Multi Platform Project Motor Racing

سازنده
Straight 4
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Unknown
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
بازگشت نسخه جدید اولین ریسینگ شبیه ساز ساخته شده در دنیا یعنی GTR با پسوند Revival توسط تمامی عوامل قبلی در استودیوی تازه تاسیس straight 4 شامل اعضای slightly mad studios و simbin uk با مدیریت Ian Bell

F4C-nGiXcAApuHj.jpg

Game Name: Project motor racing
Genre: Racing Simulator
Platforms: PS5, Xbox series X|S, PC
Release Date: 2025
Studio: Straight 4
Publisher: Unknown
Engine: Unreal Engine 5​

پس از خریداری شدن SMS توسط codemasters و پس از آن خریداری شدن Codemasters توسط EA، سری Project CARS هنگام ساخت pCARS 4 برای همیشه منحل شد و پشت بند آن یان بل و تیمش باری دیگر از EA شدند و با استودیوی simbin uk که پروژه کنسل شده GTR3 را داشت ادغام شدند و استودیوی Straight 4 را تشکیل دادند. همچنین این استودیو همکاری خودش را با Reiza طبق سابق ادامه خواهد داد
  • بازی ادامه مستقیم GTR 2 خواهد بود.
  • تمامی پیست ها و ماشین ها از GTR2 بازخواهند گشت.
  • طبق گفته بل بازی شامل تنوع زیاد کلاس های مختلف و پیست های زیاد خواهد بود.
  • ادامه همکاری با Reiza
  • شامل چرخه کامل شب و روز و آب و هوای پویا
  • وجود گزارش در replay و ارتباط رادیویی با مهندس مسابقه ای به وسیله AI (مشابه چیزی که تو PC با Crewchief داریم ولی اینبار رو کنسول هم پیاده سازی شده)
  • بازی در مرحله Pre Alpha هستش.



با منتشر شدن اطلاعات بیشتر و معرفی رسمی بازی به روز رسانی خواهد شد​
 
آخرین ویرایش:
خب مادینگ خیلی سریع داره برای بازی پیشرفت میکنه و این شاید تنها خبر خوبی باشه که تو این چند روزه از بازی دیدم و شنیدم.
=================

برای بهتر کردن تجربه بازی با AI این ماد خیلی خیلی شرایط اونها رو بهتر میکنه.
من خودم امتحان کردم و میتونم بگم با این ماد AI تو پیچ ها ماشین شما رو میبینن و مثل قطار نمیخوان که فقط روی ریسینگ لاین حرکت کنن.
این تجربه بازی آفلاین رو خیلی خیلی بهتر میکنه.
اگه PC دارین امتحان کنین.
نسخه های بعدیش حتما از این خیلی بهتر هم میشه.
ملت خودشون دارن بازی رو فیکس میکنن.


این تازه نسخه اولیه توسعه ai هست اونهم غیر رسمی.
دانلود

از پوشه ai داخل فولدر data بکاپ بگیرین و این رو کپی پیست کنین.
=============
=============

برای رادار هم از این ماد + simhub میتونین استفاده کنین:
Radar Overlay v1.1.zip

Download - SimHub, Dashboards, Motion, and More

روش استفاده و نصبش تو یوتوب پره.
از simhub برای همه ریسینگها و بازیها میشه استفاده کرد و کلی Hud و ویجت شخصی و کاستوم شده رو به بازیها اضافه کرد.
چیز جدیدی نیست.
آخرش اینطوری میشه و میتونین درگ کنین به هرجایی از صفحه که خواستین.
pmr.jpg
 
آخرین ویرایش:
آستین کیه؟
استون کلد استیو آستین؟ :D
طراح بازی رو میگم.
همینکه این ویدئو رو ساخته و ایان بل ریپلای کرده.
چند صفحه پیش ویدئوش رو گذاشتم:
به نظرم بهترین ارائه از بازی رو خود طراح بازی ازش داره.
این آستین اوگونوسکی(Austin Ogonoski) که هم سیم ریسر خیلی سریعیه و هم آدم کار درستیه.



زمان کافی برای رسوندن بازی به اون پالیشی که میخوان رو نداشتن ولی همینی که الان هست به عنوان یه بیسی که بد کار نمیکنه و آپدیتهایی که در آینده قراره که بگیره و به استاندارد مورد نظرشون برسه بد نیست.
من این انتشارشون رو حتما ارلی اکسس به حساب میارم.
مثل انتشار GT7 و فورتزا موتوراسپورت که تو انتشارشون اصلا شرایط خوبی نداشتن ، یکی به خاطر کمبود محتوا و اون یکی به دلیل درجازدن ، مشکلات فنی و...

به نظرم از این لحاظ نباید خیلی بهشون سخت گرفت ، این چیزی نیست که تو سالهای اخیر ندیده باشیم.
ولی خب در مقابل اصلا هم جالب نیست که روال شده.
قطعا از اینکه بازی به ارلی اکسس نرفت رو باید از ناشرشون پرسید که چرا همچین ریسیک برداشتن و تگ نسخه کامل رو بهش دادن؟

اونکه خودش قبل از اینکه PMR رو بسازن از همه بازیها و استودیوهای ریسینگ ایراد میگرفت.
الان خودش تو کوزه افتاد:D
طعم نقدهای تند و تیز رو میفهمه ، بزرگ میشه براش خوبه :))
 
  • Like
Reactions: m.a.t and Eazy-E
چجوری فیزیک بازی رو تو ۲ روز درست کردن؟
بهتر شده ولی اینطور هم نیست که کاملا درست شده باشه.

کلا بازیها فن بوی پیدا میکنن و بعد هر آپدیت هایپ میکنن که بازی فیکس شد ، این آپدیت Gamechanging بود و...
تمام این 5سالی که AMS2 اومد روال همین بود ، با هر آپدیت فن بوی ها میگفتن وای بازی فیکس شد ، الان بهترین فیزیک رو بین بازیها داره و...
اما مثلا تو آپدیت بعدی استودیو میومد میگفت خب ما یه باگ تو تایرمدل پیدا کردیم که باعث میشد ماشین رفتار غیر واقعی داشته باشه و... و ما میخوایم فیکسش کنیم!

آپدیت جدید که میومد باز طرفدارها میگفتن خب اون قبلی حساب نیست و این یکی دیگه بازی رو فیکس کرد و بهترین فیزیک رو داره و فلان.
(اون میمی که گیمرماسل بعد از ویدئوهای جدیدی که از آپدیتهای AMS2 میزاره اشاره به همین روند داره که میگه آیا این آپدیت به اندازه کافی گیم چنجینگ هست؟ :D )

میخوام بگم این به همین راحتی نیست که همه ماشینها رو بتونن تو چند روز به اون حد از کیفیتی که باید برسونن.
صرفا یه سری تغییرات تو تایرمدل و تایر اسلیپ بعضی از کلاسها دادن که حداقل رفتار عجیب و غریب نداشته باشن.
بازی حالا حالا ها کار داره و باید کلی با این مقادیر سر و کله بزنن که ماشین ها رفتار درست پیدا کنن ، فیزیک منحصر به فرد داشته باشن ، همه صداگذاریها فیکس بشه ، ستاپ کردن واقعا تاثیری که باید رو بزاره و...

گول پلیرها رو نخور.
===========
اما خب ویژگیهای خوبش رو هم باید گفت.
به نظرم بازی وقتی ماشین درستی که فیزیک/تایرمدل براش پالیش شده رو امتحان میکنی واقعا از AMS2 هم احساس بهتری داره و هم مدل رانندگی بهتری.

=====================
=====================
اون ماد ai داره همینطور پیشرفت میکنه:

View attachment We are getting close - AI Mod Pt2 - r-ProjectMotorRacing.mp4

ai سرپبچ پلیر رو میبینه و روی ریسینگ لاین حرکت نمیکنه.
لینکی ازش به اشتراک نزاشته ، فعلا دارن تست خصوصی میکنن.

حالا آپدیت جدید خود بازی رو هنوز تست نکردم که مقایسه کنم.
 
  • Like
Reactions: m.a.t and Eazy-E
آپدیت جدید ماد AI .
ببینین چطور به خوبی ai تو پیچ ها و مستقیمی دفاع میکنه:
دوربین که روی پلیر ثابته ، اون جلویی لامبو ai هست.

View attachment We are getting close - AI Mod Pt3 - r-ProjectMotorRacing.mp4

همچنان برای عموم منتشر نشده و دارن بهبودش میدن.

واقعا جای تعجب داره.
AC1 با اون قابلیت ماد شدنش بعد این همه سال نمیشه هوش مصنوعی رو اینطوری ویرایش کرد و همچنان داغونترین ai متعلق به ایشونه.
ولی اینجا مثل اینکه مادپذیری بازی خیلی خیلی در دسترس پلیرهاست و به راحتی ویژگیهای مختلف بازی رو میشه ویرایش کرد.
========

همین یک مورد ai کاملا نشون میده که سازنده اصلا فرصت نداشته که روی این بخش کار کنه ولی یک مادساز نیمچه آشنا به فایلهای بازی تو 5-4 روز تونسته همچین پیشرفتی داشته باشه.
همین رو میشه تعمیم داد به کل ویژگیهای بازی.
 
پچ جدید رو تست کردم
الان GT3 و GTE ها بین بازی های خودم بهترینه.
خیلی بهتر از ACC و AMS2 شده.
از GT7 هم آسون تر شده کنترلشون
AI یذره بهتر شده ولی هنوز عین گاو میکوبه بهم نمیشه باهاشون چرخ به چرخ شد.
همچین فیزیکی واسه کنسول نعمته.
خداکنه با این اپدیت های کوچیک همینجوری کم کم بازی رو درست کنن D:
واقعا بازی فانیه.
گرافیکش هم نسل هشتمیه ولی عجب‌ نور پردازی خفنی داره. D:
 
الان بازی رو بعد از آپدیت تست کردم ، AI خیلی بهتر شده.
تو پیچ ها آدم رو میبینه و این خیلی خوبه.
هنوز میتونه خیلی بهتر از این هم بشه.
اگه نشد خب اون ماد AI هست که میگن نسخه اولش رو تا این آخر هفته میخوان منتشر کنن.

برای من سطح AI رو میزارم روی 100 و میتونم تایمهای رقابتی باهاشون بزنم و رتبه یک تا سوم رو بگیرم و یه ریس خوبی باهاشون داشته باشم.
کاش سطح سختی رو بالاتر هم ببرن.
البته من فقط نوربورگرینگ رو که مثل کف دستم بلدم تست کردم ، شاید تو پیستهای دیگه AI کمی سریعتر باشه

کلا مدل رانندگی و اون حالت سرسری روی لاستیک سرد هم خیلی بهبود دادن.

به نظرم FFB بازی بعد از کمی تنظیمات خیلی بهتر از AMS 2 شده.
خیلی هم بازی فانه.
به نظرم روی کنسولها از لحاظ فیزیک و FFB بدون رقیبه.

ولی نکته منفیش اینه که FFB رو باید بلد باشی تنظیم کنی ، اونی که پیش فرض روی ماشینهاست واقعا خوب نیست.

کاش این انتشار رو به این شکل نمیداشت و پلیرهای بیشتری میومدن سمتش.
مخصوصا اینکه پشت به پشت ریسهای آنلاین تو کلاسهای مختلف داره.

آپدیت خیلی خوبی بود ، من راضیم.
امیدوارم همینطور ادامه بدن.
==================
==================
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or