Pro Evolution Soccer 2010 | PC

Galerie_Pro_Evolution_Soccer_2010_Galeria_1_17215_1009_08042009.jpg


Pro Evolution Soccer 2010

boxart_default.jpg


سازنده: Konami
ناشر: Konami
پلتفرم: PSP, Xbox 360, PC, PlayStation 2 , PlayStation 3 و گوشی های موبایل
تاریخ انتشار: پاییز 2009
ژانر: Soccer Simulator
درجه: ESRB:Rating Pending

مقدمه

کونامی امروز Pro Evolution Soccer 2010 را رسماٌ announce کرد و به طرفداران PES قول داد که تغییرات مهمی را در گیم پلی بازی اعمال کرده و آن را به واقعی ترین شبیه ساز مسابقات فوتبال بدل سازد.
به گفته ی کونامی گیم پلی،گرافیک،اتمسفر،انمیشن ها و حرکات جدیدی در بازی وجود خواهد داشت.
Naoya Hatsumi تهیه کننده ی بازی در این باره گفته است:"ما بازخوردها و نظرات هواداران را درباره ی تغییر و تحول سری PES در این چند وقت اخیر دنبال کرده ایم و در PES 2010 ایده ها و درخواست های هوادران را اعمال خواهیم کرد.ما می خواهیم که PES 2010 بیشتر باب طبع فوتبال دوستان باشد و در عین حال از تجربه ی گیم پلی بازی های قبلی این سری که عامل موفقیت این سری بوده نیز استفاده کند.PES 2010 ظاهر بهتری خواهد داشت،گیم پلی بهتری خواهد داشت و تا جایی که دستگاه های امروزی توان داشته باشند از قدرت آنها استفاده خواهد کرد."
PES 2010 در پاییز امسال برای PSP, Xbox 360, PC, PlayStation 2 , PlayStation 3 و گوشی های موبایل عرضه خواهد شد.کونامی هنوز عرضه ی نسخه ی Wii بازی را تأیید نکرده است.

نکات

گیم پلی: دفاع فشرده ی منطقه ای بازی و بستن فضا سبب می شود که به فکر راه های تازه ای برای گلزنی باشید.بازی مبتنی بر شبیه سازی واقعی فوتبال است و به همین دلیل برای پیروزی نیاز به یک استراتژی صحیح و عکس العمل هایی سریع دارید.دروازه بان ها در PES 2010 باهوش تر خواهند بود و توانایی شوت گیری آنها ارتقا خواهد یافت.سیستم کنترل داوران بازی بهبود یافته است و داوران از هوش مصنوعی بهتری برخوردار خواهند بود و تصمیمات سنجیده تری را در طول بازی خواهند گرفت.

گرافیک بهبود یافته: گرافیک بازی دستخوش تغییر بزرگی شده است.چهره و انیمیشن های بازیکنان بیشتر از قبل به واقعیت نزدیک شده است.از جمله اینکه با استفاده از یک سیستم نورپردازی پیشرفته که سبب ایجاد تفاوت در شرایط مختلف می شود بیان احساسات بازیکنان طبیعی تر به نظر خواهد رسید.جزئیات استادیوم ها نیز پیشرفت چشم گیری کرده است و هم چمن ورزشگاه و هم تماشاگران بهتر نمایش داده می شوند.

انیمیشن ها و حرکات جدید: مهارت های فردی بیشتری در PES 2010 وجود دارد که از جمله ی آنها حرکات فریب دهنده ی جدید است که بر روی جریان بازی تأثیرگزار خواهد بود.المان های بسیاری از نو ساخته شده اند؛انیمیشن های دریبل زدن،چرخیدن و شوت زدن به طور قابل ملاحظه ای ارتقا یافته اند و تفاوت فاحشی بین سرعت یک پاس هنگامی که از یک بازیکن ایستاده فرستاده می شود و زمانی که یک بازیکن در حال دویدن آن را می فرستد وجود دارد.

جو ورزشگاه: واکنش تماشاگران به اتفاقاتی که در داخل زمین رخ می دهد متنوع تر از قبل است و تشویق ها و سرودهای جدیدی اضافه شده است.میهمان و میزبان بودن نیز تأثیر بیشتری نسبت به قبل دارد و تماشاگران نسبت به شرایط خاص بازی واکنش پر رنگ تری از خود نشان می دهند.به عنوان مثال رضایت یا ناراحتی خود را نسبت به وقوع خطا یا به ثمر رسیدن گل به گونه ای طبیعی تر نشان می دهند.گزارش بازی هم جذاب تر و کامل تر خواهد بود.

هوش مصنوعی: کونامی توکیو برای ارتقای هوش مصنوعی بازی تلاش فراوانی کرده است و Teamvision 2.0 را برای استفاده در این بازی تکمیل کرده است.همکاری مدافعین و خط میانی برای پوشش دادن فضاهای خالی و خنثی کردن حملات بهتر از قبل است و پوشش اعمال شده توسط بازیکنان خط میانی برای مدافعین سطح پایین تر بیشتر از مدافعین سطح بالا خواهد بود.به این ترتیب احتمال خوردن گل های آسان کاهش پیدا کرده است و PES 2010 بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده است.در هنگام حمله بازیباز قادر است بازیکنان بیشتری را به سمت دروازه ی حریف بفرستد و آنها را در فضاهای مختلف پخش کند که منجر به افزایش احتمال گلزنی می شود.در PES 2010 طرح ریزی به اندازه ی دادن پاس های سریع اهمیت خواهد داشت و سیستم جدید به بازیباز اجازه می دهد که کنترل بیشتری روی بازیکنانش داشته باشد.به عنوان مثال در هنگام زدن ضربات ایستگاهی،بازیباز قادر است حرکات بازیکنانش را که در محوطه ی جریمه در انتظار توپ هستند تنظیم کند.

خصوصیان فردی: در PES های قبلی،team formation حرکات بازیکنان را در زمین تعیین می کرد.PES 2010 سیستم جدیدی را معرفی می کند که در آن طبیعت فردی حمله و دفاع بازیکنان به نحوه ی بازی آنها بستگی دارد.هر بازیکن در مورد توانایی های برجسته اش از یک هوش مصنوعی مخصوص به خود بهره می برد که در عملکرد هم تیمی هایش انعکاس پیدا می کند؛به عنوان مثال وقتی بازیکنی که سانترهای خوبی به روی دروازه می فرستد صاحب توپ می شود بازیکنان بیشتری برای دریافت سانتر وارد محوطه ی جریمه می شوند.

استفاده از استراتژی: یک سیستم سنجش قدرت جدید به بازیبازها اجازه می دهد که قبل از شروع بازی استراتژیشان را با استفاده از یک روش سریع اما جامع تعیین کنند.تمامی المان ها(تناوب پاس ها،حرکت،خطی که مدافعین روی آن حرکت می کنند،عمق بازی و جایگاه خط حمله) را می توان بسته به شرایط تیم مقابل اصلاح کرد: به عنوان مثال یوونتوس تورین در ضد حمله خطرناک است و بارسلونا در زمان حمله از عمق به فراوانی استفاده می کند که با استفاده از این سیستم جدید می توان تاکتیک های موثرتری را برای کنترل بهتر تیم مقابل اتخاذ کرد.

پنالتی ها: سیستمی کاملاٌ جدید استفاده شده است که کنترل،جایگیری و دقت بهتری را امکان پذیر می سازد.

---------------
منبع:
Code:
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=310550

منبع اصلی:
Code:
http://www.vg247.com/2009/04/08/konami-pes-2010-will-recreate-real-football-as-closely-as-the-current-hardware-will-allow/#more-29466
 
آخرین ویرایش:

3!NA

کاربر سایت
Aug 30, 2009
739
نام
31NA
بچه ها کسی یه ترکیب ردیف برا رئال سراغ داره؟؟؟
سلام...
والا من یه ترکیبه 3-4-3 ریختم که تا حالا خوب جواب داده!:biggrin1:
البته دوست عزیز بهترین کار اینه که شما طبق اون حد اکثر توانایی که بازیکنا دارند بذاریدشون برای مثال رونالدو توی جناحین حمله خیلی خوب عمل میکنه (حد اکثر امتیاز) که فکر کنم میدونید کجا میشه دید که توانایی ها چقدره (مثلا اگه رونالدو رو توی دفاع بذارید:lol: تونایی خیلی کم شده و ناراضی هم خواهد بود همون قضیه ی Out Of Position :blink::lol:) خب فکر کنم که دیگه حله حله؟(راستی یادم رفت بگم که ترکیب من آربلوآ-راموس و په په توی دفاع_دیارا[لاسانا]-ژابی-کاکا و یه نفر دیگه که یادم نیست هافبک و بنزما و رونالدو و هیگواین خط حملمند:biggrin1:)
 

saeed-evil

کاربر سایت
Aug 24, 2008
311
نام
Saeed
سلام.
دوستان من یک مشکل دارم اونم اینه که دروازه بان من میاد جلو تا وط زمینم میاد جلو من اول خیال کردم دستم خرابه ولی تو یک بازی معمولی تست کردم درست بود فکر کنم مشکل تاکتیکیه میشه راهنمایی کنید؟ممنون
 

jj20

کاربر سایت
Jun 21, 2006
1,013
نام
jj20
سلام.
دوستان من یک مشکل دارم اونم اینه که دروازه بان من میاد جلو تا وط زمینم میاد جلو من اول خیال کردم دستم خرابه ولی تو یک بازی معمولی تست کردم درست بود فکر کنم مشکل تاکتیکیه میشه راهنمایی کنید؟ممنون
لابد تنظیمات دکمه هاش بهم ریخته برو تو setting درستش کن
 

saeed-evil

کاربر سایت
Aug 24, 2008
311
نام
Saeed
لابد تنظیمات دکمه هاش بهم ریخته برو تو setting درستش کن
گفتم که با تیم دیگه درسته بازی ولی تو مستر بازی میکنم دروازه بان میاد جلو احتمال میدم تاکتیکی باشه ولی نمیدونم کجا باید برم درست کنمش:confused:
 

3!NA

کاربر سایت
Aug 30, 2009
739
نام
31NA
خوب از اول بازی تا توی بازی میرید میاد جلو؟:D
ببینید (شاید یه کم مسخره باشه اما)تو حین بازی دستتونو روی دکمه ی خاصش نمیذارید؟:D:D:D
 

saeed-evil

کاربر سایت
Aug 24, 2008
311
نام
Saeed
خوب از اول بازی تا توی بازی میرید میاد جلو؟:D
ببینید (شاید یه کم مسخره باشه اما)تو حین بازی دستتونو روی دکمه ی خاصش نمیذارید؟:D:D:D
نه عزیز گفتم که با یک بازی معمولی تست کردم درست بود من میدونم مشکل تاکتیکیه ولی نمیدونم از کجاش باید درست کنم:((:confused:
 

Golden7light

کاربر سایت
Aug 29, 2008
234
درود. دوستان به نظرتون هافبک چپ چلسی رو CM کنم بهتره با تغغیرش ندم؟ اگه CM نشه امتیاز خوبی نمیگیره و وقتی هم CM میشه همش میکشه وسط و اونور خالی میمونه. کسی راه حل بهتری داره؟
سیستم بازی هم Default هست
 

kahn

کاربر سایت
Aug 9, 2009
14
سلام.من توی مستر لیگ برای خرید بازیکن مشکل دارم.با وجودی که تمامی مربیها و کسی که بازیکن میخره هم بهترین ها هستن ولی کسی نمیاد تیم من.من به هیچکدوم از تنظیمات هم دست نزدمه.لطفا کمک کنید.
 

Golden7light

کاربر سایت
Aug 29, 2008
234
سلام.من توی مستر لیگ برای خرید بازیکن مشکل دارم.با وجودی که تمامی مربیها و کسی که بازیکن میخره هم بهترین ها هستن ولی کسی نمیاد تیم من.من به هیچکدوم از تنظیمات هم دست نزدمه.لطفا کمک کنید.

بيا دوست عزيز اين دوتا آموزش رو قبلا از صفحات همين تاپيك گرفتم ولي الان اسم نويسنده هاشون يادم نيست (دمشون گرم)
من تجربياتي رو كه در خريد بازيكن در مستر ليگ كسب كرده ام را به شما ارائه ميدهم.

براي اينكه بتونيد بازيكنان خوب و بزرگ رو به تيمتون بكشونيد بايد چند نكته ي مهم رو رعايت كنيد براي مثال شما ميخواهيد كاكا (!) از رئال رو بخدمت بگيريد يا هر بازيكن ديگه .
1- اولين كاري كه بايد بكنيد اينه كه حقوق Scout (مامور مذاكره تيمتون يا همون مدير برنامه) رو بالا ببريد يعني 5/000/000 . اگه اين كار رو بكنيد خواهيد ديد كه مامور مذاكره تيمتون به چه راحتي اجازه ي مذاكره رو از تيم مقابل ميگيره . مگر اينكه تيم مقابل ديگه خيلي ... باشه.
2- راه حل دوم اينه كه بازيكني رو كه مي خواهيد بخدمت بگيريد ، يه نيم فصل يا يه فصل قرض بگيريد . و در حين اينكه اون بازيكن براي شما بازي ميكنه با تيم طرف مقابل مذاكره كنيد . اين كار خيلي جواب ميده.
3- در طول مسابقات كه پيشنهاد ميديد به هيچ عنوان دلسرد نشيد ... سيريش باشيد !!
4- راه حل آخر اينه كه سعي كنيد Salary يا حقوق بازيكن رو بالا ببريد . مثلا" 1 و 2 و يا حتي 3 ميليون و اون وقت قيمتي كه باشگاه بازيكن موردنظر بر روش گذاشته رو پايين بياريد. براي مثال من وقتي كاكا رو از رئال گرفتم قيمت پايه ي رئال (55/000/000) رو رسوندم به 30/000/000 با دستمزد 10/685/000 البته اين رقم ها براي كاكا خيلي كمه . البته بايد دخل و خرج تيمتون داشته باشيد تا ورشكست نشيدها !!
من فصل اول رو با بارسلونا تموم كردم. و تونستم Kaka , Aquafresca , Foggia , Gourcuff رو بگيرم.
نكته : در پايان سعيتون بر اين باشه كه حتما" قهرمان بشيد ! چون قهرمانيه كه پول و سود زيادي رو مياره. به شرايطي كه اسپانسرها براتون گذاشت هم عمل كنيد و هرگز (!) اونا رو از دست نديد. شرايط اسپانسرا معمولا" تعداد گل زده توسط بازيكن مشخصي است . براي مثال مسي بايد بيش از 20 گل در طول فصل بزند تا قرارداد كنسل نشه!!!
بازيكنان جوانتون رو هم سعي كنيد هر جوري هست به يه تيمي بندازين! البته به صورت قرضي ... بازيكنان جوانان مشتريان قرضي زياذي دارن.

خوب نوبت به بخش مستر لیگ میرسه . اینم کاملترین توضیح در مورد مستر لیگ .

به نظر میرسه هنوز بعضی از کاربران با تغییرات جدید مود مستر لیگ بطور کامل آشنا نشدن من سعی میکنم بعضی از بخش های مستر لیگو توضیح بدم .من از زمانی که این بازیو گرفتم تا الان بیشتر داشتم روی گیم پلی بازی تحقیق و بررسی میکردم و الان تقریبا به نتایج خوبی رسیدم هرچند که باز هم برای من ایده آل نشده اما نسبت به گیم پلی اولیه بازی خیلی بهتر شده و با تغییراتی که دادم بازی هم آهسته تر شده و سخت تر شد . من فکر میکنم گیم پلی این نسخه بازی رو کونامی کامل نکرده و بصورت ناقص بازیو منتشر کرده به هر حال من تا الان درگیر گیم پلی بودم اما از دیروز مستر لیگو بصورت جدی شروع کردم سعی میکنم بعضی از بخش های این مود رو توضیح میدم .
توی این یکی دو هفته اخیر من میدیم که بعضی از کاربران از اینکه نمیتونن بازیکن دلخواهشون رو از یک باشگاه بزرگ ترنسفر کنن دلخور هستن به نظر میرسه این دوستان توجهی به گزارشات اسکوت تیم ندارن . ببینید انتقال یک بازیکن در هر شرایطی امکان پذیر نیست و به چند عامل بستگی داره و تنها مساله پول برای انتقال یک بازیکن کافی نیست . یکی از عوامل مهم برای گرفتن یک بازیکن بزرگ از یک باشگاه معتبر اینه که تیم ما هم باشگاه با افتخار و بزرگی باشه علاوه بر این مساله اعتبار لیگی که داریم توش بازی میکنیم هم مهمه ( لیگها از جهت اعتبار رتبه بندی میشن ) . مساله بعدی میزان رضایت و یا نارضایتی بازیکن مورد نظر در تیمیه که داره توش بازی میکنه مساله چهارم میزان محبوبیت اون بازیکن در تیمیه که داره بازی میکنه و مساله پنجم شهرت و همینطور آینده دار بودن یک بازیکنه بازیکنانی که سنی ازشون گذشته باشه رو معمولا بهتر میشه جذب کرد .
scout تیم معمولا جدیدترین اخبار و اطلاعات رو از بازیکن مورد نظر ما به اطلاعمون میرسون که البته میزان اطلاع رسانی اسکوت تیم بستگی به این داره که ما چه کسی رو بعنوان اسکوت انتخاب میکنیم به نمونه زیر نگاه کنید :
من به اسکوت تیم سفارش دادم تا مذاکرات لازمه برای انتقال سمیر نصری , هافبک فرانسوی تیم آرسنال رو به تیمم انجام بده ایشون مرتب داره آخرین اخبار و اطلاعات رو از این بازیکنان به اطلاع من میرسونه در ضمن خود اسکوتر تیم هم در تکاپوی کسب رضایت از این بازیکن برای انتقال به تیم منه . همونطوریکه در گزارش اسکوت میبینید این گزارش میگه نصری تا سال 2011 با آرسنال قرارداد رسمی داره . میزان محبوبیت این بازیکن در این تیم رو هم میبینید ( شکل قلب و نمودار صورتی ) هر چقدر این محبوبیت بیشتر باشه کار ما برای جذب یک بازیکن سخت تر میشه . توی قسمت بعدی رضایت و یا نارضایتی بازیکن از وضعیتش در تیم آرسنال رو نشون میده همونطوریکه میبینید نصری از وضعیت و موقعیت خودش دراین تیم تقریبا راضیه این نشون میده که توی تیم آرسنال به بهترین نحو و در ایده آل ترین پست تیم داره بازی میکنه . این مساله هم کار رو برای جذب این بازیکن مشکل میکنه . در قسمت راست گزارش آمار و افتخارات این بازیکن نشون داده شده از اونجایی که من هنوز فصل اول مستر لیگ رو شروع کردم و هنوز به پایان فصل نرسیدم آمار چندانی ازش منتشر نشده ( علائم رو من بعدا بصورت کامل توضیح میدم هرچند که بیشترشو خودتون هم میدونین ) .در قسمت پایانی گزارش اسکوت در سطر اول میگه این بازیکن توی تیم آرسنال جا افتاده و در حال حاضر پیشرفت مستمر و پایداری رو داره طی میکنه و توی نظر نهاییش میگه متاسفانه بعید به نظر میرسه شانسی برای جذب این بازیکن داشته باشیم .
علت این مساله چند چیزه اولا داره توی یک تیم بزرگ بازی میکنه که از سطح تیم من ( آ.س رم ) بالاتره دوم اینکه لیگ برتر انگلیس توی رده بندی بالاتر از سری آ قرار گرفته سوم بازیکن کم سن و سال و خوش آتیه ایه چهارم توی ترکیب تیمش جا افتاده و از وضعیت فعلیش راضیه و پنجم اینکه بین هوادارن تیم آرسنال محبوبیت زیادی کسب کرده بنابراین طبیعیه که نشه این بازیکن رو به تیم رم ترنسفر کرد

اما درمورد مساله ناراحتی بازیکنان . دلایل مختلف ممکنه موجب نارضایتی یک بازیکن بشه که اگه اون شرایط به همین منوال پیش بره به احتمال قریب به یقین اون بازیکن در پایان قرارداد از تیم جدا میشه در این وضعیت بقیه باشگاهها با زیر نظر داشتن وضعیت این بازیکن بلافاصله وارد عمل میشن و قبل از تمام شدن قرارداش با این بازیکن وارد مذاکره میشن . یکی از علتهای نارضایتی یک بازیکن استفاده از اون در یک پست غیر تخصصیه یک علت دیگه عدم استفاده از بازیکن در ترکیب اصلی تیمه البته این وضعیت برای تمام بازیکنان یکسان نیست بازیکنانی که شهرت بیشتری دارن زودتر ناراحت میشن چون توقعاتشون بیشتر از بقیه بازیکنانه . نارضایتی یک بازیکن میتونه دلایل دیگه ای هم داشته باشه اما مهمترین دلایلش همین دو مورد بود همونطوریکه در تصویر زیر میبینید از این بازیکن علارغم محبوبیت زیادی که در بین هوادارن داره به ندرت در ترکیب تیم استفاده شده که موجب نارضایتی شدید این بازیکن شده ( نمودار قرمز و آیکن ) . میزان نارضایتی یک بازیکن در مراحل مختلف با آیکن های متفاوتی نشون داده در ابتدا میشه از طریق نمودار مربوطه که بالا گفتیم , متوجه این مساله شد در مرحله بعد آیکن نارنجی رنگی جلوی اسم بازیکن ظاهر میشه مرحله سوم آیکن قرمز و در مرحله نهایی که بازیکن به اوج نارضایتی میرسه آیکن قلب شکسته نشون داده میشه که بازیکن در این مرحله و در پایان قراردادش ساک خودشو برای ترک تیم میبنده .

همونطوریکه توی تصویر میبینید مربی تیم میگه این بازیکن علارغم محبوبیت زیادی که در بین هواداران داره شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم رو نداره .

اما توضیه آیکن های مختلف در این مود :
آیکن اول( new ) نشانگر اضافه شدن بازیکنی جدید به تیمه .
آیکن دوم نشون میده بازیکن دچار آسیب دیدگی شده اما آسیب دیدگی خیلی جدی نیست .
آیکن سوم نشون میده بازیکن دچار آسیب دیدگی شدیدی شده که ممکنه مدتها نتونه پا به توپ بشه .
آیکن چهارم نشون میده بازیکن تیم برای شرکت درمسابقات ملی به تیم ملی کشورش دعوت شده و نمیشه ازش استفاده کرد .
آیکن پنجم نشون میده بازیکن مورد نظر از تیم جوانان باشگاه به تیم اصلی راه پیدا کرده .
آیکن ششم میزان وفاداری یک بازیکن رو به باشگاهش نشون میده که این مساله سبب افزایش محبوبیت این بازیکن در بین هواداران میشه .
آیکن هفتم نارضایتی یک بازیکن از وضعیت فعلیش در تیم رو نشون میده .
آیکن هشتم نارضایتی شدید یک بازیکن رو از وضعیت فعلیش در تیم رو نشون میده .

اما آیکنهای آمار یک بازیکن :
آیکن اول تعداد دفعاتی رو نشون میده که این بازیکن تونسته عنوان آقای گلی لیگ رو بدست بیاره .
آیکن دوم تعداد دفعاتی رو نشون میده که این بازیکن تونسته عنوان بهترین پاسور لیگ رو بدست بیاره .
آیکن سوم تعداد دفعاتی رو نشون میده که این بازیکن تونسته عنوان بهترین بازیکن لیگ رو بدست بیاره .
آیکن چهارم تعداد دفعاتی رو نشون میده که این بازیکن تونسته عنوان فوتبالیست سال اروپا رو بدست بیاره .
آیکن پنجم تعداد دفعاتی رو نشون میده که این بازیکن به تیم ملی کشورش دعت شده

آیکن های زیر آمار یک بازیکن رو در " فصل جاری لیگ " نشون میدن :
آیکن اول تعداد گلهای به ثمر رسیده این بازیکن رو نشون میده .
آیکن دوم تعداد پاسهای گلی که داده رو نشون میده .
آیکن سوم میانگین امتیازی که در طی فصل کسب کرده رو نشون میده .
آیکن چهارم و پنجم که مربوط به نقل و انتقال بازیکن میشه مورد اول وضعیت مذاکره بازیکن رو نشون میده که یا میخواد ترنسفور بشه و یا اینکه مجددا قرارداش تمدید بشه مورد دوم هم نشون میده انتقال بازیکن تایید شده .

در قسمت راست تصویر زیر ما سه بخشو میبینیم .
بخش اول مربوط میشه به مشخصات قرارداد یک بازیکن که به ترتیب بند اول حقوق سالانه بازیکن مورد نظر , بند دوم ارزش روز یک بازیکن رو نشون میده ( البته ارزش بازیکن رو حدودی تخمین زدن و همونطوریکه میدونین در زمان مذاکرات این نرخ خیلی متفاوت خواهد بود ) و بند سوم مدت قرارداد بازیکن رو نشون میده .
بخش دوم وضعیت قرار داد بازیکن رو از نظر قرضی بودن یا انتقال قطعی بازیکن رو نشون میده .
بخش سوم تیمهای رو نشون میده که در حال مذاکره با این بازیکن هستند .
بخش چهارم تیمهایی رو نشون میده که این بازیکن رو زیر نظر گرفتن .

اما درمورد اسپانسرها .
اسپانسرهای مالی چند دسته میشن و هرکدوم شرایط مختلفی رو ارائه میده بعنوان نمونه در زیر یکیشو میبینید ( این اسپانسر توی لیست اسپانسرهایی که ساختم وجود داره ) .
در بالا اسم اسپانسر که در اینجا مرسدس بنزه دیده میشه در زیر اون بصورت مختصر درمورد این حامی مالی توضیه داده شده که گفته شده مرسدس بنز یک شرکت آلمانی سازنده اتوموبیل ها , اتوبوس ها , کوچها و کامیونهای لوکس هستش .
در قسمت بعدی مدت قرار داد , پرداختی سالیانه و پرداختی در هر بازی رو نشون میده در اینجا هر مسابقه 250 دلار تعیین شده .
در بخش بعدی شرایط پرداخت رو مشخص میکنه در اینجا این اسپانسر میگه اگه شما در 5 مسابقه خانگی یا بیشتر پشت سر هم پیروز بشید مبلغ 400 دلارحواله میشه و در ادامه میگه چنانچه نوار پیروزی شما پاره نشه در هر مسابقه ای که پیروز بشید اعم از خانگی و غیر اون باز هم این پرداختی به حسابتون واریز میشه .
ودر قسمت پایانی این قرارداد اومده شما حق فسخ این قرارداده تا اتمام مدت اون رو ندارید .
 

3!NA

کاربر سایت
Aug 30, 2009
739
نام
31NA
سلام دوستان ...
یه سوال:وقتی که توی مستر لیگ به ما خبر داده میشه که Scout Report اومده وقتی ما بازیکنای توی لیستمون رو میبینیم و Scout Report رو هم میبینیم نمیتونیم پیشنهاد برای قرض گرفتن یا خریدن بازیکن بدیم چرا اینجوریه؟!:D :D
2 اینکه بازیکنای بزرگ مثل اینکه هیچ وقت نمیخوان آدم بشنو از تیمشون دل بکنند نه؟(نظیر Messi و Ibrahimovic )
من خودمو کشتم که در رئال مسی و ابراهیموویچ رو بگیرم اما نمیان حتی هنری هم همینطوره یه راه حلی پیشنهاد کنین
3- در طول مسابقات كه پيشنهاد ميديد به هيچ عنوان دلسرد نشيد ... سيريش باشيد !!
والا من مردم از بس که سیریش بودم دیگه در حال دل سرد شدنم نمیتونم به هیچ وجه من الممکن اینا رو بگیرم
حقوق Scout (مامور مذاكره تيمتون يا همون مدير برنامه) رو بالا ببريد يعني 5/000/000
من حقوق مامور مذاکره هم بالاست اما باز هم ...
و یه سوال دیگه چطوریه اون قسمت توی Settings>General Settings برای تنظیم Scout (دقت کرده باشید فقط دو حالت میشه انتخاب کرد):D
ببخشید که توی این پست سرتون رو خیلی درد آوردم
با ممنون!!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر