Prince of Persia

سلام
خوب منم که همه به خاطر همین بازی پرنس بیشتر شناسایی می کنن
امیدوارم این فرم سرپا و قدرت مند باشه تا من و بقیه دوستان بتونن فعالیت مثبت و سریعی داشته باشن

موفق باشید
از طرف طرفدارن شاهزاده ایرانی ;)
 

Farshidstar2012

کارشناس سخت افزار PC و شبکه
کاربر فعال
Jul 4, 2008
12,765
نام
فرشید
شما مثله اینکه تازه مشکلاتت شروع شدها! ، شما با کلید Tab نقشه رو ببین و مقصدت رو با Space تعیین کن و با حین بازی هم با E هم مسیرت رو پیدا کن.به Tutorial حین بازی توجه نمی کنید، وگرنه همه ی اینا رو میگه.بهتره Subtitle رو هم فعال کنی تا بهتر متوجه ی دیالوگها هم بشی.
 

hassan_110

کاربر سایت
Jul 22, 2006
1,857
نام
حسن
شما مثله اینکه تازه مشکلاتت شروع شدها! ، شما با کلید Tab نقشه رو ببین و مقصدت رو با Space تعیین کن و با حین بازی هم با E هم مسیرت رو پیدا کن.به Tutorial بازی توجه نمی کنید، وگرنه همه ی اینا رو میگه.
سلام
اصلا حواسم به نقشه نبود.:blushing: با اینکه به Tutorial ها هم تقریبا توجه میکنم.
یا علی مدد
 

Reza Razor

کاربر سایت
Jul 25, 2007
1,487
من که 2 ساعتی حدودا میشه دارم بازی میکنم به امید اینکه بازی از این خشکی و بی هیجانی در بیاد ولی خبری نمیشه!
که چی هی یه سری مسیرای تکراری رو بشکل خیلی تکراری هی بری و برگردی وسط راه هم چندتا هیولا ظاهر بشن که باهمشون باید به شکل خیلی تکراری بجنگی!(همش شد تکرار)
بازی تقریبا هیچ چیز خاص جدیدی نداره که هیچ خیلی ویژگی های جالب شماره های قبلو هم از دست داده.
داستان که کاملا مزخرف و در حد داستانهای کارتونای بچه هاس.
فقط گرافیکش یکم فقط جالبه نه بیشتر!
تاحالا هم که بازی میکردم دنبال دلیلی بودم که GS بهش 8 داده که هنوز پیدا نکردم!
========================================
بعد از FarCry 2 و COD5 این سومین بازی ایه که بعد 2ساعت بازی کردن آنیستال میشه!
اشکال از منه یا از بازیها نمیدونم!
 

clockwork orange

کاربر سایت
Aug 17, 2007
793
نام
اردلان
بعد از FarCry 2 و COD5 این سومین بازی ایه که بعد 2ساعت بازی کردن آنیستال میشه!
فارکرای آره. COD5 نه.Prince هم نه!!واقعا در حد 2 ساعت بازی کردن بود؟ البته یکنواختی جزو ایرادات اصلیشه ولی منو اونقدر هم اذیت نکرد. نه در حد فارکرای.هشت گیم اسپات هم خوبه.
 
آخرین ویرایش:

Capitan Tom

کاربر سایت
Jan 9, 2007
831
نام
مهرداد
کسی نمیدونه الطایر چجوری باز :-"میشه؟؟
بازی بدی نبود ولی مشکلاتش از نظر من اینا هستن:
بازی به شدت یکنواخت و خسته کننده
مبارزه ها بسیار کم و البته یکنواخت
داستان بسیار بی خود(البته مثل اینکه قسمت بعدی هم داره :sick:)
اخرش میمونه چی شد؟؟:-"
نقاط قوت:
گرافیک زیبا
دیالوگ های بسیار خوب
کوتاهی بازی(مثله اینکه فهمیدن اگه مدتش زیاد باشه ملت بازی نمیکنن)
ولی در کل ارزش امتحان کردن رو داره
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
خوب بازی رو تموم کردم.
در مورد زمان مفید بازی باید بگم اگر فقط 540 تا Light seed بخواید جمع کنید چیزی حدود 10 ساعت زمان میبره تا بازی تموم کنید.
در مورد گرافیک بازی باید بگم واقعا عالی بود،بهترین Cell shade ـی بود که به عمرم دیدم بعضی مواقع حتی نمیشد تشخیص بدی بازی Cell shade هست.
در مورد گیم پلی بازی باید بگم که کلا گیم پلی بازی خسته کننده میشه زود و اگر به سیستم مبارزه نگاه دقیق نکنیم واقعا ادونچر خیلی خوبی از کار در اومده ولی یه چیزایی توی طول بازی آدم رو خسته میکنه تا جایی که دیگه پیش خودت میگی " آره بابا فهمیدم لعنتی قضیه boss های بازی چیه فقط بذار زودتر تموم کنم بازی رو :| "
داستان هم که واقعا چیزی نداره در حد کتاب های سری الف میمونه :D
رده بندی سنی بازی هم +3 کاملا مناسبه چون هیچ چیز پیچیده ای توی بازی وجود نداره،4تا معمای نصفه نیمه هم جلوت میگذاره بازی که خیلی هنر کنه وقت گیر باشه سر 5 دقیقه تموم میشن :| از در و دیوار بالا رفتن هم به صورت 70% اتوماتیک انجام میشه.
روی دیالوگ های بازی خوب کار شده هر دفعه که با الیکا صحبت میکنی یه چیز جدید بهت میگه.

در کل امتیاز بازی رو اینجوری میدم.
گرافیک:10
صدا:8
گیم پلی :7
ارزش کلی :8
امتیاز نهایی : 8

در ضمن یادم رفت بگم،بازی ای نیست که بعد از تموم کردنش هیچ وقت آرزو کنی بازم بازیش کنی.

موفق باشید.
 

Farshidstar2012

کارشناس سخت افزار PC و شبکه
کاربر فعال
Jul 4, 2008
12,765
نام
فرشید
باهات موافقم، از نظر Artistic Design بهترین بازی بود که تا حالا دیده بودم،موسیقی و صدا هم خیلی خوب بود، اما برای Game Play تیم سازنده میتونست یه کم ابتکار بخرج بده تا بازی از یکنواختی دربیاد

در کل تجربه ی خیلی خوبیه ،مخصوصا محیط بازی که با طراحی زیباش محصور کنندس و حیفه که برای یه بار هم که شده بازیو تا آخر نریم، امتیاز نهایی:8.5
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
با سلام
من هم دیشب بازی رو تموم کردم ولی چیزی که متوجه نشدم اینه که دوستان اگه از این بازی ناراضی هستن چرا بهش نمرات 8-9 میدن:confused:
منهم مثله شما از این بازی ناامید بودم و حتی بعد از 2 ساعت بازی کردن بیش از پیش نا امید شدم و فقط بخاطر اینکه اسمش پرنس بود داشتم بازی می کردم ولی وقتی یخه خورده جلو رفتم دیدم بازی خیلی چیزا برای گفتن داره.
یکی اینکه یکی از مشکلات و دلایلی که خیلی ها این بازی رو یکنواخت و خسته کننده عنوان میکنند اینه که در بازی چیزی به نام گیم اور وجود نداره.
همین مشکل باعث شده گیمر بدون هیچ سختی و با راحتیه تمام بازی رو به جلو ببره و هیچ گاه به مشکل برنخوره و بازی براش خیلی ساده باشه.
مطمئن باشید اگر این مشکل وجود نداشت همه مشغول تعریف از این بازی بودیم چرا که سختی در بازی یک مشخصه ایه که بازی باز رو به چالش می کشه و باعث میشه که گیمر روی هر مرحله بیشتر وقت بزاره و دقت بیشتری کنه و در نهایت لذت بیشتری ببره.
ولی بهر حال بازی 7-8 ساعت گیم پلی خالص و ناب هست که اگر این مشکل رو نداشت تا 10 ساعت گیم پلی برای این بازی وجود داشت که مناسب به نظر میرسه.
ولی این مشکل همون ساعات اول به چشم میخوره و بعد از اون شما درگیر مبارزات و گرافیک و حرکات اکروباتیک و داستان نسبتا خوب بازی میشید وتقریبا این مشکل رو فراموش میکنید.
اول از مبارزات بگم.این رو قبول دارم که مبارزات کم هستند ولی همین مقدار کم نفس گیر و جذاب هست بشرطی که با سیستم مبارزاتی جدید پرنس اشنایی کامل پیدا کنید.

در شماره های قبل شاهد اپگریت شدن ضربه ها بودیم و تقریبا عادت کرده بودیم که در هر مرحله تعدادی ضربه به ضربه های قبلی اضافه بشه ولی الان تمام ضربه ها و نحوه اجرا کردن اونها در منوی کمبت محفوظ هست.تنها چیزی که بازی باز باید یاد بگیره اینه که چه طور این ضربات رو باهم مخلوط کنه.
قولی که سازنده داده بودند و به خوبی به این قول عمل کردند.
با ساختن ضربه هایی مختلف و استفاده انها در طول بازی هیجان در مبارزه دوچندان میشه.شاید در اوایل چیزی از نمودار ضربه ها متوجه نشید ولی همین طور که در بازی پیش میرید روش کار دستتون میاد و هر بار که ضربهای طولانی تر و جدید تر از قبل استفاده می کنید مبارزه ها زیبا تر و جذابتر از اب در میان.

شاید خیلی ها نبود قول اخر رو مثل خودم در این شماره از این بازی حس کرده باشند به طوری حتی دشمنانی که مثلا به عنوان قول اخر در بازی طراحی شدند براحتی میشه از پسشون براومد و دیگه مثله شماره قبل لازم نیست چندین دقیقه یا ساعت رو صرف شکست دادن اونها بکنیم.واین مشکل هم باز برمی گرده به نبود گیم اور در بازی.
الیکا شاهکاری دیگه توی این بازی به حساب میاد.اغلب همرزمان و دوستان در بازیها به عنوان سد راه و مانعی در به انجام رساندن هر چه تمام تر اکشن ها در بازی ها شناخته میشدند و هوش مصنوعیه کم انها مزاحم لذت بردن از بازی بود و در واقع فقط مولفه ای به عنوان واقعی نشان دادن میدانهای جنگ بودند و کمک چندانی به شما نمی کردندولی الیکا انقدر زیبا با پرنس به صورت یک تیم 2 نفره همکاری میکند که شما بیشتر اوقات دوست دارید که او در مسیر راه شما قرار بگیرد تا شاهد شیرین کاری ها و حرکات زیبای اکروباتیک او بهمراه پرنس باشید.
در مورد گرافیک صحبت نمی کنم چرا که به زیبایی اون هممون واقفیم حتی خود من که از نوع سل شید چندان راضی نبودم به شدت شیفته این نوع سبک گرافیکی شدم.این نوع سل شید شاید بشه گفت نقاشیه سه بعدی در عین حال 2 بعدی متحرکیه که توی صفحه مانیتور براتون به حرکت در میاد و شما را با هر منظره پشت نمایشگر میخکوب میکنه و هر بار که به منطقهای جدید پا میزارید چندین و چند دقیقه مشغول سیاحت و تماشای اون میشید.
پرنس مثله قبل شوخ طبعه و هنوز مزه بازی های اون بی نمک نشده ولی نکته جالبی که وجود داره اینه که مثل قبل شما مجبور به گوش دادن به تمام صحبت های اون نیستید بلکه اگر مایلید از همه جزئیات و صحبت های بین او و الیکا با خبر بشید با زدن دکمه ای میتونید شاهد گفتگو های انها باشید.
موسیقی از سردرگمی در شماره های قبل بیرون اومده وشکلی درست و مناسب با حال و هوای داستان و مناظر و اطراف به خود گرفته بطوری که خاطره خوبی از بازی در اذهان باقی میزاره.
داستان مثل گذشته پیچیده و گمراه کننده نیست بلکه به شکلی ساده تر و مناسب همه طرفداران طراحی شده و شاید بشه اون رو پیش در امدی برای داستانهایی بزرگتر و پیچیده تره شماره های بعدی به شمار اورد.
حرکات اکروباتیک جدید موجود که به قوت الیکا توسط پرنس انجام میگیره، زیبا و جالب کار شده بطوری که بازی رو از اون حالت خسته کننده در میاره و لذت خاصی به بازی می بخشه.
مشکل بزرگ دیگه ای که این شماره مانند شماره های قبل روبرو هست، نبود معماهایی که در شماره اول نمونه کاملش رو دیدیم و بعد از اون هیچ کدوم از شماره های پرنس نتونست خاطرات اونها رو زنده کنه،هست و این شماره در این قسمت از شماره های دیگه ضعیفتر عمل کرده.
در کل شماره جدید پرنس فارسی زبان شوخ طبع ما مثله شماره های قبل از لذت خاصی برخورداره درسته که تغییرات فراوانی کرده و لی از این بازی واقعا نمی شه گذشت.
 
آخرین ویرایش:

imakbari

کاربر سایت
Jun 6, 2008
66
به نظر من بازی انقدرها هم بد نیست. از نسخه های قبلی پرنس بدتر نیست. هدچند یه کم بیش از حد روانه.
به هر حال، به نظر من بازی قشنگیه...
 

namazizadeh

کاربر سایت
Sep 29, 2005
89
با آنکه قسمت های جدیدی دارد ولی مبارزات آن به نظر فوق العاده ضعیف و تکراری است:( در سری قبل مبارزات و تکنولوژی آن واقعا جذاب تر بود این سری یک نواخت است :)
 

rainman_8506

کاربر سایت
Jan 7, 2008
379
نام
صادق
من عصر بازی گرفتم
به نظر من خیلی خوب و جذابه من فکر نمیکردم این سبک گرافیک اینقدر قشنگ هست. و چیزی که به نظر من از همه جالب تر هست و کسی اشاره نکرده موتور گرافیکی روان بازی هست .
به نظر گرافیک بازی حرف نداره. من که خوشم امد
به نظر من می تونستد قسمت مولتی پلیر اضافه کنند
 

Carbon

کاربر سایت
Aug 9, 2006
782
نام
مجتبی
سلام
اقا من مانیتورم CRT هست
رفرش ریت تو بازی رو 60 هست تو آپشن هم که تنظیمات نداره البته این بازی تنها نیست من با خیلی بازیا همین مورد رو دارم
چشم آدمو له میکنه کسی راه حلی داره؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر