار و صبر برای عرضه خالی از لطف نیست . چرا که نکات مثبتی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم " این یه نمونش بود اما شما یه جواریی به این متن من مثلا نزدیک بودی اما اولا یکم رسمی نبود و کلا کامل به این بخش نپرداخته بودی . چون بعضی از خوانندگان ابتدا قسمت مقدمه رو میخونند و کلا تی همون قسمت نیاز دارند که اطلاعات زیادی از بازی کسب کنند که فکر میکنم 3 خط براش کافی نبود . بقیه ی قسمت ها رو هم بد ننوشتی و فقط قسمت های نقدت یکم کم تر از استاندارد بود یعنی بعضی از قسمت های اصلی مثل فیزیک بازی رو من در نقدت مشاهده نکردم ، یا در مورد موتور بازی بد نبود یه توضیحات کمی میدادی که مثلا نوع سیستم گرافیکیش چجوریه و اینا . در کل باید بیشتر وقت بزاری ..
 
پیش نمایش بازی Prototype

پیش نمایش بازی Prototype
pro.jpg

Prototype
Developer:Radical Entertainment
Gener:Action
ESRB:+17
مردی برای دويدن های طولانی
داستان prototype تقريباً سه هفته بعد از زمانی شروع ميشه که الکس در سردخونه به هوش می آد و زندگی جديدش رو شروع ميکنه در حاليکه دچار فراموشی شده.جلوی دروازه شهر من مثل يه دونده المپيک دارم دور ميدون times می دوم در حاليکه ميزان هورمون های بدنم زياد شده! اوه پسر اين آدم خيلی سريعه! دکمه مخصوص رو می گيرم و جهتی رو انتخاب ميکنم و اون طوری شروع به دويدن ميکنه که انگار چند تا سگ شکاری دنبالش کردن! قبل از اينکه بخوام در مورد حس سرعتش يادداشتی کنم مجبور ميشم بپرم و به يه ساختمون تئاتر می رسم و راحت از ديوار هاش بالا ميرم انگار که جاذبه اي وجود نداره!
وقتی به بالای ساختمون می رسم می پرم و مثل يه سنجاب پرنده تو آسمون حرکت می کنم و رد سياهی پشت سرم تو هوا درست ميکنم.چند دقيقه اي من فقط داشتم حرکت "الکس" رو امتحان می کردم، به هوا می پريدم و از ديوار ساختمون های شيشه اي و آهنی بالا می رفتم. منطقه اي که شهر نيويورک رو خوب شبيه سازی کرده.کنترل ساده و روون و جلوه های تصويری بدون نقص منو به تحسين وا داشت.
210070-1.jpg
محله منهتن در آشوب
خوب داشتم تانک ها و هليکوپتر ها و سربازا رو فراموش می کردم البته اونا هم کمی بد اخلاق هستن. بريم سراغ کار خودمون، هدف گيری ساده هست دکمه سمت چپ رو در کنترلر میگيريد و با دکمه سمت راست هدف ها رو عوض می کنيد.حالا نوبت انتخاب نوع حمله هست من در عرض سی ثانيه ده ها نوع مختلف حمله وحشيانه ابداع کردم! پس شما انتخاب های زيادی داريد که انتخاب بين اونا سخته اما شيرينی خاصی داره.مثلاً من يک تيغ بلند رو برداشتم و مثل يه ماشين شخم زنی همه سربازا رو درو کردم! دست های من از دستکش های بيسبال "فردی کروگر" هم بزرگتر شده بود و من سربازا و پياده ها رو تيکه تيکه ميکردم و بدن دو نيم شده شون به گوشه اي می افتاد و گوشت تنشون از هم می پاشيد.من حتی يک تانک رو هم دزديم و يه چرخی تو شهر زدم،شهری که جرأت خوابيدن نداره منم سعی کردم زياد سر و صدا نکنم!
من ماموريت ها رو فراموش کرده بودم اما چرخ زدن تو شهر هم خودش امتيازاتی داره: خراب کردن و سرقت ! البته ماموريت های فرعی هم هست که اميتازاتی به شما ميده که ميتونيد با اونا خودتون رو آپگريد کنيد.البته اگه الکس ميخواد به اصل توطئه اي که اونو به اين شکل در اورده پی ببره بايد با حقه بازی ميزان اسيب به شهر رو به يه تعادلی برسونه.در سکانس بعدی ماموريت پيدا ميکنيم تا به يه پايگاه نظامی نفوذ و هيلکوپترشون رو بدزديم. اينجاس که بايد از توانايی جا به جايی سريع خودمون استفاده هوشمندانه تری بکنيم.
210070-2.jpg
اينجا هر روز هالووينه!
يکی از مهم ترين ترفند های الکس گرفتن شخصيت ديگرانه.اگه من زره کلاه خود دارم رو بپوشم داغ ميشم و ميتونم روح سربازای بيچاره رو بگيرم و هويت اونا رو پيدا کنم.اوايل من با لباس جديدم خيلی با احتياط عمل می کردم چون سرعت حرکت هام کم شده بود اما بعدفهميدم حرکت های سريع قبلی سريع هوش مصنوعی بازی رو تحريک ميکنه.هر حرکت خشونت باری باعث ميشه دشمنا به شما مشکوک بشن و من از اين به بعد خيلی سريع کار هيولا ها رو می ساختم تا کسی متوجه نشه.
خوردن مغز ها و گرفتن روح ها علاوه بر اينکه پوشش جديدی به شما ميده بعضی وقتا ويديو هايی رو باز ميکنه که بخش هايی از حافظه قربانی شما توشه و از اون طريق می تونيد اطلاعات بيشتری در مورد توطئه اي که برای شما داشتن به دست بياريد. شما ميتونيد رو اين اطلاعات حساب کنيد ولی در نظر داشته باشيد که حافظه هر شخص يه چيز درونی و خصوصيه پس ممکنه تو بعضی اتفاقات اطلاعات متناقضی ببينيد.
بهتر از واقعيت
هر چی بيشتر به توطئه اي که عليه من شده و منو به اين شکل در اورده فکر ميکنم و مردم بيچاره اي رو می بينم که تبديل به هيولاهای نفرت انگيز شدن و ساختمونايی که تبديل به تلی از خاک شدن بيشتر احساس ازادی عمل ميکنم.آيا من بايد دنبال ماموريت های فرعی هم برم تا دونه دونه تکه های اين پازل رو کشف و به واقعيت برسم،بايد تاکسی ها رو بردارم و به ميون سربازا پرت کنم و به مردم وحشت زده کمک کنم يا بايد فقط بدوم و بپرم و پرواز کنم؟ اين بازی لذت بخش به نظر از قيد و بند های کسل کننده در سيستم حرکتی رها شده و به واقعيت نزديک شده .زندگی واقعی براتون به اندازه کافی واقعی نيست؟ خوب اينجا بهتره! امتحان کنيد.
وقتی که زمان من تموم شده بود من نتونسته بودم کمک کنم ولی زمين بازی رو خيس کرده بودم! از بازو های قطع شده و مشت های بزرگ گرفته تا موشک انداز ها و شاخک های سياه موجودات غير زمينی، از ديوار نوردی ها تا پرواز ها و هليکپوتر دزدی ها تا گرفتن روح دشمن. الکس انعطاف پذيريش شگفت انگيزه، قدرت انکار ناپذيرش به همراه توانايی های بی شمارش و شهری با جزييات زياد که توش مبارزه ميکنه و هيولاهای سريعی که از پا در مي آره همه و همه در prototype به کار گرفته شدن تا فرصت خرابکاری های خلاقانه و آزاد کردن شخصيت های در بند رو به شما بدن.
 
من ویندوزم رو به خاطر این بازی عوض کردم که درست بشه که شد ولی اینم مثل spider man web of shadows هست اولش خیلی باحاله ولی وقتی مردم شهر هم الوده میشن دیگه بازیش غیر قابل تحمل میشه تو همون مرد عنکبوتی هم همینجوری بود همه ی مردم شهر مر حله ی اخر الوده شده بودن:sick:

من اون الیزابت رو کشتم 2 تا ماموریت بعدش رو هم رفتم خیلی دیگه باقی مونده؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or