Prince of Persia: The Forgotten Sands در حال ساخت ؟

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
256px-Popsotcover.jpg




بازی Prince of Persia و مخصوصا قسمت Sands of Time یکی از محبوبترین بازی هایی که تا به حال تولید شده است. در حال حاضر فیلم Prince of Persia : Sands of Time در مراحل اخر ساخت خود به سر می برد و قرار است در ماه می 2010 اکران شود اما شاید این اکران برای بازی باز ها هم جذاب باشد.

اقای Marc-Antoine-Seneca در صفحه linkedin خودش اعلام کرد که مدت سه ماه است بر روی یک بازی POP جدید کار می کند. البته ایشون به تازگی این جمله خود را عوض کرده است و به جای این , جمله Working on the best game ever قرار داده است.

اما از سوی دیگر Jordan Mechner خالق سری Prince of Persia و کسی که به عنوان کارگردان و طراح اصلی Sands of Time هم ظاهر شده بود به تازگی اسم Prince of Persia: The Forgotten Sands را به ثبت رسانده است.

نکته جالب این جاست که اقای Jordan Mechner با وجود اینکه نویسنده هم هست اما این اسم را برای استفاده در بازی های کامپیوتری به ثبت رسانده است !!
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
از مصر بگیر تا بخشهای از هند، هر موسیقی سنتی که بشنوی رگ و ریشش از ایرانه
درست ولی شماره آخر موسیقی ها نزدیک تر بود به سبک ایرانی و بیشتر به موسیقی های اصیل ما شبیه بود.من از شماره آخر بدم نیومد حتی از گرافیکش خیلی خوشم اومد فقط مشکل گیم پلی بود که زیاد از حد آبکی و راحت بود.
 

capitanrayan

ابیلیتی سلیمان از من گرفته شده
کاربر سایت
Jun 23, 2007
8,490
امید وارم با همون تم cell s بازی رو بسازن -خیلی حال کردم باهاش!داستانش هم که اصل قضیه بود- رابطه الیکا باید گره در گره بشه بعد قضیه عشقولانه بشه- مال میشه:biggrin1:
 

ДядsЙ

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,384
نام
AяasЙ
ممنون کسری دلم برای خبرات تنگ شده بود.:biggrin1:
===
من بعد از دیدن بزرگترین فاجعه ی قرن یعنی همین پرنسی که 2008 اومد دیگه هیچ علاقه ای به این بازی ندارم !:sick:
واقعا هدف یوبی از اون گنده کاری رو هنور نمیتونم درک کنم !
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,964
نام
فرهاد
خوب cell باشه به نظر من بهتر میشه حال و هوای بازی رو تغییر میکنه از یک مدلی در میاد مردیم اینقدر درو دیوار تاریک دیدم و prince رو سیاه و بدقیافه :biggrin1:
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,309
نام
امیر حسین
اتفاقا من از این پرنس آخری خیلی خوشم اومد!!!داستانش و گیم پلیش خوب بود تنها مشکلی که داشت این بود که بیش از حد آسون بود!!! اگر کمی سخت ترش میکردن عالی میشد!!!
البته از اون سری قبلی 3 رو فقط بازی کردم و از اونم خیلی خوشم اومد!!!
کلا هر دوش باحال بود :biggrin1:
 

only_crysis

کاربر سایت
Apr 21, 2009
1,693
نام
مازیار
قبل از اینکه این پرنس 2008 بیاد یه دموی CG دادن بیرون که کیفیتش خیلی توپ بود از همه نظر.خدا کنه یه چیزی بسازن تو همون سبک و سیاق.
 

S1NA

کاربر سایت
Mar 7, 2009
937
نام
سينا
من که ديگه زياد به پرنس اميدوار نيستم .......... با اون شماره آخری که دادن بدجور حالگيری بود ....... نميگم افتضاح بود ولی در حد و اندازه های پرنس نبود .........
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر