Project Spark به پایان راه رسید

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
l0u8_projectspark.jpg


«مایکروسافت» بازی «Project Spark» را از فروشگاه «ویندوز» و «اکس باکس» حذف کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.


بعد از 46 بسته محتویات اضافی , 16 بروز رسانی، تیم سازنده عرضه محتوای اضافی برای بازی را در سپتامبر 2015 میلادی متوقف کرده بودد. بازی ماه بعدش یعنی اکتبر 2015 بصورت مجانی برای دانلود قرار گرفت.

پراجکت اسپارک در 16 ماه می 2016 میلادی از فروشگاه‌های مایکروسافت خارج شد و خدمات آنلاین نیز بعد از 12 آگست کاملا متوقف خواهد شد.

بازیبازان تا 12 آگست فرصت دارند تا مراحل ساخته شده توسط دیگر بازیبازان را دانلود کرده و مراحل خود را ذخیره کنند و بصورت آفلاین تجربه کنند.

همچنین به دلیل اینکه بازی پس از مدتی بصورت مجانی قابل دانلود بود، افرادی که قبل از این مدت بازی را خریداری کرده بودند مبلغ پرداختیشان به حسابشان برمی‌گردد.

اطلاعات بیشتر از نحوه‌ی دریافت مبلغ در صفحه‌ی پشتیبانی موجود است.

«Thomas Gratz» مدیر ارتباطات اعلام کرد که حذف کردن بازی از فروشگاه تصمیم آسانی نبود اما بخش بزرگی از تیم در قسمت‌های دیگر مایکروسافت مشغول به کار شده بودند و پشتیبانی از Project Spark بیش از این امکان پذیر نبود.

پراجکت اسپارک در مراسم «E3 2013» بصورت Cross-Platform و برای «PC, Xbox One و Xbox 360» معرفی شد و در اکتبر سال 2014 میلادی برای Xbox One و PC عرضه شد. نسخه Xbox 360 بازی تاخیر خورد و هرگز عرضه نشد.


====
منبع
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,711
نام
مراد حلیمی
اون از سرنوشت فیبل‌ اون از کیفیت هیلو۵ و اینم از سرنوشت اسپارک
مایکرو این نسل به جای اینکه به خاطر شرایط کنسولش در رقابت، رو انحصاریها حتی بیشتر از نسل قبل هزینه و دقت به خرج بده داره بر عکسم عمل می کنه

.
 
  • Like
Reactions: unloved

unloved

کاربر سایت
Sep 10, 2009
630
نام
Hamid Anahid
وقتی هیچ کدوم از انحصاری ها شو سازنده های اصلی نمی سازند رسما فقط یه مشت IP دارند از اون ورم خبری نیست کل انحصاری های با کیفیت دو تا شرکت رو همدیگه از انگشتان دست تجاوز نمیکنه اصلا بحث مقایسه راه نندازیم ولی واقعا تو این بیست و اندی سال مضخرف ترین نسل از لحاظ انحصاری رو سپری میکنیم . (البته از لحاظ rpg وضعیت خیلی خوبه که اکثرا مولتی هستند )
رسما داره کلمه Exclusive که رو هر باکس آرتی میدیدیم ( هر IP یا هر برندی ) آدرنالین خونمون میرفت بالا به غیر از چند تا استثنا کاملا اون ابهت خودشو از دست میده .
نینتندو که محو شده مایکروسافت صرفا کیفیت ریسینگ هاش رو تونسته حفظ کنه سونی هم BLOODBORNE و UNCHARTED 4 و تقریبا غیر از ریمستر و این دو عنوان چیزی که نظر من رو جلب کنه نداشته .
شایدم خیلی عجله داریم ولی از سمت مایکروسافت امید زیادی ندارم واقعا . از بحث کیفیت هم که بگذریم هر چقدر هم بخواییم بگیم WINDOWS هم پلتفرم مایکروسافته نباید یادمون بره که از اول هم اینطور بوده مگه زمان XBOX FIRST یا 360 ، WNDOWS نبوده؟؟!!!!
پس چرا از ابتدا همه عناوین رو مشترک انتشار ندادند؟؟!! مسلما به خاطر جا انداختن کنسول جدیدش !! پس نمیشه نقش انحصاری رو نادیده گرفت وقتی یک کنسول ناشناخته رو میتونه نجات بده یه برند قدیمی هم 100% میتونه برای رشد ازش استفاده کنه .
علاقه زیادی به سیاست های سونی هم ندارم ولی فعلا بحث مایکروسافت و اشتباه همیشگیشه که مصرف کننده نهایی رو با بتا تستر اشتباه میگیره این رو تو همه زمینه ها ثابت کرده از پلتفرم موبایل گرفته تا کنسولش. امید وارم که اشتباه کنم ولی امید زیادی به عناوین انحصاری بعدی هم ندارم. تازه تو این وضعیت داریم سعی می کنیم کینکت هم که به عنوان آینه دق رو تلوزیون هممون جا خوش کرده فراموش کنیم.

....Snake is eating itself....
بزگ ترین دشمن مایکروسافت خودشه ..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر