Multi Platform Project Motor Racing

سازنده
Straight 4
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Unknown
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
بازگشت نسخه جدید اولین ریسینگ شبیه ساز ساخته شده در دنیا یعنی GTR با پسوند Revival توسط تمامی عوامل قبلی در استودیوی تازه تاسیس straight 4 شامل اعضای slightly mad studios و simbin uk با مدیریت Ian Bell

F4C-nGiXcAApuHj.jpg

Game Name: Project motor racing
Genre: Racing Simulator
Platforms: PS5, Xbox series X|S, PC
Release Date: 2025
Studio: Straight 4
Publisher: Unknown
Engine: Unreal Engine 5​

پس از خریداری شدن SMS توسط codemasters و پس از آن خریداری شدن Codemasters توسط EA، سری Project CARS هنگام ساخت pCARS 4 برای همیشه منحل شد و پشت بند آن یان بل و تیمش باری دیگر از EA شدند و با استودیوی simbin uk که پروژه کنسل شده GTR3 را داشت ادغام شدند و استودیوی Straight 4 را تشکیل دادند. همچنین این استودیو همکاری خودش را با Reiza طبق سابق ادامه خواهد داد
  • بازی ادامه مستقیم GTR 2 خواهد بود.
  • تمامی پیست ها و ماشین ها از GTR2 بازخواهند گشت.
  • طبق گفته بل بازی شامل تنوع زیاد کلاس های مختلف و پیست های زیاد خواهد بود.
  • ادامه همکاری با Reiza
  • شامل چرخه کامل شب و روز و آب و هوای پویا
  • وجود گزارش در replay و ارتباط رادیویی با مهندس مسابقه ای به وسیله AI (مشابه چیزی که تو PC با Crewchief داریم ولی اینبار رو کنسول هم پیاده سازی شده)
  • بازی در مرحله Pre Alpha هستش.



با منتشر شدن اطلاعات بیشتر و معرفی رسمی بازی به روز رسانی خواهد شد​
 
آخرین ویرایش:
مثل اینکه از یک ساعت دیگه پیش نمایشها در دسترس قرار میگیره:


من که انتظار خیلی بالایی ندارم.
بیشتر کمپینش برام جذابه که ببینم چطوره و ساختارش کشش لازم رو داره یا نه.
باقی موارد مثل پرفورمنس ، تایرمدل ، سطح AI و... که مطمئنا بعد از انتشار بارها تغییرات میکنن و من خیلی برام مهم نیست.
بعد از کمپین هم حتما مولتی پلیر به نظرم خیلی مهمه که به نظرم باید خیلی خیلی خوب کار کنه ، اینطوری نقص جاهای دیگه رو هم پوشش میدن و فرصت پیدا میکنن تا روی موارد دیگه بیشتر و بهتر کار کنن.
 



خلاصه نقدهای بازی
اول نکات منفی‌
بازی مشکلات پرفورمنس داره.
FFB ضعیف روی ماشین های GT3
AI نسبتا ضعیف

نکات مثبت
گرافیک خوب
هندلینگ و فیزیک خوب رو کنترلر و فرمون (FFB تو ماشین های رترو قویه ولی تو ماشین های مدرن ضعیف) ‌
سینگل پلیر خوب.
تنوع خوب ماشینا
مدلینگ با کیفیت پیست و ماشینا
توجه زیاد به جزئیات چمن و گراول و تکه های کنده شده از تایرها توی پیست.

بازی فونداسیون خوبی داره. قبلا هم گفتم بازی باید تاخیر میخورد و مثل ادم تو شرایط پولیش شده ریلیز میشد. ولی کارشون رو از این به بعد درست انجام بدن میتونن بازی رو به شرایط ایده ال و موفق برسونن. برعکس فورزا که کلا از بیس داغون بود و بعد ۲ سال ساپورت نتونستن درستش کنن
 
بازم همون مشکلات FFB پراجکت کارز ۲ رو داره. نمیدونم یان بل چرا انقدر دوست داره یک لیست بلند بالا از تنظیمات FFB تو بازی بذاره بعدم اون تنظیمات برن رو مخ یوزر، تنظیمات دیفالتش بهینه نباشه اخر سر هم مشکل از فیزیکی باشه که خود استودیو چپونده تو بازی.
ماشینای GT3 زیادی تو داون شیفت‌ها و اوراستیرها ری اکت میکنن. یعنی تو مستقیمی ترکشن از دست میدی باید فرمون رو ۱۰۰ درجه سریع بچرخونی تا ماشین رو درست کنی.
خب مثل Reiza یچی جمع و جور بذار کسی نمیاد گیر بده بازیت شبیه ساز نیست :D
هرچی شبیه ساز تر هم باشه دلیل نیست که بازی بهتر باشه :D مهم اینه که فان باشه بیشتر
 
این بازی باید با ارلی اکسس منتشر میشد.
همونطور که قبلا پیش بینی میکردم هنوز آماده نیست و چندماهی کار داره تا پخته بشه و سطح ماشینها از لحاظ کیفی یکنواخت بشه.
کاملا مشخصه این ماشینها و کلاسهایی رو که این اواخر لیسانس کردن مثل IMSA یا تعدادی از GT3 ها و... خیلی روشون کار نشده به نسبت GTهای اوایل 2000 و قبلتر که از ابتدا هدف بازی اون دوره از موتوراسپورت بود.
AI هم که اصلا خوب نیست.

حتما چندماه اول بعد از انتشار سر استودیو باید خیلی شلوغ باشه.
شرایطش کیلومترها با Rennsport فاصله داره و بهتره ولی خب خواستن یه بازی بدن که همه رو راضی کنن ولی هنوز همه بخشهاش اون حد از کیفیتی که باید رو نداره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or