نمایشگاه/رویداد PlayStation | E3 2018 Press Conference

طولانی ترین زمان نمایش در کنفرانس ، تمایل دارید به کدام عنوان اختصاص پیدا کند .

  • Ghost of Tsushima

  • Spider-Man

  • Death Stranding

  • The Last of Us Part II


Results are only viewable after voting.

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت

h4x_111.png

4jgu_9j29_asl1.png

به تاپیک بزرگترین ، بهترین و درخشانترین نمایش سالیانه کنفرانسها ، E3 و گل سرسبد این مراسم بیاد ماندنی PlayStation خوش آمدید ، حتما در تقویم خودتون تاریخ این مراسم رو علامت بزنید چون امسال اتفاقات خیلی بزرگی قراره رخ بده که هیجان این کنفرانس رو صدچندان میکنه ، ما همین الان هم از بزرگترین اتفاقات کنفرانس خبر داریم ، کافیه نام اعظم Naughty Dog روی صفحه ی کنفرانس نقش ببنده تا بی اختیار بیننده ها و حضار شروع به تشویق ، اشک شوق و کلماتی نامتعارف کنند ! بازی The Last of Us Part II در این مراسم حضور خواهد داشت ، همین برای هایپ یک کنفرانس بزرگ کافی نیست ؟ من میگم برای فنهای سونی نه ! ، عطش فنهای سونی هیچوقت نمی خوابه و همیشه منتظر هایپی بزرگتر هستند (بد عادت کرده فنهاشو) عکسهای بالا نشانه حضور عناوین AAA و نوید یک اتفاق بزرگ هستند .
پس همراه ما باشید تا مثل هر سال با هایپ زیاد و همچنین با دست پر به استقبال این کنفرانس باشکوه بریم .

نمیدونم از کجا شروع کنم ، از بازیهایی که پیش رو داریم امسال ، یا بازیهایی که قراره آنونس داشته باشن ، یک ویدئوی اختصاصی آماده کردم ، فکر میکنم هایپ خوبی باشه برای شروع . بنابراین امسال یک نمایش تصویری خواهیم داشت ، امیدوارم لذت ببرید .


کمربندها رو محکم ببندید و سفرتونو با خانواده ی بزرگ Playstation آغاز کنید .

لیستی که برای شما آماده کردیم جستجو کردن در بین عناوینی که ، حضورشون در این رویداد بزرگ چه قطعی و چه در حد احتمال هست رو راحتتر میکنه . تا شروع کنفرانس سونی در صورت لیک شدن موارد دیگه لیست آپدیت خواهد شد .
تشکر از کاربر عزیز mobile1199 برای کار گرافیکی زیباشون و ایده ای که بکار بردن .

*حضور قطعی با رنگ آبی
*احتمال حضور با رنگ سبز
توجه کنید عناوین Death Stranding | Spider-Man | The Last of Us Part II | Ghost of Tsushima حضورشان توسط شاون لیدن تایید شده . عناوین دیگر که با رنگ آبی مشخص شده اند احتمال حضورشان 100% نیست .

i0g7_y2h9_scp.png
دوس دارین در E3 شاهد نمایش IP جدیدی باشین ، یا یکی از فرنچایزهای مورد علاقتون ادامش ساخته بشه ، شایدم منتظر تایید ریمیک یکی از عناوین موفق سالهای دور PS هستین ، امسال عناوین زیادی هستند که آماده ی رونمایی یا زمان نمایش کاملشون رسیده .
|9| عدد از عناوینی که احتمال حضورشون در کنفرانس سونی وجود داره رو بروزرسانی می کنم ، لیستی که در ذهن دارم دو رقمیه !! ، ولی به همین عناوین مهم بسنده میکنم .


3glh_99999.png

شماره 9
5et7_original_9452eec29a63423e1783eb56d0f244f8.png


این بازی از مدعیان نمایش لیست ماست .

IP جدید From Software در TGA 2017 معرفی شد ، با آنونسی که اسمو رسم بازی رو مشخص نکرد ! ، بازی در نگاه اول بنظر نسخه جدید بلادبورن رو به نمایش می گذاشت . خودم همین نظرو داشتم . ولی پس از کلی تحقیقات در مورد نمایش گنگ بازی ، سرنخها رو کنار هم گذاشتم . و مطمئن شدم بازی بلادبورن نیست ! .

مقاله ای که در مورد آنونس نوشتم :

تنها چیزی که در تریلر جدید FS میشه ارجاعش داد به BB2 : سلاح ، استخوان و خونه .
دستخط پس زمینه ژاپنی مثل سندی برای نینجاهاست ، مثل کانجی پررنگ شده ژاپنی که در بسیاری از دستوالعملها ، نامه ها و اسناد شینوبی به چشم میخوره .
نوشته زیر توسط نینجا نوشته نشده ، Ryoma Sakamoto که اون رو به عنوان شخصیت Yakuza Ishin میشناسیم ، نمونه ای از این دس نوشته هاست که ارجاع خوبیه .
jm72_sakamotoryoma-letter.jpg


یکی دیگه از عناصر آیتم فلزیه که تا حدی توسط طناب پیچیده شده و در سایه پنهانش کردن ، بعد از تغییر در کنتراست بدون شک یک kunai ه ! ، یک سلاح سنتی ساخته شده با ابزار کشاورزی . توی ویکی میتونین اطلاعاتشو بگیرین .

8lqj_tenchukunai-1024x434-512x217.png


szuq_kunai05.jpg


بنظر یک بازوی مصنوعیه ! ، سرنخهایی مثل
Shadows Die Double وجود داره ، یک بازی مرتبط با نینجا ، که در آن مفهوم سایه ها در رابطه با وضعیت نزدیک به مرگ استفاده می شه .

با توجه به سرنخهایی که از 0 تا 100 تریلر بدست اومده این بازی بنظر یک Tenchu جدیده .

مورد بعدی انحصاری بودنشه که اینطور نیست ! ، چون باید با همون تیزر کوچک SIE روی تصویر نقش میبست که این اتفاق رخ نداد .


شماره 8
pg6e_ybym_wild-13_crop_1280x576-640x288.jpg

WiLD یک بازی ماجراجویی جهان باز بر پایه بقا است که توسط توسعه دهنده فرانسوی Wild Sheep Studio در حال ساخت و برای PlayStation 4 به صورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment انتشار خواهد یافت . از سال 2014 توسعه این بازی شروع شده ، در ماه ژانویه 2017 , Michel Ancel , یک پست در اینستاگرام گذاشت ، با تصویری از بازی ، که نشان میدهد این عنوان هنوز در مراحل ساخت به سر می برد .
بازی در دوران ماقبل تاریخ (Neolithic) در یک دنیای رو به رشد در مقیاسی بزرگ قرار دارد . در دنیای بازی بازیکن کنترل یک انسان را در اختیار دارد و می تواند از حیوانات کوچکتر برای جاسوسی دیگران یا از حیوانات بزرگتر برای دفع خطرات و حمایت از قبیله اش با دیگر انسانها استفاده کند . سپس با توجه به مهارتها و ویژگیهای آن حیوان skills را اتقا ببخشد .
این یک بازی صرفا تک نفره نیست ، هر چند آنسل اشاره کرد چیزی شبیه به آنلاین Bloodborne خواهد بود که بازیکنان وارد دنیای یکدیگر می شوند ، یا برای کمک رسانی یا آسیب زدن به یکدیگر .

بی شک نمایش بازی حیرت آور است ، هنوز هم با دیدن تریلر معرفی هایپ می شوم ، ماجراجوییهایی که روایت بسیاری در سرزمینهای پهناورِ خود پنهان دارند ، همچون سخن با خدایان .
یکی دیگر از مدعیان نمایش در لیست ما ، این بازی خواهد بود ، زمان آن فرا رسیده که پرده آبی جایی برای این اثر باقی بگذارد .
شما عزیزان را دوباره به دیدن این تریلر زیبا دعوت می کنم .

شماره 7
zglm_gendesign-640x273.jpg

وقتی مبحث استودیوهای ژاپنی به میان می آید و بازیهای مطرح آنها ، نام کارگردان و طراح ICO ، Shadow of the Colossus و The Last Guardian در آن خودنمایی می کند ، Fumito Ueda در صنعت گیم و هنر هشتم جایگاه ویژه ای دارد ، سبکهای متنوعی از بازیهای بزرگ توسط کارگردانان نام آور استودیوهای سونی در این سالها خلق شدند ، که کمکهای شایانی به صنعت گیم در پیشبرد و تحقق رویایی بالاتر از سرگرمی کرده اند ، ولی اگر به گذشته و بازیهایی که Fumito Ueda وظیفه ساخت آنها را بر عهده داشته نگاهی بیندازیم ، پی میبریم امضای او در این اثرها ، هیچوقت جعل نشده است . بازیهایی که روح صاحب اثر در عین سادگی در آنها همیشه موج میزند و جز Ueda کسی به این شکل ، توانایی و جراتِ ! خلق چنین آثار موفقی را ندارد .

Robert Purchese نویسنده ارشد یورو گیمر در مورد گپ دوستانه ای که با فامیتو اوئدا در گذشته داشته است سخن می گوید ، اوئدا برای تبریک سال نو ، تصویری جدید از بازی آینده ی خود به نمایش گذاشته است .
تصویری از دختر یا شاید پسر در یک محراب که بر روی سنگ نشسته است و پرتو نور را بازتاب می دهد ،در سمت راست یک دست بزرگ دیده می شود ! .
yeg_screen-shot-2018-01-01-at-4.06.40-pm.png


من اوئدا را تابستان سال گذشته در کنفرانس Gamelab ملاقات کردم ، او دربارۀ فرایند بازی های خود صحبت کرد و اینکه چگونه به صورت سنتی یک تصویر را برای نشان دادن آنچه که در نظرش است خلق می کند ، در آن زمان او نمی توانست اطلاعاتی در مورد بازی بازگو کند . وی گفت : «درباره طرح جدید از بازی ، نمی توانم چیزهای زیادی بگویم ، تاکنون اولویت من تصاویر بصری بوده است . قصد دارم بازی بسیار متفاوت از عناوین گذشته باشد ، ولی تصویر منتشر شده شباهتها و احساس عناوین موفق قبلی را در خود دارد .

او گفت: " در ساخت سه بازی آخر ، قصد نداشتم بسیار شبیه به یکدیگر باشند ." هنگامی که شروع به ساخت بازی های خود میکنم ، همیشه فکر می کنم چیزی متفاوت ایجاد خواهیم کرد ، اما در نتیجه ، شباهت ها و احساسات وجود دارد . در این فرآیند یک لحظه وجود دارد که یک بازی با دیگر عناوین ارتباط برقرار می کند . اما من آن را از ابتدا در اولویت قرار ندادم - در فرایند ساخت اتفاق می افتد.

" اکنون فکر میکنم چیزی بسیار متفاوت خلق میکنم ، اما نتیجه را نمیتوانم بازگو کنم "

شایعه ای توسط Resetera درز کرده که نام بازی را از سورس کدِ وبسایت بدست آورده اند (Beauty and the Beast)

بازی هر چه که میخواهد باشد با هر نامی ! ، بی صبرانه در این کنفرانس ، منتظر نمایش بازی از سوی این سازنده ی بزرگ هستیم .

موسیقی زیبای بازی ICO ، فکر کردم به حالو هوای تصویر جدید میخوره


شماره 6
k8y_bluepoint-games-ds1-670x377-constrain_crop_639x155.jpg

تشکر از کاربر عزیز علی رضازاده Ali Rz جهت ترجمه .

با موفقیتِ ریمیک عنوان کلاسیک «Shadow of the Colossus» که به صورت انحصاری برای «PS4» منتشر شد ، بیش از هر چیز ، ما را برای پروژه بعدی استودیو «Bluepoint» هیجان‌زده کرد .
ofre_hgaxpol.gif

این استودیو آشنایی زیادی با بازسازی عناوین مختلف دارد و با استعداد خود می‌تواند در صورت تمایل ، بازی مخصوص خودشان را بسازند . اما در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که در این مسیر حرکت کنند .
در گفتگویی با «Digital Foundry»، از رئیس این استودیو آقای «Marco Thrush» سوال پرسیده شد مبنی بر اینکه ، آیا اعضای جدید تیم هنری که برای عنوان «Shadow of the Colossus» استخدام شدند ، امکان دارد که برای ساخت یک بازی جدید کمک کنند ؟ وی این گونه پاسخ می‌دهد : «خب ، ما می‌توانیم ، ولی در حال کار بر روی ریمیکی دیگر هستیم . این پروژه به عنوان یک نقطه عطف برای رشد تیم هنر به ما کمک کرد تا به جایی برسیم که بتوانیم در محدوه وسیعی ، مسئولیت محتوای هنری یک بازی کاملا AAA را بر عهده بگیریم . بنابراین قدم بعدی ما این است ، توسعه هنر و موتور بازی و روند کار آرتیست‌ها را بهبود ببخشیم ، در سمت و سوی هنر بیشتر پیشرفت کنیم تا به پروژه بعدی‌مان بپردازیم ، زیرا آن کمی بزرگتر است . تمرکز بعدی ما این خواهد بود که روی طراحی کار کنیم و چیزهای جدید اضافه کنیم تا به بازسازی بعدی برسیم ، در حال حاضر تمرکز ما برای مطمئن شدن از زمان و جایی که اشخاص را قرار می دهیم خواهد بود ، آن‌ها در سطحی هستند که می‌توانیم پروژه بعدی را انجام دهیم.»
qi6a_download-1.jpg

فهمیدن این‌که Bluepoint در حال کار بر روی ریمیک یک عنوان قدیمیست غیر عادی نیست ، ولی شوکه کننده است وقتی می شنویم پروژه از Sotc بزرگتر خواهد بود . Bluepoint بارها و بارها ثابت کرده که بهترین استودیو برای بازسازی عناوین قدیمیست .

شماره 5
c5lq_persona5banner-800x280.jpg


وقتی اسم PERSONA میاد اولین چیزی که به ذهنم میرسه دیوونه بازی در هیاهوی مشکلات زندگیه ، روابط به همون صورت که ساده روایت میشن ، دلنشین ترین لحظه ها رو با شخصیتها رقم میزنن ، هیچکس مثل ATLUS نمیتونه با رنگهای قرمز و مشکی هنرمندانه بازی کنه ! ، نحوه کارگردانی صحنه ها اکتسابی نیست ، استعداد ذاتیه ، و طراحی هنری دنیای بازی بینظیره ، موسیقی متن شاهکاره و در ایونتهای مختلف موسیقی زنده داشته ، بهترین بازی تمام دوران از سوی کاربران فامیتسو انتخاب شده ، گیم پلی نوبتی در این بازی کسل کننده نیست ، سبک JRPG رو با این بازی شروع کنید .
تیم دوم استودیوی ATLUS با نام ZERO در حال ساخت بازی جدیدیه ، اخبار این استودیو رو در بازیسنتر پوشش دادم ، محتوای بیشتری برای P5 طبق شایعات قراره معرفی بشه ، P6 در حال ساخته و به گفته ی کارگردان بازی کاری دشوارتر از P5 خواهند داشت .

از اونجایی که ATLUS در مورد نمایش بازیهاش در کنفرانسها سخت گیره ، امیدواریم کار به TGS نکشه و در کنفرانس نمایشی داشته باشن .

Persona 5 :D - بازیسنتر

شماره 4
rgpi_playdead.png

سونی (شاون لیدن) از ایندیها و برجسته بودن حضور توسعه دهندگان مستقل در کنفرانس امسال خبر داد ، از پلتفرمرهای دو بعدی و سه بعدی گرفته تا عناوینی که استودیوهای کوچک قصد به تسخیر در آوردن قلب و احساس شما را دارند ، Lost Soul Aside یکی از این شگفتیهاست ، موارد بسیاری هستند که میتوان لیست کرد ، انتخاب آن را به شما واگذار میکنم .
یکی از توسعه دهندگانی که با دو بازی خود Limbo و Inside توانست شگفتی ساز شود و خود را در بین گیمرها و کارگردانان بزرگ این صنعت محبوب کند استودیوی خلاق و توانای Playdead می باشد ، بازیهای این استودیو شروعی ندارد ! ، همه چیز در نگاه اول گُنگ بنظر می آید ، دنیایی که شما را فراموش کرده است و جَوی سنگین بر دنیای بازی حاکم است ، برای ماجراجویی آماده اید ؟
آن چیزی که شما را جذب بازیهای این استودیوی خلاق می کند معجونیست که فقط خود این توسعه دهنده از فرمول آن خبر دارد ! ، یک بازی بنظر ساده که سوالات بسیاری تا پایان طرح میکند ، بدون اینکه متوجه شوید در دنیای بازی غوطه ور خواهید شد . الگویی برای سازندگانیست که تصور میکنند ایده ها به اتمام رسیده است و دست به دامان بازیهای موفق ، برای تکرار طرحهای آنها در بازیهای خود می شوند .
qp1l_dprpb3jv4aaptzs_crop_1200x424.jpg

از بازی بعدی این استودیو تنها یک تصویر داریم ، با توجه به تمهیداتی که برای این کنفرانس اتخاذ شده ، امیدوار به حضور این توسعه دهنده ، برای نمایش بازی جدید هستیم .
eh2d_playdead-1_crop_1199x453.png

شماره 3
2w43_hqdefault_crop_475x179.jpg

پروژه فوق محرمانه 2K ، که با نام رمز Parkside از آن یاد میکنیم ، پروژه ای که در حال ساخت توسط یک استودیوی سرّی است ، بنابرشایعات پیرامون این پروژه که تقریبا به تازگی کلید خورده است ، این بازی بنظر بایوشاک خواهد بود ، این راز توسط Jason Schreier خبرنگار kotaku فاش شده است ، او که به منظور مصاحبه در مورد مافیا 3 به استودیوی Hangar 13 رفته بود به وجود چنین پروژه ای پی برد ، او ذکر می کند که اعضای تیم Hangar 13 از پاسخ دادن در مورد این پروژه سر باز میزدند و میگفتند نمی توانیم جواب دهیم .

Strauss Zelnick مدیر عامل Take-Two Interactive و مالک 2K اینگونه بیان می کند که : بایوشاک یک مجموعه دائمی خواهد بود .
نظریه های زیادی وجود دارد مثل ساخت نسخه جدید Borderlands ، اینکه این پروژه Top Secret است فرضیه بایوشاک را به حقیقت نزدیکتر می کند .

طرفداران هم تشنه ی معرفی نسخه جدیدی از بازی هستند حتی بدون Ken Levine !
آقای Ken Levine بنظر در حال ساخت عنوانی جهان باز است .

E3 میزبان نمایش چنین بازیهای بزرگیست .

شماره 2
0ac2_darksidechronicles_crop_749x283.jpg

میدانیم که Resident Evil 2 Remake در حال توسعه است ، جز اطلاعاتی اندک و شایعات پیرامون بازی چیز دیگری در مورد آن نمی دانیم .
به گفته وبسایت RelyonHorror (ازطریق COGConnected ) منابع نزدیک به پروژه اعلام کرده اند که این بازی به احتمال زیاد در E3 نمایش خواهد داشت . این منبع اعلام کرده است که بازی به طور قابل توجهی بهینه سازی شده و از سیستم نورپردازی و ساختار سایه زنی جدید بهره میبرد .
بنابر گفته های منبع دوربین بازی از روی شانه شبیه به رزیدنت ایول 4 است ، همچنین شامل کمپین هایی برای لئون و کلیر می باشد ، بسیار طولانی تر از نسخه اصلی ! که با محتوا و مناطق جدید همراه است . سرانجام گفته می شود که این بازی با هدف 30 فریم بر ثانیه در 1080p و همچنین 60 فریم بر ثانیه و 4K در PlayStation 4 Pro خواهد بود .

خبر خوب اینکه E3 2018 نزدیک است ، اطلاع داریم Capcom رونماییهای بزرگی خواهد داشت و مجبور نیستیم تا مدتها برای این رخداد منتظر بمانیم .

شماره 1

lg6_devil_may_cry_5_sons_of_sparda_logo_by_risingsun16-daj5qxt.jpg

نسل هشتم برای PS4 و طرفداران پر از شگفتی و تجربه های لذت بخش در سبکهای مختلف از عناوین بزرگ بود ، سونی لیست بزرگی از بازیهای خاطره ساز دارد ، که دنباله یا بازسازی آنها به اندازه معرفی یک عنوان جدید ، طرفداران را به وجد می آورد .
DMC از جمله بازیهاییست که در ژانر Hack and slash حرفهای زیادی برای گفتن دارد . اغلب طرفداران بازی ، آن را با نام Hack and slash ناب خطاب می کنند ، با توجه به اخبار و لیکهایی که از بازی داریم ، بنظر می آید بازی در E3 معرفی و انتشار آن نزدیک خواهد بود ، سونی با کپکام در زمینه ساخت بازی همکاری دارد ولی انحصاری بودن آن مشخص نیست .

بحثهای داغی از این بازی در محافل مختلف خبری و فرومها در گرفته ، با دنبال کردن پستهای این تاپیک تا لحظه ی کنفرانس ، از اطلاعاتی که دوستان برای شما درج می کنند بهره مند شوید .

ثبت دامنه Devil May Cry 5

u33g_11.jpg


اطلاعاتی در مورد بازی
تشکر از Safety & Peace بابت ترجمه
ظاهرا به جای استفاده از سیستم شماره ای، این بار اسم بازی DMC V هست. مثل MGS 1-4 و MGSV
بازی قراره سال مالی 2019 عرضه بشه. از آپریل 2018 تا مارچ 2019. برنامه این بوده که بازی نوامبر 2018 عرضه بشه اماممکنه تا اوایل 2019 عقب انداخته بشه.
بازی قرار بوده PSX معرفی بشه اما سونی بعد از دریافت بازخوردها راجع به نمایش E3، سعی میکنه PSX رو کوچک تر برگزار کنه و در عوض تمرکز رو روی E3 2018 بذاره.
بازی در حال حاضر 2 سال هست که در دست ساخته. وقتی عرضه بشه این زمان به 3 سال میرسه که بالاترین زمان ساخت رو توی DMC ها داره. مراحل اولیه ساخت بازی از 2015 و بعد از تموم کردن کار روی 4SE شروع شده.
یه جورایی پای انحصاری بودن کنسول سونی وسطه. ظاهرا سونی در تأمین هزینه ساخت بازی دست داشته اما مدت زمانش مشخص نیست. میتونه کامل انحصاری PS4 باشه، میتونه انحصاری کنسولی باشه (PS4 + PC) یا میتونه انحصاری زمانی باشه. اگر بازی معرفی بشه، توی یکی از رویدادهای سونی این اتفاق میوفته و به خاطر همین بوده که ملت فکر میکردن قراره PSX باشه.
تریلر بازی خیلی وقته که ساخته و آماده شده. 1 دقیقه و 50 ثانیه مدت زمانش هست (اما امکان داره بیشتر هم بشه و چیزهای جدیدی بهش اضافه بشه چون از ساختش مدت زمانیه که میگذره.) بیشتر تمرکز روی داستان، شخصیت ها و کات سین ها هست. یه ستینگ شهر مانند توی تریلر نشون داده میشه که بی شباهت به Fortuna city از DMC4 نیست.
بازی به طور کلی قراره خیلی جاه طلبانه تر از عناوین قبلی باشه و مخاطبان بیشتری رو هدف قرار بده.
این شماره قراره طولانی ترین زمان کات سین ها رو داشته باشه.
ایتسونو و تیمش که روی DMC های قبلی و Dragon's Dogma کار کردن باز ساخت این بازی رو بر عهده دارن.
Yuji Shimomura به عنوان کارگردان کات سین ها قراره حضور داشته باشه. ایشون قبلا کارگردانی کات سین های 3 و 4 و Bayonetta رو بر عهده داشته.
نقش دانته رو مثل همیشه Rueben Langdon ایفا میکنه.
نقش نیرو Rueben Langdon مثل قبل بر عهده داره.
ورجیل هم که مسلما بر عهده Dan Southworth هست.
هنوز هیچ خبری راجع به بازیگران نقش های Lady و Trish نیست.
Onyay Pheori ساند ترک های بازی رو بر عهده داره. ایشون موسیقی لانچ تریلر 4SE رو ساختن.
داستان بازی بعد از 4 شروع میشه.
بیشتر از یک کرکتر قابل بازی در بازی وجود داره. دانته که نقش اوله و نیرو احتمالا دومین نفر. تا الان 3 نفر قابل بازی تایید شدن.
قراره جلوه جدید از دانته ببینیم. جلوه ای که جدی تر از هر زمان دیگه هست (نه مثل 2). دانته همچنان شوخی ها و مسخره بازی های خودش رو داره و با دشمنانش بازی میکنه اما این بار قضیه براش شخصی تره.
تأیید شده که کرکتر سومی هم وجود داره و "خیلی قویه". میتونه جدید باشه و میتونه هم جدید نباشه.
خبری از اینکه ورجیل قابل بازی یا نه در دست نیست. اما حضورش در بازی تایید شده و هنوز مشخص نیست بعد از مرگش توی 1 چطوری به زندگی برگشته.
تریش نقش اساسی در داستان داره اما معلوم نیست که قابل بازیه یا نه.
صحنه ای در بازی هست که نیرو و ورجیل به هم میرسن و رابطه شون تایید میشه (قبل توی Art Book 3142 این قضیه که نیرو پسر ورجیله تأیید شده بود)
در طول صحنه های کلیدی در داستان، تعویض کرکتر ها رو شاهد خواهیم بود.
شخصیت منفی بازی Prince of Darkness هست. این اسم در واقع یه لقبه. قبلا به Mundus گفته میشده اما ممکنه الان به یه نفر دیگه رسیده باشه.
این شماره ممکنه پایان داستان فرزندان اسپاردا باشه.
قابلیت Lock On همچنان توی بازی وجود داره.
بازی قراره 60 فریم بر ثانیه اجرا بشه مثل شماره های قبلی.
لول دیزاین بازی باز تر از گذشته شده اما مثل سری سولز یا بازی های OW نیست. حرکات خارج از مبارزات ساده تر شدن تا ذات باز بازی همخوانی داشته باشه. ساختار بازی بازتر شده تا تجربه روون و نرمی داشته باشه. حس غوطه ور شدن توی دنیای بازی برای تیم مهم بوده این بار.
لول دیزاین و گشت و گذار در بازی مثل بایونتا شده اما بدون QTE ها. تا الان چیزی در این رابطه وجود نداشته.
Stamina Bar توی بازی نیست.
این بازی مثل بازی های سبک Musou نیست که با گله ای از دشمنان وارد مبارزه بشید. اما جاهایی هست که بر خلاف اون چیزی که توی شماره های قبلی دیدیم، با دشمنان به مراتب بیشتری وارد مبارزه میشیم.
یه جور قابلیت آنلاین توی بازی هست اما چند نفره و PVP و این چیزا نیست.
سیستم جاخالی دادن (Dodge) این بار از پایه ساخته شده و خیلی نرم تر از قبل انجام میشه (کلا کلمه "نرم و روون" رو قراره زیاد بشنوید)
در طول مبارزات بزرگ دوربین به عقب برده میشه. سازنده ها از دوربین جدید و داینامیک بازی راضین و بهش افتخار میکنن.
انیمیشن ها خیلی بهتر شدن تا سفت و چغر به نظر نمیرسن. تمرکز ویژه ای روی فیزیک لباس ها وجود داره (ممکنه شمشیر دانته از وسط پالتوش بیرون نزنه این دفعه). مبارزات خیلی نرم و روون هستن و انیمیشن های زیبایی دارن.
سیستم رنکینگ بعد از مراحل همچنان وجود داره. انتخاب چپتر ها و اینا همگی در بازی هستن.
باس های بازی به طرز چشمگیری گولاخ شدن. یکی از باس های بازی بین قسمت های مختلفی از بازی سوییچ میکنه.
سیستم استایل برای دانته همچنان حضور داره با این تفاوت که دشمنان بسته به استایل انتخابی بازیکن، رفتار متفاوتی نشون میدن=P~
سیستم استایل های ساده تر شده تا برای بازیکن ها راحت تر در دست باشه (ظاهرا ساده تر شدن به این خاطر بوده که بازیکن ها راحت از 4 بتونن باهاش ارتباط برقرار کنن.
بعضی از استایل ها برتری خاصی نسبت به بعضی از دشمن های خاص دارن (مثل 3 و DmC).
تعامل با محیط بر خلاف شماره های قبلی این بار بیشتر وجود داره. ظاهرا این موضوع مکمل سیستم مبارزات بوده و قرار نیست خرابش کنه.
یه جور تغییر و تبدیل شدن محیط توی بازی وجود داره اما مثل DmC و به ابعاد اون نیست.
با اینکه بازی OW نیست اما یه سری الهام ها از DD گرفتن.
_____

یک سری جزییات دیگه که توسط توسط کاربر عزیز Dante Never Cry نوشته شده .
بازی یه صحنه موتورسواری خفن داره. نمیدونم کاتسینه یا گیم‌پلی ولی میدونم سر موشن کپچرش کلی وقت صرف کردن. شخصیت اون صحنه مرد هست پس Lady هنوزم تایید نشده.
ورجیل قابل بازیه و شخصیت سوم اونه
دنیای شیاطین توی بازی هست (لفظ دقیقش Hell Realm بود)
علاوه بر انیمیشن و تمرکز روی فیزیک لباس‌ها، بازی یه عالمه افکت خفن دیگه هم داره و قراره از لحاظ گرافیکی خیلی خوف باشه.



stxj_ezgif-1-2a6a0711a7.gif


نتیجه نظرسنجی کاربران بازیسنتر :

به مورد انتظارهای خود رای دهید​

  • Death Stranding

110 رای
44.7%

  • Ghost of Tsushima

82 رای
33.3%

  • Spider-Man

26 رای
10.6%

  • The Last of Us Part II
158 رای

64.2%

  • Capcom's new IP

17 رای
6.9%

  • Red Dead Redemption II

90 رای
36.6%

  • Wild

7 رای
2.8%

  • Bluepoint's next project

7 رای
2.8%

  • From Software’s New Game

43 رای
17.5%

  • Fumito Ueda Next Game

13 رای
5.3%

  • Avengers Project

8 رای
3.3%

  • Rocksteady’s next game

30 رای
12.2%

از نظر شما اولویت ساخت و معرفی ، با کدامیک از عناوین زیر می باشد .

Killzone Trilogy remastered
71 رای
26.9%
New Parasite Eve
23 رای
8.7%
The Order : 1886 Sequel
76 رای
28.8%
Metal Gear Solid series remake/remaster
76 رای
28.8%
Crash Team Racing remastered
56 رای
21.2%
Siren
16 رای
6.1%
Syphon Filter Remake
40 رای
15.2%
Naughty Dog Project) New Game Development Team in San Diego)
66 رای
25.0%
Demon’s Souls Remake
30 رای
11.4%
Bully 2
54 رای
20.5%
Onimusha
53 رای
20.1%
Streets of Rage
27 رای
10.2%
 
آخرین ویرایش:
نع! تو خودت در مورد FPS صفحه پیش گفتی انقدر تردپارتی هست که لازم نیست! برا فایتینگ هم همین وضعه یا بدتر(بهتر یعنی:D )
اینکه سونی ASBR بده دخلی به اینکه نینتندو اسمش بده نیست! یعنی درسته نمیتونه رقابت کنه، ولی اینکه نینتندو بازی های Family و اینا داره، دلیل نمیشه سونی هم نده!:D دو کنسول جدان! تو میتونی دسته ی جدیدی از مخاطب ها رو جذب کنی! و با این کاراکترهات بزرگشون کنی:D
در کل این سبک بازی ها از فایتینگ بیشتر نیازه به نظرم:D

در مورد کاراکترهای ترد پارتی، فکر نمیکنم اضافه شدنشون جوری باشه که بقیه اگر بخوان نتونند اضافه کنند:D
مسئله ساختن یا نساختن نیست :D مسئله اولویته به نظر من :D FPS هم وضعش خیلی فرق داره ، FPS ها همینجوری فله ای میان و روی تمام کنسولها تا حتی ماشین لباسشویی هم ریلیز میشن ولی خب فایت ها قضیه ـش فرق میکنه ، بسته به شرایط هر کی ممکنه یه طرفی غش کنه :D همونطور که این نسل سونی چندتا کنسول بیشتر فروخت و یه سری فایت ها رو انحصاری زمانی یا کنسولی کرد همونطور ممکنه یکی دیگه نسل بعد همینکارو بکنه :D اون موقعش که اوضاع نابود میشه نه الان که همه چی بر وفق مراده :دی
در مورد پاراگراف دوم هم مخالفم :D اگه انقدر اینا از هم جدا بودن و این حرفها اون بلا سر PSASBR نمیومد :D مخالف بودن این تیپ بازیا نیستم ولی بودنشون وقتیه که حسابی دست پر باشی از فرست پارتی های خودت تا ثرد پارتی ها ، نه اینکه الان نینتندو همه کرکترها رو خفت کرده بعد سونی بخواد با 5 تا کرکتر در پیت asbr بده آخرش به تاریخ بپیونده :D همون asbr قبلی 60% کرکترهاش قشنگ دری وری بودن :D
 
مخالفم! :D یعنی درسته هسته گیم پلی رو از سری اصلی گرفتن، ولی کپی کردن خالی متای 90و89 نمیگیره!
انیمیشن های بازی، دشمن ها، باس ها و سلاح ها و ... همه چیز متفاوت از بازیه اصلیه!
داستان هاشون( و مخصوصا GOS ) خیلی خوب بودن!
کار تیم دوم سانتا برای GOW:A هم دیدیم، و یه بازیی داده بودن که طراحی دشمن ها و حرکات رو هم تغییر ندادن و صرفا رنگ عوض کردن:D

به نظرم این تیم اگر تقویت بشه میتونه اوردر رو به چیزی که باید بود برسونه! الان هم بخش زیادی از کار رو انجام دادن و ساخت شماره دوم خیلی از کارهای قبل رو نداره! کلا میتونند:D

از استودیو بند و یا بلوپویت که الان بعد از SOTC ملت ازش ساخت AAAانتطار دارن، به نظرم خیلی استودیو بهتری هستن و کارهای خفن تری کردن:D

---
@Kaine
برو حاجی! فایتینگ برا چمونه:p ژاپتی ها که خود به خود رو PS4 باید بسازن! نیازی نیست:D
استودیو باید بسازن PS AS بسازه فقط>:) حالا یا ASBR ، یا کارتینگ یا مینی گیم های مختلف مثل Bash و ...!
کلا سونی باید یکی دوتا استودیو داشته باشه بازی های اینجوری مثل نینتندو بده بیرون:-" به نظدم تبلیغ خیلی خوبی هم میتونه باشه:D برای نمونه...من بعد از ASBR با Sir Daniel Fortesque آشنا شدم و حس کردم دنیاش فضای جالبی داره و دوست داشتم بازی جدید ازش معرفی بشه:D ... که شد>:) این بازی ها کلا خوبن! لازمن:D همه چی نمیخواد جدی و حرفه ای باشه که:p
قياس gow a با دو نسخه اي كه براي پي اس پي عرضه شد كار كاملا اشتباهيه .شما زمان ريليز بازي رو در نظر بگير و صد البته ميلك شدن اين سري توسط سوني باعث شد gow:a قطعا خيلي تحويل گرفته نشه ! ولي در مورد gow كه براي پي اس پي ساخته شد اولين اسپين اف بود و طبعا استقبال بهتري هم ازش مي شد . منتهي نكته اصلي در مورد گيم پلي اين دو نسخه است كه يه بيس كاملا اماده و موفق رو اين تيم كپي كردن و ٤ تا سلاح و زيور الات ! بهش اضافه شده . اين كار اساسا خيلي سخت نيست براي يك استوديو بازي سازي نسبت به خلق يك ip جديد و ساخت يك گيم پلي جديد و خوش ساخت ! در نتيجه من خيلي بعيد مي دونم بشه به اين تيم اميدوار بود ! يه سري خلاقيت ها و استعداد ها تو ذات كارگردان هايي مثل جفي ، بارلوگ ، نيل ، ليواين و خيلي هاي ديگه وجود داره كه عمرا تو ذات بچه هاي اين استوديو پيدا نكني :D
 
سونی حماقت محض کرد که PS All-Stars Battle Royale رو اون مدلی تهیه کرد. :| بازی ای که میتونست به یکی از IPهای خفن و به شدت پرفروش PS تبدیل بشه و طوفان به پا کنه، چیزی شد که همون روزهای اول از یاد ملت رفت و گم و گور شد! خودم که بازیش نکردم و فایتینگ باز حرفه ای هم نیستم که در مورد گیم پلی بازی نظر بدم، ولی از نظر کیفیت تولید خیلی سطح پایین بود. یعنی حال و هوای بازی و طراحی ها و حتی منوها اصلاً جالب نبودن و آدم رو جذب نمیکردن. یعنی حتی توی اون بخشی که اکثر بازی های PS سنگ تموم میذارن (کیفیت بصری) هم ضعیف بود و رنگ آمیزی بازی هم یه جوری بود که انگار 25 ساعت توی ماشین لباسشویی مونده و کمرنگ شده!
خیلی دوست دارم اینا یه بار دیگه سراغ همچین بازی ای برن، ولی با همکاری یه استودیوی درجه یک و خفن. کاراکتر هم کم ندارن!
Kratos (خودش میتونه به راحتی به دو کاراکتر قدیمی و جدید تقسیم بشه با کلی امکانات برای هر دو)
Delsin Rowe (انقدر قدرت هاش متنوع هست که میشه از توش دو تا کاراکتر درآورد، مثلاً کاراکتر خبیث و مهربون!)
Cole MacGrath
Sly Cooper
Ratchet & Clank
Jak & Daxter
Sweet Tooth
Nathan Drake
Joel & Ellie
Nariko
Sir Daniel
Sackboy
Kat
Aloy
Sir Galahad
2B و 9S و A2 (از Nier: Automata)
Hunter (از Bloodborne)
Deacon (از Days Gone)
این رفیق ـمون از Ghost of Tsushima
حدود 20تا شد دیگه.
برای کاراکترهای غیر انحصاری هم نمیخواد سراغ چیزهای الکی مثل Isaac Clarke و Big Daddy برن که کلهم ربطی به همچین بازی ای ندارن. میشه رفت سراغ کاراکترهایی که الآن انحصاری نیستن، ولی هنوز هم عطر و طعم PS رو دارن! دیگه وقتی نینتندو سراغ رقیب قدیمی یعنی Sonic میره، سونی نمیتونه سراغ اینا بره؟! :D
Crash Bandicoot
Spyro
Dante کلاسیک
Solid Snake
Cloud Strife
Spider-Man هم که به آغوش PS افتاده و میتونه یکی از کاراکترهای بازی باشه. :دی
 
مسئله ساختن یا نساختن نیست :D مسئله اولویته به نظر من :D FPS هم وضعش خیلی فرق داره ، FPS ها همینجوری فله ای میان و روی تمام کنسولها تا حتی ماشین لباسشویی هم ریلیز میشن ولی خب فایت ها قضیه ـش فرق میکنه ، بسته به شرایط هر کی ممکنه یه طرفی غش کنه :D همونطور که این نسل سونی چندتا کنسول بیشتر فروخت و یه سری فایت ها رو انحصاری زمانی یا کنسولی کرد همونطور ممکنه یکی دیگه نسل بعد همینکارو بکنه :D اون موقعش که اوضاع نابود میشه نه الان که همه چی بر وفق مراده :D
در مورد پاراگراف دوم هم مخالفم :D اگه انقدر اینا از هم جدا بودن و این حرفها اون بلا سر PSASBR نمیومد :D مخالف بودن این تیپ بازیا نیستم ولی بودنشون وقتیه که حسابی دست پر باشی از فرست پارتی های خودت تا ثرد پارتی ها ، نه اینکه الان نینتندو همه کرکترها رو خفت کرده بعد سونی بخواد با 5 تا کرکتر در پیت asbr بده آخرش به تاریخ بپیونده :D همون asbr قبلی 60% کرکترهاش قشنگ دری وری بودن :D
FPSها هم ممکنه این اتفاق براشون بیفته!:دی در کل هیچ فرقی بین FPS و فایتینگ نیست، جز اینکه تو طرفدار فایتینگی:دی
اتفاقا فایتینگ ها اول و آخرش برای PS4 میان، چون ژاپن بکی از بازارهاشونه ولی FPSها حتی چنین شرایطی ندارن! :دی یعنی احتمال انحصاری شدن FPSها(مثل تایتان فال) و یا غش کردن به اون سمت، بیشتر از فایتینگه:دی سونی این نسل داره پول میده که اکثر FPSها غش کردن این سمت، ولی تو فایتینگ فقط SF V رو پول داده:دی و بقیشون همینجوری غش کرده هستن:دی
---
کاراکترهای قبلی دلیلش مسلما لایسانس نینتندو نبوده! کم کاری سونی بوده! وگرنه اون موقع نه کلود، نه کراش و نه خیلی های دیگه تو اسمش نبودن!(یه اسنیک بود که خوب من رایدن رو ترجیح میدم و دستشون درد نکنه:)) )
فوقش نینتندو کلود رو لایسانس کرده باشه از دو قرن پیش ولی استفاده نکرده! ما هزارتا FF دیگه داریم! خیلی بعیده همشون رو لایسانس کرده باشه!:دی
سونی حتی طرف بازی هایی که سمت خودش غش کردن، مثل اساسین و اینا هم نرفت!:دی

در کل ASBR بسازه، ولی بیشتر بهش اهمیت بده! نه حالا اسمش بخواد بسازه! ولی کاراکترهای بهتری انتخاب کنه و بیشتر از این نوع بازی ها بده:دی این چیزا حتی از فایتینگ هم تموم نشدنی ترن:دی
 
سونی حماقت محض کرد که PS All-Stars Battle Royale رو اون مدلی تهیه کرد. :| بازی ای که میتونست به یکی از IPهای خفن و به شدت پرفروش PS تبدیل بشه و طوفان به پا کنه، چیزی شد که همون روزهای اول از یاد ملت رفت و گم و گور شد! خودم که بازیش نکردم و فایتینگ باز حرفه ای هم نیستم که در مورد گیم پلی بازی نظر بدم، ولی از نظر کیفیت تولید خیلی سطح پایین بود. یعنی حال و هوای بازی و طراحی ها و حتی منوها اصلاً جالب نبودن و آدم رو جذب نمیکردن. یعنی حتی توی اون بخشی که اکثر بازی های PS سنگ تموم میذارن (کیفیت بصری) هم ضعیف بود و رنگ آمیزی بازی هم یه جوری بود که انگار 25 ساعت توی ماشین لباسشویی مونده و کمرنگ شده!
خیلی دوست دارم اینا یه بار دیگه سراغ همچین بازی ای برن، ولی با همکاری یه استودیوی درجه یک و خفن. کاراکتر هم کم ندارن!
Kratos (خودش میتونه به راحتی به دو کاراکتر قدیمی و جدید تقسیم بشه با کلی امکانات برای هر دو)
Delsin Rowe (انقدر قدرت هاش متنوع هست که میشه از توش دو تا کاراکتر درآورد، مثلاً کاراکتر خبیث و مهربون!)
Cole MacGrath
Sly Cooper
Ratchet & Clank
Jak & Daxter
Sweet Tooth
Nathan Drake
Joel & Ellie
Nariko
Sir Daniel
Sackboy
Kat
Aloy
Sir Galahad
2B و 9S و A2 (از Nier: Automata)
Hunter (از Bloodborne)
Deacon (از Days Gone)
این رفیق ـمون از Ghost of Tsushima
حدود 20تا شد دیگه.
برای کاراکترهای غیر انحصاری هم نمیخواد سراغ چیزهای الکی مثل Isaac Clarke و Big Daddy برن که کلهم ربطی به همچین بازی ای ندارن. میشه رفت سراغ کاراکترهایی که الآن انحصاری نیستن، ولی هنوز هم عطر و طعم PS رو دارن! دیگه وقتی نینتندو سراغ رقیب قدیمی یعنی Sonic میره، سونی نمیتونه سراغ اینا بره؟! :D
Crash Bandicoot
Spyro
Dante کلاسیک
Solid Snake
Cloud Strife
Spider-Man هم که به آغوش PS افتاده و میتونه یکی از کاراکترهای بازی باشه. :D

همه ی این ثرد پارتی هایی که مثال زدی به جز دانته الان دست نینتندو ـه :( حتی چند وقت پیش حرف حضور اسپایدی و Goku (دراگون بال) هم براش مطرح شده ! خلاصه نینتندو هر چی ثردپارتیه داره درو میکنه که به نظرم واسه همچین سبکی لازمه :دی درسته فرست پارتی ها هستن ولی خیلی ها به خاطر کرکترهای رد پارتی سمت این جور بازیا میان :دی

FPSها هم ممکنه این اتفاق براشون بیفته!:D در کل هیچ فرقی بین FPS و فایتینگ نیست، جز اینکه تو طرفدار فایتینگی:D
اتفاقا فایتینگ ها اول و آخرش برای PS4 میان، چون ژاپن بکی از بازارهاشونه ولی FPSها حتی چنین شرایطی ندارن! :D یعنی احتمال انحصاری شدن FPSها(مثل تایتان فال) و یا غش کردن به اون سمت، بیشتر از فایتینگه:D سونی این نسل داره پول میده که اکثر FPSها غش کردن این سمت، ولی تو فایتینگ فقط SF V رو پول داده:D و بقیشون همینجوری غش کرده هستن:D
---
کاراکترهای قبلی دلیلش مسلما لایسانس نینتندو نبوده! کم کاری سونی بوده! وگرنه اون موقع نه کلود، نه کراش و نه خیلی های دیگه تو اسمش نبودن!(یه اسنیک بود که خوب من رایدن رو ترجیح میدم و دستشون درد نکنه:)) )
فوقش نینتندو کلود رو لایسانس کرده باشه از دو قرن پیش ولی استفاده نکرده! ما هزارتا FF دیگه داریم! خیلی بعیده همشون رو لایسانس کرده باشه!:D
سونی حتی طرف بازی هایی که سمت خودش غش کردن، مثل اساسین و اینا هم نرفت!:D

در کل ASBR بسازه، ولی بیشتر بهش اهمیت بده! نه حالا اسمش بخواد بسازه! ولی کاراکترهای بهتری انتخاب کنه و بیشتر از این نوع بازی ها بده:D این چیزا حتی از فایتینگ هم تموم نشدنی ترن:D

به هر حال به نظرم لازمه ، الان نینتندو اسمش داره ، ماکرو KI ، اینور هم روو هوا :دی
---
به هر حال اکثر کرکترهای معروف الان اونور روی اسمش هستن ، روز به روز هم دارن بیشتر میشن :دی اون زمانی که ASBR ساخت خیلی جا داشت واسه کرکترهای خفن (که قشنگ دایورت کرد :| ) ولی الان کار از اون موقع هم سخت تر شده :|
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
قياس gow a با دو نسخه اي كه براي پي اس پي عرضه شد كار كاملا اشتباهيه .شما زمان ريليز بازي رو در نظر بگير و صد البته ميلك شدن اين سري توسط سوني باعث شد gow:a قطعا خيلي تحويل گرفته نشه ! ولي در مورد gow كه براي پي اس پي ساخته شد اولين اسپين اف بود و طبعا استقبال بهتري هم ازش مي شد . منتهي نكته اصلي در مورد گيم پلي اين دو نسخه است كه يه بيس كاملا اماده و موفق رو اين تيم كپي كردن و ٤ تا سلاح و زيور الات ! بهش اضافه شده . اين كار اساسا خيلي سخت نيست براي يك استوديو بازي سازي نسبت به خلق يك ip جديد و ساخت يك گيم پلي جديد و خوش ساخت ! در نتيجه من خيلي بعيد مي دونم بشه به اين تيم اميدوار بود ! يه سري خلاقيت ها و استعداد ها تو ذات كارگردان هايي مثل جفي ، بارلوگ ، نيل ، ليواين و خيلي هاي ديگه وجود داره كه عمرا تو ذات بچه هاي اين استوديو پيدا نكني :D
اگر بحث میلک شدن بود که GOS با فاصله حدود 6ماهه از GOW III اومد و باید پودر میشد!:D ولی الان بین فن ها طرفدار داره!:D
کلا خوش ساختیه بازی های PSP ده برابر GOW:A بود!:D توی GOW:A قشنگ رنگ زده بودن! جادوهای عنصرهای مختلف، دشمن ها و ...! یعنی واقعا زشت بود انتشار چنین چیزی:D این همه میگن AC رو رنگ میزنند به عنوان بازی جدید میدن بیرون، ولی دیگه هیچکدومشون نمیومدن مثل این رنگ بزنند و انیمیشن ها کپی بشن:D

در مورد اوردر هم به نظرم رفع شدنین:D ، مشکل طراحی مراحل و هوش مصنوعی و کوتاه بودن بازیه!:D
شوتینگش به نظرم مشکلی نداره و حتی خوب بود، سلاح هایی که ساختن خیلی جالبه و مشخصه میتونند سلاح های خوب بسازن!
کاراکترها،ستینگ بازی و گرافیکم که حله:D
در کل برای شماره بعد کار خیلی راحت تره! برای ساخت! فقط کار برای سونی سخته که یه جوری تبلیغ کنه ملت براش دوباره هایپ بشن:D

---
به هر حال به نظرم لازمه ، الان نینتندو اسمش داره ، ماکرو KI ، اینور هم روو هوا :D
---
به هر حال اکثر کرکترهای معروف الان اونور روی اسمش هستن ، روز به روز هم دارن بیشتر میشن :D اون زمانی که ASBR ساخت خیلی جا داشت واسه کرکترهای خفن (که قشنگ دایورت کرد :| ) ولی الان کار از اون موقع هم سخت تر شده :|
سونی هم ASBR میسازه، نه فایتینگ مثل KI و ...:p
اونور هستن اینایی که گفتی ولی دلیل بر قفل بودن اونور نیستن:دی
آها در مورد انتخاب کاراکترها...حتی انقدر احمق بود یا اون جو منفی دانته DmC رو اورد نه DMC ! :دی
 
سونی هم ASBR میسازه، نه فایتینگ مثل KI و ...:p
اونور هستن اینایی که گفتی ولی دلیل بر قفل بودن اونور نیستن:D
آها در مورد انتخاب کاراکترها...حتی انقدر احمق بود یا اون جو منفی دانته DmC رو اورد نه
DMC ! :D
سونی عمراً ASBR نمیسازه :D شماره قبلی به قدری فاجعه و نابود بود که بازخورد هاش هزار برابر بدتر از اوردره :D همون اول که اومد به قدری ترکید که dlc ها رو مجانی کردن و بعدش یه خداحافظی کردن و تمام :D باز به ساخت اوردر امیدی هست ولی ASBR اصلاً :D دو زار عقل براشون مونده باشه دوباره همچین اشتباهی نمیکنن :D

منظورم اینه اگر قرار باشه سونی فایتینگ بسازه چرا اون فایتینگی که تو میگی! :D تو میگی نینتندو اسمش داره،مایکرو KI ، من میگم سونی هم سبک اسمش (ASBR یا هرچی) بسازه و تو این سبک فعالیت کنه! نه اون یکی سبک:D
نه دیگه سونی هم می تونه فایت خودش رو داشته باشه ، چرا ASBR که بدنامی از سر و روش میباره آخه :دی
 
آخرین ویرایش:
سونی عمراً ASBR نمیسازه :D شماره قبلی به قدری فاجعه و نابود بود که بازخورد هاش هزار برابر بدتر از اوردره :D همون اول که اومد به قدری ترکید که dlc ها رو مجانی کردن و بعدش یه خداحافظی کردن و تمام :D باز به ساخت اوردر امیدی هست ولی ASBR اصلاً :D دو زار عقل براشون مونده باشه دوباره همچین اشتباهی نمیکنن :D
منظورم اینه اگر قرار باشه سونی فایتینگ بسازه چرا اون فایتینگی که تو میگی! :دی تو میگی نینتندو اسمش داره،مایکرو KI ، من میگم سونی هم سبک اسمش (ASBR یا هرچی) بسازه و تو این سبک فعالیت کنه! نه اون یکی سبک:دی
 
Deep Down Trademark Extended Again by Capcom, Implying that Development Is Still Ongoing

کپکام دوباره نشان تجاریِ Deep Down رو تمدید کرده :D
اینو قبلا هم چند بار گفتم...Deep Down بالاخره یه روزی با ظاهر و گیم‌پلی کاملا جدید برمی‌گرده. :-"

The request mentions that Capcom is making an ongoing effort in “product or service research or development,” implying that the project is indeed not dead. At least according to trademark law, this isn’t exactly something one can say without merit, as the statement is actually binding: it’s equivalent to “a sworn statement that the applicant intends to use the name commercially in the Unities States.”

Since this is the second extension since the new trademark was registered, the publisher has two more years to release the game before losing the name once more, meaning until June 20th, 2020.
 
سونی حماقت محض کرد که PS All-Stars Battle Royale رو اون مدلی تهیه کرد. :| بازی ای که میتونست به یکی از IPهای خفن و به شدت پرفروش PS تبدیل بشه و طوفان به پا کنه، چیزی شد که همون روزهای اول از یاد ملت رفت و گم و گور شد! خودم که بازیش نکردم و فایتینگ باز حرفه ای هم نیستم که در مورد گیم پلی بازی نظر بدم، ولی از نظر کیفیت تولید خیلی سطح پایین بود. یعنی حال و هوای بازی و طراحی ها و حتی منوها اصلاً جالب نبودن و آدم رو جذب نمیکردن. یعنی حتی توی اون بخشی که اکثر بازی های PS سنگ تموم میذارن (کیفیت بصری) هم ضعیف بود و رنگ آمیزی بازی هم یه جوری بود که انگار 25 ساعت توی ماشین لباسشویی مونده و کمرنگ شده!
خیلی دوست دارم اینا یه بار دیگه سراغ همچین بازی ای برن، ولی با همکاری یه استودیوی درجه یک و خفن. کاراکتر هم کم ندارن!
Kratos (خودش میتونه به راحتی به دو کاراکتر قدیمی و جدید تقسیم بشه با کلی امکانات برای هر دو)
Delsin Rowe (انقدر قدرت هاش متنوع هست که میشه از توش دو تا کاراکتر درآورد، مثلاً کاراکتر خبیث و مهربون!)
Cole MacGrath
Sly Cooper
Ratchet & Clank
Jak & Daxter
Sweet Tooth
Nathan Drake
Joel & Ellie
Nariko
Sir Daniel
Sackboy
Kat
Aloy
Sir Galahad
2B و 9S و A2 (از Nier: Automata)
Hunter (از Bloodborne)
Deacon (از Days Gone)
این رفیق ـمون از Ghost of Tsushima
حدود 20تا شد دیگه.
برای کاراکترهای غیر انحصاری هم نمیخواد سراغ چیزهای الکی مثل Isaac Clarke و Big Daddy برن که کلهم ربطی به همچین بازی ای ندارن. میشه رفت سراغ کاراکترهایی که الآن انحصاری نیستن، ولی هنوز هم عطر و طعم PS رو دارن! دیگه وقتی نینتندو سراغ رقیب قدیمی یعنی Sonic میره، سونی نمیتونه سراغ اینا بره؟! :D
Crash Bandicoot
Spyro
Dante کلاسیک
Solid Snake
Cloud Strife
Spider-Man هم که به آغوش PS افتاده و میتونه یکی از کاراکترهای بازی باشه. :D
به نظرم سونی باید زودتر از اینا میرفت سروقت کپکام و یه بازی مبارزه‌ای توی سبک مارول می‌ساخت. (همون ایده PlayStation vs Capcom که از قبل داشتیم :دی )

ولی خب متاسفانه این اتفاق نیوفتاد و بعدش جریان MvC:I و مسخره‌ بازی‌های مارول پیش اومد که همه رو ناامید کرد. حقیقتا در حال حاضر بخش فایتینگ کپکام وضعیت زیاد جالبی نداره، ولی خب با توجه به پروژه‌های جدید که تازه شروع کردن، میشه تا یکی دو سه سال آینده انتظار داشت چیزای جالبی ازشون ببینیم. دست کم قراره فایتینگی که مدت‌هاست هوادارای سری Vs درخواست میکنند رو بالاخره تا چند سال آینده ببینیم :-" (احسان و علی صلح و صفا احتمالا متوجه منظورم شده باشن :D)
 
  • Like
Reactions: KingAmir and Kainé
به نظرم سونی باید زودتر از اینا میرفت سروقت کپکام و یه بازی مبارزه‌ای توی سبک مارول می‌ساخت. (همون ایده PlayStation vs Capcom که از قبل داشتیم :D )

ولی خب متاسفانه این اتفاق نیوفتاد و بعدش جریان MvC:I و مسخره‌ بازی‌های مارول پیش اومد که همه رو ناامید کرد. حقیقتا در حال حاضر بخش فایتینگ کپکام وضعیت زیاد جالبی نداره، ولی خب با توجه به پروژه‌های جدید که تازه شروع کردن، میشه تا یکی دو سه سال آینده انتظار داشت چیزای جالبی ازشون ببینیم. دست کم قراره فایتینگی که مدت‌هاست هوادارای سری Vs درخواست میکنند رو بالاخره تا چند سال آینده ببینیم :-" (احسان و علی صلح و صفا احتمالا متوجه منظورم شده باشن :D)

3 *** ** ******
:دی
 
تو این نسل چندتا عنوان بود که دوست داشتم سونی معرفیشون کنه:Dpaddown:
Killzone2 ریمستر : هنوزم که هنوزه هیچ fps ی به پاش نمیرسه هیچی......اون مولتی خفن اون تم تاریک اون سنگینی8-> قشنگ چندسال میتونستی با مولتیش سرگرم شی دور بقیه انحصاری ها رو خط بکشی|-)
8days: با توجه به سابقه لندن استودیو بنظرم چیز جالبی نبود بازیش ولی دوست داشتم عرضه شه:-s
Jak:تو این نسل واقعا یه پلتفرمر جهان باز نیازه ایکاش یه حرکتی میزدن میدادنش به bp ریمیکش کنه~X(
بین همه ی اینا فقط اخری به حقیقت پیوست;))
dante-gif-6.gif

:D >:)
 
Deep Down Trademark Extended Again by Capcom, Implying that Development Is Still Ongoing

کپکام دوباره نشان تجاریِ Deep Down رو تمدید کرده :D
اینو قبلا هم چند بار گفتم...Deep Down بالاخره یه روزی با ظاهر و گیم‌پلی کاملا جدید برمی‌گرده. :-"

Ehhh....
Okay, I shouldn't, but for anyone curious here's the story of what happened to Deep Down. The game is over five years old now, maybe it's a good time for this to come out publicly.

Deep Down was a sinkhole for Capcom. That announcement trailer? It was fucking bullshit, at the time the engine could only run 2-8 FPS, how that trailer was made was they took fucking screenshots of the game and turned it into footage and did the sound for it, I'm not fucking kidding. Even once the engine got off the ground to be more functioning, the game would still only run around 5-25 frames per second. The engine could produce some good visuals, but it ran like ASS. More so, what was completed for the project simply was NOT FUN, everyone who ever got to try it realized the game was not coming together. On top of this, the Phanta Rei Engine, which internally was known as the Sophia Engine, was really hard to work with. It had terrible user interface and was very unintuitive and a chore to use.

Capcom sank so much time and money into it, but ultimately realized it was a failing project. All of the people working on it one day were told to just stop, the game was sent to another segment of Capcom to try and 'save' the project, port it to the Unreal Engine.... and it was never officially cancelled, but it kinda' just silently died. Many people within the company don't even know what happened to it or where it currently is, it's probably in some Capcom storage basement somewhere.

Ono has lost a lot of power within the company so he likely won't be able to bring it back, plus it was a financial disaster for them and the much, much, MUCH better RE Engine came from the ashes of the Phanta Rei/Sophia Engine, so unless Capcom decide to remake it from the ground up one day, it'll probably never see the light of day. The actual Deep Down people know ran like shit and was not fun, and it kinda' just disappeared when being ported to the Unreal Engine, end of story.
Deep Down Trademark Extended Again by Capcom

Dusk منیع قابل اطمینانیه (خصوصا در رابطه با اخبار کپکام). خود من چیزی در مورد Deep Down نشنیدم ولی اگه Dusk اینطوری میگه، بعید میدونم چیزی از بازی ببینیم (حداقل نه به این زودی‌ها)
3 *** ** ******
نه :D

****** ** ******
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or