Project CARS

با توجه به اینکه پست اول تاپیک PC به صورت جامع و کامل (تا دسته دنده :d) آپدیت شده بود، طی هماهنگی صورت گرفته بنا شد مطالبش به عنوان پست اول به تاپیک بخش PS4 هم اضافه بشه. با تشکر از @slipkboy که زحمت گردآوری اطلاعات با ایشون بود و @FaRd!N که این امکان رو فراهم کرد.


60113630264010950500.jpg


Project CARS یا به طور دقیق تر Project Community Assisted Racing Simulator نام عنوان جدیدی از سازندگان بازی های Shift و Shift 2 است، که هر چند نتوانستند به عنوان یک بازی از سری Need for Speed موفق عمل نمایند، اما نشان دادند به عنوان سازندگان عناوین Racing Simulator می توانند اسم و رسمی نیکو از خود به جای بگذارند. Slightly Mad Studios برای ساخت بازی از موتور اختصاصی خود با نام Madness بهره می برد که پیشتر نسخه ی قبلی آن را برای ساخت بازی های SHIFT و SHIFT 2 دیده بودیم.
بازی طبق تایید سازندگان دارای آب و هوای پویا است و در هر مسابقه باید با توجه به شرایط ممکن آب و هوایی خود را آماده ی نبرد کنید.
بازی برای ایجاد بهترین تجربه در فیزیک و گیم پلی و نزدیک ترین حالت رانندگی کم نگذاشته و تمام فیدبک های دو بازی قبلی را در این بازی نیز مورد توجه قرار داده است. همچنین از Ben Collins که پیشتر با نام Stig در سری مجموعه ی Top Gear مشغول فعالیت بوده و Nicolas Hamilton و Oli Webb برای تست و تجربه کردن بازی و گوش زد کردن نکات منفی آن دعوت به همکاری کرده بوده است، پس میتوانیم با خیال راحت از نزدیک بودن تجربه ی بازی به واقعیت لذت ببریم.
Project CARS در روز عرضه دارای 90 خودرو و 27 پست می باشد که میتوان با خیال راحت گفت لذت کافی را برای شما به ارمغان خواهد آورد، اما نگران تکراری شدن بازی نباشید، پس از خرید یک نسخه از بازی ( هر کدام که باشد) به صورت ماهانه ماشین هایی را برای دانلود در دسترس خواهید داشت.
واقعیت مجازی؟ چرا که نه! اگر یک دستگاه Oculus Rift و یا Project Morpheus در دسترس داشته باشید، می توانید از تجربه ای بسیار خاص و واقعی در بازی لذت ببرید!


اطلاعات کلی از سازنده:
توسعه دهنده و ناشر: Slightly Mad Studios
وبسایت رسمی: projectcarsgame
توزیع کننده: Bandai Namco Entertainment
پلتفرم ها: PC / PlayStation 4 / Xbox
تاریخ انتشار: 7 ماه می 2015
سبک: شبیه ساز مسابقات رانندگی
مودها: تک نفره و چند نفره



پیست‌های بازی:
2884675_orig.png

لیست نهایی خودروها
60268308631994765418.png

خودروها:

BAC

2011 BAC Mono

Caterham
2008 Caterham Superlight R500
2011 Caterham SP/300.R
2012 Caterham Seven Classic

Caper
1990 Caper Monterey Stockcar

Gumpert
2008 Gumpert apollo S

Radical
2005 Radical SR8 RX
2005 Radical SR3 RS
2014 Radical RXC Turbo

Palmer Jaguar
2011 Palmer Jaguar JP-LM

Pagani
2009 Pagani Zonda Cinque
2011 Pagani Huayra
2012 Pagani Zonda R

Asano
2010 Asano X4
2011 Asano LM11 TDX

SMS
0 SMS RWD P30
0 SMS PM06a
2011 SMS Formula A
2011 SMS Formula B
2012 SMS 125 cc - Shifter Kart
2012 SMS 250 cc - Superkart
2012 SMS Formula Rookie
2013 SMS Formula C

Ariel
2008 Ariel Atom 3 Mugen
2008 Ariel Atom 3 500 V8
2008 Ariel Atom 3 300 Supercharged

Lotus
1962 Lotus 25
1965 Lotus 40
1965 Lotus 38
1967 Lotus 49 (Formula One)
1967 Lotus 51
1968 Lotus 56
1970 Lotus 49C
1970 Lotus 72
1977 Lotus 78 Cosworth
1986 Lotus 98T Renault Turbo

Mitsubishi
2000 Mitsubishi Evo VI Tommi Makinen
2006 Mitsubishi Evo IX FQ360
2008 Mitsubishi Evo X FQ400

Gulfsport
2012 Gulfsport Formula Gulf 1000

Ford
1966 Ford Mustang 2+2 Fastback
1967 Ford GT40 Mk IV
1972 Ford Escort RS1600
1980 Ford Capri Zakspeed
1988 Ford Sierra RS500 Cosworth
1997 Ford Mustang Cobra
2009 Ford Focus RS
2012 Ford Fusion Stock Car
2012 Ford Mustang Boss 302R1
2013 Ford Falcon FG

BMW
1940 BMW 328
1978 BMW 320 Turbo
1981 BMW M1 Procar
1991 BMW M3 (E30)
1999 BMW V12 LMR
2012 BMW 1M Coupe
2012 BMW Z4 GT3
2012 BMW M3 GT (E92)
2012 BMW M3 GT4 (E92)
2012 BMW 320TC WTCC

Ginetta
2008 Ginetta G50
2010 Ginetta G40 Junior
2011 Ginetta G55 GT3

Ruf
1987 Ruf CTR Yellowbird
2012 Ruf CTR 3
2012 Ruf Rt 12R
2012 Ruf RGT-8

Mercedes Benz
1952 Mercedes Benz 300 SL W194
1971 Mercedes Benz 300SEL 6.8 AMG
1990 Mercedes Benz 190E 2.5-16 Evolution 2 DTM
1998 Mercedes Benz CLK-LM
2011 Mercedes Benz SLS AMG Coupé
2012 Mercedes Benz C-Class Coupe DTM
2012 Mercedes Benz A45 AMG
2012 Mercedes Benz SLS AMG GT3

Renault
1978 Renault Alpine A442B
1999 Renault Laguna BTCC
2009 Renault Megane Trophy II
2013 Renault Clio IV RS Cup
2013 Renault Alpine A450
2014 Pirault Mega SR Cup 265

Sauber Mercedes
1989 Sauber Mercedes C9

Orcea
2012 Orcea 03

McLaren
1994 McLaren F1
1997 McLaren F1 GTR
2013 McLaren 12C
2013 McLaren P1
2013 McLaren 12C-GT3


موزیک‌ها:
Metrik - Believe
Matrix & Futurebound - Don't Look Back (Ft. Tanya Lacey)
Nervo - Revolution (ShockOne Remix)
Eric Prydz - Liberate (Matrix & Futurebound Remix)
Mind Vortex - Alive
Raw Theory - Meltdown
Drumsound & Bassline Smith - Through The Night
Tantrum Desire - Reach VIP
Sigma - Night & Day
Friction - Long Gone Memory (Extended Mix)
Andy C - Heartbeat Loud feat. Fiora
Memtrix - So Alive
Zuubi - Connect (Original Mix)
Gregory Esayan - Impressionism (Original Mix)
Fon.Leman - Radiance (Original Mix)
James Woods - Guadalupe (Denis Neve Remix)
Sensetive5 - Bilbao Sunrise (Zack Roth Remix)
Mizar B - From Black to White (Markus Hakala Remix)
Aureluna - Mother Earth (Markus Hakala Remix)
Sander van Doorn - Gold Skies
Giulian Raggiotti - White Russian (Original Mix)
Roald Velden & Morrison Kiers - Memories Are Forever (Original Mix)
Martin Graff - Back To Life (Original Mix)
Bee Hunter - Ionized (Original Mix)
Jav3x - Remembering Who We Were (Original Mix)
Deadmau5 - Infra Turbo Pigcart Racer
Dan Sieg - A Sense Of Wonder (Sound Quelle Remix)
Kirill Nikolaev - Drawing Moments (Original Mix)
Lukas Termena - Silence (David Broaders Remix)
Korn - Narcissistic Cannibal
Egypt Central - White Rabbit
Art of Dying - Get Thru This
Adelitas Way - Invincible
Within Temptation - Faster
Disturbed - Ten Thousand Fists
Linkin Park - One Step Closer
Lostprophets - Burn Burn
Rev Theory - Born 2 Destroy
30 Seconds to Mars - Closer to the Edge
D-Unity - Tic Toc (Original Mix)
Fabio Giannelli - Maintain
DJ Glic & Jose Delparke - Coconut
Tube & Berger & Juliet Sikora - Come On Now (Cristoph Remix)
The Doctor & Sleepless Skott - Come and Get It (Mike Newman Remix)
Egoism - Alexander (Original Mix)
Walka - Rumours (Original Mix)
Pagano - My Pumpin' Bassline (Original Mix)
Lützenkirchen - All That Jazz (Popof Remix 01)
MaxiGroove - What I Want (Original Mix)
Hans Zimmer - Nurburgring
Hans Zimmer - Tribal War
Harry Gregson-Williams - Main Title (Man on Fire)
Hans Zimmer - Aggressive Expansion
Hans Zimmer - Red Warrior
Hans Zimmer - Time
Hans Zimmer - Dream is Collapsing
Elliot Goldenthal - Crossroads (instrumental)
John Powell - Main Titles
Steve Jablonsky - Autobots
Ramin Djawadi - Perseus
Vangelis - End Titles
Thomas Newman - Kill Them First
John Powell - Test Drive
Disciples - They Don't Know
The Flexican - Mother's Day (Extended Mix)
Dusky - Inta (Original Mix)
Electrobios - With You (Original Mix)
Kraak & Smaak - Mountain Top (Original Mix)
Riva Starr - I Can See The Light (Edit)
Claude Vonstroke - Eye I Eye
Deadmau5 - Pets
Davi - The Bay 6 (Part 1)
Mirror People - Kaleidoscope (Psychemagik Remix)
ORFAZ - Elephant Trap (Paul Flint Remix)
Jarvis - Set Me Free (Spag Heddy Remix)
Igor Stravinsky - Augurs of Spring
Gustav Holst - Mars, Bringer of War
Giuseppe Verdi - Dies Irae
Hector Berlioz - Vallon Sonore
Richard Wagner - Lohengrin - Prelude to Act I
Edward Elgar - Fantasia on a Theme
Giacomo Puccini - E Lucevan Le Stelle
Gregorio Allegri - Miserere
Wolfgang Mozart - I Introitus: Requiem
Felix Mendelssohn - Fingal's Cave
Ralph Vaughan Williams - The Lark Ascending
Aaron Copland - Fanfare for The Common Man
Antonio Vivaldi - L'inverno, Allegro Non Molto
Ludwig van Beethoven - Symphony 7 - Allegretto
Carl Orff - Carmina Burana: O Fortuna
Steve Reich - Music for 18 Musicians: Section I
Johann Sebastian Bach - Suite for Solo Cello - Prelude
Stephen Baysted - Qui Audet Adipiscitur
Stephen Baysted - Lux Aeterna
Stephen Baysted - Main Menu Theme
Stephen Baysted - Loading Theme
Stephen Baysted - Gumpert Trailer
Stephen Baysted - Chromatic Trailer
Stephen Baysted - Pagani
Stephen Baysted - Quies Ante Tempestatem
Josh Money - Let Go With You (Drivepilot Remix)
Stephen Baysted - Spa 24 Hours


Metascore:
27125832727072660821.jpg



تاپیک تصاویر: اینجا
تاپیک دیگر پلتفرم ها: PC





 
آخرین ویرایش:
ویدئو گیم پلی جدیدی از مسابقات با چندین ماشین ندادن؟ آخرین ویدئویی که من ازش دیدم همه ماشین ها بادکنک بودن و مثل آهن ربا همدیگه رو دفع میکردن! فیزیک کلا تو دیوار بود. بعد از اون ندیدم ویدئوی جدیدی بدن. اگه هست بدین که نگاه کنم شاید نظرم مثبت بشه به بازی :دی البته منفی هم نیست ها، منتهی دیگه زیادی شماها هایپ شدین واسش انگار که GT7 داره میاد :دی
همش تقصیر این علیه دیگه

فردین من میخوام یه پتیشن راه بندازم برای بن کردنش:d اینجور که ایشون داره مارو هایپ میکنه..................
ولی از شوخی گذشته منم در مورد یه سری قسمتای بازی نگرانی دارم. احساس میکنم دارن با زیرکی تمام یه قسمتایی رو پنهان میکنن. (دقیقا فیزیک و هندلینگ)

تا ببینیم چی پیش بیاد
 
دوستان یه ویدئوی 30 ثانیه ای آپلود کردم از دریفت 360 درجه یه گیمر حرفه ای حتما ببینید خیلی باحاله

[video=aparat;Y08HT]http://www.aparat.com/v/Y08HT[/video]
 
دوستان یه ویدئوی 30 ثانیه ای آپلود کردم از دریفت 360 درجه یه گیمر حرفه ای حتما ببینید خیلی باحاله

[video=aparat;Y08HT]http://www.aparat.com/v/Y08HT[/video]
سلام
خب الان یه سوالی پیش اومد. این نسخه کنسولی که نیست ها؟
ولی فیزیک بهتره ها نسبت به اون چیزایی که قبلا دیدیم. نحوه جابه جایی وزن اوتومبیل خوبه. دوباره اومودوار شودیم.:)
 
ر
سلام
خب الان یه سوالی پیش اومد. این نسخه کنسولی که نیست ها؟
ولی فیزیک بهتره ها نسبت به اون چیزایی که قبلا دیدیم. نحوه جابه جایی وزن اوتومبیل خوبه. دوباره اومودوار شودیم.:)
سلام
ويدئو براي نسخه ps4 هست
آره فيزيك بازي خيلي خوبه من كه اميدوار بودم اميدوارتر شدم در كل در حال حاضر تنها چيزي كه من بابتش نگرانم افت فريم بازي در مسابقات با تعداد ماشين زياده اميدوارم اين مشكل برطرف شده باشه
 
ر
سلام
ويدئو براي نسخه ps4 هست
آره فيزيك بازي خيلي خوبه من كه اميدوار بودم اميدوارتر شدم در كل در حال حاضر تنها چيزي كه من بابتش نگرانم افت فريم بازي در مسابقات با تعداد ماشين زياده اميدوارم اين مشكل برطرف شده باشه

خبری که اومد گویا ماشینها در ورژن PS4 و Xone حدود 60 هزار پولیگون دارن و روی PC و تنظیمات Ultra یه چیزی بین 200 تا 260 هزار یا یه همچین چیزی
نمیدونم این خبر تایید شده هست یا نه ولی اگه حقیقت داشته باشه تفاوت خیلی زیاده ولی چیزی که از نمایش های بازی برمیاد در عمل تفاوت بین سه نسخه اصلا در این حد و حدود نیست.
ببینم علی خبر موثقی در این مورد داری یا نه؟

ویرایش:

خودم یه چیزایی پیدا کردم


According to the details, it has also been confirmed that each drivable car in the console versions of the game has about 60,000 polygons. On the other hand, cars in the PC version of the game running on Ultra high settings feature polygons between 200,000 to 300,000, and the number comes down to 60,000 when the game is running on high settings. Project CARS comes with normal maps to cover up for low polygon count on consoles. If compared to Driveclub, Sony’s upcoming racer has about 250,000 polygon count per car, but the game has been designed to keep the number low at the same time.


گویا حقیقت داره البته ورژن PC هم روی تنظیمات High همون 60 هزار پولیگون رو برای ماشینها داره
روی ورژن کنسولی از Normal Map استفاده کردن که این تفاوت رو کم کنن
در ادامه هم اشاره شده در مقام مقایسه Drive Club برای هر کدوم از ماشینها 250 هزار پولیگون داره که تقریبا برابر هست با تنظیمات Ultra ی PC روی PC:d




والا من که خودم با این همه عدد و رقم گیج شدم. خلاصه امیدوارم از اون بازیایی نشه که روی PC یه چیز گولاخ باشه ولی رو کنسول مایه رسوایی:d
 
آخرین ویرایش:
خبری که اومد گویا ماشینها در ورژن PS4 و Xone حدود 60 هزار پولیگون دارن و روی PC و تنظیمات Ultra یه چیزی بین 200 تا 260 هزار یا یه همچین چیزی
نمیدونم این خبر تایید شده هست یا نه ولی اگه حقیقت داشته باشه تفاوت خیلی زیاده ولی چیزی که از نمایش های بازی برمیاد در عمل تفاوت بین سه نسخه اصلا در این حد و حدود نیست.
ببینم علی خبر موثقی در این مورد داری یا نه؟

ویرایش:

خودم یه چیزایی پیدا کردم





گویا حقیقت داره البته ورژن PC هم روی تنظیمات High همون 60 هزار پولیگون رو برای ماشینها داره
روی ورژن کنسولی از Normal Map استفاده کردن که این تفاوت رو کم کنن
در ادامه هم اشاره شده در مقام مقایسه Drive Club برای هر کدوم از ماشینها 250 هزار پولیگون داره که تقریبا برابر هست با تنظیمات Ultra ی PC روی PC:d

حالا نکته جالبش اینه که تعداد پولیگونای ماشینها در GT6 حدود 200 هزار در گیم پلی و 550 هزار در حالت فتومده:d ( البته ماشینای پریمیوم)


والا من که خودم با این همه عدد و رقم گیج شدم. خلاصه امیدوارم از اون بازیایی نشه که روی PC یه چیز گولاخ باشه ولی رو کنسول مایه رسوایی:d

دوست عزیز من خودم چند سال با 3D Max کار مدلینگ ماشین انجام میدادم
پولیگان تا یک حدی بیشتر باشه برای ماشین دیگه فرقی نمیکنه چون حالت Smoothـــش رو داره و از دست نمیده . . . ( 60 هزار پولیگان برای یک ماشین یکم زیاده به نظرم البته الان فکر میکنم با چراغ و موتور و وسایل داخل و . . . . .خیلی کمه :| )
من خودم یادمه وقتی مدل سازی میکردم ( به صورت حرفه ای) در بیشترین حالت یک چیزی حدود 5 هزار پولیگان فقط بدنه ماشین میشد + Smooth و چیزی حدود 10 الی 15 هزار Vertex (نقطه) که به نظرم خیلی بده چون تو ساخت ماشین باید پولیگان ها کمتر باشن و مدل دقیق با بلوپرینت مناسب صورت بگیره پس اینکه صرف زیاد بودن پولیگان ماشین بهتر شه یا هر چی دیگه یک فکر غلطه و نور پردازی و گرافیک تاثیر خیلی بیشتر و بسزایی تو این مسئله (بهتر شدن مدل ماشین ) داره چون مثل رندر کردن میمونه با این تفاوت که Real Time و باید تمامی اطلاعات رو بدون بازه زمانی رندر کنه ( تو DC دقیق این اتفاق صورت گرفته )
امیدوارم جوابتون رو گرفته باشید که پولیگان زیادتر به معنای بهتر بودن نیست ( در مواقعی حتی باید مدل ساخته شده رو پاک کرد و از اول ماشین رو ساخت تا پولیگان کمتر شه بعد مراحل Smoothing روش صورت بگیره و پولیگان افزایش پیدا کنه.
 
خبری که اومد گویا ماشینها در ورژن PS4 و Xone حدود 60 هزار پولیگون دارن و روی PC و تنظیمات Ultra یه چیزی بین 200 تا 260 هزار یا یه همچین چیزی
نمیدونم این خبر تایید شده هست یا نه ولی اگه حقیقت داشته باشه تفاوت خیلی زیاده ولی چیزی که از نمایش های بازی برمیاد در عمل تفاوت بین سه نسخه اصلا در این حد و حدود نیست.
ببینم علی خبر موثقی در این مورد داری یا نه؟

ویرایش:

خودم یه چیزایی پیدا کردم





گویا حقیقت داره البته ورژن PC هم روی تنظیمات High همون 60 هزار پولیگون رو برای ماشینها داره
روی ورژن کنسولی از Normal Map استفاده کردن که این تفاوت رو کم کنن
در ادامه هم اشاره شده در مقام مقایسه Drive Club برای هر کدوم از ماشینها 250 هزار پولیگون داره که تقریبا برابر هست با تنظیمات Ultra ی PC روی PC:d




والا من که خودم با این همه عدد و رقم گیج شدم. خلاصه امیدوارم از اون بازیایی نشه که روی PC یه چیز گولاخ باشه ولی رو کنسول مایه رسوایی:d
والا اخیرا یه تریلر از بخش مولتی دادن که روی PS4 اجرا میشد. اصلا در حد تنظیمات اولترا نبود و ضعیف بود و خیلی هم نوسان داشت. مدلینگ ماشین ها کاملا دارای لبه های شکسته بود که تو چشم بود.

آره فيزيك بازي خيلي خوبه من كه اميدوار بودم اميدوارتر شدم
فیزیک خود ماشین خیلی خوب شده از نظر تنظیم وزن. منتهی من اونی که بالاتر گفتم برخورد ماشین ها به هم دیگه بود که این اواخر هیچی نشون ندادن ازش. ما که از خدامونه این بازی یه چیش خفنی بشه و مشغولش بشیم چون بعد از آخرین DLC ـی که برای DrivClub بیاد دیگه چیزی نخواهیم داشت واسه روندن :دی
 
دوست عزیز من خودم چند سال با 3D Max کار مدلینگ ماشین انجام میدادم
پولیگان تا یک حدی بیشتر باشه برای ماشین دیگه فرقی نمیکنه چون حالت Smoothـــش رو داره و از دست نمیده . . . ( 60 هزار پولیگان برای یک ماشین یکم زیاده به نظرم البته الان فکر میکنم با چراغ و موتور و وسایل داخل و . . . . .خیلی کمه :| )
من خودم یادمه وقتی مدل سازی میکردم ( به صورت حرفه ای) در بیشترین حالت یک چیزی حدود 5 هزار پولیگان فقط بدنه ماشین میشد + Smooth و چیزی حدود 10 الی 15 هزار Vertex (نقطه) که به نظرم خیلی بده چون تو ساخت ماشین باید پولیگان ها کمتر باشن و مدل دقیق با بلوپرینت مناسب صورت بگیره پس اینکه صرف زیاد بودن پولیگان ماشین بهتر شه یا هر چی دیگه یک فکر غلطه و نور پردازی و گرافیک تاثیر خیلی بیشتر و بسزایی تو این مسئله (بهتر شدن مدل ماشین ) داره چون مثل رندر کردن میمونه با این تفاوت که Real Time و باید تمامی اطلاعات رو بدون بازه زمانی رندر کنه ( تو DC دقیق این اتفاق صورت گرفته )
امیدوارم جوابتون رو گرفته باشید که پولیگان زیادتر به معنای بهتر بودن نیست ( در مواقعی حتی باید مدل ساخته شده رو پاک کرد و از اول ماشین رو ساخت تا پولیگان کمتر شه بعد مراحل Smoothing روش صورت بگیره و پولیگان افزایش پیدا کنه.

اوکی در سطح کارای ایندی شاید فرق چندانی نداشته باشه ول همچین بی تاثیر هم نیست

برای مثال سری GT خیلی بخاطر طراحی ماشیناش معروفه

GT6 تو حالت گیم پلی حدود 200 هزار تا و باری Photomode هم حدود 550 هزار پولیگون داره. اینجوریه که آخرش شما ماشین رو میبینی با لب و دهنت بازی میکنه. ولی حق با شماست در نگاه اول شاید بنظرت نرسه و فرق چندانی مثلا بین GT و Grid نبینی

به هر حال مقدار پولیگونای یه آبجکت 3D مسلما جز فاکتورهای مهم برای گرافیک بازی هست.

- - -ویرایش - - -

والا اخیرا یه تریلر از بخش مولتی دادن که روی PS4 اجرا میشد. اصلا در حد تنظیمات اولترا نبود و ضعیف بود و خیلی هم نوسان داشت. مدلینگ ماشین ها کاملا دارای لبه های شکسته بود که تو چشم بود.


فیزیک خود ماشین خیلی خوب شده از نظر تنظیم وزن. منتهی من اونی که بالاتر گفتم برخورد ماشین ها به هم دیگه بود که این اواخر هیچی نشون ندادن ازش. ما که از خدامونه این بازی یه چیش خفنی بشه و مشغولش بشیم چون بعد از آخرین DLC ـی که برای DrivClub بیاد دیگه چیزی نخواهیم داشت واسه روندن :دی

تو مقاله DF هم ورژن PS4 و Xone رو با هم مقایسه کرده بود بنظرم کاملا مشخص بود که چیزی که از بازی نشون دادن با اون چیزی که میخوان دست مشتری بدن خیلی تفاوت هست.

گرچه روی اون هم نمیشه قضاوت کرد. خلاصه این PC هم برای من شده یه علامت سوال. بعضی وقتا فوق العاده بنظر میرسه و بعضی اوقات هم بد میزنه تو ذوق. در کل درجه ی هایپ من اونم بخاطر گل روی علی از 100 فعلا روی هفتاده:d

اینم عکسای گیم پلی که دیجیتا فاندری گذاشته
اولی PS4 و دومی XO


http://images.eurogamer.net/2013/ar.../3/PS4_000.bmp.jpg/EG11/quality/90/format/jpg
http://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/7/4/8/7/9/3/XO_000.bmp.jpg/EG11/quality/90/format/jpg
 
چه بحثهای خوبی داشتن دوستان , جام خالی بوده :d
خب دوستان عزیز یه ویدئوی دیگه در آپارات آپلود کردم حتما ببینید 3 دقیقه ست
این ویدئو یک دور در هوای کاملا بارونی پیست فوق العاده ی Spa Francorchamps هست
زاویه دوربین از " دید راننده " یا Driver Eye هست که یه آپشن کاملا جدیده خیلی خفنه
این ویدئو رو از دست ندید

[video=aparat;CSMVk]http://www.aparat.com/v/CSMVk[/video]
 
تو مقاله DF هم ورژن PS4 و Xone رو با هم مقایسه کرده بود بنظرم کاملا مشخص بود که چیزی که از بازی نشون دادن با اون چیزی که میخوان دست مشتری بدن خیلی تفاوت هست.

گرچه روی اون هم نمیشه قضاوت کرد. خلاصه این PC هم برای من شده یه علامت سوال. بعضی وقتا فوق العاده بنظر میرسه و بعضی اوقات هم بد میزنه تو ذوق. در کل درجه ی هایپ من اونم بخاطر گل روی علی از 100 فعلا روی هفتاده:d

اینم عکسای گیم پلی که دیجیتا فاندری گذاشته
اولی PS4 و دومی XO


http://images.eurogamer.net/2013/ar.../3/PS4_000.bmp.jpg/EG11/quality/90/format/jpg
http://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/7/4/8/7/9/3/XO_000.bmp.jpg/EG11/quality/90/format/jpg
اگه نسخه ی نهایی این باشه که ورژن Xone رسما تو دیواره! باز عکس مربوط به نسخه ی ps4 خیلی بهتر دیده میشه!
 
تو مقاله DF هم ورژن PS4 و Xone رو با هم مقایسه کرده بود بنظرم کاملا مشخص بود که چیزی که از بازی نشون دادن با اون چیزی که میخوان دست مشتری بدن خیلی تفاوت هست. گرچه روی اون هم نمیشه قضاوت کرد. خلاصه این PC هم برای من شده یه علامت سوال. بعضی وقتا فوق العاده بنظر میرسه و بعضی اوقات هم بد میزنه تو ذوق.

اگه نسخه ی نهایی این باشه که ورژن Xone رسما تو دیواره! باز عکس مربوط به نسخه ی ps4 خیلی بهتر دیده میشه!

37290683189490726215.jpg
 
من سر هرچیزی بخواهین شرط میبندم این بازی فضای دور پیستش و محیطش تعطیله و حداقل آب و هوا و محیط به dc نمیرسه با اینکه بازی نکردم dc رو اما کاملا مشخصه شاید از نظر رانندگی بهتر باشه اما اونم به خاطر پیستی بودن و مسابقه ای بودن ماشین ها جذاب جلوه میکنه ...عکس هایه 2 هفته پیش کجا و عکسایه الان کجا و گیم پلیش هم دورو بر پیست کلا تعطیله...
این علی مارو سر کار گذاشته ...خدا کنه من هرچی که فک میکنم نقشه بر آب بشه اما چشم آب نمیخوره یک بازیه همه چیز دار بشه..
 
من سر هرچیزی بخواهین شرط میبندم این بازی فضای دور پیستش و محیطش تعطیله و حداقل آب و هوا و محیط به dc نمیرسه با اینکه بازی نکردم dc رو اما کاملا مشخصه شاید از نظر رانندگی بهتر باشه اما اونم به خاطر پیستی بودن و مسابقه ای بودن ماشین ها جذاب جلوه میکنه ...عکس هایه 2 هفته پیش کجا و عکسایه الان کجا و گیم پلیش هم دورو بر پیست کلا تعطیله... این علی مارو سر کار گذاشته ...خدا کنه من هرچی که فک میکنم نقشه بر آب بشه اما چشم آب نمیخوره یک بازیه همه چیز دار بشه..

خواجه! فکر معقول بفرما گل بی‌خار کجاست؟ سردمداران این سبک هم عاری از نواقص نبودن.
مقایسه PjC با DC یه خورده بی‌انصافیه؛ چونکه:
اولا سبک این دو بازی اساسا با هم فرق داره،
دوما عرضه گرافیکی مثل DC با 60 فریم کار خیلی دشواریه و از دست هر استدیوی برنمیاد،
سوما به این بازی به چشم یه آی پی جدید نگاه کن و انتظاراتت رو منطقی نگه دار. ضمنا یادمون نرفته که DC قبل عرضه آپدیتها، چه فاجعه‌ای بود!
کلا توصیه‌ام اینه که بیشتر از اینکه نگران گرافیک باشی، مثل ما (فردین، نوید، احسان و...) نگران گیم‌پلی و فیزیک باش.
سرنوشت بازی‌های صرفا با گرافیک خیره‌کننده رو خودت بهتر از من می‌دونی!
اونظور که از پستات تو این تاپیک و تاپیک Dc برداشت کردم، علاقه‌ای به مسابقات پیستی نداری.
Dc هم مسابقه تو پیست (جاده‌ای) و با ماشین‌های شهری‌ه... اگه دنبال بازی اوپن ورلد هستی و امکان بازی کردن هورایزن رو نداری، توصیه میکنم یه خورده در مورد Crew تحقیق کنی.
 
خواجه! فکر معقول بفرما گل بی‌خار کجاست؟ سردمداران این سبک هم عاری از نواقص نبودن.
مقایسه PjC با DC یه خورده بی‌انصافیه؛ چونکه:
اولا سبک این دو بازی اساسا با هم فرق داره،
دوما عرضه گرافیکی مثل DC با 60 فریم کار خیلی دشواریه و از دست هر استدیوی برنمیاد،
سوما به این بازی به چشم یه آی پی جدید نگاه کن و انتظاراتت رو منطقی نگه دار. ضمنا یادمون نرفته که DC قبل عرضه آپدیتها، چه فاجعه‌ای بود!
کلا توصیه‌ام اینه که بیشتر از اینکه نگران گرافیک باشی، مثل ما (فردین، نوید، احسان و...) نگران گیم‌پلی و فیزیک باش.
سرنوشت بازی‌های صرفا با گرافیک خیره‌کننده رو خودت بهتر از من می‌دونی!
اونظور که از پستات تو این تاپیک و تاپیک Dc برداشت کردم، علاقه‌ای به مسابقات پیستی نداری.
Dc هم مسابقه تو پیست (جاده‌ای) و با ماشین‌های شهری‌ه... اگه دنبال بازی اوپن ورلد هستی و امکان بازی کردن هورایزن رو نداری، توصیه میکنم یه خورده در مورد Crew تحقیق کنی.

پیستی فقط FORMULA ONE و اونم برا CODEMASTERS بعد جاده ای ی چیزی تو مایه هایه DC بعد ی چیزی تو مایه هایه SHIFT که شبیه همین بازیه در روال کلی میپسندم....
اما باور کنید اون عکسا با این نمایش ها فرق داره ...انشاله که من باز اشتباه کرده باشم...ببخشید خوب چرا ناراحت میشین:(
آره گرافیک محشر و خراب کاری یعنی ORDER
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or