Multi Platform Project Motor Racing

سازنده
Straight 4
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Unknown
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
بازگشت نسخه جدید اولین ریسینگ شبیه ساز ساخته شده در دنیا یعنی GTR با پسوند Revival توسط تمامی عوامل قبلی در استودیوی تازه تاسیس straight 4 شامل اعضای slightly mad studios و simbin uk با مدیریت Ian Bell

F4C-nGiXcAApuHj.jpg

Game Name: Project motor racing
Genre: Racing Simulator
Platforms: PS5, Xbox series X|S, PC
Release Date: 2025
Studio: Straight 4
Publisher: Unknown
Engine: Unreal Engine 5​

پس از خریداری شدن SMS توسط codemasters و پس از آن خریداری شدن Codemasters توسط EA، سری Project CARS هنگام ساخت pCARS 4 برای همیشه منحل شد و پشت بند آن یان بل و تیمش باری دیگر از EA شدند و با استودیوی simbin uk که پروژه کنسل شده GTR3 را داشت ادغام شدند و استودیوی Straight 4 را تشکیل دادند. همچنین این استودیو همکاری خودش را با Reiza طبق سابق ادامه خواهد داد
  • بازی ادامه مستقیم GTR 2 خواهد بود.
  • تمامی پیست ها و ماشین ها از GTR2 بازخواهند گشت.
  • طبق گفته بل بازی شامل تنوع زیاد کلاس های مختلف و پیست های زیاد خواهد بود.
  • ادامه همکاری با Reiza
  • شامل چرخه کامل شب و روز و آب و هوای پویا
  • وجود گزارش در replay و ارتباط رادیویی با مهندس مسابقه ای به وسیله AI (مشابه چیزی که تو PC با Crewchief داریم ولی اینبار رو کنسول هم پیاده سازی شده)
  • بازی در مرحله Pre Alpha هستش.



با منتشر شدن اطلاعات بیشتر و معرفی رسمی بازی به روز رسانی خواهد شد​
 
آخرین ویرایش:
AI هم که اصلا خوب نیست.
AI تو استارت گوفی میزنه بعد که ماشینا از هم جدا شدن درست میشه

+

ریپلی‌ها خیلی گلیچ داره اقا :D
بازی رو پیسی خیلی باتل نک داره و مصرف gpu پایین و مصرف cpu بالاست
رو کنسول بدون مشکل اجرا میشه
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
چرا ریسینگ ها اینقدر گرافیکشون داغون شده؟ GT7 و FH که ۳-۴ سال پیش اومدن از همه ریسینگ های ۲۰۲۵ بهترن!
از همه که نه ولی اینها اول داشتن با ue5 بازی رو توسعه میدادن ولی بعد از اینکه giants ناشرشون شد و اینکه مزیتهای انجین فارم سیمولاتور (ماد پذیری، پروفورمنس و... ) رو نسبت به Ue5 دیدن بیخیالش شدن و سوییچ کردن به اون و کلی ویژگی هم بهش اضافه کردن.

اما خب واقعا بازی نسل هشتی شده و نمیشه گفت به روزه.
مخصوصا محیط اطراف و پیست، درخت ها و...
ولی به لطف فارم سیمولاتور فیزیک چمن ها تو بهترین حات خودشه :D

بعد از انتشار باید دید چقدر طول میکشه که شرایط بهتری پیدا کنه.
 
به نظرم بهترین ارائه از بازی رو خود طراح بازی ازش داره.
این آستین اوگونوسکی(Austin Ogonoski) که هم سیم ریسر خیلی سریعیه و هم آدم کار درستیه.



زمان کافی برای رسوندن بازی به اون پالیشی که میخوان رو نداشتن ولی همینی که الان هست به عنوان یه بیسی که بد کار نمیکنه و آپدیتهایی که در آینده قراره که بگیره و به استاندارد مورد نظرشون برسه بد نیست.
من این انتشارشون رو حتما ارلی اکسس به حساب میارم.
مثل انتشار GT7 و فورتزا موتوراسپورت که تو انتشارشون اصلا شرایط خوبی نداشتن ، یکی به خاطر کمبود محتوا و اون یکی به دلیل درجازدن ، مشکلات فنی و...

به نظرم از این لحاظ نباید خیلی بهشون سخت گرفت ، این چیزی نیست که تو سالهای اخیر ندیده باشیم.
ولی خب در مقابل اصلا هم جالب نیست که روال شده.
قطعا از اینکه بازی به ارلی اکسس نرفت رو باید از ناشرشون پرسید که چرا همچین ریسیک برداشتن و تگ نسخه کامل رو بهش دادن؟
 
اونجا که لامبورگینی هایپرکار رو میرونه فیزیک قشنگ خود پراجکت کارز۲ـه



خدا کنه تو پچ روز اول درست کرده باشن.
بازی که تو روز اول انتشار تموم نمیشه و کنار نمیزارن.
خیلی از این موارد نیاز داره که تایر مدل تغییرات کنه ، دوباره بشینن تک به تک با بازخوردهایی که میگیرن تغییرات لازم رو بدن.
اینها زمانبره.

کلا بازیهای ریسینگی که که رنج وسیعی از کلاسهای مختلف رو پوشش میدن امکان نداره که تو روز انتشار همه ماشینها تو بهترین حالت فیزیک و مدل رانندگی خودشون باشن.
اینها هم که ارلی اکسس نداشتن و تازه بعد از از انتشار میرن دونه به دونه این موارد رو فیکس کنن.
 
بازی که تو روز اول انتشار تموم نمیشه و کنار نمیزارن.
خیلی از این موارد نیاز داره که تایر مدل تغییرات کنه ، دوباره بشینن تک به تک با بازخوردهایی که میگیرن تغییرات لازم رو بدن.
اینها زمانبره.

کلا بازیهای ریسینگی که که رنج وسیعی از کلاسهای مختلف رو پوشش میدن امکان نداره که تو روز انتشار همه ماشینها تو بهترین حالت فیزیک و مدل رانندگی خودشون باشن.
اینها هم که ارلی اکسس نداشتن و تازه بعد از از انتشار میرن دونه به دونه این موارد رو فیکس کنن.
توییتر یان بل رو چک کن باز داره چرت و پرت میگه
 
جمع کنین بابا کجا گرافیکش بده :D
این فکر کنم بیلد اخر باشه باتل نک درست شده گرافیکش هم مولاست.
الان دارم میبینم ویدیو رو ببینم چی میگه

 
همه ضعفها و نقصهای بازی به کنار ولی انصافا این Stephen Baysted مثل همیشه کارش رو عالی انجام داده.
بیراه نیست که بهش میگن هانس زیمر بازیهای ریسینگ:

Il-Tempio-della-Velocita
View attachment Il-Tempio-della-Velocita_Media_IHajrFeZFEk_002_720p.mp4

Spa-2025 که ادای دین به GTR 2 هست که 20سال پیش براش ساخته بود.(ورژنهای دیگش تو Pcars ها هم بودن):x:x
View attachment Spa-2025_Media_pRfEWtu7J68_003_480p.mp4

========
شاهکار میسازه.
 
https://x.com/_SuperGT/status/1992959881721319580?t=ttUSir47kr0MFZbavk9XZQ&s=19

گویا بازی با کنترلر خیلی جالب نیست.
با فرمون هم انگار خیلی نیاز به دست کاری داره.
آره منم دیدم که میگن با گیم پد خیلی جالب نیست.
ولی با فرمون میگن حتما باید تنظیمات بشه و بعد اون خیلی خوب میشه.
مثل اینکه تنظیمات پیش فرضش اصلا جالب نیست.

اینطوری که اینها دارن به صورت ساعتی و روزانه بیلدهای جدید میدن بیرون خب مشخص نیست هدف از این کدهای نقد پس چی بوده؟
عملا اونی که زیر دست منتقدهاست چند بیلد از نسخه روز اول عقبه.
این حتما بعد از انتشار هم ادامه داره.

خب کد نقد نمیدادین خب.
چه کاری بود؟
 
هرکی با دسته بازی کرده میگه خوبه.
اون هایپرکاره ایراد از فیزیکشه درست درمون نیست
امیدوارم ولی اگه یک درصد مثل PC باشه که واقعا نمیشه با دسته بازی کرد.
کلا فکر میکنم از اوناست که یک سری ماشین هارو راحت بتونی با دسته بازی کنی و یک سری غیر قابل بازی باشن.
البته تمام بخش های بازی همین مشکلات رو داره انگار. خیلی عجله کردن برای عرضه بازی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or