Project CARS

با توجه به اینکه پست اول تاپیک PC به صورت جامع و کامل (تا دسته دنده :d) آپدیت شده بود، طی هماهنگی صورت گرفته بنا شد مطالبش به عنوان پست اول به تاپیک بخش PS4 هم اضافه بشه. با تشکر از @slipkboy که زحمت گردآوری اطلاعات با ایشون بود و @FaRd!N که این امکان رو فراهم کرد.


60113630264010950500.jpg


Project CARS یا به طور دقیق تر Project Community Assisted Racing Simulator نام عنوان جدیدی از سازندگان بازی های Shift و Shift 2 است، که هر چند نتوانستند به عنوان یک بازی از سری Need for Speed موفق عمل نمایند، اما نشان دادند به عنوان سازندگان عناوین Racing Simulator می توانند اسم و رسمی نیکو از خود به جای بگذارند. Slightly Mad Studios برای ساخت بازی از موتور اختصاصی خود با نام Madness بهره می برد که پیشتر نسخه ی قبلی آن را برای ساخت بازی های SHIFT و SHIFT 2 دیده بودیم.
بازی طبق تایید سازندگان دارای آب و هوای پویا است و در هر مسابقه باید با توجه به شرایط ممکن آب و هوایی خود را آماده ی نبرد کنید.
بازی برای ایجاد بهترین تجربه در فیزیک و گیم پلی و نزدیک ترین حالت رانندگی کم نگذاشته و تمام فیدبک های دو بازی قبلی را در این بازی نیز مورد توجه قرار داده است. همچنین از Ben Collins که پیشتر با نام Stig در سری مجموعه ی Top Gear مشغول فعالیت بوده و Nicolas Hamilton و Oli Webb برای تست و تجربه کردن بازی و گوش زد کردن نکات منفی آن دعوت به همکاری کرده بوده است، پس میتوانیم با خیال راحت از نزدیک بودن تجربه ی بازی به واقعیت لذت ببریم.
Project CARS در روز عرضه دارای 90 خودرو و 27 پست می باشد که میتوان با خیال راحت گفت لذت کافی را برای شما به ارمغان خواهد آورد، اما نگران تکراری شدن بازی نباشید، پس از خرید یک نسخه از بازی ( هر کدام که باشد) به صورت ماهانه ماشین هایی را برای دانلود در دسترس خواهید داشت.
واقعیت مجازی؟ چرا که نه! اگر یک دستگاه Oculus Rift و یا Project Morpheus در دسترس داشته باشید، می توانید از تجربه ای بسیار خاص و واقعی در بازی لذت ببرید!


اطلاعات کلی از سازنده:
توسعه دهنده و ناشر: Slightly Mad Studios
وبسایت رسمی: projectcarsgame
توزیع کننده: Bandai Namco Entertainment
پلتفرم ها: PC / PlayStation 4 / Xbox
تاریخ انتشار: 7 ماه می 2015
سبک: شبیه ساز مسابقات رانندگی
مودها: تک نفره و چند نفره



پیست‌های بازی:
2884675_orig.png

لیست نهایی خودروها
60268308631994765418.png

خودروها:

BAC

2011 BAC Mono

Caterham
2008 Caterham Superlight R500
2011 Caterham SP/300.R
2012 Caterham Seven Classic

Caper
1990 Caper Monterey Stockcar

Gumpert
2008 Gumpert apollo S

Radical
2005 Radical SR8 RX
2005 Radical SR3 RS
2014 Radical RXC Turbo

Palmer Jaguar
2011 Palmer Jaguar JP-LM

Pagani
2009 Pagani Zonda Cinque
2011 Pagani Huayra
2012 Pagani Zonda R

Asano
2010 Asano X4
2011 Asano LM11 TDX

SMS
0 SMS RWD P30
0 SMS PM06a
2011 SMS Formula A
2011 SMS Formula B
2012 SMS 125 cc - Shifter Kart
2012 SMS 250 cc - Superkart
2012 SMS Formula Rookie
2013 SMS Formula C

Ariel
2008 Ariel Atom 3 Mugen
2008 Ariel Atom 3 500 V8
2008 Ariel Atom 3 300 Supercharged

Lotus
1962 Lotus 25
1965 Lotus 40
1965 Lotus 38
1967 Lotus 49 (Formula One)
1967 Lotus 51
1968 Lotus 56
1970 Lotus 49C
1970 Lotus 72
1977 Lotus 78 Cosworth
1986 Lotus 98T Renault Turbo

Mitsubishi
2000 Mitsubishi Evo VI Tommi Makinen
2006 Mitsubishi Evo IX FQ360
2008 Mitsubishi Evo X FQ400

Gulfsport
2012 Gulfsport Formula Gulf 1000

Ford
1966 Ford Mustang 2+2 Fastback
1967 Ford GT40 Mk IV
1972 Ford Escort RS1600
1980 Ford Capri Zakspeed
1988 Ford Sierra RS500 Cosworth
1997 Ford Mustang Cobra
2009 Ford Focus RS
2012 Ford Fusion Stock Car
2012 Ford Mustang Boss 302R1
2013 Ford Falcon FG

BMW
1940 BMW 328
1978 BMW 320 Turbo
1981 BMW M1 Procar
1991 BMW M3 (E30)
1999 BMW V12 LMR
2012 BMW 1M Coupe
2012 BMW Z4 GT3
2012 BMW M3 GT (E92)
2012 BMW M3 GT4 (E92)
2012 BMW 320TC WTCC

Ginetta
2008 Ginetta G50
2010 Ginetta G40 Junior
2011 Ginetta G55 GT3

Ruf
1987 Ruf CTR Yellowbird
2012 Ruf CTR 3
2012 Ruf Rt 12R
2012 Ruf RGT-8

Mercedes Benz
1952 Mercedes Benz 300 SL W194
1971 Mercedes Benz 300SEL 6.8 AMG
1990 Mercedes Benz 190E 2.5-16 Evolution 2 DTM
1998 Mercedes Benz CLK-LM
2011 Mercedes Benz SLS AMG Coupé
2012 Mercedes Benz C-Class Coupe DTM
2012 Mercedes Benz A45 AMG
2012 Mercedes Benz SLS AMG GT3

Renault
1978 Renault Alpine A442B
1999 Renault Laguna BTCC
2009 Renault Megane Trophy II
2013 Renault Clio IV RS Cup
2013 Renault Alpine A450
2014 Pirault Mega SR Cup 265

Sauber Mercedes
1989 Sauber Mercedes C9

Orcea
2012 Orcea 03

McLaren
1994 McLaren F1
1997 McLaren F1 GTR
2013 McLaren 12C
2013 McLaren P1
2013 McLaren 12C-GT3


موزیک‌ها:
Metrik - Believe
Matrix & Futurebound - Don't Look Back (Ft. Tanya Lacey)
Nervo - Revolution (ShockOne Remix)
Eric Prydz - Liberate (Matrix & Futurebound Remix)
Mind Vortex - Alive
Raw Theory - Meltdown
Drumsound & Bassline Smith - Through The Night
Tantrum Desire - Reach VIP
Sigma - Night & Day
Friction - Long Gone Memory (Extended Mix)
Andy C - Heartbeat Loud feat. Fiora
Memtrix - So Alive
Zuubi - Connect (Original Mix)
Gregory Esayan - Impressionism (Original Mix)
Fon.Leman - Radiance (Original Mix)
James Woods - Guadalupe (Denis Neve Remix)
Sensetive5 - Bilbao Sunrise (Zack Roth Remix)
Mizar B - From Black to White (Markus Hakala Remix)
Aureluna - Mother Earth (Markus Hakala Remix)
Sander van Doorn - Gold Skies
Giulian Raggiotti - White Russian (Original Mix)
Roald Velden & Morrison Kiers - Memories Are Forever (Original Mix)
Martin Graff - Back To Life (Original Mix)
Bee Hunter - Ionized (Original Mix)
Jav3x - Remembering Who We Were (Original Mix)
Deadmau5 - Infra Turbo Pigcart Racer
Dan Sieg - A Sense Of Wonder (Sound Quelle Remix)
Kirill Nikolaev - Drawing Moments (Original Mix)
Lukas Termena - Silence (David Broaders Remix)
Korn - Narcissistic Cannibal
Egypt Central - White Rabbit
Art of Dying - Get Thru This
Adelitas Way - Invincible
Within Temptation - Faster
Disturbed - Ten Thousand Fists
Linkin Park - One Step Closer
Lostprophets - Burn Burn
Rev Theory - Born 2 Destroy
30 Seconds to Mars - Closer to the Edge
D-Unity - Tic Toc (Original Mix)
Fabio Giannelli - Maintain
DJ Glic & Jose Delparke - Coconut
Tube & Berger & Juliet Sikora - Come On Now (Cristoph Remix)
The Doctor & Sleepless Skott - Come and Get It (Mike Newman Remix)
Egoism - Alexander (Original Mix)
Walka - Rumours (Original Mix)
Pagano - My Pumpin' Bassline (Original Mix)
Lützenkirchen - All That Jazz (Popof Remix 01)
MaxiGroove - What I Want (Original Mix)
Hans Zimmer - Nurburgring
Hans Zimmer - Tribal War
Harry Gregson-Williams - Main Title (Man on Fire)
Hans Zimmer - Aggressive Expansion
Hans Zimmer - Red Warrior
Hans Zimmer - Time
Hans Zimmer - Dream is Collapsing
Elliot Goldenthal - Crossroads (instrumental)
John Powell - Main Titles
Steve Jablonsky - Autobots
Ramin Djawadi - Perseus
Vangelis - End Titles
Thomas Newman - Kill Them First
John Powell - Test Drive
Disciples - They Don't Know
The Flexican - Mother's Day (Extended Mix)
Dusky - Inta (Original Mix)
Electrobios - With You (Original Mix)
Kraak & Smaak - Mountain Top (Original Mix)
Riva Starr - I Can See The Light (Edit)
Claude Vonstroke - Eye I Eye
Deadmau5 - Pets
Davi - The Bay 6 (Part 1)
Mirror People - Kaleidoscope (Psychemagik Remix)
ORFAZ - Elephant Trap (Paul Flint Remix)
Jarvis - Set Me Free (Spag Heddy Remix)
Igor Stravinsky - Augurs of Spring
Gustav Holst - Mars, Bringer of War
Giuseppe Verdi - Dies Irae
Hector Berlioz - Vallon Sonore
Richard Wagner - Lohengrin - Prelude to Act I
Edward Elgar - Fantasia on a Theme
Giacomo Puccini - E Lucevan Le Stelle
Gregorio Allegri - Miserere
Wolfgang Mozart - I Introitus: Requiem
Felix Mendelssohn - Fingal's Cave
Ralph Vaughan Williams - The Lark Ascending
Aaron Copland - Fanfare for The Common Man
Antonio Vivaldi - L'inverno, Allegro Non Molto
Ludwig van Beethoven - Symphony 7 - Allegretto
Carl Orff - Carmina Burana: O Fortuna
Steve Reich - Music for 18 Musicians: Section I
Johann Sebastian Bach - Suite for Solo Cello - Prelude
Stephen Baysted - Qui Audet Adipiscitur
Stephen Baysted - Lux Aeterna
Stephen Baysted - Main Menu Theme
Stephen Baysted - Loading Theme
Stephen Baysted - Gumpert Trailer
Stephen Baysted - Chromatic Trailer
Stephen Baysted - Pagani
Stephen Baysted - Quies Ante Tempestatem
Josh Money - Let Go With You (Drivepilot Remix)
Stephen Baysted - Spa 24 Hours


Metascore:
27125832727072660821.jpg



تاپیک تصاویر: اینجا
تاپیک دیگر پلتفرم ها: PC





 
آخرین ویرایش:
آخرش بازی رو خریدم:d. امیدوارم تا صبح تموم بشه دانلودش.
از GT6 به اینور دیگه ریسینگ شبیه ساز نزدم و کل وقتم با هورایزن2 پر شد.

ببینم این بازی میتونه بخشی از زمان فورزا رو به خودش اختصاص بده یا نه و یجورایی برای فورزا6 آماده بشیم:d
 
یه 3-4 ساعتی بازی کردم. وجه تمایز بازی با ریسینگ های هم سبک خودش بخش کریر خیلی با جزئیاتش هست که واقعا بازی رو جذاب کرده یجورایی منو یاد بخش کریر فیفا میندازه. اون بخش توییت های ملت تو بازی هم خیلی باحاله و حس خوبی میده به آدم. فیزیک ماشینها هم واقعا خوبه و بنظرم اینکه اینقدر پروسه ساخت بازی طولانی شد بخاطر این بود که محصول نهایی در حد رقابت با عناوین انحصاری دو کنسول باشه که بنظرم تو این مورد موفق بود و تو بعضی زمینه ها و ریزه کاری ها هم بهتر بوده
 
اخرین ورژن اپدیت بازی چنده؟
1.4 هست
General

Pagani Monza Club day invitational event – no longer causes the game to crash when using a specific livery on the Pagani Huayra.
Anisotropic ******ing has been increased to help reduce blurry textures.
Temporal anti-aliasing has been further optimized. This reduces the ghosting effect and additionally gives the player full control via a slider to tweak the resulting image according to personal preference.
Performance Improvements

All shaders have been rebuilt using new shader compiler, giving a significant performance boost in some areas.
CPU performance gains due to new more aggressive code optimizations.
Physics & AI

The AI loss of grip that results from tyre degradation as a result of wear is now more noticeable.
The AI will now show much more realistic grip loss when running on slick tyres in the rain.
First pass improvements on various tracks to enhance the AI performance and ability (Azure Circuit, Donington GP, Watkins Glen, Bathurst, Nordschleife).
Replays

Improved the smoothness of the sun, moon, stars, and shadow motion when rewinding replays of a race that had a high time acceleration.
Driver Network Profile

Fixed an issue where at times the miles driven on a particular track or with a particular car would be logged under the wrong car or track. This improves the accuracy of the player’s Affinity ratings.
Pitting, Tuning, Setups

Fixed an issue where certain street cars would pit for tyre change during rain when they already had the correct tyres fitted.
Fixed an issue where custom vehicle setups were lost when progressing through sessions.
Fixed an issue where AI vehicles were sometimes sent to the pits due to low fuel on races where refuelling is not allowed.
Improved the system used to select the most appropriate tyres based on current and predicted weather conditions.
Ensure that the AI always pit when they need to change tyres based on the weather conditions.
The Default strategy will now correctly show the tyres that will be fitted on the player vehicle during a pit stop.
The pit stop routine will no longer start during online races until the player closes the pit stop menu. This ensures that the player has enough time to select or configure an appropriate set of actions before the pit crew start working on the car.
Tyre pressures will now be correctly set when the player changes to a new set of tyres.
The currently-active Pit strategy will now remain in action when advancing through race sessions.
Pitstop strategy will now use the actual bar value for tyre pressures.
Fixed an issue where the Pit engineer would repeatedly inform the player that a pit crew member has lost a wheel nut during pit stops.
Fixed an issue where the Pit Engineer would call the player to stop for fuel when fuel consumption was disabled in options.
Online

Fixed an issue where the player was sometimes given a large time penalty when exiting the pit lane.
Fixed an issue where the remaining session time displayed an incorrect value in the Tuning screen.
Fixed an issue that at times would prevent a player from entering a race, after joining a second online lobby.
Fixed an issue where the Track Location popup would at times appear on some screens.
The lobby browser now displays random lobbies instead of always the oldest lobbies.
Fixed an issue where network features could not be used after resuming from rest mode.
Fixed an occasional crash when advancing from Qualifying to Race
Fixed an occasional crash when returning from a race to the Race Central.
Disabled driver swap to AI team-mate during online races and Time Trial events.
Enabled saving of community event ghosts. These ghosts are automatically stored online, and you can then download ghosts of other players’ laps for these events.
Controls

Fixed pedals and triggers that vibrates during replays.
Fixed an issue that causes the wheel centring spring to be active during driving.
Improved force feedback strength and tweaked the default force feedback parameters for all supported wheels based on community feedback.
Further enhancements to the steering feeling – improved blending between the tyre force spring and the steering lock spring.
Improved behaviour of the wheel force springs while navigating the menu system.
Fixed an issue where the player got stuck on the career screen when entering driver name using a wheel controller.
Fixed an issue with the Thrustmaster T500RS centring spring.
Fixed several issues and further improved the support implementation of several older Fanatec wheels, such as the GT2, GT3, and CSR.
Fixed the Fanatec CSS so that it works correctly in sequential mode.
Fixed the Fanatec CSP pedals to save the calibration correctly if player calibrated only pedals.
Fixed the Fanatec CSP ABS rumble.
Fixed the Fanatec CSW handbrake.
Game Pad – tilt Control support implemented to allow controller tilt to be used to control the vehicles.
Implemented support for the Logitech G29 wheel.
Time Trial

Set Time Trials starting time to 11am to match the PC platform. This ensures consistent track temperatures across all platforms, as track temperatures affect lap times.
GUI

Driver Network Profile – visual tidy up to improve usability.
Fixed an issue where very thin lines would not always appear.
Added support for better info display on the Community Events page.
Fixed the issue where HUD customization was not saved on exiting a session.
Fixed an issue where the Potential Lap time display on the Lap Info board would be inconsistent with the sector times being displayed.
Monitor/Spectate mode – fixed an issue where the vehicle being viewed would automatically reset to the player’s vehicle on leaving the monitor screen.
Vehicles

Adjusted handbrake strength on vehicles which are equipped with handbrakes.
Fixed an issue where the rain wipers’ state did not reset correctly when restarting a session.
Fixed an issue where light glows from a vehicle behind the player would sometimes appear in front of the player
Fixed fuel pressure gauge calibration in several cars.
Fixed an issue where a white border would at times appear around the brake light glow of certain cars.
Ford Mk IV – improved the collision model to prevent vehicles wedging in under other vehicles.
Formula Gulf, Gumpert Apollo, Formula Rookie – fixed an issue with the livery sets that caused the livery selection to display wrong liveries.
Lykan Hypersport – statistics updated to latest manufacturer specification.
Lotus 72D – improved handing characteristics, exposed bump stops to be adjustable in the vehicle setup, reduced cold sensitivities of the slick tyres, adjusted the AI speed, wear and rain tires to match the player’s experience.
Karts – reworked the Karts optimization to help address performance drops with a lot of Karts on track.
McLaren 12C GT3 – adjusted the vehicle pose to more closely match the real car.
BMW M3 GT4 – improved the accuracy of the levels at which the oil and water temperature warning lights will activate.
Ford Escort RS1600 – improved the collision and wheel contact model to prevent climbing over other cars in collisions.
250cc Superkart – improved the default setup to address controller issues on higher speed tracks, and improved the AI handling.
Lotus 49 – improved the AI handling of the vehicle in corners and in close racing.
Pagani Huayra – reduced fuel consumption to around 3mpg in hard track use, and improved cooling to prevent engine overheating.
Tracks

Bathurst – removed cones in the pit lane that was causing cars to get stuck.
Watkins Glen – fixed a number of accuracy issues around the track.
24 Heures du Mans – improved the race line at a few corners to keep the LMP cars off the curbs as this was causing the cars to lean over on two wheels.
Silverstone National – vehicle grid placement reworked to more closely align with the painted start boxes.
Hockenheim (various layouts) – reworked the wet weather reflection mapping to address incorrect object reflections.
Willow Springs – fixed an issue where the vehicle could drive through the barriers when exiting the pits.
Sakitto and Summerton variations – corrected track info regarding number of turns and track length.
Sakitto Sprint – fixed a crash that would at times occur when using time acceleration.
Cadwell variations – fixed draw distance issues on various objects.
Oschersleben variations – fixed odd lights around track and colour issues with the horizon.
Zolder – fixed an issue where the player car would sometimes start in a closed garage.
حدودا 15-20 ساعت پیش اومده.
 
1.4 هست
General

Pagani Monza Club day invitational event – no longer causes the game to crash when using a specific livery on the Pagani Huayra.
Anisotropic ******ing has been increased to help reduce blurry textures.
Temporal anti-aliasing has been further optimized. This reduces the ghosting effect and additionally gives the player full control via a slider to tweak the resulting image according to personal preference.
Performance Improvements

All shaders have been rebuilt using new shader compiler, giving a significant performance boost in some areas.
CPU performance gains due to new more aggressive code optimizations.
Physics & AI

The AI loss of grip that results from tyre degradation as a result of wear is now more noticeable.
The AI will now show much more realistic grip loss when running on slick tyres in the rain.
First pass improvements on various tracks to enhance the AI performance and ability (Azure Circuit, Donington GP, Watkins Glen, Bathurst, Nordschleife).
Replays

Improved the smoothness of the sun, moon, stars, and shadow motion when rewinding replays of a race that had a high time acceleration.
Driver Network Profile

Fixed an issue where at times the miles driven on a particular track or with a particular car would be logged under the wrong car or track. This improves the accuracy of the player’s Affinity ratings.
Pitting, Tuning, Setups

Fixed an issue where certain street cars would pit for tyre change during rain when they already had the correct tyres fitted.
Fixed an issue where custom vehicle setups were lost when progressing through sessions.
Fixed an issue where AI vehicles were sometimes sent to the pits due to low fuel on races where refuelling is not allowed.
Improved the system used to select the most appropriate tyres based on current and predicted weather conditions.
Ensure that the AI always pit when they need to change tyres based on the weather conditions.
The Default strategy will now correctly show the tyres that will be fitted on the player vehicle during a pit stop.
The pit stop routine will no longer start during online races until the player closes the pit stop menu. This ensures that the player has enough time to select or configure an appropriate set of actions before the pit crew start working on the car.
Tyre pressures will now be correctly set when the player changes to a new set of tyres.
The currently-active Pit strategy will now remain in action when advancing through race sessions.
Pitstop strategy will now use the actual bar value for tyre pressures.
Fixed an issue where the Pit engineer would repeatedly inform the player that a pit crew member has lost a wheel nut during pit stops.
Fixed an issue where the Pit Engineer would call the player to stop for fuel when fuel consumption was disabled in options.
Online

Fixed an issue where the player was sometimes given a large time penalty when exiting the pit lane.
Fixed an issue where the remaining session time displayed an incorrect value in the Tuning screen.
Fixed an issue that at times would prevent a player from entering a race, after joining a second online lobby.
Fixed an issue where the Track Location popup would at times appear on some screens.
The lobby browser now displays random lobbies instead of always the oldest lobbies.
Fixed an issue where network features could not be used after resuming from rest mode.
Fixed an occasional crash when advancing from Qualifying to Race
Fixed an occasional crash when returning from a race to the Race Central.
Disabled driver swap to AI team-mate during online races and Time Trial events.
Enabled saving of community event ghosts. These ghosts are automatically stored online, and you can then download ghosts of other players’ laps for these events.
Controls

Fixed pedals and triggers that vibrates during replays.
Fixed an issue that causes the wheel centring spring to be active during driving.
Improved force feedback strength and tweaked the default force feedback parameters for all supported wheels based on community feedback.
Further enhancements to the steering feeling – improved blending between the tyre force spring and the steering lock spring.
Improved behaviour of the wheel force springs while navigating the menu system.
Fixed an issue where the player got stuck on the career screen when entering driver name using a wheel controller.
Fixed an issue with the Thrustmaster T500RS centring spring.
Fixed several issues and further improved the support implementation of several older Fanatec wheels, such as the GT2, GT3, and CSR.
Fixed the Fanatec CSS so that it works correctly in sequential mode.
Fixed the Fanatec CSP pedals to save the calibration correctly if player calibrated only pedals.
Fixed the Fanatec CSP ABS rumble.
Fixed the Fanatec CSW handbrake.
Game Pad – tilt Control support implemented to allow controller tilt to be used to control the vehicles.
Implemented support for the Logitech G29 wheel.
Time Trial

Set Time Trials starting time to 11am to match the PC platform. This ensures consistent track temperatures across all platforms, as track temperatures affect lap times.
GUI

Driver Network Profile – visual tidy up to improve usability.
Fixed an issue where very thin lines would not always appear.
Added support for better info display on the Community Events page.
Fixed the issue where HUD customization was not saved on exiting a session.
Fixed an issue where the Potential Lap time display on the Lap Info board would be inconsistent with the sector times being displayed.
Monitor/Spectate mode – fixed an issue where the vehicle being viewed would automatically reset to the player’s vehicle on leaving the monitor screen.
Vehicles

Adjusted handbrake strength on vehicles which are equipped with handbrakes.
Fixed an issue where the rain wipers’ state did not reset correctly when restarting a session.
Fixed an issue where light glows from a vehicle behind the player would sometimes appear in front of the player
Fixed fuel pressure gauge calibration in several cars.
Fixed an issue where a white border would at times appear around the brake light glow of certain cars.
Ford Mk IV – improved the collision model to prevent vehicles wedging in under other vehicles.
Formula Gulf, Gumpert Apollo, Formula Rookie – fixed an issue with the livery sets that caused the livery selection to display wrong liveries.
Lykan Hypersport – statistics updated to latest manufacturer specification.
Lotus 72D – improved handing characteristics, exposed bump stops to be adjustable in the vehicle setup, reduced cold sensitivities of the slick tyres, adjusted the AI speed, wear and rain tires to match the player’s experience.
Karts – reworked the Karts optimization to help address performance drops with a lot of Karts on track.
McLaren 12C GT3 – adjusted the vehicle pose to more closely match the real car.
BMW M3 GT4 – improved the accuracy of the levels at which the oil and water temperature warning lights will activate.
Ford Escort RS1600 – improved the collision and wheel contact model to prevent climbing over other cars in collisions.
250cc Superkart – improved the default setup to address controller issues on higher speed tracks, and improved the AI handling.
Lotus 49 – improved the AI handling of the vehicle in corners and in close racing.
Pagani Huayra – reduced fuel consumption to around 3mpg in hard track use, and improved cooling to prevent engine overheating.
Tracks

Bathurst – removed cones in the pit lane that was causing cars to get stuck.
Watkins Glen – fixed a number of accuracy issues around the track.
24 Heures du Mans – improved the race line at a few corners to keep the LMP cars off the curbs as this was causing the cars to lean over on two wheels.
Silverstone National – vehicle grid placement reworked to more closely align with the painted start boxes.
Hockenheim (various layouts) – reworked the wet weather reflection mapping to address incorrect object reflections.
Willow Springs – fixed an issue where the vehicle could drive through the barriers when exiting the pits.
Sakitto and Summerton variations – corrected track info regarding number of turns and track length.
Sakitto Sprint – fixed a crash that would at times occur when using time acceleration.
Cadwell variations – fixed draw distance issues on various objects.
Oschersleben variations – fixed odd lights around track and colour issues with the horizon.
Zolder – fixed an issue where the player car would sometimes start in a closed garage.
حدودا 15-20 ساعت پیش اومده.
دمت گرم میگم لینکه دانلودpsx نداری بزارم برایه دانلود ریجن1،اخه تازه بازی خریدم فعلا psnقطعه گفتم دانلود کنم صبح من سرعتم زیاده!
 
دمت گرم میگم لینکه دانلودpsx نداری بزارم برایه دانلود ریجن1،اخه تازه بازی خریدم فعلا psnقطعه گفتم دانلود کنم صبح من سرعتم زیاده!
متاسفانه لینکش رو ندارم . از کنسول مستقیم دانلود کردم
فک کنم 500 مگ بود

ظاهرا AA بهبود یافته که باعث کم شدن Ghosting effect ها میشه
Texture ******ing هم بهبود دادن برای کیفیت بهرته Texture ها

ظاهرا fps هم باید الان بهتر باشه

اپدیته خیلی خوبی هست.
 
آقا این مشکل pit چیه؟:|تو فروم های خارجی هم در موردش بحث هست.قنشگ باگ داره.من الان تو پیست oulton park هستم.دور دوم میرم تو پیت.ولی مشکل چیه؟مشکل اینه که وقتی از پیت میام بیرون تمام لاستیکام قرمز میشن:|و ماشین دیگه اصلا نمیپیچه و میره تو دیوار.هر کاری که فکرش رو بکنید کردم.هر لاستیکی که بگید گذاشتم.نشد که نشد.

حتی تو فروم خود بازی هم در موردش بحث هست و کسی هنوز راه حلی براش نداره:|

Pitstop bug
 
آقا این مشکل pit چیه؟:|تو فروم های خارجی هم در موردش بحث هست.قنشگ باگ داره.من الان تو پیست oulton park هستم.دور دوم میرم تو پیت.ولی مشکل چیه؟مشکل اینه که وقتی از پیت میام بیرون تمام لاستیکام قرمز میشن:|و ماشین دیگه اصلا نمیپیچه و میره تو دیوار.هر کاری که فکرش رو بکنید کردم.هر لاستیکی که بگید گذاشتم.نشد که نشد.

حتی تو فروم خود بازی هم در موردش بحث هست و کسی هنوز راه حلی براش نداره:|

Pitstop bug
برای من چند بار اتفاق افتاده که وقتی از پیت میای بیرون در گاراژ روی ماشین بسته میشه و کلاً ماشین درب و داغون میشه و باید در درجه سختی داغون شدن ماشین و خاموش کرد تا بشه بازی کرد
 
project cars اول باگ بوده،بعد تبدیل به بازی شده:))چون مشکل حادتر از این حرفاست.حتی دمیج رو off کردم.دمیج لاستیک رو هم حتی خاموش کردم.ولی بازم وقتی میرم تو پیت اینجوری میشه:|:|:|یه نکته دیگه اینکه ترمز دستی هم برای من کار نمیکنه:|
 
project cars اول باگ بوده،بعد تبدیل به بازی شده:))چون مشکل حادتر از این حرفاست.حتی دمیج رو off کردم.دمیج لاستیک رو هم حتی خاموش کردم.ولی بازم وقتی میرم تو پیت اینجوری میشه:|:|:|یه نکته دیگه اینکه ترمز دستی هم برای من کار نمیکنه:|

این حرف ها را در مورد بازی اینجا نزن، به تیپ خیلی ها بر میخوره ، عاشق و دلباخته اینجا زیاد داره ماشاله :)

تا جاییکه من میدونم ترمز دستی نداره این بازی !!! همه کلید ها را هم امتحان کردم. کلاچ داره اما ترمز دستی نداره.
 
این حرف ها را در مورد بازی اینجا نزن، به تیپ خیلی ها بر میخوره ، عاشق و دلباخته اینجا زیاد داره ماشاله :)

تا جاییکه من میدونم ترمز دستی نداره این بازی !!! همه کلید ها را هم امتحان کردم. کلاچ داره اما ترمز دستی نداره.
آین رو میشه توضیح بدی ؟ ;)
در ضمن همه ماشینها HandBreak ندارن . فک کنم Road ها دارن .

FtTPG.jpg


project cars اول باگ بوده،بعد تبدیل به بازی شده:))چون مشکل حادتر از این حرفاست.حتی دمیج رو off کردم.دمیج لاستیک رو هم حتی خاموش کردم.ولی بازم وقتی میرم تو پیت اینجوری میشه:|:|:|یه نکته دیگه اینکه ترمز دستی هم برای من کار نمیکنه:|

در اون مورد باگه تایرها راستش نمیدونم
ولی در مورده Handbreak اولا که همه ماشینها ندارن .... فک کنم فقط ماشینها ROAD دارن . یه سری ماشینها مسابقه نیازی به این Modification ندارن برای همین اصلا ندارن
re-map اش کن. من گذاشتمش دایره تست کردم ok بود ×_× ولی میدونم باگ داشته این قضیه
پچه 1.4 رو نصبیدی ؟؟؟
 
آقا این مشکل pit چیه؟:|تو فروم های خارجی هم در موردش بحث هست.قنشگ باگ داره.من الان تو پیست oulton park هستم.دور دوم میرم تو پیت.ولی مشکل چیه؟مشکل اینه که وقتی از پیت میام بیرون تمام لاستیکام قرمز میشن:|و ماشین دیگه اصلا نمیپیچه و میره تو دیوار.هر کاری که فکرش رو بکنید کردم.هر لاستیکی که بگید گذاشتم.نشد که نشد.
این مشکل واقعا نادر هست! هنوزم علت مشکل پیدا نشده.
توی هر کلاسی این اتفاق میفته؟ یه امتحان بکنین کلاسای مختلف رو.
تا جاییکه من میدونم ترمز دستی نداره این بازی !!! همه کلید ها را هم امتحان کردم. کلاچ داره اما ترمز دستی نداره.
خب همونطور که آرمان جان گفت هر ماشینی ترمز دستی نداره.برای مثال Clio Cup .
شما باید از ماشینی که برای مسابقه انتخاب میکنید و همچنین پیست اطلاعات کافی داشته باشید.
----------------------------

 
آخرین ویرایش:

اما در کل بازی تو بخش شبیه ساز واقعا عالیه و ایرادی نداره.مدل سازی و همینطور طراحی کاکپیت هم عالیه.به طور خلاصه اگر کسی شبیه ساز دوست داشته باشه حتما این بازی رو انجام میده و ازش لذت میبره.فقط باید با باگهاش بسازه:d
حالا کم کم پچ میاد برطرف میشه D:
اصل خوده بازی و gameplay و محتوا هست. بقیه رو در طوله زمان حل میکنن ×_×

کلی هم پیست و ماشین اینا تو راه هست

کارتینگش بد نیستا لول :/ ولی به اندازه بقیه قسمتهاش حال نمیده .
من خودم قسمت مورده علاقم LMP هاست ×_× مسابقه تو این سری کلاس واقعا حال میده D:
 
ممنون از توضیحات دوستان.راستش سیو بازی رو پاک کردم و از اول رفتم و فعلا که درسته.حالا ببینیم چی پیش میاد.

حقیقتش من سبک محبوبم ریسینگ شبیه ساز هست.یعنی محبوبترین سبکم تو بازیها هستش.چیزی هم که اعصابم رو داغون کرده اینه که این بازی واقعا عالیه،ولی متاسفانه باگهاش رو اعصابه:|سیستم شبیه سازی بازی واقعا عالی کار شده.هندلینگ فوق العاده هست.تغییراتی که اعمال میکنی واقعا کارآمد هست.از لحاظ سختی هم بازی در سطح قابل قبولی هست.گرافیک بازی با توجه به 60 فریم بودن،نسبتا قابل قبول هست.ولی افکت بارون و تاثیرش روی شیشه ماشین واقعا ضعیفه.در مقابل درایو کلاب که اصلا حرفی برای گفتن نداره.حتی در مقابل جی تی 6 نسل قبلی هم به نظرم ضعیفتره.مثلا بارون کامل جمع شده روی شیشه،ولی به محض اینکه برف پاکن رو میزنی یهو شیشه تمیز میشه.که بدجوری تو ذوق میزنه.روی پیت هم باید بیشتر کار میکردن.یعنی خیلی بیشتر8-|جدای از باگهای اعصاب داغون کن،حداقل یه انیمیشن دوزاری برای تعویض چرخ و اینجور چیزا میتونستن بزارن:|یا مثلا یه بار کامل رفتم تو ماشین جلویی:|ایراد دیگه اینه که مهندسی مسابقات اصلا خوب نیست.به شدت تکراری و خسته کننده.و مزخرفترین بخش بازی هم کارتینگ هست.خدا از سر یامائوچی نگذره که این کارتینگ رو ول داد تو بازیها:|

اما در کل بازی تو بخش شبیه ساز واقعا عالیه و ایرادی نداره.مدل سازی و همینطور طراحی کاکپیت هم عالیه.به طور خلاصه اگر کسی شبیه ساز دوست داشته باشه حتما این بازی رو انجام میده و ازش لذت میبره.فقط باید با باگهاش بسازه:d

حالا کم کم پچ میاد برطرف میشه D:
اصل خوده بازی و gameplay و محتوا هست. بقیه رو در طوله زمان حل میکنن ×_×

کلی هم پیست و ماشین اینا تو راه هست

کارتینگش بد نیستا لول :/ ولی به اندازه بقیه قسمتهاش حال نمیده .
من خودم قسمت مورده علاقم LMP هاست ×_× مسابقه تو این سری کلاس واقعا حال میده D:
من یه دست LMP زدم.دور دوم یهو موتور ترکید:lol::|چرا این مشکل پیش اومد:-/:d
 
من یه دست LMP زدم.دور دوم یهو موتور ترکید:lol::|چرا این مشکل پیش اومد:-/:d
تصادف بدترین دشمن هست توی LMP
چه جلو چه پشت ... این ماشینها تصادف کنن سریع باعث خرابی و بالا رفتن دما و نهایتا "Engine BLOWN" میشه لول
دمای Radiator رو میتونی باز کنی که نشون بده . 120 بزنه بالا داغون میشه این ماشینها. برا همین نمیتونی بدون رفتن به pit کله مسابقه رو یه دست توی پیست ادامه بدی
دنده عوض کردن اگر دستی ادامه میدی نباید بزاری به قرمز برسه و بعد عوض کنی -
ترمز هم دما رو به شدت میبره بالا
توی option بخشه display فک کنم میشه unite ها رو از imperial به metric عوض کنی که جای فارنهات به C نشون بده .
کلا میزونش اینکه بالایه 120 خیلی نمونه
فشار دادن پدال پیاپی تا ته هم میتونه باعث بالا رفتن دمای radiator بشه
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or