Multi Platform Project Motor Racing

سازنده
Straight 4
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Unknown
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
بازگشت نسخه جدید اولین ریسینگ شبیه ساز ساخته شده در دنیا یعنی GTR با پسوند Revival توسط تمامی عوامل قبلی در استودیوی تازه تاسیس straight 4 شامل اعضای slightly mad studios و simbin uk با مدیریت Ian Bell

F4C-nGiXcAApuHj.jpg

Game Name: Project motor racing
Genre: Racing Simulator
Platforms: PS5, Xbox series X|S, PC
Release Date: 2025
Studio: Straight 4
Publisher: Unknown
Engine: Unreal Engine 5​

پس از خریداری شدن SMS توسط codemasters و پس از آن خریداری شدن Codemasters توسط EA، سری Project CARS هنگام ساخت pCARS 4 برای همیشه منحل شد و پشت بند آن یان بل و تیمش باری دیگر از EA شدند و با استودیوی simbin uk که پروژه کنسل شده GTR3 را داشت ادغام شدند و استودیوی Straight 4 را تشکیل دادند. همچنین این استودیو همکاری خودش را با Reiza طبق سابق ادامه خواهد داد
  • بازی ادامه مستقیم GTR 2 خواهد بود.
  • تمامی پیست ها و ماشین ها از GTR2 بازخواهند گشت.
  • طبق گفته بل بازی شامل تنوع زیاد کلاس های مختلف و پیست های زیاد خواهد بود.
  • ادامه همکاری با Reiza
  • شامل چرخه کامل شب و روز و آب و هوای پویا
  • وجود گزارش در replay و ارتباط رادیویی با مهندس مسابقه ای به وسیله AI (مشابه چیزی که تو PC با Crewchief داریم ولی اینبار رو کنسول هم پیاده سازی شده)
  • بازی در مرحله Pre Alpha هستش.



با منتشر شدن اطلاعات بیشتر و معرفی رسمی بازی به روز رسانی خواهد شد​
 
آخرین ویرایش:
PMR.jpg
بازی به Project Motor Racing تغییر نام داده!
Straight 4 با Giant Software سازنده و ناشر بازیهای Farming Simulator وارد همکاری شدن.
پس میشه گفت الان که ناشر گرفتن و پول بیشتری تزریق شده به استودیو روند توسعه سرعت بیشتری میگیره.

دید استودیو نسبت به بازی تغییر کرده و بزرگتر شده و فقط مختص به کلاسهای GT نمیشه و دارن لایسنس کلاسهای بیشتری رو میگیرن.
احتمال داره کلیت بازی دوباره به سمت چیزی مثل Project Cars میل کنه (از لحاظ تنوع ماشینها).

انجین بازی هم از آنریل سوییچ کردن روی یک انجین جدید (احتمالا داخلی باشه) و انجین فیزیک بازی از هم نو نوشته شده.
دقیقا کاری که Kunos با استوی جدید کرد (AC Evo) و بیخیال آنریل انجین شدن.


برای توضیحات بیشتر:



==========

خود Ian Bell یه توضیحی هم در مورد Project Cars 3 میده و اینکه چرا کلی از ویژگیهای دو نسخه قبلی رو از دست داده بوده.
توضیح میده که قرار بود اسم بازی Project Cars: Side Ways باشه چیزی مثل سری هورایزن برای فورتزا.
برای همین خیلی گیم پلی رو آرکید تر توسعه دادن ولی به اسرار EA (طبق معمول) اسم بازی شده Project Cars 3 !
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Eazy-E and m.a.t
بازی به Project Motor Racing تغییر نام داده!
Straight 4 با Giant Software سازنده و ناشر بازیهای Farming Simulator وارد همکاری شدن.
پس میشه گفت الان که ناشر گرفتن و پول بیشتری تزریق شده به استودیو روند توسعه سرعت بیشتری میگیره.

دید استودیو نسبت به بازی تغییر کرده و بزرگتر شده و فقط مختص به کلاسهای GT نمیشه و دارن لایسنس کلاسهای بیشتری رو میگیرن.
احتمال داره کلیت بازی دوباره به سمت چیزی مثل Project Cars میل کنه (از لحاظ تنوع ماشینها).

انجین بازی هم از آنریل سوییچ کردن روی یک انجین جدید (احتمالا داخلی باشه) و انجین فیزیک بازی از هم نوع نوشته شده.
دقیقا کاری که Kunos با استوی جدید کرد (AC Evo) و بیخیال آنریل انجین شدن.


برای توضیحات بیشتر:



==========

خود Ian Bell یه توضیحی هم در مورد Project Cars 3 میده و اینکه چرا کلی از ویژگیهای دو نسخه قبلی رو از دست داده بوده.
توضیح میده که قرار بود اسم بازی Project Cars: Side Ways باشه چیزی مثل سری هورایزن برای فورتزا.
برای همین خیلی گیم پلی رو آرکید تر توسعه دادن ولی به اسرار EA (طبق معمول) اسم بازی شده Project Cars 3 !
اسم GTR قشنگ بود حیف شد.
بازم چسی اومد میگه میخوایم گنده لات شبیه سازهای هاردکور رو بسازیم.
آقا ما یچی میخوایم پلیر توش راحت باشه و ازش زده نشه. من الان با این همه سیم به جز ACC و GT7 رو چیز دیگه ای تایم نمیذارم :-" این دوتا بازی فعلا یک جادوی خاصی دارن من پلیر رو پای خودشون نگه داشتن. چی هستش توضیحش سخته و طولانی با اینکه از رقبا تو زمینه شبیه سازی عقب ترن. همین اواخر هم لمانز التیمیت داشتیم هایپش شروع شد بازی کردیم ولی بعدش تا چه قدر اندازه روز اول براشون مشتاق بودیم؟
یک بازی با فیزیک در حد نسخه کنسولی AC1 و sense of speed در حد شیفت با تنوع GT7 بدن من برام بسه
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
یه چیزی که از مصاحبه یادم رفت بزارم معرفی انجین جدید فیزیک تایر مدل بازی بود که دوباره از اول نوشته شده.
تو دوتا نسخه Project Cars اسمش بود Seta که الان Automobilista 2 هم از همون استفاده میکنه چون پکیج انجین (MADNESS) رو کامل از اسلایتی مد به ارث بردن.
اما الان خود ایان بل مثل اینکه نمیتونه از اون تکنولوژیها تو استودیوی جدیدشون استفاده کنه چون صاحب فعلی الان الکترونیک آرتزه و بنابراین موتور فیزیک جدید خودشون رو دوباره توسط همون تیم قبلی که بازیهای قبلی رو توسعه داده بوده نوشتن که اسمش "Hadron" هست.

من فقط منتظرم ببینم انجین گرافیکیشون چیه.
خودشون نوشتن یا از انجین های آماده قبلی استفاده کردن.
اسم GTR قشنگ بود حیف شد.
بازم چسی اومد میگه میخوایم گنده لات شبیه سازهای هاردکور رو بسازیم.
آقا ما یچی میخوایم پلیر توش راحت باشه و ازش زده نشه. من الان با این همه سیم به جز ACC و GT7 رو چیز دیگه ای تایم نمیذارم :-" این دوتا بازی فعلا یک جادوی خاصی دارن من پلیر رو پای خودشون نگه داشتن. چی هستش توضیحش سخته و طولانی با اینکه از رقبا تو زمینه شبیه سازی عقب ترن. همین اواخر هم لمانز التیمیت داشتیم هایپش شروع شد بازی کردیم ولی بعدش تا چه قدر اندازه روز اول براشون مشتاق بودیم؟
یک بازی با فیزیک در حد نسخه کنسولی AC1 و sense of speed در حد شیفت با تنوع GT7 بدن من برام بسه
ایان بل طبق معمول دری وری زیاد میگه ولی در آخر بازیهاشون واقعا باکیفیته و تعداد خیلی زیادی رو به ریسینگ علاقه مند میکنه.

آره بهترین ریسینگ با فیزیک و گرافیک خفن هم که بسازی اگر محتوای جدید براش نیاد و داعم ویژگیهاش مثل فیزیک ، هندلینگ ، صداگذاری و... تحت بازبینی و به روز شدن قرار نگیره نمیتونه پلیر رو پای خودش نگه داره.

ACC و GT7 با اینکه هر کدوم هندلینگ ، فیزیک و ویژگیهای دیگه رو خیلی متفاوت از هم ارائه میدن و هرکدوم طرفدارهای خودشون رو میتونن داشته باشن ولی سنگ بنا و اون ترکیب پایه ای که استودیوها برای این بازیها خلق کردن واقعا جذاب بوده که پلیر رو به خودش جذب کنه.
با این حال ولی تو یه چیزی مشترکن که اونهم آپدیت شدن پیوسته و متحول شدن تکنولوژیهای به کار رفته در این بازیهاست.

از این لحاظ iRacing هم همینطوره که الان نزدیک به 16 ساله که داره همچنان میتازه.

در مورد LMU بنده خدا تازه کارش رو شروع کرده و تو ارلی اکسسه.
هنوز جا داره برای پیشرفت ، خود ACC هم تو دوره ارلی اکسس کاری برای انجام دادن نداشت و خیلی ناقص بود ولی LMU همین الان میشه گفت بازی کاملیه که میشه همه کار درش کرد.
=========
خلاصه اینکه PMR (اگه دوباره اسمش عوض نشه :D ) واقعا پروژه جذابیه.
حداقل برای بخش کمپینش هم که شده امیدوارم به هدفی که میخوان برسن.
فورتزا که زیرش زایید برای همین دلم لک زده برای یک بخش کمپین چفت و بست دار.

@Natural Killer ,@Z-fan @K I 1 1 E R
هر کدوم از دوستان اگه میبینید لطفا اسم تاپیک رو تصحیح کنید لطفا.
اسم بازی تغییر کرده به Project Motor Racing
 
یه چیزی که از مصاحبه یادم رفت بزارم معرفی انجین جدید فیزیک تایر مدل بازی بود که دوباره از اول نوشته شده.
تو دوتا نسخه Project Cars اسمش بود Seta که الان Automobilista 2 هم از همون استفاده میکنه چون پکیج انجین (MADNESS) رو کامل از اسلایتی مد به ارث بردن.
اما الان خود ایان بل مثل اینکه نمیتونه از اون تکنولوژیها تو استودیوی جدیدشون استفاده کنه چون صاحب فعلی الان الکترونیک آرتزه و بنابراین موتور فیزیک جدید خودشون رو دوباره توسط همون تیم قبلی که بازیهای قبلی رو توسعه داده بوده نوشتن که اسمش "Hadron" هست.

من فقط منتظرم ببینم انجین گرافیکیشون چیه.
خودشون نوشتن یا از انجین های آماده قبلی استفاده کردن.

ایان بل طبق معمول دری وری زیاد میگه ولی در آخر بازیهاشون واقعا باکیفیته و تعداد خیلی زیادی رو به ریسینگ علاقه مند میکنه.

آره بهترین ریسینگ با فیزیک و گرافیک خفن هم که بسازی اگر محتوای جدید براش نیاد و داعم ویژگیهاش مثل فیزیک ، هندلینگ ، صداگذاری و... تحت بازبینی و به روز شدن قرار نگیره نمیتونه پلیر رو پای خودش نگه داره.

ACC و GT7 با اینکه هر کدوم هندلینگ ، فیزیک و ویژگیهای دیگه رو خیلی متفاوت از هم ارائه میدن و هرکدوم طرفدارهای خودشون رو میتونن داشته باشن ولی سنگ بنا و اون ترکیب پایه ای که استودیوها برای این بازیها خلق کردن واقعا جذاب بوده که پلیر رو به خودش جذب کنه.
با این حال ولی تو یه چیزی مشترکن که اونهم آپدیت شدن پیوسته و متحول شدن تکنولوژیهای به کار رفته در این بازیهاست.

از این لحاظ iRacing هم همینطوره که الان نزدیک به 16 ساله که داره همچنان میتازه.

در مورد LMU بنده خدا تازه کارش رو شروع کرده و تو ارلی اکسسه.
هنوز جا داره برای پیشرفت ، خود ACC هم تو دوره ارلی اکسس کاری برای انجام دادن نداشت و خیلی ناقص بود ولی LMU همین الان میشه گفت بازی کاملیه که میشه همه کار درش کرد.
=========
خلاصه اینکه PMR (اگه دوباره اسمش عوض نشه :D ) واقعا پروژه جذابیه.
حداقل برای بخش کمپینش هم که شده امیدوارم به هدفی که میخوان برسن.
فورتزا که زیرش زایید برای همین دلم لک زده برای یک بخش کمپین چفت و بست دار.

@Natural Killer ,@Z-fan @K I 1 1 E R
هر کدوم از دوستان اگه میبینید لطفا اسم تاپیک رو تصحیح کنید لطفا.
اسم بازی تغییر کرده به Project Motor Racing
این عوض شدن انجین ی مقدار عجیبه توی این فاز
ساختن انجین اختصاصی که نیازهای امروز رو بتونه پاسخ بده کار ۱ سال ۲ سال نیست :دی توطئه در کار است؟ :دی
 
این عوض شدن انجین ی مقدار عجیبه توی این فاز
ساختن انجین اختصاصی که نیازهای امروز رو بتونه پاسخ بده کار ۱ سال ۲ سال نیست :دی توطئه در کار است؟ :دی
دقیقا درست میگی ، برای همین فکر کنم از انجین آماده دارن استفاده میکنن.
حالا یا از یک استودیوی دیگه انجین آماده گرفتن یا انجین تجاری دیگه ای.
همونطور که میگی به همین راحتی نمیشه سریعا یک دونه دیگه از نو نوشت.
 
  • Like
Reactions: Need-More-Speed


همه این ماشین‌ها قراره تو بازی باشن؟ اگه اره که بابا ایول :D حس و حال اینا 100 برابر از ماشین‌های مدرن بهتره.
یک حسی بهم میگه بازی قراره ترکیبی بشه از 3 تا ip قدیمی این استودیو (به جز پراجکت کارز 3 :p)
ادرین نیوی هم تو ویدیو هست
 


همه این ماشین‌ها قراره تو بازی باشن؟ اگه اره که بابا ایول :D حس و حال اینا 100 برابر از ماشین‌های مدرن بهتره.
یک حسی بهم میگه بازی قراره ترکیبی بشه از 3 تا ip قدیمی این استودیو (به جز پراجکت کارز 3 :p)
ادرین نیوی هم تو ویدیو هست
آره بیس بازی قرار بود زنده کردن کلاسهای GT دهه 90 و اوایل 2000 باشه.
که خب ناشر پولدار اومد وسط و هدفشون بزرگتر شد.
الان میشه حدس زد این بازی در واقع میتونه Project Cars 3 اصلی باشه.
 
  • Like
Reactions: Eazy-E
آره بیس بازی قرار بود زنده کردن کلاسهای GT دهه 90 و اوایل 2000 باشه.
که خب ناشر پولدار اومد وسط و هدفشون بزرگتر شد.
الان میشه حدس زد این بازی در واقع میتونه Project Cars 3 اصلی باشه.
یا پراجکت کارز 4 اصلی که به لطف لعنت الله علیه EA کنسل شد :-<
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or