Pro Evolution Soccer 2013

HOSEINR

کاربر سایت
Sep 8, 2012
364
به نام یزدان پاک

picture.php




شناسنامه بازی

عنوان ویدیو گیم : Pro Evolution Soccer 2013
سبک : ورزشی - فوتبال سیمولیشن
سازنده و توسعه دهنده :‌ کونامی
ناشر : کونامی
پلتفورم ها : PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation Portable, PC, Xbox 360, Nintendo Wii and Nintendo 3DS
تاریخ عرضه : پائیز 1391
رتبه بندی سنی :‌ Everyone​



مقدمه

خیلی کم پیش میاد بریم به کلوپ های بازی های کامپیوتری شایدم جزو اونهایی هستیم که زیاد به کلوپ ها می ریم شاید هم قبلا می رفتیم اما دیگه نمی ریم ولی اونچه که مهمه ما همگی عادت داریم وقتی می ریم کلوپ ببینیم که چند نفر نشستن و فوتبال گیمینگ انجام میدن. اگه دقت کرده باشید امار نشون داده که فوتبال گیمینگ رایج توی کلوپ ها بازی نیست جز وینینگ الون و یا اسم جدیدی PES که ساکر هم بهش می گن چند سالی هست که کسانی که بازی می کنن. اخم و تخم هم می کنن چرا معتقدن پیشرفت این سری خیلی کند صورت می گیره برای بسیار ی از طرفداران این فوتبال محصول ژاپن PES یا ساکر یا WE یه معنی خاص و ماورا ویدیو گیم داره برای برخی مثل لایف استایل می مونه با برخی از ورژن های به قدری رابطه عمیق ایجاد می کنن که برای سالیان سال هر ورژنی رو با اون مقایسه می کنن. WE که در سال 98 روی کنسول پلی استیشن بازی می کردند رو فراموش نمی کنن. یا شاهکاری به اسم PES 6. اما چیزی که هست کونامی توی سالهای اخیر مسیر دشواری پیمود. وقتی یکه تاز میدان باشی و درست در مقابل دیدگانت یه محصول دیگه از راه برسه و به صرف اینکه با مزاج اکثریت می سازه گوی سبقت رو ازت بگیره و بتونه تو دل اکثریت جا بگیره یه مقدار سنگین هست یه تلنگر... کونامی سازنده قدیمی گیم به همین راحتی در مورد یک عنوان پر فروش در مسیر شکست قرار گرفت و این مسئله چند سالی هست که کل برنامه های شینگو سیباس رو تحت تاثیر قرار داده کم نیستند تعداد کسانی که هر سال از ورژن جدید نا امید شدند... برای همین کونامی هر سال سعی در برگشت به قله اوج هست قله اوجی که قبلا جایگاهش بود... سال 13 شاید سالی خوش یمن برای کونامی باشد و نحسی آن به ضرر رقیبان کونامی ... ایا این چنین خواهد بود آیا قول ها و گفته ها و وعده وعید های سازندگان که هر ساله داده می شود این بار جامه عمل خواهد پوشید؟ شما را دعوت می کنم تا وعده هایی که برای PES 2013 داده شده را بخوانید...​


نسخه جدید فرانچایز : PES 2013

بالاخره سازندگان چشم بادامی فرانچایز شبیه ساز فوتبال PES پرده از محصول آینده خود در پائیز سال جاری برداشته و نسخه جدید بازی را به طور رسمی معرفی کردند. طبق برنامه تعیین شده قرار است بازی Pro evolution Soccer 2013 برای کنسول های رایج PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation Portable, PC, Xbox 360, Nintendo Wii and Nintendo 3DS در پائیز امسال عرضه شود. طبق بیانیاتی که در جراید مختلف در مورد این نسخه گفته شده پایه و اساس این نسخه بر بازگشت به اصل و ریشه بازی و همینطور تمرکز بر روی پیاده کردن و شبیه سازی مهارت های بازیکنان مطرح و بزرگ فوتبال می باشد.جان مورفی لیدر اصلی تیم اروپایی PES اظهار کرده که: "امسال با تغییرات مثبت سال متفاوتی خواهند داشت. و اذعان کرده که بسیار جذاب تر از گذشته عنوان PES پا به عرصه میدان خواهد گذاشت. چهره رضایتمندان سازندگان و ایده های جدیدی که در این نسخه بر روی PES پیاده شده باعث دمیده شدن روح تازه ای در بتن نسخه 2013 این فرانچایز شده است. و ما در ماه های آینده با افتخار تمام به مرور با عرضه این جزئیات خواهیم پرداخت. برای رو نمایی از این محصول و نسخه خام اولین تیزر تریلر را به دوستداران و طرفدارانمان تقدیم می کنم."​


picture.php

[DOWNLOAD]
[Format : FLV Size: 6.62 mg]​




پیش نمایش رسمی کونامی (Announcement Fact Sheet)


بنابه تمجیداتی که کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگ و تکنیکی حال حاضر دنیای فوتبال از بازی PES 2013 کرده به نظر می رسد که پس از مدت ها سری این شبیه ساز فوتبال به ریشه و اصل خود باز خواهد گشت جایی که بازیکنان آزادی عمل در حرکات خود را خواهند داشت و در بازی شاهد حرکاتی خواهیم بود که در دنیای حقیقی فوتبال از آنها سراغ داریم. آزادی عمل به معنای واقعی نه تنها در حرکات و کنترل توپ بلکه در کنترل کامل شوت ها ها نیز چیزیست که همیشه طرفداران همیشگی سری بازی PES ان را دوست دارند. و این همان چیزیست که فوتبال مدرن امروز بر پایه آن بنا شده و شبیه سازی این ویژگی ها چیزیست که نه تنها باعث جذابیت هر چه بیشتر این نسخه از بازی می شود بلکه کمک زیادی به طبیعی شدن بازی می کند بنابراین می توان از PES 2013 به عنوان یک شبیه ساز موفق یاد کرد. ما در این نسخه شاهد حرکات فردی اختصاصی بازیکنان مطرح خواهیم بود به طور مثال نحوه دویدن و حمل توپ یک بازیکن با بازیکن دیگر متفاوت خواهد بود و البته این حرکات به طور کاملا کپی شده از خصوصیات بازیکن از واقعیت می باشد.
سه جزء اساسی و تشکیل دهنده در ساخت و آماده سازی PES 2013 و آنچه که هدف اصلی تیم سازنده در طراحی این نسخه می باشد کنترل کامل بازی در میدان توسط بازیکنان، شناسه بازیکنان و هوش مصنوعی فعال-حرفه ای می باشد.​


picture.php


آزادی عمل واقعی کامل در زمین: همیشه چیزی که در ساخت بازی ساکر مورد توجه سازندگان بوده و هست افزایش هر چه بیشتر در آزادی عمل بوده. بخش PES FC جدید در PES 2013 یک برنامه ریزی کامل در زمینه آزادی کلی بازیکنان بر روی توپ می باشد. و این به طور قطع نوید یک تحول را در این سری می دهد. به گونه ای که تمامی انتظارات را برای گیمرها که خواهان یک آزادی عمل در هنگام حمل توپ هستند برآورده خواهد ساخت.​

دریافت ها و حرکات تک ضرب: این بار تمهیدات خاصی برای دریافت های اول و حرکات تک ضرب دارد. یکی از مسائلی که تا پیش از این در این بخش مطرح می شد این بود که بازیکنان در دریافت ها دچار مشکل می شدند و این عامل افت سرعت اولیه بازیکنان می شود به گونه ای که در شروع هجوم ها بازیکنان خط حمله حتی با داشتن سرعت زیاد به صورت غیر معقول در تله مدافعین گرفتار می شدند که این بار ما شاهد حرکات ظریفی خواهیم بود که این نقیصه تا حد زیادی برطرف شده.​

شوت زنی و پاسکاری دستی به صورت کامل: برای اولین بار شوت و پاسکاری دستی به طور کامل و صحیح را در PES 2013 تجربه خواهید کرد. به طوری که گیمر قادر خواهد بود که با تنظیم ارتفاع یا زاویه افقی شوت های دلخواهی بزند و مزد دقت بازی خود را بگیرد. که البته استفاده صحیح از این نوع گیم پلی نیازمند ین است که گیمر به سطح بالایی از کنترل و تمرکز برسد چرا که تنظیم شوت ها و پاس های کوتاه و بلند در حین بازی درک بالایی از جهت دهی و جای گیری در شرایط مختلف را می طلبد. به نظر استفاده از این نوع گیم پلی دشوار است اما باید به این هم دقت کنیم که در صورت استفاده از این نوع گیم پلی قادر خواهید بود در فضا های باز توپ های آزاد را برای مهاجمان سرعتی بفرستید تا موقعیت هایی طلایی و منحصر به فرد ایجاد کنید.​

دریبلینگ: سرعت دریبلینگ و حمل توپ مطابق سرعت واقعی در دنیای واقع کمی کاهش پیدا کرده این چیزیست که باید انمجام می گرفت. چرا که یک بازیکن در کنترل های نزدیک باید زمان کافی برای انجام دایره حرکتی خود داشته باشند بنابراین با این شیوه شاهد حرکت هایی خواهیم بود که به طور مثال یک بازیکن می تواند نحوه حمل توپ خود را کنترل کند یعنی در مواقع لازم به آنن سرعت بخشد و یا به آرامی ان را انجام دهد و حتی در شعاع حرکتی کمی بتواند حرکت در 360 درجه را انجام دهد. همینطور به لطف سیستم جدید کار هایی از قبیل شیلدینگ توپ و برخی موشن های حرکتی مثل نگه داشتن توپ برای اینکه بازیکنان هم تیمی در موقعیت مناسب قرار بگیرند تعبیه شده.​

حرکت یک-دوی کاملا کنترلی: حالا دیگر می شود یک حرکت یک و دوی کاملا اکتیو و کنترلی انجام داد به لطف بهبود و تغییر گیم پلی بازیکن دوم در جهت دلخواه فرار خواهد کرد در واقع این حرکت به صورت اتوماتیک و سرعت ثابت نخواهد بود بلکه تنظیم شروع دویدن بازیکن و همینطور سرعت دویدن به عهده پلیر خواهد بود و این کار با تمامی امکانات حرکتی به صورت تاکتیکی انجام خواهد پذیرفت و ما دیگر شاهد حرکت و دویدن ساده و اتوماتیک بازیکن یک دو کننده نخواهیم بود.​

زمان پاسخ گوئی مدافعین: همانگونه که پیش تر گفته شد سیستم های جدیدی ایجاد شده که باعث بهبود در حرکاتی شده که باعث شده که مهاجمین کم تر در تله مدافعین بیفتند. بنابراین یک توازون باید در این بخش صورت بگبرد و مدافعین دارای زمان پاسخ گوئی کمتری نسبت به قبل داشته باشند. طبق تغییر سیستم دفاعی پلیر برای خنثی کردن حمله باید کلید R2 و X را همزمان فشار دهد. با فشار دادن کلید X به صورت دوبل و متوالی و با تنظیم تایمینگ چالش با بازیکن مهاجم انجام می پذیرد. به لطف ایجاد حرکت در 360 درجه و گسترش دایره حرکتی بازیکنان مدافعین قادر خواهند بود که توپ را از هر جهت و حتی در موقعیت ها حرکت موازی هم از مهاجمین بگیرند. توپ ربائی مدافعین با این تفاسیر به گونه فوق العاده ای بهبود پیدا خواهد کرد. به طوری که شبیه ساز کاملی از فیزیک و مهارت بازیکنان مدافع در دنیای واقعی فوتبال در بازی پیاده می شود و ویژگی های فردی آنها در نحوه توپ گیری و دفاع آنها بروز خواهد کرد.​

دروازبانان: حتی دروازبانان هم از بهبود کیفیتی گیم پلی بی نسیب نمانده اند به طور مثال یکی از بهبودهایی که می توان به آنها اشاره کرد در حالتی هست در شرایطی که توزیع متوازن فاکتورهای قدرتی آنها از قبیل قدرت ایستایی (به اصطلاح نیروی بدنی) بالا باشد می توانند با پرتاب های دستی بلند و بهتر موقعیت ها حمله ایجاد کنند. و در شرایطی که تیم در موقعیت ضد حمله قرار می گیرد سریعا توپ را به میانه میدان برای بازیکنان هم تیمی ارسال می کنند. بهبود ها به طور موازنه در پست های مختلف وجود دارند بنابراین در پست دورازبانی شاهد تغییراتی خواهیم بود که سالها ثابت بودند. دروازبانی در PES 2013 دستخوش تغییراتی شدند که از جمله می توان به انیمشین های جدید در توپ گیری ها و عکس العمل های آنها در برابر شوت های زده اشاره کرد که که این حرکات از روی واکنش های دروازبانان کپی برداری شده و در بازی مشهود خواهد بود. این سطح از واقع گرایی در این پست می تواند به طور واضح تفاوت دروازبانان مطرح و غیر مطرح را برای پلیر آشکار سازد. دروازبانان قهار به واسطه هوش مصنوعی بهبود یافته در خط دروازه انیمیشن های آکروباتیک را در حرکات نزدیک و موقعیت های حساس و تک به تک خلق خواهند کرد. قسمت دروازبانی جزو عناصری بوده که بیشترین بازخورد را داشته و علاقمندان می خواهند که حالت بهبود یافته ای از این بخش را در بازی PES 2013 شاهد باشند. همین قضیه تیم سازنده بازی را بر آن داشته که از هوش انسانی دروازبانان مطرح استفاده کند تا دروازبانان دارای عکس العمل های بهتر و موثر تری باشند و در موقعیت های خطرناک میزان احساس مسئولیت بالاتری به نسبت موقعیت های عادی داشته باشند.​

ویژگی های فردی بازیکنان: بهترین بازیکنان در بازی PES 2013 به واسطه عملکرد های فردی و ظریفشان مطابق آنچه که در دنیای واقعی می باشند به راحتی قابل تشخیص می باشند. جهت حرکتی، چرخش ها، حمل و دریافت و کنترل توپ، استیل شوت زنی و حتی شادی بعد از گل آنها به صورت قابل توجهی در داخل بازی متفاوت خواهد بود.​

توازن در بازی: تمامی تلاش تیم سازنده بازی بر مبنای هواداران سری بازی PES می باشد و در واقع هدف اصلی پوشاندن جامه عمل به آنچه که در بازخوردهای آنها وجود دارد می باشد. عناصری که اغلب در مورد حرکت و دویدن ها می باشد. به طور قطع عنصر هوش مصنوعی پرو اکتیو یک توازن بین سرعت عناصر مختلف از جمله توپ و دویدن ها در بازی ایجاد کرده که منجر به طبیعی و واقعی تر شده هر چه بیشتر بازی شده است.​

پیش بینی و درک تاکتیکی: یکی از بهترین بهبود هایی که در نسخه جدید شاهد آن خواهیم بود درک متقابل در خطوط مختلف می باشد یکی از قسمت هایی که نیاز به پیش بینی و درک متقابل بازیکنان از یکدیگر دارد هماهنگی خط دفاع با خط میانی می باشد این هماهنگی باعث می شود که میزان تخریب پذیری خط دفاع به میزان قابل توجهی کاهش پیدا بکند و به آسانی مهاجمین به عمق دفاع حریف نتوانند نفوذ کنند. همینطور واکنش پذیری بازیکنان پس از به دست آوردن یا از دست دادن موقعیت و تطبیق در شرایط جدید سرعت بخشیده شده بنابراین پلیر برای رسیدن به گل یک برنامه تاکتیکی برای گذر از این مانع باید را در زمین پیاده کند.​


picture.php



7 اردیبهشت 1391

منابع:
winningelevenblog
tothegame
gameinformer
 

saManPrince

کاربر سایت
Nov 29, 2008
98
نام
Sinprim
من ابدا قبول ندارم ... شاید در نگاه اول خیلی شبیه به 2012 بیاد ولی تمامیه مشکلات 2012 رفع شده . در واقع مشکلاتی که آدم رو آزار میداد مثل دروازبانی که بسیار بهتر و منطقی تر شده و همچنین شوت ها که مثل 2012 Slow-Motion نیستند و مهم ترین مساله این که میتونیم تک به تک ها رو گل کنیم !!!!!!!!
 

THE-ICON

کاربر سایت
Sep 20, 2012
32
سلام
من ديروز اين بازي رو براي ايكس باكس گرفتم ولي وقتي ميخواست اجرا بشه گفت نياز به آپديت داره كنسولم!ميشه بگيد مشكل چيه؟آپديت كنسولم lt3
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر