Project Cars 2 | PC

m.d.makan

کاربر سایت
Apr 14, 2007
3,380
7,028
نام
مــاکــان
Project-Cars-2-Logo.png


Pcars Tpoic.png
تریلر معرفی :



سال 2015 درست 2 ماه بعد از ریلیز نسخه اول بازی، استودیو اعلام کرد به دنبال حامی مالی برای استارت پروژه نسخه بعدی بازی هست.در اون زمان صدای بخشی از بازیکنها بلند شد که چرا اینقدر زود نسخه بعد رو استارت زدید؟
جدای از اینکه اینکار برای استودیوها امری عادی هست که درست بعد از پایان ساخت پروژه بعدی رو شروع کنن، استودیوی SMS سکوت کرد و به هدفش که جمع آوری 7 میلیون یورو بود رسید.
حالا بعد از نزدیک به 18 ماه از اون تاریخ، Slighty Mad Studios نسخه جدید Project Cars رو معرفی کرده.

از جزئیات جدیدی که بازی اضافه شده بخش "رالی" هست، در واقع این بخش قرار بود در ورژن قبلی بازی هم حضور داشته باشه.
اما بازکینان حامی مالی ( کیک استارتر) از استودیو خواسته بودن که در نسخه اول تمرکز بر روی مسابقات روی آسفالت باشه و در ادامه این بخش رو اضافه کنن.
به نظر تصمیم درستی بود، چرا که برای پیاده سازی این نوع از بازی موتور فیزیک بازی باید دستخوش تغییر میشد.
چون با گل،جاده های خاکی و سرخوردن ماشین روبرو هستیم و این با فیزیک نسخه اول حور در نمیومد.

در ادامه میتونید جزئیات بیشتری از نسخه جدید رو مطالعه کنید.


graphic low.png
بر کسی پوشیده نیست که گرافیک در سری Project Cars یکی از مهمترین ارکان بازی هست، گرافیک نسخه اول بازی حتی الان هم جزو بهترین گرافیکها بین بازیهای ریسینگ هست.Pcars 1 در رزولوشن 4K گرافیک فک براندازی رو ارائه میده، حالا استودیو اعلام کرده که نسخه پیش رو از رزولوشن باورنکردنی 12K پشتیبانی میکنه!!!

جدای از اینکه چه سیستمی توانائی اجرای بازی در چنین رزولوشنی رو داره، فکر به این که شاهد چه خروجی در این دقت تصویر خواهیم بود منجر به مغز درد میشه!

غیر از این مسئله تو این نسخه علاوه بر چمن تمام درختهای اطراف هم 3D خواهند بود.در نسخه قبلی بصورت تصادفی و بعضی پیستها این مورد رعایت شده بود ولی حالا تمام پیستها شامل درختهای 3D میشن.

البته شاید موقع رانندگی به چشم نیاد اما مثلا پیست "Nordschleife" رو در نظر بگیرید، میبینید که تک تک این مسائل ریز در انتقال فضاسازی مورد نظر تاثیر دارن.

همینطور تایید شده بازی در PS4 Pro و Scorpio دارای بهبودهای گرافیکی و فنی خواهد بود.

خب مقایسه مقدار این بهبودها در 2 کنسول بیهودست ،چراکه اسکورپیو هنوز معرفی نشده.



tc_torques low.png

مهمترین، مهمترین و باز هم مهمترین نکته تو هر بازی ریسینگ "فیزیک" هست.

این فیزیک هست که تعیین میکنه که یک بازی ریسینگ در کدام یک از دسته های آرکید، نیمه شبیه ساز (SimCade) و یا شبیه ساز (Simulator) قرار میگیره.

فیزیک نسخه قبل اگرچه بهترین فیزیک پیاده شده تو بازیهای ریسینگ شبیه ساز نبود اما بمراتب از رقبای
کنسولی خودش(GT , Forza) در امر شبیه سازی جلوتر بود.

اما این دلیل نمیشه که بگیم فیزیک P.Cars 1 بی نقص بود.

مخصوصا وقتی شما پای عناوینی مثل R3E , Assetto Corsa , Automobilista وشبیه سازهائی در این سطح وقت گذاشته باشید.


فیزیک بازی جاهائی عالی عمل میکرد و در ادامه در بعضی نقاط در حد بازیهای نسل هفتمی تنزل میکرد (در حد Shift 2).

اینها آدم رو متعجب میکرد که واقعا چرا؟

ماشینها خیلی میل به تماس با آسفالت داشتن، این مورد بعد از رد شدن از روی دست اندازها و کرب های پیست خودش رو نشون میداد، اما امان از وقتی که ماشین از یک حدی بیشتر بلند میشد!

کلا قوانین فیزیک دراین حالت نقص میشد!

اما این موارد کم پیش میومد، در نتیجه گیری کلی میشه برآیند بخش فیزیک بازی را روبه خوب توصیف کرد.

SMS اینبار با یک موتور فیزیک جدید برگشته که قرار هست همه اون ضعفها رو پوشش بده.

توضیح زیادی در مورد این انجین گفته نشده چون بازی هنوز در دست توسعه هست و راه زیادی تا ریلیز موند.

برسیم به بخش مخصوص دارندگان Wheel ها که همون FFB هست.

بخش تنظیمات FFB برای کسانی که "فرمانِ بازی" داشتن خودش یک هزارتوی تمام نشدنی بود.

گزینه های زیاد و تنظیمات گیج کننده از طرفی و بدست نیومدن نتیجه مورد انتظار خیلی فرسایشی بود و شما باید برای هر ماشین بطور جدا تنظیمات درست رو با سعی و خطی پیدا میکردید .

اما در بحث FFB گفته شده که ساده سازیهای زیادی در این مورد انجام شده به علاوه تنطیمات پیشرفته ای برای کسانی که دوست دارن بهترین تاثیر رو از رفتار ماشینها توسط فرمان حس کنن.

از این رو میشه گفت P.Cars 2 هم داره راه DiRT4 رو میره.

بازی هم برای تازه کارها قابل بازی هست و هم قرار هست که هاردکورها رو به چالش بکشه.

امیدوارم که اینطور باشه.

xEfXs.png
در این نسخه بیش از 170 عدد ماشین تائید شده،سعی شده نقطه ضعف ورژن قبل که غیبت نامهای بزرگ اتوموبیل سازی بود تا حد زیادی جبران بشه.همونطور که میدونیم بطور 100 درصد برند پورشه در بازی حاضر هست.
به احتمال زیاد برندهای فراری و لامبورگینی و 100 البته استون مارتین هم در بازی حضور دارند .

اتوموبیل هائی که تا حالا تائید شده:

باید یادآوری کنم که این لیست همه از ویدئوها ، عکس ها و مصاحبه هائی که از بازی پخش شده جمع آوری شده:
Honda / Acura NSX (road)


Aston Marin Vulcan


Corvette C7.R


Corvette Z06


McLaren 650S GT3


Mercedes AMG GT3


Mercedes AMG GT R


Mercedes AMG C63 S Coupé


Nissan GTR GT3


Ginetta G57

Ford F150 Funhaver


Ford Focus WRC


Mini Countryman Rallycross


Ford Sierra Cosworth


Mitsubishi Lancer Evo


Mercedes A-Class


BAC Mono


Ford Mustang


Ford GT 2017


Ferrari 288 GTO

Jaguar XJ220S


Lamborghini Huracan Super Trofeo


McLaren P1 GTR


McLaren P1


1973 Nissan Fairlady 240Z-G GTS-II


Pagani Zonda R


Porsche 935
Project CARS 2 Porsche 935 7 Moby Dick.jpg
Ford GT LM GTE


Nissan GT-R Nismo 2017

Aston Martin Vantage GTE (behind the Corvette)

Ford GT LM GTE
همینطور
  • McLaren F1 GTR
  • Pagani Huayra BC
  • BMW 320 Turbo Group 5
  • Ford Capri Zakspeed
  • Formula Ford
  • Porsche 918 Spyder
  • Ferrari La Ferrari
  • Arial Atom
  • KTM X-Bow
  • Volkswagen Polo WRC/WRX ؟
  • Lamborghini Veneno
  • Ford Escort (Mexico?)
  • Potentially entry level oval stockcar based on the 1990 Caper Monterrey from PC1
  • Audi R8

ggzJZ.png
مشکل اصلی کسانی که برای اولین بار P.Cars 1 رو اجرا میکردن و شاید همون 1 ساعت اول تبدیل میشد به آخرین تجربشون با بازی، مشکل هندلینگ (در واقع گیم پد) بود.

مخصوصا بازیکنانی که تجربه قبلیشون Forza بوده. سری Forza همیشه بهترین کنترل رو بر پایه گیم پد داشته و نه فرمان ، اما این در مورد P.Cars برعکس هست. بازی اونطور که با فرمانها قابل بازی هست با گیم پد میونه خوبی نداره. البته این مورد تا بخش زیادی با تنظیمات قابل رفع هست ولی اینجا هم تنظیمات کمی گیج کننده هست و در آخر شاید هر کسی نتونه اون نتیجه دلخواه رو بدست بیاره.

استودیو تو مصاحبه هائی که تو این چند روز داشتن به این مشکل اذعان داشتن و تاکید کرن نزدیک به 2 سال هست که دارن روی این موضوع کار میکنن که بالانس خوبی بین گیم پد و Wheel ها بوجود بیارن.





اگه بگیم بهترین و قویترین بخش از نسخه قبل مبحث صداگذاری بازی بود مبالغه نکردیم.

صداگذاری بازی بقدری خوب بود که اگه در نزدیکی کسی بودید که مشغول بازی بود و شما چشمانتون رو میبستید شاید با صدای گرفته شده از دوربین آنبورد مسابقات اشتباه میگرفتید.

استودیوی SMS با پروجکت کارز چندین مرتبه مبحث صداگذاری در بازیهای ریسینگ رو به جلو حرکت داد.

البته استودیوی SMS تو مبحث صداگذاری واقعا یک استودیوی پیشرو هست، چرا که اگر یادتون باشه حتی NFS Shift 2 هم صداگذاری خیلی خوبی داشت.

برای ملموس تر شدن قضیه میتونید این ویدئو رو ببینید که مقایسه صداگذاری بین Pcars , DriveClub و Forza 6 هست.
با این همه باعث نشده که استودیو به همین اکتفا کنه، Ian Bell رئیس استودیو اعلام کرده که صداگذاری بازی مجهز به انجین FMOD شده و اونها سخت مشغول کار روی صدابرداری ماشینهای جدید و انتقال صداهای ضبط شده عنوان قبلی به این سیستم هستن.


امروزه تکنولوژی Laser Scaning در بازیهای ریسینگ به یک باید تبدیل شده.همونطور که میدونید تمام پیست ها در بازیهای
Asseto Corsa و همینطور Forza MotorSport 6 کاملا لیزراسکن شدن. این تکنولوژی پیست رو با دقت میلیمتری با تمام پستی پلندیها، دست اندازها، زاویه پیچ ها و هر خصوصیت دیگه ای که در دنیای واقعی دارن اسکن میکنه و در اختیار تیم سازنده میده. در نسخه اول P.cars فقط پیستهای داخل انگلستان با این تکولوژی اسکن شده بودن مثل سیلوراستون.

اما استودیو تائید کرده که که بدین منظور از تعداد زیادی پهباد (Drone) برای عکسبرداری هوائی پیستها استفاده کردن.این روش علاوه بر صرفه جوئی در هزینه ها، بدلیل وسعت جزئیاتی که از حاشیه پیست ها رو پوشش میده خیلی کاربردی تر هست. چرا که خروجی اون فقط اطلاعات قسمت آسفالت پیست رو پوشش نمیده، بلکه ساختمانها، درختها، نقطه دقیق دوربینهای حاشیه پیست و هر چیزی که در دنیای واقعی داخل پیست هست رو شامل میشه.


این نکته خیلی مهمی هست چرا که در بازیهای دیگه با اینکه داخل پیست لیزراسکن شده ولی حاشیه پیستها(مثل ساختمانها و...) هیچ شباهتی با دنیای واقعی نداره.

تفاوت حاشیه پیستها :



P.Cars 2 دارای بیشترین تعداد پیست مسابقه نسبت به هر بازی دیگه ای روی کنسولهاست.
از این بابت دارای یک رکورد هست.
تعداد پیستهای تائید شده برای Project Cars 2 عدد 60 هست. احتمالا در این 60 عدد، Laoyut های مختلف هر پیست هم حساب شده.


این مورد نیاز به توضیح نداره، چرا که یکی از نقاط قوت نسخه قبلی همین تغییرات آب و هوا بود.
اما اینطور که از ویدئوها و مصاحبه ها برمیاد، این مورد در نسخه دوم قرار هست خیلی پیشرفت داشته باشه.

بازی هر 4 فصل سال رو پشتیبانی میکنه!



از هوای کاملا آقتابی وصاف گرفته تا کولاک و برف وبارانهای سیل آسا.

حتی در تریلر بازی بارش برف در پیست هم مشاهده شده.

این مورد به تنوع هر چه بیشتر بازی و وجود چالش بیشتر در بازی کمک میکنه.

یکی از این چالش ها ی جالب میتونه تجربه پیست نوربرگ رینگ در آب و هوای برفی باشه!

از موارد دیگر پیشرفت آب و هوا به تغییر جهت وزش باد اشاره کرد.

ازمهمترین پیشرفت این تغییرات، خصوصیت Live Track 3.0 هست.

سازندگان مکانیک سیالات رو به انجین بازی اضافه کردن، با کمک این ویژگی در اثر بارش باران، آب توسط پیست جذب میشه، بعد از اینکه سرریز شد، گودال های آب در پیست ایجاد میشه ونهایتا بیشتر آسفالت رو غرق آب میکنه.

نکته اصلی Live track 3.0 اینه که شما میتونید در هر پیستی با هر شرایطی بازی کنید: زمستان، تابستان،برفی، بارانی ، شب، روز، طوفانی... ولی شرایط پیست تغییر میکنه واین بازی رو چالش برانگیزتر میکنه.

برای مثال اوایل بازی ممکن پیست خشک باشه ولی چند دور مانده به پایان روی پیست پر بشه از چاله های آب.

پس باید استراتژی داشته باشید: چه لاستیکی استفاده کنم، کی برم به پیت استاپ و...





میرسیم به مبحث مهم مولتی پلیر و مشکلات همیشگی این بخش از بازیهای آنلاین.

طبق انتظار بخش مولتی پلیر بازی دارای سرور اختصاصی نیست، چیز عجیبی هم نیست چون بازیهای خیلی پرخرج تر از این هم دارای چنین ویژگی نیستن.


تنها گزینه روی میز پروتوکل P2P میمونه که استودیو قول داده روی نت کد بازی به نحوی کار کنه که مشکلات این بخش به کمترین میزان برسه.


همینطور که میدونید P.Cars1 اولین بازی ریسینگی بود که مسابقات Esports رو حمایت میکنه. در نسخه دوم بازی از روز اول دارای این ویژگی هست.



بدین منظور بازیکنها دارای مدارک رانندگی در درجات مختلف میشن و اجازه شرکت در Esports رو کسب میکنن.
Driver Rating System
مهمترین بخش این ویژگی این هست : بازیکنان یا بهتر بگم ترولرهائی که وسط مسابقه خلاف جهت میرن و باعث تصادف میشن و یا در همون پیچ اول سعی میکنن با زدن به ماشینهای کناری برای خودشون راه باز کنن نمرات منفی میگیرن و در Match Making فقط با افرادی مثل خودشون هم لابی! میشن.
این همون ویژگی هست که در GT Sport هم خواهیم دید (تائید شده) و به احتمال زیاد در Forza M. 7
مسلما بازیکنان کم اشتباه تر و حرفه ای تر هم با هم به مسابقه میپردازن و نگرانی از این بابت در بازی نخواهند داشت.
Online Championship




این بخش به بازیکنان اجازه میده تا مسابقات قهرمانی رو بصورت لیگ برگزار کنن که شامل چند دور میشه.
ادمین(برگزار کننده مسابقات) میتونه تنظیمات هر دور رو مشخص کنه، که شامل مدت زمان مسابقه، شرایط پیست (آب و هوا، روز یا شب ...) و برنامه زمانی میشه.
زمانی که شرایط این مسابقات مشخص شد، بازیکنها دعوت میشن و این اجازه رو دارن که تیم و ماشین مورد نظرشون رو قبل از شروع مسابقه انتخاب کنن.



در طی اتمام هر دور اطلاعات رده بندی تیم ها و راننده ها برای هر یک از شرکت کننده ها قابل دیدن هست، که خب پیگیری مسابقات رو خیلی راحت میکنه. با این توضیح که ادمین میتونه برنامه زمانی و تغییزات رو در هر زملنی میتونه انجام بده.
همه اینها با کمک سیستم رتبه دهی بازیکنها (Driver Rating System)، مسابفت رو خیلی هدفمند تر و همینطور یکدست تر میکنه.









روی PC که خب از روز اول به احتمال زیاد از Oculus و Vive پشتیبانی میکنه، روی کنسولها استودیو داره شرایط رو برای استفاده از PSVR بررسی میکنه، چراکه مبحث خروجی کار خیلی مهم هست.

اینکه بتونن تجربه کاملی از P.Cars2 رو اعم از فریم ریت، گرافیک ، تغییرات آب و هوا و... رودر PSVR پیاده کنن بطوری که به بازی لطمه وارد نشه ، خیلی چالش برانگیز هست.


در این بخش از مراحل توسعه بازی، استودیو امکانات زیادی رو برای بازی در نظر گرفته، از رالی گرفته تا مسابقات GT و فرمول ها.
نزدیک به 200 عدد خودرو، 60 عدد پیست مسابقه ،دوباره نویسی موتور فیزیک بازی ،آپدیت بخش صداگذاری و...
همه اینها نشان از عزم راسخ استودیوی SMS برای ریلیز یک بازی کامل از هز جهت رو داره.
اما نکته ای که زیاد ازش اطلاعاتی داده نشده، بخش "کریر" هست که در نسخه قبل هوادار و مخالفان زیادی داشت.
مطمئنا تو این ماه های زیاد به تاریخ ریلیز بازی، خبرهای زیادی از این بخش خواهیم شنید.

Project Cars 2 مطمئنا یک پیشرفت برای Ian Bell و استودیوی تحت فرماندهیش هست، اما اینکه اونها چقدر میتونن دل طرفدارها و احتمالا مخالفان رو با نسخه پیش رو بدست بیارن، زمان مشخص میکنه.

به نظر شخصی من، بازی دوباره همون فرمول نسخه قبل رو اینبار به نحو بهتری سعی در پیاده سازیش خواهد داشت.
همون کاری که GT و Forza انجام میدن، یعنی جذب بازیکنان کنسولی و در کنارش نیم نگاهی هم به هاردکور گیمرهای سبک شبیه ساز خواهد داشت. فرمولی که بطور 100 درصد در نسخه قبل عملی نشد ولی به احتمال زیاد با این نسخه اهداف مورد انتظار استودیو قابل دسترس خواهد بود.

جزئیات نسخه های مختلف بازی برای پیش خرید
خب بالاخره نسخه های مختلف برای Pre-Order بازی معرفی شد:
گیمرها میتونن بین 3 نسخه Ulta , Limited و Collector Edition یکیو انتخاب کنن.

Maclaren 720 S به عنوان نماد بازی انتخاب شده، و مدل واقعی تو سایز 1/12 از سایز واقعی این ماشین در پکیچ Ultra Edition از بازی برای فروش آماده هست.
این پک بصورت محدود تولید میشه و فقط 1000 نسخه تو دنیا توضیع میشه.


نسخه Ultra علاوه بر اون شامل 2 عدد کتابچه، یک کلاه، یک عدد استیکر و Esport VIP Pass میشه.
Esport VIP Pass مشخص نیست دقیقا چیه، ولی مربوط به مسابقات E-Sport هت که بصورت لیگ/دوره ای برگذار میشه.
قیمت نسخه Ultra Edition حدود 470 دلار! هست.
================================

میمونه نسخه های کالکتور و لیمیتد که هر 2 پک شامل Japanese Car Pack و Motorsport Pack میشن:
Japanese Car Pack شامل این ماشینها میشه:

  • Nissan R32 Skyline Group A
  • Nissan 280ZX IMSA GTX
  • Honda Civic Type R
  • 2015 Honda 2&4 Concept Car
Motorsport Pack:
  • 1974 Jaguar E-Type V12 Group 44
  • Panoz Esperante GTR-1
  • 1991 Audi V8 DTM
  • 2016 Opel Astra TCR


تفاوت Collector Edition با Ultra تو اینه که مدل Maclaren تو مالکتور به 1/43 از سایز واقعی کاهش پیدا کرده، همینطور کلاه و کتابچه طرحهای Maclaren 720S هم ازش حذف شده.
اما سیزن پس، استیل بوک،استیکر،Car Pass و VIP Pass سر جاشون باقی هستن.
قیمت نسخه کالکتور ادیشن 230 دلار هست.
================================
در آخر نسخه Limited Edition که در واقع هم قیمت بازی نهائی هست و فقط به خاطر پیش خرید شامل این موارد میشه:
Steel Book , استیکر و Japanese Car Pack

قیمت نسخه لیمیتد (60 دلار) مشخص شده که همون بازی اصلی هست.

Cars List
Open Wheel

2011 FORMULA A
2011 FORMULA ROOKIE
2015 FORMULA RENAULT 3.5
2018 FORMULA X
2016 FORMULA C

Vintage Open Wheel

1986 LOTUS TYPE 98T RENAULT
1977 LOTUS TYPE 78 COSWORTH
1967 LOTUS TYPE 49 COSWORTH
1970 LOTUS TYPE 49C COSWORTH
1972 LOTUS TYPE 72D COSWORTH
1963 LOTUS TYPE 25 CLIMAX
1967 LOTUS TYPE 51

Indycar

2016 DALLARA DW 12 CHEVY (OVAL)
2016 DALLARA DW 12 HONDA (ROAD COURSE)
2016 DALLARA DW 12 CHEVY (ROAD COURSE)
2016 DALLARA DW 12 HONDA (OVAL)

Vintage Indycar

1963 AGAJANIAN WATSON ROADSTER
1965 LOTUS TYPE 38 FORD
1968 LOTUS TYPE 56 FORD

Group 4

1981 BMW M1 PROCAR

Group 5

1978 BMW 320 TURBO GROUP 5
1977 PORSCHE 935/77
1980 FORD CAPRI ZAKSPEED GROUP 5
1979 PORSCHE 935/80
1984 NISSAN KDR30 SUPER SILHOUETTE
1982 NISSAN 280ZX IMSA GTX*

Group 6

1978 RENAULT ALPINE A442B
1977 PORSCHE 936 SPYDER

Group A

1991 AUDI V8 DTM**
1991 BMW E30 M3 GROUP A
1991 MERCEDES BENZ 190E 2.5-16 EVO2 DTM
1990 NISSAN SKYLINE GT-R (R32) GROUP A*
1988 FORD SIERRA RS500 COSWORTH GROUP A

Group C

1988 JAGUAR XJR-9
1988 JAGUAR XJR-9 (LE MANS VERSION)
1989 SAUBER C9 MERCEDES BENZ
1989 SAUBER C9 MERCEDES BENZ (LE MANS VERSION)
1988 NISSAN GTP ZX-TURBO
1989 NISSAN R89C
1989 NISSAN R89C (LE MANS VERSION)
1987 PORSCHE 962C
1988 PORSCHE 962C LANGHECK

GTO

1989 AUDI 90 QUATTRO IMSA GTO
1994 NISSAN 300ZX TURBO LE MANS
1997 FORD MUSTANG COBRA SCCA TRANSAM
TBA
1994 NISSAN 300ZX TURBO IMSA GTS
TBA

GT1

1997 MCLAREN F1 GTR LONGTAIL
TBA
1998 MERCEDES BENZ CLK-LM
1998 PORSCHE 911 GT1-98
TBA
1998 PANOZ ESPERANTE GTR-1**
1998 NISSAN R390 GT1 LONG TAIL

GTE

2015 ASTON MARTIN VANTAGE GTE
2016 FORD GT LM GTE
2016 BMW M6 GTLM
TBA
2015 CHEVROLET CORVETTE C7.R

GT3

2017 ACURA NSX GT3
2013 ASTON MARTIN VANTAGE GT3
2015 AUDI R8 LMS GT3
2015 AUDI R8 LMS GT3 ENDURANCE
2015 BENTLEY CONTINENTAL GT3
2016 BENTLEY CONTINENTAL GT3 ENDURANCE
2016 BENTLEY CONTINENTAL GT3
2016 BMW M6 GT3
2012 BMW Z4 GT3
2015 CADILLAC ATS-V.R GT3
2016 FERRARI 488 GT3
2012 GINETTA G55 GT3
2016 MCLAREN 650S GT3
2015 MERCEDES AMG GT3
2013 MERCEDES BENZ SLS AMG GT3
2016 NISSAN GT-R NISMO GT3
2016 PORSCHE 911 GT3 R
2016 PORSCHE 911 GT3 R ENDURANCE
TBA
TBA

GT4

2013 ASTON MARTIN VANTAGE GT4
2016 FORD MUSTANG RTR GT4
2016 PORSCHE CAYMAN GT4 CLUBSPORT MR
2012 BMW M3 GT4 E92
2012 GINETTA G55 GT4
TBA
2013 FORD MUSTANG BOSS 302R1
2016 KTM X-BOW GT4

GT5

2015 GINETTA G40 GT5

LMP 1

2014 AUDI R18 E-TRON QUATTRO
TBA
2014 MAREK RP339H
2016 RWD P30 LMP1

LMP2

2016 LIGIER JS P2 NISSAN
2016 LIGIER JS P2 HONDA
2016 LIGIER JS P2 JUDD
2016 RWD P20 LMP2
2013 MAREK RP219D
2013 ORECA 03 NISSAN

LMP3

2016 GINETTA LMP3
2016 LIGIER JS P3

LMP900

2002 AUDI R8 (LMP900)
TBA
2003 BENTLEY SPEED 8
TBA
1999 BMW V12 LMR

Vintage Prototype

TBA
1967 FORD GT40 MK. IV
1965 LOTUS TYPE 40 FORD

Touring Car

2012 BMW 320 TC (E90)
2016 MERCEDES AMG A45
2016 OPEL ASTRA **
2016 RENAULT MEGANE R.S

Vintage Touring Car & GT

1959 ASTON MARTIN DBR1/300
1973 NISSAN FAIRLADY 240ZG GTS-II
1974 JAGUAR E-TYPE V12 GROUP44**
TBA
1972 BMW 2002 STANCEWORKS EDITION
1972 FORD ESCORT MK1 RACING
1971 MERCEDES BENZ 300SEL 6.8 AMG
TBA
1952 MERCEDES BENZ 300SL (W194)

Road Cars

2017 MCLAREN 720S
2015 PORSCHE 918 SPYDER
TBA
TBA
2016 PORSCHE 911 GT3 RS
2014 MCLAREN P1
2014 RADICAL RXC TURBO
2016 FORD GT
TBA
2017 ACURA NSX
2016 PAGANI HUAYRA BC
2017 BAC MONO
1994 JAGUAR XJ220 S TWR
2010 PAGANI ZONDA CINQUE ROADSTER
2015 ASTON MARTIN VANTAGE GT12
2015 AUDI R8 V10 PLUS
2015 CHEVROLET CORVETTE C7 Z06
TBA
2016 MCLAREN 570S
1994 MCLAREN F1
2016 MERCEDES AMG GT R
2017 NISSAN GT-R NISMO (R35)
TBA
TBA
2011 BMW 1M STANCEWORK EDITION
2015 CATERHAM SEVEN 620 R
2017 CHEVROLET CAMARO ZL-1
2016 JAGUAR F-TYPE SVR
2015 KTM X-BOW R
2011 BMW 1-SERIES M COUPÉ (E82)
TBA
2015 FORD MUSTANG GT
2015 MERCEDES AMG A45 4MATIC EDITION 1
2016 MERCEDES AMG C63 COUPÉ S
2006 MITSUBISHI LANCER EVOLUTION IX FQ-360
2012 MITSUBISHI LANCER EVOLUTION X FQ-400
2013 AUDI A1 QUATTRO
2016 HONDA CIVIC TYPE-R (EURO SPEC)*
1999 MITSUBISHI LANCER EVOLUTION VI T.M.E.
2014 RENAULT MEGANE R.S. 275 TROPHY-R
1973 BMW 2002 TURBO
1972 FORD ESCORT MK1 RS1600
2016 FORD F-150 RTR FUNHAVER
1966 FORD MUSTANG 2+2 FASTBACK
TBA

Track Day Cars

2015 ASTON MARTIN VULCAN
2016 GINETTA G57
2016 MCLAREN P1 GTR
2016 MITSUBISHI LANCER EVO VI SVA
2013 ZONDA ZONDA REVOLUCION
2011 RADICAL SR8 RX
2012 CATERHAM SP/300R
2015 HONDA 2+4 CONCEPT*
TBA
1999 NISSAN SKYLINE GT-R (R34) SMS-R
2011 RADICAL SR3 RS

WRX

2016 FORD FOCUS RS RALLYCROSS
2016 MINI COUNTRYMAN RX
2016 HONDA CIVIC COUPÉ GRX
2016 RENAULT MEGANE R.S. RALLYCROSS
2016 MERCEDES AMG A45 RALLYCROSS
2016 VOLKSWAGEN POLO RX SUPERCAR

RX Lites

2016 OMSE RX SUPERCAR LITE

Vintage RX

1972 FORD ESCORT MK1 RALLYCROSS

Miscellaneous

2015 MAZDA MX-5 RADBUL
2013 FORD FALCON FG (COTF)
2009 RENAULT MEGANE TROPHY V6
2015 RENAULT SPORT R.S. 01
2012 GINETTA G40 JUNIOR
2013 RENAULT CLIO CUP
2016 FORD FUSION STOCK CAR
2011 KART 100CC
 

Attachments

آخرین ویرایش:

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
304
1,045
نام
امیرعلی زیار
نسخه دمو در استورها در دسترسه و اینطور که پیداست بیلد دمو مال ورژن بعده که به زودی آپدیتش منتشر میشه
محتوایات نسخه دمو: ترک لیزر اسکن شده ردبول‌رینگ به همراه ماشین‌های Ferrari 488 GT3, Lamborghini Huracán LP610-4, Formula Renault 3.5

 
  • Like
Reactions: m.d.makan

m.d.makan

کاربر سایت
Apr 14, 2007
3,380
7,028
نام
مــاکــان
آپدیت بزرگ بیلد 1.3.0.0 بازی با حجم 2.7 گیگ منتشر شد:

Build 1.3.0.0 Update Notes:

Online / Multiplayer
  • New game mode - The Online Championship game mode is now available, allowing players to compete online in full championships, spanning multiple rounds.
  • Fixed an exploit where some players could load custom setups in Community Events when Default Setups are enabled.
  • Improved logging and syncing when joining online games already in progress.
  • Fix for an online issue where players would be shown an incorrect error message when attempting to join a game session which was full.
  • Online Reputation: When being kicked from a race, the system now checks your recent history to help decide if points should be deducted from your ranking score.
  • Online Reputation: Fixed a bug where remaining players would not score for a win against disconnected players.
  • Resolved a problem where a previously kicked player, joining back into a game after accepting an invite, would be auto-kicked.
  • For players joining an active qualifying or practice session, there is now a 3-minute cut-off as the session approaches completion, after which it will no longer be possible to join the session.
  • An error message is now displayed when an incorrect password is entered when joining a password-protected lobby.
Career
  • New Invitational Event - McLaren 720S VIP Challenge.
  • Fix for career multi-class races, so that the finish position within the class is used for series progression, rather than the overall race position.
  • Nissan Skyline Silhouette, Nissan Skyline BNR32, Nissan R89C, and Porsche 961 can now be used in Career mode.
  • Fix for an issue where pop-ups for unlocking Invitational events were displayed in the wrong location.
VR
  • Improvements to the VR-specific replay camera system.
  • Fix for screen dirt and rain drops not rendering correctly in VR.
  • Fix for an issue when VR combined with NVIDIA Surround caused the game to attempt display of ultra-widescreen content in the VR headset.
  • Changed the VR Gaze pointer behaviour to also hide when the UI is disabled in Photo Mode and Replays.
  • Fix for VR Photo Mode initial FOV settings when switching camera mode.
  • Fix for screenshots taken in VR Photo Mode not saving correctly to the <Documents\Project CARS 2\screenshots> folder.
Controllers
  • Logitech - Fix for G29 and G920 lock stops.
  • Fanatec - improved anti-jolt and high-frequency anti-vibe on the CSWB series.
  • Thrustmaster - Improvements for the 458 Italia.
  • Improvements to various controller’s vibration effects.
GUI and HUD improvements
  • Session information such as race duration is now displayed on the pre-race menu.
  • Changed the HUD colouring scale for race rain tyres.
  • Added a dialog to show replay saving progress.
  • Change to the way the Start Type is displayed on the Round dialog so that it matches the Race Settings dialog.
  • Fix for an issue where a menu would become disabled when moving 'down' from the bottom of the menu.
  • Updates to various buttons to better indicate when a button is selected/highlighted.
  • Fix for buttons on online post-race results screen so that they only show when they can be pressed.
  • Fixed cases where the RPM Gauge on the HUD was not matching the actual RPM of the car.
  • Fixed loading bar to become invisible when local loading is complete.
  • Added new Help Text for Menu Spring Strength in FFB settings.
  • Added fuel estimation to Tuning Setup screen and ICM.
  • Added auto-scroll to a number of info feeds to prevent overlapping text.
  • Added the name of the car setup currently in use to the 'Setup' button on the Pre-Race screen.
  • Fix for fuel being displayed incorrectly as mass, not volume.
  • Improvements to the lap timing and visual-split timing HUD widgets.
  • Fix for incorrect number of records being counted on Community Event screen.
  • Fixed an issue in Time Trial where Loaded Ghosts and Options on the Pre-Race menu were highlighted at the same time if the player added multiple ghosts in Time Trial.
  • Fixed an issue where an incorrect weather forecast icon is displayed for the client in the lobby details screen.
Handling/Damage
  • Various tyre behaviour tweaks and improvements to the different tyre compounds.
  • Altered the pre-heating temperatures of various tyres to prevent them from being outside optimum temp range at race starts.
  • New rain tyre compound improvements for Group C, GTP, all Formula cars, GT1, and LMP900.
  • Driveline improvements with increased synchro effect for Hewland-type gearbox
  • Lowered the time to jam gears together after a missed shift for all gearboxes.
  • Changes to Vintage Lotus treaded tyres to improve wet speed balance.
  • Altered radiator damage to make it more progressive, and not accumulate damage from minor impacts.
  • Fix for issues with radiator settings on the Toyota GT86 GT4, and Rocket Bunny versions, which under some conditions were causing engine overheating.
  • Changes to downshift protection based on vehicle speed.
  • Lowered minimum shift time for cars with H-pattern racing gearboxes.
  • Improved physics setup and damage for Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG.
  • Fixed missing radiator damage for Ford Escorts, and Ford Mustangs.
  • Improvements to Formula Renault 3.5 default stable setup.
  • Performance balancing changes to the LMP1, GT3 and GT4 Classes.
  • Refinements to Vintage Low Grip tyre.
  • Balanced performance for BMW M3 GT4, and Ford Mustang Boss 302 R1.
  • Improved Modern Touring Car tyre compound.
  • Road car tyres: Tuned the aquaplaning and more sensible behaviour in very deep water.
  • Increased threshold for detaching front wings of Formula cars.
  • Adjusted various default setups:
  • – Aston DB11: Loose
  • – Aston Vulcan: Loose, and Stable
  • – BMW 320 TC: Stable
  • – BMW M3 E30: Loose, and Stable
  • – Chevy Camaro ZL1: Loose, and OEM
  • – Ferrari 330 P4: Loose, and Stable
  • – Ford Fusion Stockcar: Loose.
  • BMW 2002 StanceWorks: Fixed tyre texture, better strut geometry for kingpin angle and scrub radius, improved drag centre of forces in the aero model.
AI
  • Improved AI in low- and high-speed cornering.
  • Improved balance between player and AI in wet conditions.
  • Improvements to general AI behaviour and racecraft across all tracks.
  • Tweaks to how AI are affected by snow and ice.
  • Improvements to the AI driving on slick tyres in wet weather.
  • AI Practice and Qualifying grip levels rebalanced to better match expected behaviour.
  • Better balanced AI speed on corner exit.
  • Generally improved the AI racing balance and ability across many tracks.
Audio
  • Update to various AI car sounds.
  • Added new sounds for lower pitch skidding.
  • Improved AI audio levels in replays.
  • Improvements to Lamborghini Huracán engine audio.
  • Reduced the skid sounds for the McLaren 720S.
  • Modified falloff curves for surface and skid sounds.
  • Updated sound mix for replays, with improved reverb settings for tunnels and bridges.
  • New tyre skid sound effects for treaded tyres.
  • Fix for an issue with audio not panning to all speakers in 7.1 under certain conditions.
Tracks
  • California Highway Stage 3 - Added an alternate start line to clean up occasional start line issues.
  • DirtFish (all) - Fixed an issue with render flickering on main building.
  • DirtFish Mill Run - Fix for an exploit to prevent unrealistic lap times (This includes a leaderboard reset for Time Trial and Community Events on DirtFish Mill Run to remove bogus lap times).
  • Fuji - Fixed an issue with some render flickering on the front of the pit buildings.
  • Indianapolis Motor Speedway Oval - Updated dynamic marks, updated AI alternate start line for better cleaner starts.
  • Circuit de 24 Heures du Mans - Fix for render flickering issue on the fence left of start straight, and in the curve entering the long straight.
  • Lohéac - Fix for an issue on one kerb where the physics would didn’t behave correctly.
  • Oulton Park - Fixed floating white lines near entry to pit lane.
  • Red Bull Ring—National: Changed some dynamic barriers and fixed LODs.
  • Red Bull Ring GP and National layouts - Fixes for various Replay and Pre-Race camera issues.
  • Sakitto - Fixed various render popup issues.
  • Fixed issues with the race start at various tracks.
  • Adjusted the pit lane placement of Pit Limiter Entry and Exit boards at several tracks.
  • Improvements to track cut settings at various tracks.
Vehicles
  • Audi A1 Quattro - Rebalanced the AI in rain vs. dry.
  • BAC Mono - New wet tyre compound.
  • BMW 320 TC - Fixes for gaps in the rear of cockpit, and fixed cockpit display clipping.
  • Caterham Seven 620 R - Improved wet tyre.
  • Chevrolet Camaro 1969 - New suspension geometry to better match the Hotchkiss design at the rear and SLA up front.
  • Chevrolet Corvette C7 Z06 - OEM setup differential opened up.
  • Dallara DW12 Road - New player rain compound, and new AI wet grip adjustments.
  • Formula X & Dallara IR-12 - Adjusted engine lifetime model.
  • Ferrari 488 GT3 - Reduced extra slip allowance at low speeds for better stability.
  • Ferrari F40 LM - Fixed various cockpit detail issues that were visible in VR.
  • Ford Escort RS1600 - Adjusted dry and wet speeds for AI to match latest physics changes.
  • Ford Falcon V8 Supercar - New rain compound.
  • Ford Falcon V8 Superca - Added a new tyre carcass and made some minor improvements to car handling.
  • Formula Renault 3.5 - Increased rolling drag and friction torque to AI to balance their speed on straights.
  • Ginetta G40 - Improved AI tyre stiffness, grip and rolling resistance, to better match player, added new Junior tyre.
  • KTM X-Bow GT4 - Changed spring and damper data, and added optional final drive ratio.
  • Ligier JS P - Fixed exhaust positions.
  • Ligier LMP3 - Fixed rear 3rd bump stop having no range adjustment.
  • Lotus Type 51 - Increased players wet grip to better match the AI.
  • Mazda MX-5 Radbul - Engine cooling and durability adjustment to prevent engine from blowing after one lap. New drift setup added.
  • McLaren P1 GTR - Updated the differentials for Stable, and Loose default setups, for more stability and ease of driving.
  • Mercedes-Benz AMG GT3 - Improved default setup to improve stability.
  • Nissan Fairlady Z GTS - Various fixes enabling radiator damage, texture fixes, better drag balance, and bigger set of gear ratios.
  • Nissan Fairlady Z GTS-II - Raised shift light RPM-trigger to 8,000 RPM.
  • Nissan Skyline Super Silhouette - Boost adjustment for default setup to make the car more competitive with other Group 5 cars.
  • Porsche 936/77 - Added a wider set of gear ratios.
  • RWD P20 LMP2 - Changed shift lights to better match engine peak-power.
  • Toyota GT86 - Altered aero positioning, and fixed an aero-lose problem without changing the setup.
  • GT4 cars - Change to the tyre carcass model.
  • LMP1 Cars - Fixed an issue where the AI weren't using the hybrid system, causing an imbalance with the player.
  • LMP2 cars - Reduced aero drag by 35lbf @ 150mph.
  • Various road cars - Changed OEM tyres to the correct ones.
  • Kart - Disabled differential setup adjustments, new tyre carcass construction.
  • Improved dirt texture on various cars.
  • Fixed mud and snow textures on various cars.
Other Improvements
  • Fixed an issue in Time Trial where the player could load a ghost’s setup for a different car from the player’s car if the selected ghost was in the same class as the player’s car.
  • Improved the rendering of the edges of LiveTrack puddles for off-road/off-track areas.
  • Fixed an issue with mud and dust particles being visible inside cockpits.
  • Improvements to the wet track darkening render effect.
  • Much-improved motion blur and bokeh effects.
  • Fix for an issue where, in certain cases, LiveTrack conditions could be carried over from one game type to another.
  • Improved the synchronisation of clouds and rainfall, and the effects on cars.
  • Fix for a red/yellow graphical glitch sometimes appearing on track surface.
  • Fix for an occasional crash when switching shadow detail level.
  • Fixed an intermittent crash when entering text for a new pit strategy.
  • Fixed an issue where occasionally some AI cars would not move on the first viewing of a replay.
  • Fix for an issue that would reset the player’s tuning setup to default when Pausing and choosing to return to pits.
  • ...and many other small tweaks, improvements and performance enhancements.

تقریبا چیزی نمونده که تغییر نکرده و آپدیت نشده باشه.
مثل تمام آپدیتهای بزرگ دیگه تو بازیهای دیگه باید احتمال اومدن آپدیت/آپدیت های کوچک دیگه هم باشیم که باگهای احتمالی که با این آپدیت بوجود میاد رو فیکس کنن.
 
  • Like
Reactions: m.a.t and Eazy-E

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
304
1,045
نام
امیرعلی زیار
اولین جزئیات Fun Pack منتشر شد که مختص به ماشین‌های رالی‌کراس و گروه B و دریفت هستش.
دی ال سی فان‌پک در زمستان پیش رو منتشر خواهد شد

Liveries
  • BAM
  • Oscaro
  • Team Redline
  • Virtual Drivers by TX3
  • JapSpeed Racing
  • F4H Motorsport
Invitational Events

  • Vintage Tourer Cup
  • Group B Bout
  • Historic Rallycross Gold
  • Trophy Truck Madness
Auto’s

  • (Ford RS200 Evolution (Group B
  • (Renault R5 Maxi Turbo (Group B
  • (Audi Sport quattro S1 (Group B
  • (Audi S1 EKS RX Quattro (WRX
  • (Citroën DS3 RX Supercar (WRX
  • Ford Bronco “Brocky”
  • Ford Mustang RTR Spec – 5D
  • Mustang ’66 RTR
Tracks

  • Brands Hatch Rallycross Historic
  • Circuit De Barcelona-Catalunya Rallycross

 
  • Like
Reactions: m.d.makan and m.a.t

mag_5115

کاربر سایت
Nov 15, 2011
73
21
سلام دوستان . من با بازی یکم مشکل دارم . میدونم که باید تمرین کنی تا دستت بیاد قلقش . ولی این سیستم ترمز خیلی مزخرفه . با سرعت صدتا مثلا ترمز میگیرم . اصلا خوب نمیگره از فاصله صد متری سر پیچ باید ترمز بگیرم تا سر پیچ که رسید سرعتش کم بشه . اصلا نمیشه بازیش کرد . فرمونش هم همینطور .
 

FPS Douug

کاربر سایت
May 9, 2015
95
106
دوستان سیم باز که PCARS 2 رو آنلاین میزنن رو pc به صورت کرکی یه ندایی بدن به بنده تنها نباشیم :D
 

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
304
1,045
نام
امیرعلی زیار
شرمنده که گذاشتم تاپیک بخوابه و پست‌ خبرها از قبیل انتشار DLCهای پورشه و لمانز تا پیوستن کارگردان درایوکلاب یعنی آقای Paul Rustchynsky و تیمش به Slightly Mad Studios که دارن پروژه بعدیشون که به احتمال خیلی خیلی زیاد همون بازی آرکیده است که یان درموردش صحبت کرده بود کار میکنن نذاشتم.
تریلر پک فراری با محتویاتش طبق سابق توی استور مایکروسافت لیک شد.



ماشین‌هایی که با این DLC اضافه میشن:

  • Ferrari F355 Challenge
  • Ferrari 512 BB LM
  • Ferrari 250 GT Berlinetta
  • Ferrari 250 Testa Rossa
  • Ferrari F40
  • Ferrari 458 Speciale Aperta
  • Ferrari F12tdf
  • Ferrari FXX K
طبق لیکی که سال گذشته منتشر شده بود توش ferrari 488 challenge بود که رایگان به بازی اضافه کردن و جاش رو توی پک Ferrari 250 GT Berlinetta پر میکنه.
پیست‌هایی هم که با این DLC به بازی اضافه میشه Mugello و Fiorano هستن. خیلی خوبه که لایسنس فیورانو رو گرفتن تنها بازی‌ای که لایسنش رو براشون گرفتن همین پراجکت کارز 2 و rFactor 2 هستن.
ریلیز دیت DLC رو هنوز گفتن ولی احتمالا توی simracing expo میگن که به احتمال خیلی زیاد مثل DLCهای قبلی با یک سوپرایز همزمان با simracing expo ریلیز میکنن.
اینم بگم که قبلا از اونجایی که پیست و ماشین‌های بیشتری برای بازی لیک شده بود شایعه‌ای منتشر شده که بازی سیزن2 DLC داره و مثل نسخه قبل که فقط طی یک سال براش DLC میدادن نیست. خداکنه سیزن2 DLC داشته باشه این ساپورت و محتوایی که اضافه میشن عالین \m/
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
304
1,045
نام
امیرعلی زیار
آپدیت ورژن 7.0.0 همراه و پک فرای با حجم 4گیگ ریلیز شد

محتویات آپدیت:

  • Fixed various stability issues.
  • Improved usability of in-game tools.
  • Improved AI ability at various tracks.
  • Improved the penalty system.
  • Improved pitstops and repair logic.
  • WMR headset support now enabled.
  • Various other minor fixes.
تصاویر پک فراری:



رانندگی با 458 اسپشیال آپرتا خیلی حال میده. F12tdf و FXXk هم خوبن ولی بعد بازی کردن این پریدم به AC اون تو بیشتر حال میده:D
پ.ن: به شخمم که پک فراری ریلیز شد هایپ فقط واسه ACC هستش :D
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,287
673
نام
محمد
من بازی رو روی پلی 4 دارم میرم. فقط نسبت به فورزا 7 خیلی بد قلقه! من عشق ریل ریسینگم یعنی ترمز و کلاج دنده باید زیر دسته خودم باشه. وقتی ماشین خاموش میشه دهنم سرویس میشه تا ماشین رو روشن کنم کلاج بگیرم راه بیفته! ولی فورزا خیلی راحت و روون روشن میشه بدون دردسر. شایدم بگیم این بازی حرفه ای تره! ولی اینطور نیست چون من خیلی باهاش ور رفتم و از نظر کلاج گرفتن واقعا مشکل داره و باید حداقل تنظیم بشه. فرمون من G29 هست و خیلی خوب روی بازی های دیگه جواب میده ولی این بازی خیلی رو اعصابه و اون دقت عملکرد رو فرمون نداره. کسی اگه پیشنهادی داره بگه. البته بخاطر همین بازی رو حوصله نکردم روی PC نصب کنم. فورزا روی PC هست
 

m.d.makan

کاربر سایت
Apr 14, 2007
3,380
7,028
نام
مــاکــان
من بازی رو روی پلی 4 دارم میرم. فقط نسبت به فورزا 7 خیلی بد قلقه! من عشق ریل ریسینگم یعنی ترمز و کلاج دنده باید زیر دسته خودم باشه. وقتی ماشین خاموش میشه دهنم سرویس میشه تا ماشین رو روشن کنم کلاج بگیرم راه بیفته! ولی فورزا خیلی راحت و روون روشن میشه بدون دردسر. شایدم بگیم این بازی حرفه ای تره! ولی اینطور نیست چون من خیلی باهاش ور رفتم و از نظر کلاج گرفتن واقعا مشکل داره و باید حداقل تنظیم بشه. فرمون من G29 هست و خیلی خوب روی بازی های دیگه جواب میده ولی این بازی خیلی رو اعصابه و اون دقت عملکرد رو فرمون نداره. کسی اگه پیشنهادی داره بگه. البته بخاطر همین بازی رو حوصله نکردم روی PC نصب کنم. فورزا روی PC هست
الان بازی نصب شده ندارم، اما حتما یک دکمه برای استارت ماشین هست به اسم ignition.
اگه میخوای دستی ماشین روش کنی باید auto-start خاموش باشه.
اگه تو استفاده از کلاچ مشکل داری باید بزاری روی Auto Clutch.
اگر زیاد ماشین خاموش میکنی این نرمال نیست، پیشنهاد من اینه که ignition و start engine براش دکمه تعریف نکنی.
شاید مشکلت این باشه.
=========
حز ماشینهای کلاسیک تمام ماشینهای مدرن مسابقه ای نیاز به کلاچ ندارن، بنابراین با خیال راحت Auto Clutch حتما روشن کن.
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,287
673
نام
محمد
الان بازی نصب شده ندارم، اما حتما یک دکمه برای استارت ماشین هست به اسم ignition.
اگه میخوای دستی ماشین روش کنی باید auto-start خاموش باشه.
اگه تو استفاده از کلاچ مشکل داری باید بزاری روی Auto Clutch.
اگر زیاد ماشین خاموش میکنی این نرمال نیست، پیشنهاد من اینه که ignition و start engine براش دکمه تعریف نکنی.
شاید مشکلت این باشه.
=========
حز ماشینهای کلاسیک تمام ماشینهای مدرن مسابقه ای نیاز به کلاچ ندارن، بنابراین با خیال راحت Auto Clutch حتما روشن کن.
تست می کنم.
توی واقعیت هم یعنی این ماشین های خارجی اصلا کلاج لازم نیست بگیری یا اینکه مدل های مسابقه ای نیازی نداره؟ بر طبق واقعیت اینجوریه؟
 

m.d.makan

کاربر سایت
Apr 14, 2007
3,380
7,028
نام
مــاکــان
تست می کنم.
توی واقعیت هم یعنی این ماشین های خارجی اصلا کلاج لازم نیست بگیری یا اینکه مدل های مسابقه ای نیازی نداره؟ بر طبق واقعیت اینجوریه؟
بستگی به ماشین داره اما عموما ماشینهای جاده ای الان دنده اتومات هستن که کلاج نمیخواد.
مسابقه ای که همشون بدون کلاج هست، معدود هم هستن که نهایتا از کلاج فقط برا روشن کردن ماشین یا استارت مسابقه (فرمول 1) استفاده بشه، سر دنده دادن نیاز به کلاج نیست.
Pcars با کلاج مشکل نداره، احتمالا از همون تنظیمات هست.
 

m.d.makan

کاربر سایت
Apr 14, 2007
3,380
7,028
نام
مــاکــان
نسخه بعدی Project cars به نام Revolution معرفی شد :


ایان بل رئیس استودیو گفته که بازی از هر نظر 200 درصد بهتر از Pcars 2 خواهد بود!
البته چندماه پیش تو خبرها داشتیم که بازی قرار هست ادامه دهنده فضای NFS Shift باشه !
الان با دیدن تصویر بالا و شنیدن چنین جمله ای از همه کاره استودیو، آدم گیج میشه که آخر سبک بازی قرار هست چی باشه!
 

m.d.makan

کاربر سایت
Apr 14, 2007
3,380
7,028
نام
مــاکــان
یک خبر عجیب ، مثل اینکه کمپانی Modern Pick میخواد استودیوی SMS به مبلغ 100 میلیون دلار خریداری کنه.
مدرن پیک مثل اینکه یک کمپانی نوپاست(احتمالا خرپول:D)، که اومده تو صنعت بازی، مخصوصا Esport میخواد سرمایه گذاری کنه.
نکته عجیب اینه که واقعا sms اینقدر میارزه؟
ما که بخیل نیستیم، نوش جونشون، ولی همین 2سال پیش 505Games استودیوی Kunos سازنده Assetto Corsa کلا خرید 4 میلیون دلار اونم با چک و سفته وقسطی:D
درسته که SMS بزرگتر از Kunos هست ولی آخه اینقدر؟!
چی به سر پروژه های بلندپروازانه اونها میاد؟ MadBox!
منبع خبر
 
آخرین ویرایش:

sebastian vett

کاربر سایت
Nov 20, 2012
32
2
دوستان نحوه آپدیت کردن project cars 2 به چه طریقی ممکنه؟
از کجا فایلهای آپدیت رو بگیرم و چجوری باید بازی رو آپدیت کنم؟
ورژن مال من v1.1.3 هستش.
اینم بگم که پیست ۲۴ ساعته le man رو هم توش داره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟