اخبار جدید
کونامی از سیستم جدید کنترل 360 درجه خبر میدهد همچنین پیشرفتهای عمده ای از گیم پلی بازی که باعث وعلت این پیشرفتها تقاضای طرفداران بازی بوده است .
کونامی اعلام کرد PES 2010 از مزیت و ویژگی کنترل 360 درجه بهره میبره که موجب ارتقاء واقعیت گرایی بی نظیری در این نسخه بازی میشه .
تیم تولیدات کونامی که در توکیو مستقره از میان فرومها و بازخوردهای طرفداران بازی عقاید و نظرات طرفدارن بازیو جمع آوری کرد که از جمله این نظرات و درخواستها کنترل 360 درجه بود .
کنترل 360 درجه در نسخه پلی استیشن 3 , ایکس باکس و پی سی وجود خواهد داشت که کنترل آن از طریق آنالوگ دسته امکان پذیره .این سیستم به گیمر اجازه میده توپو به آسانی در دامنه وسیعی به حرکت در بیاره , در حملات ایجاد گشایش کنه و قابلیتهای منطقه دفاعی رو گسترش بده .
دارندگان پلی استیشن 3 این امکان براشون فراهم شده که علاوه بر آنالوگها از D-PAD دسته هم بتونن برای کنترل 360 درجه استفاده کنن اما توی دسته های ایکس باکس D-PAD ها محدود به فقط 8 جهت هستن که این مساله بدلیل محدودیت در طراحی این دسته هاست .
کونامی همچنین چند مساله دیگه رو هم که توسط طرفدارها درخواست شده بود رو توی این نسخه قرار داده :
کنترل دستی دروازه بانها : این نسخه تنها نسخه ای هست که در اون کنترل دروازه بانها بطور کامل توسط گیمر امکان پذیره . گیمر در هر لحظه ای میتونه به دروازه بان سوویچ کنه . در مجموع از این کنترل لذت خواهید برد .
حرکات جدید دروازه بانها : گیمرها الان میتونن بوسیله پرتابهای سریع دروازه بان و واگذاری سریع توپ به نزدیک ترین مدافع وضعیت حمله سریع تیمی رو تدارک ببینن.
انیمیشنهای جدید : انیمیشن های مهم و کلیدی مرتبط با حرکت دویدن , چرخش و غیره مجددا مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفته اند خلق احساس طبیعی تر برای مسیری که بازیکنان توی زمین طی میکنن تغییر جهتها و حرکات درون زمین که نتیجه آن شناوری بیشتر و طبیعی جلوه گر شدن بازی خواهد بود .
کنترل نزدیک به Fine-tuned ( تنظیمات کم با بازدهی بالا ): تیم تولیدات بازی بمنظور بهبود وضعیت تراپینگ توپ ( حفظ توپ به کمک خطا ) راههایی جدیدی رو برای حرکت توپ بشکلی روان طراحی کرده .
تقاضای دستی توپ : قابلیتی برای تقاضای توپ در زمانیکه بازیکن در یک فضای باز در حال حرکته توی این نسخه در دسترسه . ( من که متوجه نشدم کونامی چرا این مطلبو عنوان میکنه چون توی نسخه قبلی بازی هم بود )
مهارتهای ساده تر : حرکاتی مثل فریبها حرکت به عقب و فریبهایی که از طریق حرکات بدن صورت میگیره خیلی طبیعی تر میتونه اجرا بشه درزمانیکه یک بازیکن میخواد ایجاد فضا و موقعیت کنه و یا در موقعیتهای دیگه .
خانواده PES به شکل غیر قابل انکاری کمک بزرگی در جهت پیشرفت این نسخه از بازی داشته اند .ما تلاش کرده ایم که کار تیمی داشته باشیم وهمچنین المنتهای یک بازیکن رو با هوش مصنوعی جدید ترکیب کرده ایم که این مساله سبب غنی تر شدن بازی شده و اونو به واقعیت نزدیک تر کرده . طراحی و ساخت مواردی که در بالا توضیح دادیم نشون میده که تیم سازنده بازی تصمیم گرفته اند که این شماره بازیو به بزرگ ترین عنوان فوتبالی که قابل تصوره تبدیل کنند .