Prince of Persia

سلام
خوب منم که همه به خاطر همین بازی پرنس بیشتر شناسایی می کنن
امیدوارم این فرم سرپا و قدرت مند باشه تا من و بقیه دوستان بتونن فعالیت مثبت و سریعی داشته باشن

موفق باشید
از طرف طرفدارن شاهزاده ایرانی ;)
 
سلام به همه دوستان

من دو سه روز پیش یه مطلبی پیدا کردم که مصاحبه صورت گرفته سایت www.gamespress.com از دو طراح بازی پرنس بود اونو با یه عالمه دردسر ترجمه کردم اگه جایی اشکال تایپی یا دستوری داشت دیگه به بزرگی خودتون ببخشید و امید وارم که این مطلب جدید باشه
___________________________
مصاحبه با
Matthew Clarke : هوش مصنوعی و گیم پلی
Wade Konowalchuk: کارگردان انیمیشن

سوال : یک از مهمترین نشانه های پرنس پارسی امتیاز کیفیت انیمشنی پرنس و دشمنانش هست
چه قابلیت هایی شما در جاودانه ساختن کار شگفت انگیز تون روی این شماره گذاشته اید ؟

W. K : برای بازی Prince of Persia The Two Thrones هدف ما بالا بردن دوباره کفیت در طول دوره انیمشن بازی بود . تیم ما از بهترین انیماتور ها بود ما توانایی خلق یک سری صدتایی از انیمشین های جدید با پرنس پارسی بدست آوردیم شبیه حرکت کشتن سریع و حرکت وسایل خطر ناک 45 نوع حرکت ارتجایی یا حرکت های لغزشی و غیره ....

سوال : در نوع نگاهتون به ابداع دومین کارکتر اصلی پرنس تاریکی چه تفاوت های اصلی با خلق انیمشن برای پرنس وجود دارد ؟ پرنس تاریکی از چه سیستمی برای کشتن سریع استفاده خواهد کرد ؟

W. K. : پرنس تارکی یه نسخه ی بد سرشتی از پرنس که بیشتر شخصیت سادیسمی مثل قهرمان داستان های ما دارد . ما می خواستیم که اینمیشنش شخصیتش رو منعکس کند . اون احساس میکنه که کامل پشیمون نیست و درخشش اون در تمام حرکاتش وجود داره . پرنس تاریکی استفاده میکنه از یک سیستم کشتن سریع و ما اونو ایجاد کردیم برای Prince of Persia The Two Thrones . این سیستم به بازیکن اجازه میده که انجام بده حرکات خیلی مهیج که یکباره دشمناشو پایین میکشد . سیستم کشتن سریع پرنس تاریکی منعکس کننده خشمشه و شخصیت بی رحمش در هر راهی است . از سیستم کنترل منحصر به فردش تا انیمیشن یا خشونت های حرکات آخرش .

Daggertail هست عمده ترین اسلحه اش که نتها اسلحه ای کشنده هست بلکه ابزاری که به اون توانایی مانور در محیط رو میده و خیلی کارامد هست و حرکات اکروباتیک به اون اجازه میده که اضافه بکنه به مکان های که پرنس نمی تونه بره .

سوال : چه محیط های انیمیشن های دیگه ای برای Prince of Persia The Two Thrones هسنتد ؟

W. K. : در این بازی تصاویر انیمیشنی محیط های دیگر بودند که ما می خواستیم اونها رو فوق العاده بهتر کینم .بیشتر اوقات در تصاویر انیمیشنی که kicks داشتند بازیکن میخواست به سادگی اونو در کنه . برای Prince of Persia The Two Thrones ما واقعا می خواستیم که تصاویر انیمیشنی بسازیم که هم جالب و سرگرم کننده برای تماشا بازی کننده باشد که متوجه نمیشوند داستان رو به طور کامل . ما تمرکز زیادی بر روی توانایی فعالیت های کارکترها کرده ایم و همچنین حرکات اکروباتیک و قابل قبول و ممکن را روی آن درست کرده ایم .

سوال : در Prince of Persia The Two Thrones میبینیم که پرنس و پرنس تاریکی بسیار قدرتمند هستند با حرکات جدیدشان . چگونه دشمنان توانایی روبه رو شدن با این دو پرنس دارند ؟

M.C : در پاسخ به گسترش حرکات جدید برای پرنس و پرنس تاریکی دشمنان نیاز دارند به افزایش یک سیستم هوش مصنوعی جدید بنابراین ما دوباره کامل کرده ایم این اینده مهم بازی را .
Prince of Persia The Two Thrones معلوم هست که مقابل دشمنان سخت و فوق العاده دوباره بازی میکنه .

سوال : وقتی که شما میگید دشمنان سخت و فوق العاده می تونید جزیات بیشتری رو بدید ؟

M.C : در Prince of Persia The Two Thrones هر دشمنی شخصیت خودشو داره . ما طراحی کرده ایم اونها رو قوی و باهوش با سیستم کشتن سریع که هر دو راضی کننده هستند برای بازی کن همچنین در Prince of Persia The Two Thrones ما سیستم Sand Gate رو تولید کرده ایم که Sand Gate حمایت میکنه پرنس رو به وسیله صدا که یک نیروی امدادی هست وقتی که اونها پیدا میکنند پرنس رو .

منبع اصلی www.gamespress.com
منبع ترجمه شده سایت www.gamesindustry.biz
لینک منبع اصلی www.gamesindustry.biz/press_release.php?aid=12058
 
نوشته شده توسط Police _ 110:
سلام به همه دوستان

من دو سه روز پیش یه مطلبی پیدا کردم که مصاحبه صورت گرفته سایت www.gamespress.com از دو طراح بازی پرنس بود اونو با یه عالمه دردسر ترجمه کردم اگه جایی اشکال تایپی یا دستوری داشت دیگه به بزرگی خودتون ببخشید و امید وارم که این مطلب جدید باشه
___________________________
مصاحبه با
Matthew Clarke : هوش مصنوعی و گیم پلی
Wade Konowalchuk: کارگردان انیمیشن

سوال : یک از مهمترین نشانه های پرنس پارسی امتیاز کیفیت انیمشنی پرنس و دشمنانش هست
چه قابلیت هایی شما در جاودانه ساختن کار شگفت انگیز تون روی این شماره گذاشته اید ؟

W. K : برای بازی Prince of Persia The Two Thrones هدف ما بالا بردن دوباره کفیت در طول دوره انیمشن بازی بود . تیم ما از بهترین انیماتور ها بود ما توانایی خلق یک سری صدتایی از انیمشین های جدید با پرنس پارسی بدست آوردیم شبیه حرکت کشتن سریع و حرکت وسایل خطر ناک 45 نوع حرکت ارتجایی یا حرکت های لغزشی و غیره ....

سوال : در نوع نگاهتون به ابداع دومین کارکتر اصلی پرنس تاریکی چه تفاوت های اصلی با خلق انیمشن برای پرنس وجود دارد ؟ پرنس تاریکی از چه سیستمی برای کشتن سریع استفاده خواهد کرد ؟

W. K. : پرنس تارکی یه نسخه ی بد سرشتی از پرنس که بیشتر شخصیت سادیسمی مثل قهرمان داستان های ما دارد . ما می خواستیم که اینمیشنش شخصیتش رو منعکس کند . اون احساس میکنه که کامل پشیمون نیست و درخشش اون در تمام حرکاتش وجود داره . پرنس تاریکی استفاده میکنه از یک سیستم کشتن سریع و ما اونو ایجاد کردیم برای Prince of Persia The Two Thrones . این سیستم به بازیکن اجازه میده که انجام بده حرکات خیلی مهیج که یکباره دشمناشو پایین میکشد . سیستم کشتن سریع پرنس تاریکی منعکس کننده خشمشه و شخصیت بی رحمش در هر راهی است . از سیستم کنترل منحصر به فردش تا انیمیشن یا خشونت های حرکات آخرش .

Daggertail هست عمده ترین اسلحه اش که نتها اسلحه ای کشنده هست بلکه ابزاری که به اون توانایی مانور در محیط رو میده و خیلی کارامد هست و حرکات اکروباتیک به اون اجازه میده که اضافه بکنه به مکان های که پرنس نمی تونه بره .

سوال : چه محیط های انیمیشن های دیگه ای برای Prince of Persia The Two Thrones هسنتد ؟

W. K. : در این بازی تصاویر انیمیشنی محیط های دیگر بودند که ما می خواستیم اونها رو فوق العاده بهتر کینم .بیشتر اوقات در تصاویر انیمیشنی که kicks داشتند بازیکن میخواست به سادگی اونو در کنه . برای Prince of Persia The Two Thrones ما واقعا می خواستیم که تصاویر انیمیشنی بسازیم که هم جالب و سرگرم کننده برای تماشا بازی کننده باشد که متوجه نمیشوند داستان رو به طور کامل . ما تمرکز زیادی بر روی توانایی فعالیت های کارکترها کرده ایم و همچنین حرکات اکروباتیک و قابل قبول و ممکن را روی آن درست کرده ایم .

سوال : در Prince of Persia The Two Thrones میبینیم که پرنس و پرنس تاریکی بسیار قدرتمند هستند با حرکات جدیدشان . چگونه دشمنان توانایی روبه رو شدن با این دو پرنس دارند ؟

M.C : در پاسخ به گسترش حرکات جدید برای پرنس و پرنس تاریکی دشمنان نیاز دارند به افزایش یک سیستم هوش مصنوعی جدید بنابراین ما دوباره کامل کرده ایم این اینده مهم بازی را .
Prince of Persia The Two Thrones معلوم هست که مقابل دشمنان سخت و فوق العاده دوباره بازی میکنه .

سوال : وقتی که شما میگید دشمنان سخت و فوق العاده می تونید جزیات بیشتری رو بدید ؟

M.C : در Prince of Persia The Two Thrones هر دشمنی شخصیت خودشو داره . ما طراحی کرده ایم اونها رو قوی و باهوش با سیستم کشتن سریع که هر دو راضی کننده هستند برای بازی کن همچنین در Prince of Persia The Two Thrones ما سیستم Sand Gate رو تولید کرده ایم که Sand Gate حمایت میکنه پرنس رو به وسیله صدا که یک نیروی امدادی هست وقتی که اونها پیدا میکنند پرنس رو .

منبع اصلی www.gamespress.com
منبع ترجمه شده سایت www.gamesindustry.biz
لینک منبع اصلی www.gamesindustry.biz/press_release.php?aid=12058
بسیار جذاب و جالب بود دستت درد نکنه
 
بچه ها به نظرتون اینجا کجاست که کالینا خودشو از اونجا میندازه ÷ایین من که میگم باید بالای برج بابل باشه یا نزدیکیا
ebcx3o
 
پليس جان عالي بود از عکس و مطالبت فوق العاده ممنون!
وحيد جان به نظر من نمي تونه اين بوج بابل باشه چون سخره اي هست!!!
اين احتمالا بالاي کوه هست!!!
گرچه تو اين تريلر خيلي اشکال ها وجود داره!!!
يکي قيافه ي دارک پرنس يکي لباس پرنس يکي سلاح پرنس اگه دقت کني همه ي اين ها تو گيم پلي ها عوض شدند حالا تو سيدي من کامل راجع به اين ها دارم مي نويسم!!!
اگه با حجم 28 Mb رو دانلود کني مي بيني که اون پرنس 3 با پرنس 3 اي که داره مي آد بيرون چه قدر فرق کرده و بهتر شده پس اصلا اين تريلر به نظر من رسمي نيست!!!
فقط خبر انتشارش بود تو E3 و هيچ ملاکي نداره که واقعي باشه چون اونموقع هنوز رو بازي زياد کار نشده بوده و داستان هم کاملا ربزه کاري هاش مشخص نبوده و شخصيت دارک پرنس هم گنگ بوده!!!
 
سلام
دستت درد نکنه وحيد جان عالي بود عالي!!!
خيلي خوب بود
من منتظر اون مقاله ي دومي که قولش رو داده بودي هستم
سيدي اي هم که مي خواستي که هر چي دارم رو برات بفرستم اي شالا تا چند روز ديگه!
 
نوشته شده توسط qx_roham_xp:
سلام
ببخشيد متوجه منظورت نشدم مي شه زير سيکل بگي بلکه بفهمم؟;)
شرمنده:o
شرمنده تقصیر من بود زیادی لفظه قلم حرف زدم :mrgreen:
منظورم این بود که من که کرمانشاه هستم چه طور میتونم این سی دی رو از شما ها بگیرم :arrow:
راستی هزینش چه قدره :o
 
آهان
هنوز هزينه معلوم نيست اما فکر کنم با پست!!!
گرچه تا بهزاد نياد کارا ما خيلي سخته به عبارت ديگه بدون اون هيچ کاري نمي شه کرد!!!
بايد صبر کنيم بر گرده البته بهزاد با سورپريز هميشه بر مي گرده;)
ديگه نگو کرمانشاه پست نمياد چون کرمانم پست مي اد!!!!
 
نوشته شده توسط qx_roham_xp:
سلام
دستت درد نکنه وحيد جان عالي بود عالي!!!
خيلي خوب بود
من منتظر اون مقاله ي دومي که قولش رو داده بودي هستم
سيدي اي هم که مي خواستي که هر چي دارم رو برات بفرستم اي شالا تا چند روز ديگه!

خواهش میکنم ولی حساب کنی جایی این مقاله اینجا نبود!!!!
چشم همین امروز میزارم ولی خیلی کم!!!
هر چه زودتر بهتر خیلی منتظر سی دی هستم مخصوصا تریلریهات و عکسات
راستی چرا ادرس نمیدی تا من برات بفرستم
مثل اینکه بهزاد رفته مسافرت گفته بود تا بعد از 20 نیستم
 
egwzdg_th.jpg

پس از فارغ التحصيل شدن با حضور افتخاري در ابيحان(ساحل عاج)۳دوره مديريت را گذراند بعد به وست افريقا به عنوان دستيار بشر دوستانه کشورهاي در حال توسعه فراهم ميکرد همچنين او مديريت درجه يک در امور کشاورزي را به دست اورد او پس از يک سال کسب و کار در فرانسه به عنوان مديريت و مهندسي را از دست داد و به افريقا برگشت او در انجا به توسعه روستايي مشغول شد
در سال ۲۰۰۰ به دعوت مکنر به مونترال رفت و تهيه کننده بازي شاهزاده فارس شد تا مقدمات و هزينه ساخت بازي را نيز فراهم کنداو به جز حضور در پروژه بازي شاهزاده ايراني در انيميشن دايناسور -امپراتور و نيکي نيز حضور داشت

رافائل در سال ۱۹۴۷ در پاريس به دنيا امد او در سالهاي جواني به کار عکاسي مشغول بود که در کنار ان نيز به حرفه هنر نيز روي اورد او فکر نميکرد روزي در يکي از بزرگترين کمپاني هاي بازي سازي در جهان مشغول به کار شود ان هم به عنوان مسئول هنري
او در سال 2002 به عنوان بهترین طراح انتخاب شد

Patrice Desilets
او به جز کار در یوبی سافت در کم÷انی دیزنی نیز کار کرده که از جمله کارهای او میتوان به حضور در
Prince of Persia: The Sands of Time (2003
Disney's Donald Duck: Goin' Quackers
Hype: The Time Quest
INON ZUR
inon_studio_L.jpg

هنرمند بسیار معروف که در کارهای بسیار بزرگی نیز حضورد داشت از جمله کارهای او
Video Game
MEN OF VALOR / Vivendi-Universal
PRINCE OF PERSIA 2 (cinematics) / Ubisoft
SOCOM II: U.S NAVY SEALS / SCEA
CHAMPIONS: RETURNS TO ARMS / Sony
SHADOW OPS: RED MERCURY / Atari
STARCRAFT: GHOST (Cinematics) / Blizzard
GOLDEN EYE 2 (promo trailers) Electronic Arts
POWER RANGERS: DYNO THUNDER / THQ
SYBERIA 2 / Microids
WAR AND PEACE / Microids
CRUSADER KINGS / Paradox Entertainment
RUN LIKE HELL (Shared credit) / Interplay
ICEWIND DALE 2 / Interplay
FALLOUT TACTICS / Interplay
KLINGON ACADEMY / Interplay
BALDUR`S GATE / Interplay
STARFLEET COMMAND 2 / Bioware
Film
AUPAIR 2 / Fox family channel
NORTH FACE / Fox family channel
AUPAIR / Fox family channel
RUSTY - THE GREAT RESCUE / Fox
ST-PATRICK THE IRISH LEGEND / Fox
CASPER, A SPIRITED BEGINNING / Fox
POWER RANGER, THE MOVIE / 20 Century Fox
THE REFUGEE / Mativien
THE YELLOW LOTUS / Tony Bui

Television
DIGIMON / 20 Century Fox
STATE OF GRACE / Fox Family Channel
POWER RANGERS: TIME FORCE / Fox Kids
BEETLE BORGS / Fox Kids
POWER RANGERS TURBO / Fox kids
POWER RANGERS IN SPACE / Fox kids

Awards & Nominations:
Socom II
Game Audio Network Guild Awards 2004
"Best original instrumental song" Finalist

Icewind Dale II
Game Audio Network Guild Awards 2003
"Music of the year" Finalist

Icewind Dale II
Game Industry News Awards 2003
"Soundtrack of the year" Finalist

Baldur's Gate II: Throne of Baal
G4 TV 2002 " Top ten best soundtracks

Baldur's Gate II: Throne of Baal
Gamespy Game of the year Awards 2001
"Best Music" Finalist

Power Rangers Turbo (FOX kids)

شاهزاده

نيمي از وجود او در تصرف تاريکي ميباشد در واقع او الود به شنهاي زمان شده او بايد شنهاي زمان را در خود کنترل کند و تمرکز ويژهاي به شاهزاده تاريکي داشته باشد زيرا اگر نتواند نيروي شنهاي زمان را کنترل کند شنها از اين چرخه سود خواند برد و شاهزاده تاريکي تمام وجود شاهزاده را تصرف ميکند و خود شاهزاده نيز تباه ميشود هر دو تمرکز ويژه اي بر روي دشمنان خود دارند ولي شاهزاده تاريکي اهداف بالاتري را دارد يکي از دلايلي که نميگذارد نسبت انها به شريک بودن بدن انهاست و همين اشتراک بدن از انتقام نيمه تاريکي در مقابل شاهزاده امتناع ميورزد زيرا اگر او از شاهزاده انتقام بگيرد خود نيز تباه خواهد شد آنها مهارتهاي متمم دارند كه بازيكن براي اينكه پيشرفت كردن در را بازي مجبور خواهد بود استفاده بكند. با وجود اينكه تاريك پرينس درباره شهريار خيلي پيرو فلسفة‌ بدبيني و كنايه‌دار در گفتگوي آنها مي‌تواند باشد، همچنين او كاملاً سودمند مي‌تواند باشد. اغلب او راهنمايي شهريار را فراهم خواهد كرد و مسير، كمك كردن در حفظ مي‌كند او روي مأموريت مورد بحث تمركز كرد. فلسفه شاهزاده تاريکي در مورد شاهزاده بدبيني کنايه خود
به سرعت کشدن
در دوتخت نشين شاهزاده پشت در بابل است و زماني شهر خود را با ويرانگي ميبيند که به وسيله ارتش شنهاي زمان انجام گرفته ناگهان او در زادگاه خود متهم به فراري مي شود او به وسيله ارتش سخت دل و مهاجم تحت تعقيب است پس بايد با اين وضعيت جديد نياز به عکس العمل سريع دارد اين فرصت جديدي براي بازيکنان است تا با سبک مبارزه جديدي مبارزه کنند البته به سرعت کشتن در مورد دشمنان به خصوص دشمناني که تواناي رديابي و دردسر ساز هستند مورد استفاده است شاهزاده تاريکي نيزميتواند دشمنان خود را به سرعت قتل عام کند البته نوع کشتن بسيار متفاوت است نسخه فاسد شاهزاده بسيار بي پروا و بي ملاحضه با دشمنان برخورد ميکند در حالي که شاهزاده بايد با ضرب و اهنگ ونظم به خصوصي اين کار را انجام دهد و در هر مکان نميشود از اين
مبارزه استفاده کرد زيرا بايد منبع ذخيره مناسبي اماده کرده واستفاده کردن ان با توجه به مراحل و پيشرفت شاهزاده بستگي دارد

حالا گفته هاي ياني مالات
دو تختها اجازه خواهد داد بازيکن دو ضلع متفاوت تقسيم شده روح را جستجو کنند شاهزاده او با ابليس درونيش مبارزه خواهد کرد براي حکومت نياز به يک تخت مي باشد
يکي از موفقيتهاي شنهاي زمان حضور شخصيت مونث در بازي بود و ما اينبار نيز ان شخصيت را خوايم داشت بله !!!فرح
نقش فرح براي اضافه شدن به بازي يک امتياز است پس از ان که کشور هنوستان مورد تاخت وتاز و ويرانگي قرار ميگيرد او به وسيله ارتش شنهاي زمان اسير گرفته ميشود تا مجازات شود رهبر تمام اين ارتش تاريکي ها در بالاي برج بابل حضور دارد او بايد تقاص اشتباه پدر خود يعني مهاراجه را بدهد نقش او در بازي کاملا عمده و حياتي ميباشد او به شاهزاده کمک خواهد کرد تا باعث نجات مردمان سر زمين خود شوند البته وجود شاهزاده تاريکي نيز براي او تهديد به شمار ميرود بيشتر اتفاقات در برج بالا اتفاق ميافتد چرا که نيروي اصلي شيطان در انجا واقع است شاهزاده بايد خود را به برج بابل برساند
موسيقي god smockاین بازی را الوده نخواهد کرد این بار گویش جدیدی از موسیقی مدرن در این بازی کنچانده شده و از صداهای هنجار گیتار برقی خبری نیست زیرا محیط نیاز به موسیقی ایرانی دارد همان طور که در جنگجویی درونی به علت حس انتقام محیطهای تاریک نیاز به یک موسیقی تند بود

هاليود جذب داستان شنهاي زمان ميشود البته تنها بخش دوم بازي باعث شد تا هاليود جذب داستان اين بازي بشود جردن مکنر با همراه کمپاني ديزني و جري برويچ قصد دارند تا فيلم زيباي درست کنند خط داستاني فيلم با بازي نتفاوت است جردن مکنر ميگويد در هاليود بهترين نمايش نويسها را داريم که شماها شاهد داستاني سياز زيباتر از نسخه باز خواهيد بود (خدا کند از اسطورها و فرهنگ ما نيز در اين بازي استفاده کنند) شخصيت شاهزاده و پيرمرد در فيلم قطحي شده مثل اينکه جري توليد کننده فيلم شاهزاده ميباشدبازي در قرن ۹ همزمان با قرون وسطي در اروپا اتفاق ميافتد
 
آخرین ویرایش:
نوشته شده توسط qx_roham_xp:
آهان
هنوز هزينه معلوم نيست اما فکر کنم با پست!!!
گرچه تا بهزاد نياد کارا ما خيلي سخته به عبارت ديگه بدون اون هيچ کاري نمي شه کرد!!!
بايد صبر کنيم بر گرده البته بهزاد با سورپريز هميشه بر مي گرده;)
ديگه نگو کرمانشاه پست نمياد چون کرمانم پست مي اد!!!!
باشه پس من منتظرم تا بهزاد بیاد ببینیم چی گلی میخواد به سرمون بزنه
دیگه خداییش پست کرمانشاه میاد :mrgreen:
 
وحيد جان مقالت عالي بود جون مي ده واسه سيدي فقط از اونجاييش که به Godsmack بي احترامي کردي اصلا خوشم نيومد من عاشقشم اينم بايد بدوني که خود Godsmack درخواست خوندن رو براي نسخه ي 3 رد کرده مي توني تو سايتش اين رو بخوني!
به جز اين قسمت ديگه همه چيش عالي بود!!!
واقعا هم Warrior Whitin نياز داشت به صداي Godsmack چون خشم بود اتقام بود خون بود تغيير سرننوشت بود!!!بي انصافي بود!!!!
pandora tomorrow جان خوشحالم که پست ديگه مي آد در خونه ما هم پست مي اد اما سالم بر نمي گرده ;)آخرين پست چي که اومد 20 سال پيش بود که هنوز اثراتي ازش هست!!!
امضا جديدت هم مبارک با عکس زيريت حال مي کنم!!!
کسي اون پيغام هاي صفحه ي قبل من رو نخوند؟؟؟؟
بابا من امضا مي خوام 1 سر برين صفحه ي قبل کلي مسابقه گزاشتم خير سرم!!!
من که آخرش اسم تو رو ياد نگرفتم pandora tomorrow جان اما بازم مي گم امضات خيلي توپه کارت درست!!!رنگ چشم هاشم آبي نيست مورد توجه بعضي ها که به اين علت به پرنس 6 از 10 مي دادن!!!
 
سلام بچه ها
چرا کسي پست نمي زنه؟؟؟
بابا اينجا تايپيک پرنس هست بهترين تايپيک فارسي جهان زود باشيد پست بزنيد!!!
باز 100 رحمت که مثل پرشين تولز نيستيم که هر کس پست مي زنه فرح خوشکل تره يا کالينا يا اينکع فرح مال من هست يا مال تو!!!
اما دليل نمي شه ما خودمون رو با اونها مقايسه کنيم
درست هست بهزاد رفته و فعلا نيست اما دليل نمي شه بهزاد رفت در اين تايپيک هم تخته بشه!!!
اگه همين جوري پيش بره مجبورم براي حرمت اين تايپيک هم که شده سورپريزام رو رو کنم!!!:p
بابا 3 صفحه قبل رو نگاه کنيد ببينيد چجوري بود!خوب شروع کنيد!!!
به خدا اگر بهزاد برگرده و ببينه اينجا کلي پست زده شده و بچه ها فعال هستند خيلي خوشحال تر مي شه!
درس داريم که داريم امتحان داريم که داريم دليل نمي شه!!!
بابا اينجا تايپيک پرنس هست Prince Of Persia بهترين بازي قرن 21 که فقط سري جديد بعد از Sands Of Time مي تونه جاش رو پر کنه نه هيچ بازي ديگه اي!!!
بازي قرن کم نيست!!!
من خير سرم مسابقه کلي گزاشتم حتي يکي نگفتين که خيلي مسابقت مسخره هست چه برسه اجراش کنيد!!!
من تو فرم هاي خارجي تو اين چند روزه خوندم که همه مي گن پسر مهارجه تاج رو بر مي داره!!!(Prince Of India)
همه مي گن وقتي ما تو Sands Of Time زمان رو بر مي گردونيم ديگه به هند حمله نمي کنيم و به جاش مهارجه همراه پسرش به ما حمله مي کنه اما من بهشون گفتم پس فرح چي مي گن مهارجه طلسم شده و کنترل خودش رو از دست مي ده فرح رو هم زندوني مي کنه چون اون نمي زاشته به بابل حمله کنند!!!
اما به نظر من نمي تونه اين جوري باشه نظر شما چي هست؟؟؟
دست چپ پرنس هم خيلي مورد بحث هست به نظر شما چرا دشت چپ پرنس اينجوري هست و چي مي شه اينجوري مي شه آيا بعد از وقتي که خنجر رو فرو ميکنه تو خودش اينجوري مي شه؟؟؟
چرا از توش تيغ تيغ در اومده؟؟؟
اين سياست يوبي سافت هست چون لباس پرنس رو تغيير داد و مثل Sands Of Time کرد جديدا(تو عکس ها مي شه اين رو فهميد)قبلا اصلا برنامش اين نبود!!!به همون دليلي که ظاهر دارک پرنس تو تريلر اصلي خيلي با ظاهر حالاش فرق داره پس ممکن هست فردا هم يک ايده ي نو به ذهنشون برسه و پرنس رو عوض کنند!!!
مثلا الان ديگه ته ريش نداره!!!
اما اگه گفتين چه ربطي به سياست داره؟؟؟
دارک پرنس خشن عصباني و انتقام جو و کينه اي هست تو مايه ها POP:WW اما پرنس بايد اعصاب خودش رو کنترل کنه و عقلش رو بر احساسات درونيش غلبه کنه و بتونه با فکرش معما هارو حل کنه نه با کشتم افراد!!!
به اين مي گن بازي اي که همه ازش خوششون مي آد!!!
کساني که عاشق POP:SOT بودن همش در ظاهر پرنس بازي مي کنند و عاشق معما هاش مي شن و کساني که عاشق POP:WW بودن تبديل به دارک پرنس مي شن و به بيرحمانه ترين شکل فقط مي کشن!!!
البته آکروبات هاي دارک پرنس هم خيلي توپه ها مثلا از سقف سرو ته پايين اومده(مثل اسپايدر من)چرخيدن دور افراد با زنجير يا خفه کردم و جرا کردم سر از برن توسط اين زنجير!!!و خيلي چيز هاي ديگه
افکت هاي سياه و سفيد شدم همراه اسلوموشن هم در جاهاي خشن بازي فوق العاده باحال کار شده!!!!
اما بايد انتظار يک بازي سخت رو هم از POP:TTT داشته باشيم ها;)
تازه از همه ي اينها بگزريم يک کمي هم رفته تو مايه ها اسپلينتر سل!!!
پس ديگه چي مي شه مي شه چکيده ي همه ي سبک ها و بازي ها!!!
الکي نيست که من بهش مي گم بازي قرن!!!
درشکه سواري رو هم يادمون رفته بود اون غول وحشي هم که اول از بالا مي پريد و با خنجر ميزنيد رو شونش
بعد با دست شما رو مي گيره خنجر رو فرو مي کنيد تو دستش پرتتون مي کنه بالا بعد هم فرو مي کنيد تو چشمش هم بايد خيلي جذاب باشه!!!
اما يکبار پرنس با لباسي که تو عکس هاي اولي بود(لباس POP:WW) رو مي بينيم که مي ره به جنگش(سومين تريلر)و يک بار هم با دستي که از توش تيغ زده بيرون و نور مي ده و نشونه ي خشمش و دارک پرنس هست!!!!
خدا کنه که برداشم من قلط باشه يعني 2بار با دو جور مختلف بريم به جنگش مثل POP:WW که بعد از زدن ماسک دوباره همون جاهارو ميريم شايد بعد ار فروکردن خنجر(و متاسفانه مردن کالينا!)دوباره بايد همين مراحل رو بريم نظر شما چي هست؟؟؟
اينا برداشت هاي من بود منتظر برداشت هاي شما هم هستم;)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or