Pro evolution soccer 2012 | PC

سلام

ft90j194gzkhowt8ya1p.png


امروز شرکت کونامی تایید کرد نسخه جدیدی از سری بازیها ورزشی Pro evolution soccer 2012 را در پاییز امسال عرضه خواهد کرد
کونامی همچنین به این نکته اشاره کرد که فاصله ای بین PES و FIFA وجود ندارد و آنها قصد دارن با یک توجه وِیژه به این بازی پیشرفتهای بیشتری را در این سری به ارمغان بیاورند..

با توجه به صحبتهای کونامی باید تا E3 امسال منتظر ماند تا شاهد پیشرفتهای جدید این سری باشیم..

PES که یک بازی شبیه ساز فوتبال هست سالهاست توسط شرکت ژاپنی کونامی ساخته می شود و طرفداران بسیار زیادی خصوصا در زاپن دارد.

Konami Digital Entertainment اخیراً از برنامه های جذابش برای PES 2012 که در پاییز 2011 برای پلتفرم های PS3,Xbox 360,PSP,Wii,PS2 و PC انتشار خواهد یافت و به طور اختصاصی از لیسانس UEFA Champions League و UEFA Europa League بهره می برد پرده برداشت.
"برای من هدف نهایی در سری PES این است که تجربه بازی در کنسول مشابه این که یک فرد به تماشای مسابقه فوتبال می رود و یا آن را از طریق تلویزیون تماشا می کند باشد."این سخنان (Seabass)Shingo Takatsuka ست،Creative Producer سری PES؛"ما با مشاوره با فوتبال دوستان سراسر جهان به طور بی وقفه ای در تلاشیم که بازیمان را طوری بسازیم که با فوتبال واقعی پیوند نزدیکی داشته باشد. این موضوع اهمیت زیادی در PES 2012 دارد و کلیدی برای ارائه بهترین تجربه فوتبال در یک عنوان کنسولیست."
به همین منظور PES 2012 هم راه کونامی را در مشاوره هم با دوستداران سری PES و هم فوتبال دوستان ادامه خواهد داد تا نگاهی باورگرایانه،درگیرکننده و در عین حال قابل اجرا به فوتبال امروزی داشته باشد.به همین دلیل کانون توجه در PES 2012 غریزه فوتبال و به طور اخص کار تیمیست. Seabass و تیم او در توکیو تلاش کرده اند که تمامی اسانس های فوتبال را از فوتبال سطح اول بازسای کنند و از اینکه موتور هوش مصنوعی بازی دچار یک بازنگری عمده شده است و تجربه ای برابر با بازی در یک تیم واقعی را به دست می دهد اطمینان حاصل کنند.
بازی تهاجمی یکی از ستون پایه های PES 2012 است و بازی جدید از یک رویکرد بازتری بهره می برد که با توجه به المان های کاملاً جدید به کار رفته به کاربران اجازه می دهد سرعت گام برداشتن بازیکنان را کنترل کنند و به این ترتیب هم تیمی ها بهتر فرار کرده و در موقعیت های تک به تک بهتر شما را حمایت خواهند کرد. بازیکن ها فرارهای فریب دهنده ای را برای کشاندن دفاع به اشتباه انجام می دهند و این به بازیکن ها آپشن های بیشتری را برای جلو بردن توپ وقتی که تحت محاصره قرار گرفته اند می دهد. پس تیم بهتر به مانند یک هویت واحد عمل می کند و بهتر به حرکات بازیکن با توپ واکنش می دهد و سعی می کند که تیم مقابل را به اشتباه بکشد.
یارگیری های منطقه ای و دفاع موقعیتی نیز به طرز گسترده ای ارتقا یافته اند و سبب شده است که بازیکن ها تلاش بیشتری جهت شکستن سد دفاعی تیم حریف از خود نشان دهند. در عین حال یک سیستم انتخاب بازیکن جدید تعبیه شده است که با آنالوگ سمت راست می توانید هرکدام از بازیکنانتان را که بخواهید انتخاب کنید. این به کاربران اجازه می دهد که هم تیمی هایشان را در هر کجای زمین فوتبال که باشند انتخاب کنند و به خطرات واکنش سریعتری داشته باشند و حملات را سریع تر خنثی کنند. روی حفظ توپ هم کنترل بیشتری وجود خواهد داشت. مدافعین حریف(هوش مصنوعی) نیز قادرند که نفوذپذیری خط دفاعی را کاهش دهند،خودشان را در موقعیت بهتری قرار دهند و حریفان را بهتر تعقیب کنند.انتخاب بازیکنان در ضربات آزاد همچون ضربه دروازه،کرنر و پرتاب ها نیز بهبود یافته است و به کاربر اجازه می دهد که بازیکن خاصی را هدف بگیرد و باقی بازیکنان با دویدن هایشان مدافعین را از موقعیت خارج کنند و امکان نفوذ و فرار بازیکن را فراهم سازد.
PES2012_event06_1-600x337.jpg


فیزیکی بودن فوتبال سطح اول نیز در PES 2012 به چشم می خورد و در این قسمت نیز کونامی، سری را به جلو برده است.مدافعین با تکیه بر قدرت و قامتشان بازیکنان را مجبور می کنند که از توپ فاصله بگیرند درحالیکه مهاجمین و بازیسازان از توانایی های منحصربفردشان برای مغلوب کردن یارگیرها استفاده می کنند. برخوردهای سخت تر و دقیق تر سبب می شود که بسته به نحوه جدا شدن آنها از توپ در تعادلشان دچار مشکل شوند. نکته مهم قضیه این است که کنترل کاملاً از دست نمی رود و به بازیکنی که کنترلش دچار مشکل شده این اجازه را می دهد که دوباره کنترلش را به دست بیاورد.
نتیجه بازی ایست که بیشتر از همیشه ویژگی های کلیدی برترین بازیکنان دنیا را به تصویر می کشد بدون اینکه بالانس را برهم بزند و یا به یکسری بازیکنان خاص اجازه دهد که رقص کنان و درحالیکه هیچ چیزی جلودار آنها نیست از دفاع حریف عبور کنند. همراه بودن این موارد با انیمیشن های کاملاً تکامل یافته،تکنیک های نورپردازی با جزئیات بیشتر،تنوع بیشتر style های بازیکنان،ارتقا موقعیت های توپ های مرده،تاکتیک های گسترش یافته و سیستم پاس کاری جدید وقابل شخصی سازی بدین معنیست که به درستی PES 2012 اسانس فوتبال سطح اول را با خود دارد.
"کار تیمی چیزیست که تیم های رده اول را از تیم های سطح پایین تر جدا می کند و مرکز همه چیز در PES 2012 است."Takatsuka با افزودن این مطالب گفت:"PES 2012 روی المان های بنیادی فوتبال طراز اول تمرکز کرده است. بازی تهاجمی،آزادی حرکات،ایجاد فضا و اتحاد بازیکنان هم در حمله و هم در دفاع. ترکیب این المان ها باعث می شود که بازی ای خلق شود که مانند یک بازی واقعی جریان می یابد و فروکش می کند و در آن جرقه های خلاقیت چهره های برجسته، مسیر بازی را تغییر می دهد و به سبب یک سیستم کنترل بسیار متغیر، کنترل بیشتری بر تک تک جنبه های بازی در آن امکان پذیر است. PES 2012 هواداران را سرافراز خواهد ساخت."

در ماه های آینده کونامی اطلاعات بیشتری از PES 2012 منتشر خواهد ساخت.

با تشکر از S A A M

آپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

JiMBoOoOoOoOo

کاربر سایت
Sep 13, 2011
74
نام
محمد
نظرم کاملاً عوض شد
تاری بازی به خاطر یه پچ کوچولو بود که حل شد
دفاع کردن رو هم بلد نبودم !!! با X+R2 دفاع کنید حالشو ببرید
اگه دوستان راه بهتری برای دفاع بلدن دریغ نکنن

بهترین PES‌بعد از PES2006 همین PES‌ـه (اونم به خاطر تعصب من بهش :D)
دوستان بهترین پچ که هم مثه پچ 230 مگی PESEDIT عمل کنه هم نقل و انتقال بیاره کدومه ؟

داداش کلی از مشکلمون حل کردی دیگه مهاجم های حریف نمیتونند دفاع هارو دیریپل بزنند یا باید پاس بدن یا عقب نشینی:))
البته اینو بگم این روش دفاع واسه یک سوم سمت خودت جواب میده و جاهای دیگه با همون X+R1 بهتره

خلاصه خدا خیرت بده داشتم پی اس زده میشدم ولی حالا گرو گر گل میزنم
 

aguero

کاربر سایت
Oct 1, 2011
9
الان راحت میتونم با اختلاف بقیه رو ببرم ولی این گزارشگر و داور اعصابمو خورد کرده
مال شما هم اینجوریه؟ کمک داور اشتباه پرچم میزنه مثلا وقتی میره کرنر پرچم رو میبره بالا به نشانه آفساید
داور وسط هم جهت دست هاش رو بعضی موقع ها بر عکس نشون میده . مثلا کرنر سمت راست رو سمت چپ نشون میده . فقط داور اینجوریه ها یعنی بازی درست پیش میره ولی داور جهت هاش رو اشتباه میگه . رو خطا ها هم اینجوریه
 

h!dden

کاربر سایت
Dec 7, 2009
24
نام
علیرضا
سوال هایی که باید از کونامی پرسید :

چرا نقل و انتقالات به روز نیست ؟
چرا گزارشگرش قاطی داره 2 دقیقه صحبت میکنه و میگه یک شوت و بعد از اون تا آخر بازی چیزی نمیگه ؟
چرا Iniesta این همه مو داره ؟
چرا مسی شبیه ژاپنی هاس ؟
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,286
نام
Afshin
سوال هایی که باید از کونامی پرسید :

چرا نقل و انتقالات به روز نیست ؟
چرا گزارشگرش قاطی داره 2 دقیقه صحبت میکنه و میگه یک شوت و بعد از اون تا آخر بازی چیزی نمیگه ؟
چرا Iniesta این همه مو داره ؟
چرا مسی شبیه ژاپنی هاس ؟

چون اون گزارش گر ِ اصلی بازی نیست ، از نسخه ی 2011 به این نسخه Inject شده . صبر کنید نسخه ی کامل رو بخرید که هیچ مشکلی هم نخواهد داشت.
 

dave_oj

کاربر سایت
Oct 3, 2011
5
دوستان این مشکل گزارشگر بازی بالاخره حل شد ؟

سوال هایی که باید از کونامی پرسید :

چرا نقل و انتقالات به روز نیست ؟
چرا گزارشگرش قاطی داره 2 دقیقه صحبت میکنه و میگه یک شوت و بعد از اون تا آخر بازی چیزی نمیگه ؟
چرا Iniesta این همه مو داره ؟
چرا مسی شبیه ژاپنی هاس ؟

چون اون گزارش گر ِ اصلی بازی نیست ، از نسخه ی 2011 به این نسخه Inject شده . صبر کنید نسخه ی کامل رو بخرید که هیچ مشکلی هم نخواهد داشت.


دوستان از این لینک دانلود کنید حتما درست میشه.
گزارشگر هم جدید هست یعنی جملات جدید میگه و برای 2011 نیستش.

http://uploaded.to/file/orq2wgx1
 

гадюка

کاربر سایت
Jul 21, 2008
3,974
نام
رضا
دوستان از این لینک دانلود کنید حتما درست میشه.
گزارشگر هم جدید هست یعنی جملات جدید میگه و برای 2011 نیستش.

http://uploaded.to/file/orq2wgx1
دوست عزیز لینک دانلود مشکل داره.بعدم خود شما دانلود کردی!!مشکل گزارشگرش حل میشه حتما!!
 

dave_oj

کاربر سایت
Oct 3, 2011
5
دوست عزیز لینک دانلود مشکل داره.بعدم خود شما دانلود کردی!!مشکل گزارشگرش حل میشه حتما!!

بله من دانلود کردم کاملا درست شده.

اینم یه لینک مستقیم ولی برای مدت محدود
shahabprince.dl.rapidbaz.com/knQkP/PES2012EnglishCommentaries.rar
سریع دانلود کنید.
 

shafie

کاربر سایت
Jul 24, 2007
232
نام
ID
حس و حال فیلم گرفتن از بازی رو نداشتم.رفتم برات یه لینک پیدا کردم گه قشنگ ببینی چی میگم:
http://www.youtube.com/watch?v=kGbhYvegRiE&feature=related
ببین بعد نظرت رو بگو.
جالب بود ولی اینکه توپ به هیچ مدافعی هم نخورد!

یه مشکل دیگه توی 2012 سوتهای بیخود و بیدلیل داوره اصلا نمیدونی چی رو خطا گرفته!
تا دلتم بخواد باگ داره شایدم از کرک ناقصش باشه
البته هنوز وقت نکردم بازیو نصب کنم این مشکلاتو توی کامپیوتر یکی از دوستام وقتی داشتیم 4نفره همزمان بازی میکردیم دیدم شاید تک نفره این مشکلات نداشته باشه
 
آخرین ویرایش:

Hossein P.

کاربر سایت
Apr 8, 2011
67
لینک کاملاً مستقیم با قابلیت Repair

نسخه ی قبلی بازی ۳روز قبل از حتی انتشار نهایی خود بازی عرضه شد ! نسخه ای که پر از ایراد بود و زبان بازی و حتی زبان فایل ستاپ نصب بازی به زبان آلمانی بود ! در این نسخه تقلبی (!) برای پوشاندن ایراهای آن ، منوهای نسخه دموی بازی را که انگلیسی بود بر روی این نسخه تطابق دادند و فایل های گزارشگر PES 2011 را بر روی آن قرار دادند ! به همین دلیل به هیچ وجه امکان گزارشگر درست در بازی موجود نبود و بعد از گفتن چند کلمه ی کاملا اشتباه گزارشگر قطع می شد . و بسیار از مشکلات دیگر ....
اما نسخه ای که امروز برای شما کاربران آماده شده است ، از روی دی وی دی نهایی بازی کرک شده و نسخه کاملا انگلیسی می باشد. از ستاپ نصب بازی گرفته تا گزارشگر ، منوها و … ! و بر خلاف نسخه ی قلابی که قبلا عرضه شده بود ، شما نیاز به کپی و جایگزین کردن فایل های ساختگی و غیر نهایی که در بالا توضیح داده شد نمی باشید و بازی به طور کامل به صورت انگلیسی نصب می شود.

این نسخه ورژن کامل و فینال انگلیسی هست.
بعد از نصب فایل موجود در پوشه کرک رو در محل نصب نرم افزار قرار بدید و با سریال داده شده رجیستر کنید.
فایلهای فشرده تست شده و سالم هستند.
در صورت مشاهده ارور هنگام اکسترکت کردن میتونید با بازکردن winrar و گزینه Repair فایل رو ترمیم و به راحتی از حالت فشرده خارج کنید و دیگه نیازی نیست فایل مربوطه رو مجدد دانلود کنید.

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 2 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 3 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 4 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 5 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 6 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 7 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 8 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 9 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 10 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 11 با لینک مستقیم و حجم 230 مگابایت

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2012 که چندی پیش منتشر شده .

PESEdit 2012 Patch 1.1-1.1.1
Added 2. Bundesliga with all correct squads, formations & players
Compatibility with KONAMI Patch 1.01 (patch installs automatically)
Correct names for Classic National Teams
Fixed a lot little errors (wrong map positions, wrong kits etc.)
Fixed team colours for Liga ZON Sagres
Fixed online compatibility; no switch needed;
New kits (Bremen, Hamburg, Mainz, Nürnberg, Schalke, Wolfsburg)
Updated goal nets for a lot teams (thanks nikolapfc89!)
Fixed online compatibility (must use online switch BEFORE starting the game
 
  • Like
Reactions: LBJ4Ever

Aren

کاربر سایت
Jul 29, 2006
324
با توجه به این که امروز نسخه ی نهایی بازی منتشر شد الان این ورژن هایی که توی بازار هست کسی می دونه مال کدوم شرکت نسخه ی نهایی چون حتی شرکت هایی مثل لوح زرین نیکا و مدرن هم با انتشار نسخه ی آلمانی سریع بازی رو عرضه کردن برای سود بیشتر...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر