نمایشگاه/رویداد PlayStation | E3 2018 Press Conference

طولانی ترین زمان نمایش در کنفرانس ، تمایل دارید به کدام عنوان اختصاص پیدا کند .

  • Ghost of Tsushima

  • Spider-Man

  • Death Stranding

  • The Last of Us Part II


Results are only viewable after voting.

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,669

h4x_111.png

4jgu_9j29_asl1.png

به تاپیک بزرگترین ، بهترین و درخشانترین نمایش سالیانه کنفرانسها ، E3 و گل سرسبد این مراسم بیاد ماندنی PlayStation خوش آمدید ، حتما در تقویم خودتون تاریخ این مراسم رو علامت بزنید چون امسال اتفاقات خیلی بزرگی قراره رخ بده که هیجان این کنفرانس رو صدچندان میکنه ، ما همین الان هم از بزرگترین اتفاقات کنفرانس خبر داریم ، کافیه نام اعظم Naughty Dog روی صفحه ی کنفرانس نقش ببنده تا بی اختیار بیننده ها و حضار شروع به تشویق ، اشک شوق و کلماتی نامتعارف کنند ! بازی The Last of Us Part II در این مراسم حضور خواهد داشت ، همین برای هایپ یک کنفرانس بزرگ کافی نیست ؟ من میگم برای فنهای سونی نه ! ، عطش فنهای سونی هیچوقت نمی خوابه و همیشه منتظر هایپی بزرگتر هستند (بد عادت کرده فنهاشو) عکسهای بالا نشانه حضور عناوین AAA و نوید یک اتفاق بزرگ هستند .
پس همراه ما باشید تا مثل هر سال با هایپ زیاد و همچنین با دست پر به استقبال این کنفرانس باشکوه بریم .

نمیدونم از کجا شروع کنم ، از بازیهایی که پیش رو داریم امسال ، یا بازیهایی که قراره آنونس داشته باشن ، یک ویدئوی اختصاصی آماده کردم ، فکر میکنم هایپ خوبی باشه برای شروع . بنابراین امسال یک نمایش تصویری خواهیم داشت ، امیدوارم لذت ببرید .


کمربندها رو محکم ببندید و سفرتونو با خانواده ی بزرگ Playstation آغاز کنید .

لیستی که برای شما آماده کردیم جستجو کردن در بین عناوینی که ، حضورشون در این رویداد بزرگ چه قطعی و چه در حد احتمال هست رو راحتتر میکنه . تا شروع کنفرانس سونی در صورت لیک شدن موارد دیگه لیست آپدیت خواهد شد .
تشکر از کاربر عزیز mobile1199 برای کار گرافیکی زیباشون و ایده ای که بکار بردن .

*حضور قطعی با رنگ آبی
*احتمال حضور با رنگ سبز
توجه کنید عناوین Death Stranding | Spider-Man | The Last of Us Part II | Ghost of Tsushima حضورشان توسط شاون لیدن تایید شده . عناوین دیگر که با رنگ آبی مشخص شده اند احتمال حضورشان 100% نیست .

i0g7_y2h9_scp.png
دوس دارین در E3 شاهد نمایش IP جدیدی باشین ، یا یکی از فرنچایزهای مورد علاقتون ادامش ساخته بشه ، شایدم منتظر تایید ریمیک یکی از عناوین موفق سالهای دور PS هستین ، امسال عناوین زیادی هستند که آماده ی رونمایی یا زمان نمایش کاملشون رسیده .
|9| عدد از عناوینی که احتمال حضورشون در کنفرانس سونی وجود داره رو بروزرسانی می کنم ، لیستی که در ذهن دارم دو رقمیه !! ، ولی به همین عناوین مهم بسنده میکنم .


3glh_99999.png

شماره 9
5et7_original_9452eec29a63423e1783eb56d0f244f8.png


این بازی از مدعیان نمایش لیست ماست .

IP جدید From Software در TGA 2017 معرفی شد ، با آنونسی که اسمو رسم بازی رو مشخص نکرد ! ، بازی در نگاه اول بنظر نسخه جدید بلادبورن رو به نمایش می گذاشت . خودم همین نظرو داشتم . ولی پس از کلی تحقیقات در مورد نمایش گنگ بازی ، سرنخها رو کنار هم گذاشتم . و مطمئن شدم بازی بلادبورن نیست ! .

مقاله ای که در مورد آنونس نوشتم :

تنها چیزی که در تریلر جدید FS میشه ارجاعش داد به BB2 : سلاح ، استخوان و خونه .
دستخط پس زمینه ژاپنی مثل سندی برای نینجاهاست ، مثل کانجی پررنگ شده ژاپنی که در بسیاری از دستوالعملها ، نامه ها و اسناد شینوبی به چشم میخوره .
نوشته زیر توسط نینجا نوشته نشده ، Ryoma Sakamoto که اون رو به عنوان شخصیت Yakuza Ishin میشناسیم ، نمونه ای از این دس نوشته هاست که ارجاع خوبیه .
jm72_sakamotoryoma-letter.jpg


یکی دیگه از عناصر آیتم فلزیه که تا حدی توسط طناب پیچیده شده و در سایه پنهانش کردن ، بعد از تغییر در کنتراست بدون شک یک kunai ه ! ، یک سلاح سنتی ساخته شده با ابزار کشاورزی . توی ویکی میتونین اطلاعاتشو بگیرین .

8lqj_tenchukunai-1024x434-512x217.png


szuq_kunai05.jpg


بنظر یک بازوی مصنوعیه ! ، سرنخهایی مثل
Shadows Die Double وجود داره ، یک بازی مرتبط با نینجا ، که در آن مفهوم سایه ها در رابطه با وضعیت نزدیک به مرگ استفاده می شه .

با توجه به سرنخهایی که از 0 تا 100 تریلر بدست اومده این بازی بنظر یک Tenchu جدیده .

مورد بعدی انحصاری بودنشه که اینطور نیست ! ، چون باید با همون تیزر کوچک SIE روی تصویر نقش میبست که این اتفاق رخ نداد .


شماره 8
pg6e_ybym_wild-13_crop_1280x576-640x288.jpg

WiLD یک بازی ماجراجویی جهان باز بر پایه بقا است که توسط توسعه دهنده فرانسوی Wild Sheep Studio در حال ساخت و برای PlayStation 4 به صورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment انتشار خواهد یافت . از سال 2014 توسعه این بازی شروع شده ، در ماه ژانویه 2017 , Michel Ancel , یک پست در اینستاگرام گذاشت ، با تصویری از بازی ، که نشان میدهد این عنوان هنوز در مراحل ساخت به سر می برد .
بازی در دوران ماقبل تاریخ (Neolithic) در یک دنیای رو به رشد در مقیاسی بزرگ قرار دارد . در دنیای بازی بازیکن کنترل یک انسان را در اختیار دارد و می تواند از حیوانات کوچکتر برای جاسوسی دیگران یا از حیوانات بزرگتر برای دفع خطرات و حمایت از قبیله اش با دیگر انسانها استفاده کند . سپس با توجه به مهارتها و ویژگیهای آن حیوان skills را اتقا ببخشد .
این یک بازی صرفا تک نفره نیست ، هر چند آنسل اشاره کرد چیزی شبیه به آنلاین Bloodborne خواهد بود که بازیکنان وارد دنیای یکدیگر می شوند ، یا برای کمک رسانی یا آسیب زدن به یکدیگر .

بی شک نمایش بازی حیرت آور است ، هنوز هم با دیدن تریلر معرفی هایپ می شوم ، ماجراجوییهایی که روایت بسیاری در سرزمینهای پهناورِ خود پنهان دارند ، همچون سخن با خدایان .
یکی دیگر از مدعیان نمایش در لیست ما ، این بازی خواهد بود ، زمان آن فرا رسیده که پرده آبی جایی برای این اثر باقی بگذارد .
شما عزیزان را دوباره به دیدن این تریلر زیبا دعوت می کنم .

شماره 7
zglm_gendesign-640x273.jpg

وقتی مبحث استودیوهای ژاپنی به میان می آید و بازیهای مطرح آنها ، نام کارگردان و طراح ICO ، Shadow of the Colossus و The Last Guardian در آن خودنمایی می کند ، Fumito Ueda در صنعت گیم و هنر هشتم جایگاه ویژه ای دارد ، سبکهای متنوعی از بازیهای بزرگ توسط کارگردانان نام آور استودیوهای سونی در این سالها خلق شدند ، که کمکهای شایانی به صنعت گیم در پیشبرد و تحقق رویایی بالاتر از سرگرمی کرده اند ، ولی اگر به گذشته و بازیهایی که Fumito Ueda وظیفه ساخت آنها را بر عهده داشته نگاهی بیندازیم ، پی میبریم امضای او در این اثرها ، هیچوقت جعل نشده است . بازیهایی که روح صاحب اثر در عین سادگی در آنها همیشه موج میزند و جز Ueda کسی به این شکل ، توانایی و جراتِ ! خلق چنین آثار موفقی را ندارد .

Robert Purchese نویسنده ارشد یورو گیمر در مورد گپ دوستانه ای که با فامیتو اوئدا در گذشته داشته است سخن می گوید ، اوئدا برای تبریک سال نو ، تصویری جدید از بازی آینده ی خود به نمایش گذاشته است .
تصویری از دختر یا شاید پسر در یک محراب که بر روی سنگ نشسته است و پرتو نور را بازتاب می دهد ،در سمت راست یک دست بزرگ دیده می شود ! .
yeg_screen-shot-2018-01-01-at-4.06.40-pm.png


من اوئدا را تابستان سال گذشته در کنفرانس Gamelab ملاقات کردم ، او دربارۀ فرایند بازی های خود صحبت کرد و اینکه چگونه به صورت سنتی یک تصویر را برای نشان دادن آنچه که در نظرش است خلق می کند ، در آن زمان او نمی توانست اطلاعاتی در مورد بازی بازگو کند . وی گفت : «درباره طرح جدید از بازی ، نمی توانم چیزهای زیادی بگویم ، تاکنون اولویت من تصاویر بصری بوده است . قصد دارم بازی بسیار متفاوت از عناوین گذشته باشد ، ولی تصویر منتشر شده شباهتها و احساس عناوین موفق قبلی را در خود دارد .

او گفت: " در ساخت سه بازی آخر ، قصد نداشتم بسیار شبیه به یکدیگر باشند ." هنگامی که شروع به ساخت بازی های خود میکنم ، همیشه فکر می کنم چیزی متفاوت ایجاد خواهیم کرد ، اما در نتیجه ، شباهت ها و احساسات وجود دارد . در این فرآیند یک لحظه وجود دارد که یک بازی با دیگر عناوین ارتباط برقرار می کند . اما من آن را از ابتدا در اولویت قرار ندادم - در فرایند ساخت اتفاق می افتد.

" اکنون فکر میکنم چیزی بسیار متفاوت خلق میکنم ، اما نتیجه را نمیتوانم بازگو کنم "

شایعه ای توسط Resetera درز کرده که نام بازی را از سورس کدِ وبسایت بدست آورده اند (Beauty and the Beast)

بازی هر چه که میخواهد باشد با هر نامی ! ، بی صبرانه در این کنفرانس ، منتظر نمایش بازی از سوی این سازنده ی بزرگ هستیم .

موسیقی زیبای بازی ICO ، فکر کردم به حالو هوای تصویر جدید میخوره


شماره 6
k8y_bluepoint-games-ds1-670x377-constrain_crop_639x155.jpg

تشکر از کاربر عزیز علی رضازاده Ali Rz جهت ترجمه .

با موفقیتِ ریمیک عنوان کلاسیک «Shadow of the Colossus» که به صورت انحصاری برای «PS4» منتشر شد ، بیش از هر چیز ، ما را برای پروژه بعدی استودیو «Bluepoint» هیجان‌زده کرد .
ofre_hgaxpol.gif

این استودیو آشنایی زیادی با بازسازی عناوین مختلف دارد و با استعداد خود می‌تواند در صورت تمایل ، بازی مخصوص خودشان را بسازند . اما در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که در این مسیر حرکت کنند .
در گفتگویی با «Digital Foundry»، از رئیس این استودیو آقای «Marco Thrush» سوال پرسیده شد مبنی بر اینکه ، آیا اعضای جدید تیم هنری که برای عنوان «Shadow of the Colossus» استخدام شدند ، امکان دارد که برای ساخت یک بازی جدید کمک کنند ؟ وی این گونه پاسخ می‌دهد : «خب ، ما می‌توانیم ، ولی در حال کار بر روی ریمیکی دیگر هستیم . این پروژه به عنوان یک نقطه عطف برای رشد تیم هنر به ما کمک کرد تا به جایی برسیم که بتوانیم در محدوه وسیعی ، مسئولیت محتوای هنری یک بازی کاملا AAA را بر عهده بگیریم . بنابراین قدم بعدی ما این است ، توسعه هنر و موتور بازی و روند کار آرتیست‌ها را بهبود ببخشیم ، در سمت و سوی هنر بیشتر پیشرفت کنیم تا به پروژه بعدی‌مان بپردازیم ، زیرا آن کمی بزرگتر است . تمرکز بعدی ما این خواهد بود که روی طراحی کار کنیم و چیزهای جدید اضافه کنیم تا به بازسازی بعدی برسیم ، در حال حاضر تمرکز ما برای مطمئن شدن از زمان و جایی که اشخاص را قرار می دهیم خواهد بود ، آن‌ها در سطحی هستند که می‌توانیم پروژه بعدی را انجام دهیم.»
qi6a_download-1.jpg

فهمیدن این‌که Bluepoint در حال کار بر روی ریمیک یک عنوان قدیمیست غیر عادی نیست ، ولی شوکه کننده است وقتی می شنویم پروژه از Sotc بزرگتر خواهد بود . Bluepoint بارها و بارها ثابت کرده که بهترین استودیو برای بازسازی عناوین قدیمیست .

شماره 5
c5lq_persona5banner-800x280.jpg


وقتی اسم PERSONA میاد اولین چیزی که به ذهنم میرسه دیوونه بازی در هیاهوی مشکلات زندگیه ، روابط به همون صورت که ساده روایت میشن ، دلنشین ترین لحظه ها رو با شخصیتها رقم میزنن ، هیچکس مثل ATLUS نمیتونه با رنگهای قرمز و مشکی هنرمندانه بازی کنه ! ، نحوه کارگردانی صحنه ها اکتسابی نیست ، استعداد ذاتیه ، و طراحی هنری دنیای بازی بینظیره ، موسیقی متن شاهکاره و در ایونتهای مختلف موسیقی زنده داشته ، بهترین بازی تمام دوران از سوی کاربران فامیتسو انتخاب شده ، گیم پلی نوبتی در این بازی کسل کننده نیست ، سبک JRPG رو با این بازی شروع کنید .
تیم دوم استودیوی ATLUS با نام ZERO در حال ساخت بازی جدیدیه ، اخبار این استودیو رو در بازیسنتر پوشش دادم ، محتوای بیشتری برای P5 طبق شایعات قراره معرفی بشه ، P6 در حال ساخته و به گفته ی کارگردان بازی کاری دشوارتر از P5 خواهند داشت .

از اونجایی که ATLUS در مورد نمایش بازیهاش در کنفرانسها سخت گیره ، امیدواریم کار به TGS نکشه و در کنفرانس نمایشی داشته باشن .

Persona 5 :D - بازیسنتر

شماره 4
rgpi_playdead.png

سونی (شاون لیدن) از ایندیها و برجسته بودن حضور توسعه دهندگان مستقل در کنفرانس امسال خبر داد ، از پلتفرمرهای دو بعدی و سه بعدی گرفته تا عناوینی که استودیوهای کوچک قصد به تسخیر در آوردن قلب و احساس شما را دارند ، Lost Soul Aside یکی از این شگفتیهاست ، موارد بسیاری هستند که میتوان لیست کرد ، انتخاب آن را به شما واگذار میکنم .
یکی از توسعه دهندگانی که با دو بازی خود Limbo و Inside توانست شگفتی ساز شود و خود را در بین گیمرها و کارگردانان بزرگ این صنعت محبوب کند استودیوی خلاق و توانای Playdead می باشد ، بازیهای این استودیو شروعی ندارد ! ، همه چیز در نگاه اول گُنگ بنظر می آید ، دنیایی که شما را فراموش کرده است و جَوی سنگین بر دنیای بازی حاکم است ، برای ماجراجویی آماده اید ؟
آن چیزی که شما را جذب بازیهای این استودیوی خلاق می کند معجونیست که فقط خود این توسعه دهنده از فرمول آن خبر دارد ! ، یک بازی بنظر ساده که سوالات بسیاری تا پایان طرح میکند ، بدون اینکه متوجه شوید در دنیای بازی غوطه ور خواهید شد . الگویی برای سازندگانیست که تصور میکنند ایده ها به اتمام رسیده است و دست به دامان بازیهای موفق ، برای تکرار طرحهای آنها در بازیهای خود می شوند .
qp1l_dprpb3jv4aaptzs_crop_1200x424.jpg

از بازی بعدی این استودیو تنها یک تصویر داریم ، با توجه به تمهیداتی که برای این کنفرانس اتخاذ شده ، امیدوار به حضور این توسعه دهنده ، برای نمایش بازی جدید هستیم .
eh2d_playdead-1_crop_1199x453.png

شماره 3
2w43_hqdefault_crop_475x179.jpg

پروژه فوق محرمانه 2K ، که با نام رمز Parkside از آن یاد میکنیم ، پروژه ای که در حال ساخت توسط یک استودیوی سرّی است ، بنابرشایعات پیرامون این پروژه که تقریبا به تازگی کلید خورده است ، این بازی بنظر بایوشاک خواهد بود ، این راز توسط Jason Schreier خبرنگار kotaku فاش شده است ، او که به منظور مصاحبه در مورد مافیا 3 به استودیوی Hangar 13 رفته بود به وجود چنین پروژه ای پی برد ، او ذکر می کند که اعضای تیم Hangar 13 از پاسخ دادن در مورد این پروژه سر باز میزدند و میگفتند نمی توانیم جواب دهیم .

Strauss Zelnick مدیر عامل Take-Two Interactive و مالک 2K اینگونه بیان می کند که : بایوشاک یک مجموعه دائمی خواهد بود .
نظریه های زیادی وجود دارد مثل ساخت نسخه جدید Borderlands ، اینکه این پروژه Top Secret است فرضیه بایوشاک را به حقیقت نزدیکتر می کند .

طرفداران هم تشنه ی معرفی نسخه جدیدی از بازی هستند حتی بدون Ken Levine !
آقای Ken Levine بنظر در حال ساخت عنوانی جهان باز است .

E3 میزبان نمایش چنین بازیهای بزرگیست .

شماره 2
0ac2_darksidechronicles_crop_749x283.jpg

میدانیم که Resident Evil 2 Remake در حال توسعه است ، جز اطلاعاتی اندک و شایعات پیرامون بازی چیز دیگری در مورد آن نمی دانیم .
به گفته وبسایت RelyonHorror (ازطریق COGConnected ) منابع نزدیک به پروژه اعلام کرده اند که این بازی به احتمال زیاد در E3 نمایش خواهد داشت . این منبع اعلام کرده است که بازی به طور قابل توجهی بهینه سازی شده و از سیستم نورپردازی و ساختار سایه زنی جدید بهره میبرد .
بنابر گفته های منبع دوربین بازی از روی شانه شبیه به رزیدنت ایول 4 است ، همچنین شامل کمپین هایی برای لئون و کلیر می باشد ، بسیار طولانی تر از نسخه اصلی ! که با محتوا و مناطق جدید همراه است . سرانجام گفته می شود که این بازی با هدف 30 فریم بر ثانیه در 1080p و همچنین 60 فریم بر ثانیه و 4K در PlayStation 4 Pro خواهد بود .

خبر خوب اینکه E3 2018 نزدیک است ، اطلاع داریم Capcom رونماییهای بزرگی خواهد داشت و مجبور نیستیم تا مدتها برای این رخداد منتظر بمانیم .

شماره 1

lg6_devil_may_cry_5_sons_of_sparda_logo_by_risingsun16-daj5qxt.jpg

نسل هشتم برای PS4 و طرفداران پر از شگفتی و تجربه های لذت بخش در سبکهای مختلف از عناوین بزرگ بود ، سونی لیست بزرگی از بازیهای خاطره ساز دارد ، که دنباله یا بازسازی آنها به اندازه معرفی یک عنوان جدید ، طرفداران را به وجد می آورد .
DMC از جمله بازیهاییست که در ژانر Hack and slash حرفهای زیادی برای گفتن دارد . اغلب طرفداران بازی ، آن را با نام Hack and slash ناب خطاب می کنند ، با توجه به اخبار و لیکهایی که از بازی داریم ، بنظر می آید بازی در E3 معرفی و انتشار آن نزدیک خواهد بود ، سونی با کپکام در زمینه ساخت بازی همکاری دارد ولی انحصاری بودن آن مشخص نیست .

بحثهای داغی از این بازی در محافل مختلف خبری و فرومها در گرفته ، با دنبال کردن پستهای این تاپیک تا لحظه ی کنفرانس ، از اطلاعاتی که دوستان برای شما درج می کنند بهره مند شوید .

ثبت دامنه Devil May Cry 5

u33g_11.jpg


اطلاعاتی در مورد بازی
تشکر از Safety & Peace بابت ترجمه
ظاهرا به جای استفاده از سیستم شماره ای، این بار اسم بازی DMC V هست. مثل MGS 1-4 و MGSV
بازی قراره سال مالی 2019 عرضه بشه. از آپریل 2018 تا مارچ 2019. برنامه این بوده که بازی نوامبر 2018 عرضه بشه اماممکنه تا اوایل 2019 عقب انداخته بشه.
بازی قرار بوده PSX معرفی بشه اما سونی بعد از دریافت بازخوردها راجع به نمایش E3، سعی میکنه PSX رو کوچک تر برگزار کنه و در عوض تمرکز رو روی E3 2018 بذاره.
بازی در حال حاضر 2 سال هست که در دست ساخته. وقتی عرضه بشه این زمان به 3 سال میرسه که بالاترین زمان ساخت رو توی DMC ها داره. مراحل اولیه ساخت بازی از 2015 و بعد از تموم کردن کار روی 4SE شروع شده.
یه جورایی پای انحصاری بودن کنسول سونی وسطه. ظاهرا سونی در تأمین هزینه ساخت بازی دست داشته اما مدت زمانش مشخص نیست. میتونه کامل انحصاری PS4 باشه، میتونه انحصاری کنسولی باشه (PS4 + PC) یا میتونه انحصاری زمانی باشه. اگر بازی معرفی بشه، توی یکی از رویدادهای سونی این اتفاق میوفته و به خاطر همین بوده که ملت فکر میکردن قراره PSX باشه.
تریلر بازی خیلی وقته که ساخته و آماده شده. 1 دقیقه و 50 ثانیه مدت زمانش هست (اما امکان داره بیشتر هم بشه و چیزهای جدیدی بهش اضافه بشه چون از ساختش مدت زمانیه که میگذره.) بیشتر تمرکز روی داستان، شخصیت ها و کات سین ها هست. یه ستینگ شهر مانند توی تریلر نشون داده میشه که بی شباهت به Fortuna city از DMC4 نیست.
بازی به طور کلی قراره خیلی جاه طلبانه تر از عناوین قبلی باشه و مخاطبان بیشتری رو هدف قرار بده.
این شماره قراره طولانی ترین زمان کات سین ها رو داشته باشه.
ایتسونو و تیمش که روی DMC های قبلی و Dragon's Dogma کار کردن باز ساخت این بازی رو بر عهده دارن.
Yuji Shimomura به عنوان کارگردان کات سین ها قراره حضور داشته باشه. ایشون قبلا کارگردانی کات سین های 3 و 4 و Bayonetta رو بر عهده داشته.
نقش دانته رو مثل همیشه Rueben Langdon ایفا میکنه.
نقش نیرو Rueben Langdon مثل قبل بر عهده داره.
ورجیل هم که مسلما بر عهده Dan Southworth هست.
هنوز هیچ خبری راجع به بازیگران نقش های Lady و Trish نیست.
Onyay Pheori ساند ترک های بازی رو بر عهده داره. ایشون موسیقی لانچ تریلر 4SE رو ساختن.
داستان بازی بعد از 4 شروع میشه.
بیشتر از یک کرکتر قابل بازی در بازی وجود داره. دانته که نقش اوله و نیرو احتمالا دومین نفر. تا الان 3 نفر قابل بازی تایید شدن.
قراره جلوه جدید از دانته ببینیم. جلوه ای که جدی تر از هر زمان دیگه هست (نه مثل 2). دانته همچنان شوخی ها و مسخره بازی های خودش رو داره و با دشمنانش بازی میکنه اما این بار قضیه براش شخصی تره.
تأیید شده که کرکتر سومی هم وجود داره و "خیلی قویه". میتونه جدید باشه و میتونه هم جدید نباشه.
خبری از اینکه ورجیل قابل بازی یا نه در دست نیست. اما حضورش در بازی تایید شده و هنوز مشخص نیست بعد از مرگش توی 1 چطوری به زندگی برگشته.
تریش نقش اساسی در داستان داره اما معلوم نیست که قابل بازیه یا نه.
صحنه ای در بازی هست که نیرو و ورجیل به هم میرسن و رابطه شون تایید میشه (قبل توی Art Book 3142 این قضیه که نیرو پسر ورجیله تأیید شده بود)
در طول صحنه های کلیدی در داستان، تعویض کرکتر ها رو شاهد خواهیم بود.
شخصیت منفی بازی Prince of Darkness هست. این اسم در واقع یه لقبه. قبلا به Mundus گفته میشده اما ممکنه الان به یه نفر دیگه رسیده باشه.
این شماره ممکنه پایان داستان فرزندان اسپاردا باشه.
قابلیت Lock On همچنان توی بازی وجود داره.
بازی قراره 60 فریم بر ثانیه اجرا بشه مثل شماره های قبلی.
لول دیزاین بازی باز تر از گذشته شده اما مثل سری سولز یا بازی های OW نیست. حرکات خارج از مبارزات ساده تر شدن تا ذات باز بازی همخوانی داشته باشه. ساختار بازی بازتر شده تا تجربه روون و نرمی داشته باشه. حس غوطه ور شدن توی دنیای بازی برای تیم مهم بوده این بار.
لول دیزاین و گشت و گذار در بازی مثل بایونتا شده اما بدون QTE ها. تا الان چیزی در این رابطه وجود نداشته.
Stamina Bar توی بازی نیست.
این بازی مثل بازی های سبک Musou نیست که با گله ای از دشمنان وارد مبارزه بشید. اما جاهایی هست که بر خلاف اون چیزی که توی شماره های قبلی دیدیم، با دشمنان به مراتب بیشتری وارد مبارزه میشیم.
یه جور قابلیت آنلاین توی بازی هست اما چند نفره و PVP و این چیزا نیست.
سیستم جاخالی دادن (Dodge) این بار از پایه ساخته شده و خیلی نرم تر از قبل انجام میشه (کلا کلمه "نرم و روون" رو قراره زیاد بشنوید)
در طول مبارزات بزرگ دوربین به عقب برده میشه. سازنده ها از دوربین جدید و داینامیک بازی راضین و بهش افتخار میکنن.
انیمیشن ها خیلی بهتر شدن تا سفت و چغر به نظر نمیرسن. تمرکز ویژه ای روی فیزیک لباس ها وجود داره (ممکنه شمشیر دانته از وسط پالتوش بیرون نزنه این دفعه). مبارزات خیلی نرم و روون هستن و انیمیشن های زیبایی دارن.
سیستم رنکینگ بعد از مراحل همچنان وجود داره. انتخاب چپتر ها و اینا همگی در بازی هستن.
باس های بازی به طرز چشمگیری گولاخ شدن. یکی از باس های بازی بین قسمت های مختلفی از بازی سوییچ میکنه.
سیستم استایل برای دانته همچنان حضور داره با این تفاوت که دشمنان بسته به استایل انتخابی بازیکن، رفتار متفاوتی نشون میدن=P~
سیستم استایل های ساده تر شده تا برای بازیکن ها راحت تر در دست باشه (ظاهرا ساده تر شدن به این خاطر بوده که بازیکن ها راحت از 4 بتونن باهاش ارتباط برقرار کنن.
بعضی از استایل ها برتری خاصی نسبت به بعضی از دشمن های خاص دارن (مثل 3 و DmC).
تعامل با محیط بر خلاف شماره های قبلی این بار بیشتر وجود داره. ظاهرا این موضوع مکمل سیستم مبارزات بوده و قرار نیست خرابش کنه.
یه جور تغییر و تبدیل شدن محیط توی بازی وجود داره اما مثل DmC و به ابعاد اون نیست.
با اینکه بازی OW نیست اما یه سری الهام ها از DD گرفتن.
_____

یک سری جزییات دیگه که توسط توسط کاربر عزیز Dante Never Cry نوشته شده .
بازی یه صحنه موتورسواری خفن داره. نمیدونم کاتسینه یا گیم‌پلی ولی میدونم سر موشن کپچرش کلی وقت صرف کردن. شخصیت اون صحنه مرد هست پس Lady هنوزم تایید نشده.
ورجیل قابل بازیه و شخصیت سوم اونه
دنیای شیاطین توی بازی هست (لفظ دقیقش Hell Realm بود)
علاوه بر انیمیشن و تمرکز روی فیزیک لباس‌ها، بازی یه عالمه افکت خفن دیگه هم داره و قراره از لحاظ گرافیکی خیلی خوف باشه.



stxj_ezgif-1-2a6a0711a7.gif


نتیجه نظرسنجی کاربران بازیسنتر :

به مورد انتظارهای خود رای دهید​

  • Death Stranding

110 رای
44.7%

  • Ghost of Tsushima

82 رای
33.3%

  • Spider-Man

26 رای
10.6%

  • The Last of Us Part II
158 رای

64.2%

  • Capcom's new IP

17 رای
6.9%

  • Red Dead Redemption II

90 رای
36.6%

  • Wild

7 رای
2.8%

  • Bluepoint's next project

7 رای
2.8%

  • From Software’s New Game

43 رای
17.5%

  • Fumito Ueda Next Game

13 رای
5.3%

  • Avengers Project

8 رای
3.3%

  • Rocksteady’s next game

30 رای
12.2%

از نظر شما اولویت ساخت و معرفی ، با کدامیک از عناوین زیر می باشد .

Killzone Trilogy remastered
71 رای
26.9%
New Parasite Eve
23 رای
8.7%
The Order : 1886 Sequel
76 رای
28.8%
Metal Gear Solid series remake/remaster
76 رای
28.8%
Crash Team Racing remastered
56 رای
21.2%
Siren
16 رای
6.1%
Syphon Filter Remake
40 رای
15.2%
Naughty Dog Project) New Game Development Team in San Diego)
66 رای
25.0%
Demon’s Souls Remake
30 رای
11.4%
Bully 2
54 رای
20.5%
Onimusha
53 رای
20.1%
Streets of Rage
27 رای
10.2%
 
آخرین ویرایش:

ps4 only

کاربر سایت
Jun 7, 2015
993
نام
علی جون
اقا نویسنده وست وورلد کار خودشو کرد
مثه قضیه مرد سیاه پوش تو وست وورلد ک کسی نمیفهیمد کیه
الان اولد من اضاف شد ب بازی
فلش بک هم خوراکشه
 
  • Like
Reactions: PRINCE.OF.IRAN

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,298
نام
امیر حسین
خوب ...بنویسیم؟ :D

هممم... از قبل کنفرانس شروع کنم:D
یکی دو دقیقه قبلش با دریمز آهنگ میزدن و اینا،بس باحال و بامزه بودن! خیلی خوب بود،میدونم وقت میبره ولی کاش بیشتر بود:)) 4 ساعت قبل صفحه لایو استریم آهنگ پخش میکرد...همینو میومدن پشت سر هم پخش میکردن بس که باحال بودن میچسبید:))

TLOU ...
اول از همه،آقا من دیگه موزیک زنده نمیخوام! :|
شرایط موزیک زنده ی 2016 خیلی فرق داشت،یه کنسرت شاخ بود،یه آهنگ با تم جدید بود که نمیدونستیم مال چه بازییه،حس میکردیم حماسیه ولی به هیچکدوم از آهنگ های GOW شباهت نداشت! چند دقیقه حدس و گمان و کف کردن!یه فضای عجیبی داشت! بعد از اونم آهنگ روی بازی ها اجرا میشد! نه مثل GOT قبلش! کنفرانسه یک ساعته،حالا یک نفر آهنگ بزنه و بدونمم برای چه بازییه! بیا رو خود نمایش آهنگ بزن خو:(

خوب نمایش حالا :D
من جزو شاکیان بخش CGـم! :| تف به نیل که آخرش این تفکراتش رو وارد کرد! دوست نمیدارم! با این وضعیت فعلی،خیلی خیلی خیلی بعید میدونم بتونه برام به شماره اول برسه!
چقدرم دختره زشت بود! چقدرم بوسه طول کشید! :| ، بازم چقدر دختره زشت بود،این تو بازی های ژاپنی به عنوان اوکاما میندازن تو پاچه ملت! میدونم احتمالا میخوان بگن همه زن ها تو بازی ها نباید خوجگل مجگل باشن و استفاده ابزاری و ...! ولی من این رو میبینم کهیر میزنم:| الی میخواد انتقام اینو بگیره؟ دم اونی که اینو کشته گرم! خیلی مرده:D دستشو میبوسم:D

گیم پلی،همچنان خشن! >:) ، همچنان مهمات کم >:) ، همچنان تمرکز رو مخفی کاری! >:) (فکر کنم وقتی نزدیک به دیده شدن بودیم بالا یه خط سفیدی میومد! قبلا نبود چنین چیزیا،بود؟ نمیخوام! کاش مثل لیسن مود قبلی بشه برش داشتش:D )
چه تعامل با محیط خرکیی! عالی عالی! :D

ولی...مقایسه کنم با نمایش TLOU1 ؟ به اون نمیرسید! نمیدونم شاید باید موشکافی کنیم! ولی اونجا یادتونه یهو الی دشمن رو صدا میزد حواسش رو پرت میکرد؟ یهو آجر پرت میکرد صورت طرف؟ یادتونه تیر میخواستیم بزاریم تو تفنگ تک تک میزاشت؟ فکر کنم 11-12 نکته خفن داشت بازی که هیچ جا ندیده بودیم! البته خوب IP جدید بود،نمیدونستیم انتظار چی داشته باشیم:D الان ولی ادامه ـست یکم مقایسه سخته:D
آها محیط ها هم چه خرکی بزرگ شده بودن! در کل گیم پلی خیلی خوب بود! ولی اون جو شماره قبلی رو نداشت! (شایدم به خاطر بخش CG من اعصابم خورد بود،این بخش از لذتم کم شد! :( کلا تف تو بخش CG )
من چرا امسال انقدر از طراحی ها مینالم؟ اون DMC ، این RE2 که به نظرم چندان خاص نبود طراحی ها ، اون کوجی که من کلا مخالف بازیگرم،اون دختره تو DMC که کلهم اجمعین فکر نمیکردم باز کاراکتری تو نمایش ها ببینم که کهیر بزنم بعد دیدنش غیر اون ولی TLOU بهم ثابت کرد ما میتوانیم:)) :D

از 3نمایش TLOU2 ، فعلا بهترین نمایش برام معرفی بازی هست که خیلی جو خوب و مثل شماره ی قبلی داشت برام! حس TLOU بودن خیلی برام قوی بود اونجا:D هنوزم آهنگش رو میگوشم:D

و ... ده دیقه وقفه! WTF !!!!!! یعنی کراش رو میدادن ND تو کنفرانس هم میگفتم بدترین کنفرانس سونی تا به حال! :| (حداقل از 2009 که میبینم:)) )
من حالیم نیست میخواستن فضا سازی کنند و اینا! افتضاح بود! بعد اون وسط بیان مصاحبه کنند،بگت آره کد بلک آپس3 برای پلاس! ، GOW هم NG+ داره! آره آره...چقدرم خوب! اینا رو از EA و معرفیه SW یاد گرفتین؟ خاک تو سرتون باو! :| یه زمانی چجوری بازی های پلاس رو اعلام میکردن(2011 فکر کنم و چقدر بازی! فکر کنم 10-12تا بازی و همشم خفن! :D ) حالا چجوری! اصلا خیلی بد خیلی خیلی! :| جای NG+ هم تو کنفرانس نیست! پست بلاگه:|

خوب بعدی...GOT
در مورد آهنگ گفتم، در مورد بازی! واو! چه نورپردازی خرکیی! :| تو سکند سان هم البته خیلی خر بودن! ولی واقعا ثابت کردن این بخش یه سر و گردن از همه جلون:D
چه گرافیک خوبی! عجب عجب! :x
مبارزات،نینجا گایدن نیست،شاید جذابیتش کم بشه یکم،ولی از اونطرف به جو بازی خیلی میاد! مبارزات واقع گرایانه؟ چرا که نه! جالب بود! :D نه خوشم اومد،مبارزات حال دادن! :D
مخفی کاری! اونم جالب بود! اون قلابی که انداخت باحال بود!:D منتظر نمایش بعدی توی شب با قابلیت ها کامل تر مخفی کاری هستم:D
اون حرکت که 3تا رو پشت سر هم کشت،به نظرم جزو آپگریدهاست،ورگنه آسون میشه اینجوری:D تو بتمنم چنین چیزی با آپگرید کردن داشتیم! :D

قطع عضو و اینا هم حال میداد راستی! گفتم چقدر نورپردازی و گرافیک خوف بود؟ :))

بعدی چی بود؟ هممم... هرچی بود اصلا! میخوام برم KH III ! :D
آقااااااااااااا! خیلییییییییی خوب بود! =)) بی ایراد! :))
دنیای دزدای دریایی تو تاپیکش زیاد گفتم! خیلی دوست داشتم! حالا سورا و رفقا با تیپ دزد دریایی=)) ، کاپیتان جک اسپارو! :x نکته مثبت : این دنیا لیک نشده بود! تایید نشده بود! هوراااااا! :)) و برعکس فروزن دوستش دارم شدیــــــــــــــــد! :D
تو پست قبلی گفتم،مبارزات هوا،زمین،دریا! مبارزات بلک فلگی:)) !
بچه های اوریجنال KH !ارگانیزیشن13 ! :x اکسل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بالاخره! (@Kaine برام یه آواتار یا امضا بساز! :D ) ای جاااان:((
کایری طراحیش خوب بود! ریکو بهتر میزد،فکر کنم لباس قبلیش از جدیده بهتر باشه کلا:)) ، کپیش از خودشم بهتر بود! ریکو با موی بلند:((
از شخصیت های مهم تا الان فقط ترا و مستر زئونارت موندن فکر کنم! البته از O XII هم یه چندتایی موندن،ولی در حد اون دوتا مهم نیستن:D
بازی داره میاد!!! بالاخره!!!!! :((
باندلشو میخوام:|

آها راستی تیکه بندازم،دنیای دزدان دریایی کارائیب،رئال بشه گرافیک،ولی طراحی شرقی خودش رو حفظ کنه:p نکوبید غرب زده بشید:-"

Death Stranding ...
شرمنده من با شبیه ساز پیاده روی هایپ نمیشم! :| گرافیک گولاخ،ولی خوب...هدف چیه؟ سیستم گیم پلی بازی چیه؟ من تا الان هیچی از بازی ندیدم،هیچ ایده ای ندارم میخوان چیکار کنند! اصلا و ابدا با این نمایش هایپ نمیشم! و بدتر خیلی بد بود! همون CGـها که جوشون رو دوست ندارم(CGقبلیه باز خوب بود:D ) خیلییییی بهتر بودن! این نمایش Deep Dive بود؟ عمقش چقدر بود که به هیچی نرسیدیم...یا ...من نرسیدم؟ :D

RE2 ... بازیه برام مهم نیست،رفقا میدونند،بازی ترسناک نمیزنم کلا:)) :-"

Control
سورپرایز خوبی بود! ولی!؟
خجالت نکشید،بگید QB2ـه دیگه! مثل اینکه تنها کسی که این حس رو داشته من نبودم:))
به شخصه اگر قرار بود اسکی برن از بازی قبلیشون،من دوست داشتم AW تجربه کنم:( فکر کنم ترسناک نیست،ولی جو خوبی داره :D

Ni Oh II
یادتونه توییت کاز در مورد بتل رویال و بازی که بتونه جلوی لیک شدنش رو بگیره؟ برنده ی بتل رویال بدون شک این بود:))
این بهش میگن سورپرایز! چیزی که ببینی و بگی وااااااو! :D
البته این بازی بهم نمیسازه بدبختی:)) ولی بازم،این سورپرایزه! >:)
انشاالله بعد از این،نینجا گایدن بسازن! خیلی وقته:(

Spider Man
خیلی خوب بود آقا! خیلی خوب بود! :D
درسته زدن همه بدمن ها رو اسپویل کردن،ولی شاید بهترین نحوه رونمایی ازشون بود! :D
نمایشم خیلی خوب بود،یه مورد اول یکم مشکل داشتم بعد فکر کردم دیدم نه بهش بیشتر میاد! :D
ضربات اسپایدی انگار اون قدرت ضربات بتمن رو نداشتن! ولی بعد فکر کردم دیدم بتمن میزنه دهن دشمن رو سرویس میکنه! دست رو میشکونه و ...! قشنگ له میکنه حریف رو! ولی خوب اسپایدی اونقدر خشن نیست،پس نباید انتظار داشته باشم صدا یا افکت ضرباتش مثل اون حس محکم بودن رو بده:D
این کرگدن گرام،بین چندجایی که دیدمش،بهترین طراحی رو داشت به نظرم:)) نکته مثبت! تا قبل از اینجا میگفتم کاش این اصلا نباشه،ولی میدونستم معروفه و هست:| ولی الان راضیم:D


اون بعد از کنفرانس و سونی ژاپن+فرام سافتور به نظرم ته ترول بود! و فکر کنم خیلی ها رو تا مرز سکته پیش برد! داشتم آماده میشدم آواتار علی صلح و صفا رو ببینما :))
@Safety & Peace

جا داره منم اشاره کنم این دریمزهای وسط کنفرانس خیلی خوب بودن!
ولی همچنان میگن بتا امسال،تاریخ بتا هم نمیگن حداقل! لعنت لعنت لعنت! :|


----
چیزی جا مونده؟ :D ... نمیدونم!
به هر حال از 2009 تا الان بدترین کنفرین سونی با اقتدار! اونایی هم که میگن بهترین کنفرانس سونی...برید باو:-" :)) بهترین؟ ریلی؟ 2009-2011-2012-2015-2016 کشک؟ بهترین؟؟؟
دو سال اخیر از کنفرانس اصلا راضی نیستم،بحث انتظارات هم نیست که بالا رفته باشن از 2 سال قبلش،بحث اینه بدن! :|

---
راستی از گمگشتگان E3 امسال!
MediEvil چه شد:((
بلوپوینت هم ... :(
+اون 4بازی/استودیویی که قبل تر گفتم! آها + SC که اضافه کردن! والمارت برای این بیاد جوابگو باشه:))

---
4تا بازی هستن باید فکر کنم ببینم کدوم بهترین نمایش و تریلرها رو داشتن برام :
Ghost of Tsushima
Kingdom Hearts III - Sony
Spider Man
Captain Spirit

اینا بهترین بخش های E3 بودن برام،با اختلاف! :D


---
بسه دیگه! خیلیییی نوشتم:))
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,070
نام
آریا
آقا اونا بچه ها کوچولو هستن :D که اصلا جای غلطی اومدن به فرض tlou اون ماچ و بوس ها رو نداشت بقیش رو میتونستن ببینن؟:D
یه عده هم میگن به خاطر خشونت بعدش قطع شده! :D اگه تریلر TLoU2 رو جدا از کنفرانس توی شبکه نشون دادن و پخش زنده نبوده، یعنی از قبل محتواش رو میدونستن و به خاطر همین قضیه خشونت بوده.
ولی کلاً عجیبه که بازی ای مثل TLoU2 رو توی شبکه نونهالان نمایش بدن و بعد به اصل کار که میرسه قطعش کنن که بچه آسیب نبینه! خب اگه برای بچه مناسب نیست، کلاً نشون ندین دیگه! :D مثل این می مونه که تلویزیون ایران فیلم استغفراللهی نشون بده و 5 دقیقه اول که نقش مقدمه رو داره ببینیم و بعدش تموم بشه و بره سراغ ماه عسل! :D
 

SepehrR

کاربر سایت
May 23, 2006
1,685
نام
Sepehr
تو فروم ها و این ور اونطرف دیدم چقدر این کوجیما بدبخت فحش خورده... کلا یک استدیو با ای پی جدید از صفر بنا کرده و به خاطر مسائل مارکتینگ از همون اول تو تمام کنفرانس ها اوردنش و الان فحش میخوره چرا گیمپلی کامل نشون نمیده

در کل این حرکت سونی فن ها ناامید کننده بود وقتی که برای کل کل و بحث دوست داشتن از اسم بزرگ کوجیما استفاده میکردند ولی الان حاضر نیستند چندسال به پای بازیش صبر کنند

ادیت: این واکنش ها نمایش بی نظیر دلست رو برام زهر کرد
والا حق داشتن... شخصا منتظر بودم آخر تریلر بزنه Death Stranding: Alopeyk Edition :|
 
  • Like
Reactions: vaan 2

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,995
نام
مهدی
تریلر TLoU Part II بهترین، mind blowingترین و یکی از انقلابی‌ترین تریلرهایی بود که دیدم!

کارگردانی، گرافیک، انیمیشنا، گیم‌پلی، اون دل و روده‌ای که از اون بدبخت کشیدن بیرون، اون کات بعد بوسه و دوباره کات-بک آخر تریلر بهش، الی، گوستاوو، شت!

شت!
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,298
نام
امیر حسین
مشخصه شما از قدیمی ها هسنی و e3 های قدیم گوشه ذهنت هست که این e3 ها نظرت رو جلب نمیکنه
باید قبول کرد تعدد نمایشگاه ها باعث افت کیفیت e3 شده
شما فرض کن سوشیما بجای psx یا pgw (دقیق یادم نیست تو کدوم معرفی شد ) همینجا توی e3 معرفی میشد و گیم پلیش هم پخش میشد ، اون وقت میشد یه سوپرایز عالی
ولی خب این امر ممکن نیست چون باید واسه gamescome و pgw و psx و... هم فکر محتوا باشن
ور نتیجه e3 از اون چیزی که 10 سال پیش میدیدیم خیلی فاصله گرفته و باید این فرمت رو قبول کرد!
یعنی دفعه بعدی توی PGW و PSX بازی معرفی کنند فحش کششون میکنم:|
من برام E3 مهم ترین رویداد ساله! البته شاید برای اونا نباشه،ولی به هر حال سلیقه ـم اینجوریه! E3 رو با اونا عوض نمیکنم! پس معترضم! :|
بعد ما یک زمانی E3ـهای خفن داشتیم،در کنارش تو گیمزکام همیشه بازی های جالب داشتیم! مثلا Rain و Puppeteer ، مثل Concrete Genie که توی PGW معرفی شد این تیپ بازی ها!
حالا اون هیچ! ما R&Cـها داشتیم تو گیمزکام! خودش هایپ بود،کم اسمی نیست:D
اون هیچ باز! ما حتی بازی AAA مثل RE3 داشتیم!
امااااا با همه ی این ها،هیچوقت E3 این حس رو نمیداد که از این دارن میکنند،به کنفرانس دیگه ای اضافه میکنند! البته کاملا مشخصه به نظرم بازی ساختن سخت تر شده(قرار بود با سیستم جدید کنسول ها راحت تر از سیستم پیچیده ی سل بشه که! ولی ... حالا! )و تعداد بازی ها کم شدن،از همه سازنده ها و نه فقط سونی! به هر حال،قبلا هیچوقت احساس کچل بودن E3 به من دست نمیداد! :(
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
والا حق داشتن... شخصا منتظر بودم آخر تریلر بزنه Death Stranding: Alopeyk Edition :|

مگه قرار تو همه بازی ها به شما یک سلاح بدن که بزنی اینو و اون رو بکشی ؟ حتی به گفته خودش میخواد مفهوم مرگ رو تو بازیهایی ویدیویی عوض کنه که تو همین تریلری که همه میگفتند هیچی نداره یک شبهش رو دیدیم... کوجیما همیشه تو بازیهاش با خلاقیت راه های جدیدی برای صنعت گیم باز کرده که صد ها بازی ازش الهام گرفتند و حالا قرار نیست ملت چندسال به پای New ip یش صبرکنند؟

خود کوجیما گفت دلیلی که سونی رو انتخاب کرد ازادی عملی بود که بهم میدادن و قبلا سابقه کار باهاشون داشتم. حاضرم قسم بخورم نصف اینایی که کوجیما رو سر دث استرندینگ فحش کش میکنند اصلا نمیدونند این بنده خدا برای برند PS چیکار ها که نکرده
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,768
نام
امین
آقا این Ghost of Tsushima یعنی دیوانه وار عالی بود ! :o

الان کیفیت 1080 رو دانلود کردم یعنی برید ببینید کف میکنید و گرافیک بازی و موسیقی و جو و اتمسفر و نحوه مبارزات و اون گارد ها و استایل های معروف سامورایی ها برای شمشیر زنی و .... یعنی بی مانند عالی بود !

برید کیفیت 1080 رو دان کنید و دقیقا کف میکنید و بعدش میرین پیاده روی ! :o
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
اون بعد از کنفرانس و سونی ژاپن+فرام سافتور به نظرم ته ترول بود! و فکر کنم خیلی ها رو تا مرز سکته پیش برد! داشتم آماده میشدم آواتار علی صلح و صفا رو ببینما :))
@Safety & Peace
اولش یارو گفته بود یه بازی PSVR میخوان معرفی کنن ولی هر چی جلوتر رفت، من بیشتر شک کردم و درست توی پنل انتخاب آواتار بودم که اسم بازی رو دیدم و پنل رو بستم:D
 
  • Like
Reactions: arash1996 and Akiba

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,593
نام
حسین
من جزو شاکیان بخش CGـم! :| تف به نیل که آخرش این تفکراتش رو وارد کرد! دوست نمیدارم! با این وضعیت فعلی،خیلی خیلی خیلی بعید میدونم بتونه برام به شماره اول برسه!
چقدرم دختره زشت بود! چقدرم بوسه طول کشید! :| ، بازم چقدر دختره زشت بود،این تو بازی های ژاپنی به عنوان اوکاما میندازن تو پاچه ملت! میدونم احتمالا میخوان بگن همه زن ها تو بازی ها نباید خوجگل مجگل باشن و استفاده ابزاری و ...! ولی من این رو میبینم کهیر میزنم:| الی میخواد انتقام اینو بگیره؟ دم اونی که اینو کشته گرم! خیلی مرده:D دستشو میبوسم:D
منظورت از CG که همون cinematic game که نیست یعنی از پری رندر شده بوده؟:| ناموسا ول کنید اگه اینطوری بوده من دوباره میریزم بهم تازه حالم خوب شده بود:|
درمورد قیافه دختره هم خدا لعنتت کنه کلی خندیدم:D:))
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,298
نام
امیر حسین
منظورت از CG که همون cinematic game که نیست یعنی از پری رندر شده بوده؟:| ناموسا ول کنید اگه اینطوری بوده من دوباره میریزم بهم تازه حالم خوب شده بود:|
درمورد قیافه دختره هم خدا لعنتت کنه کلی خندیدم:D:))
هرجا گفتم CG منظورم کات سین یا حالا هرچی غیر از گیم پلی بود:D
دیگه وارد جزئیات نشید:D
 
  • Like
Reactions: PRINCE.OF.IRAN

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
تو فروم ها و این ور اونطرف دیدم چقدر این کوجیما بدبخت فحش خورده... کلا یک استدیو با ای پی جدید از صفر بنا کرده و به خاطر مسائل مارکتینگ از همون اول تو تمام کنفرانس ها اوردنش و الان فحش میخوره چرا گیمپلی کامل نشون نمیده

در کل این حرکت سونی فن ها ناامید کننده بود وقتی که برای کل کل و بحث دوست داشتن از اسم بزرگ کوجیما استفاده میکردند ولی الان حاضر نیستند چندسال به پای بازیش صبر کنند

ادیت: این واکنش ها نمایش بی نظیر دلست رو برام زهر کرد
گفتم فحش کشش میکنن کلا کوجیما عاشق جنگ روحی روانیه این همه ادیت و عکس مصاحبه با جف کلی و بازیگر اخر یک تریلر درست نشون نمیده ثشنگ رو اعصاب راه میره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر