PlayStation Physint

پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
1physint.png
حسی در راه است, حسی فیزیکی

سازنده: Kojima Productions
ناشر: SIE
سبک: action espionage
پلتفرم: PS5 (به احتمال زیاد PS6)
تاریخ عرضه: TBA (حداقل 2030)​

هیدئو کوجیما به دنیای بازی های مخفی کاری باز خواهد گشت!, Physint بازی جدیدی است که به عنوان ادامه معنوی سری متال گیر عمل خواهد کرد.
براساس گفته کوجیما این پروژه که "نسل بعدی عناوین اکشن مخفی کاری است" هم یک بازی بوده و در عین حال فیلم هم هست, پروژه با همکاری کلومبیا پیکچرز ساخته شده و از بهترین تکنولوژی روز بهره میبرد, به گفته کوجیما وقتی که به تجربه بازی میپردازید اگر کسی از کنارتان رد شود خیال میکند که دارید فیلم میبینید, هرچند که هنوز مطمئن نیست این ایده تا کجا پیش خواهد رفت.

کوجیما در دو سال آینده سالگرد 40 سالگی اش در صنعت را جشن خواهد گرفت و توسعه کامل پروژه پس از اتمام ساخت دث استرندینگ 2 آغاز خواهد شد.
کوجیما درباره اینکه چرا تصمیم به ساخت این بازی گرفته توضیح داد که او در طی هشت سال گذشته درخواست های زیادی برای ساخت متال گیری دیگر دریافت کرده, و پس از اینکه در سال 2020 بیمار شد تصمیم به ساخت عنوان مخفی کاری دیگری گرفته است.
همانطور که در تصاویر مشخص است بازی از تکنولوژی پیشرفته ای برای ساخت صورت بازیگران استفاده میکند. تکنولوژی ای که هنوز به مرحله نهایی نرسیده.

معنای فیزینت چیست؟
فیزینت یا هوش فیزیکی (physical intelligence) به توانایی سیستم ها اشاره داد, خصوصا سیستم های مصنوعی همچون روبات و ماشین برای درک و ارتباط با دنیای فیزیکی. که شامل یکپارچه سازی حسگر ها, محرک ها و سیستم های کنترل برای درک و دستکاری اشیا و محیط ها به طور موثر است. فیزینت ماشین ها را به سازگاری با شرایط متغییر باز میدارد تا تصمیمات مستقل بگیرد و به انجام عملیات های پیچیده در دنیای واقعی بپردازد.
البته با توجه به سبک بازی, کلمه intelligence میتواند به معنی اطلاعات نیز باشد که در نتیجه معناای دوگانه (هوش فیزیکی/اطلاعات فیزیکی) به نام بازی می بخشد.

هیدئو کوجیما اعلام کرد که در حال به علت قرار داشتن باز در مراحل اولیه به تنهایی برروی آن کار کرده . ممکن است در طول ساخت بازی, اقتباسی سینمایی نیز از آن ساخته شود.

بازیگران؟
با توجه به علاقه زیاد کوجیما به هالیوود و وضعیت فعلی صنعت گیم در استفاده از چهره هنرپیشگان, انتظاراتی از حضور چهره های سینمایی در این عنوان میرود و تاکنون حضور سه هنرپیشه
تایید شده است. بازیگر ژاپنی مینامی هانابه, بازیگر محبوب کره ای دان لی (ما دونگ سوک) و بازیگر استرالیایی چارلی فریزر.

باقی هنرپیشگان مخصوصا شخصیت اصلی هنوز معرفی نشده اند, اما براساس پوستر جدید شینکاوا بنظر میرسد که رابرت پتینسون یا ادی ردمین هنرپیشه این شخصیت باشند.
1000008521.jpg
تصاویر
1physint.jpg 2physint.jpg
1000008516.jpg 1000008522.png

تریلرها
تریلر معرفی پروژه
 
آخرین ویرایش:
امیدوارم خطی باشه.
هر MGS گیمپلی خاص خودش رو داشت. ولی امیدوارم صرفا MGSV رو تکرار نکنه.
بعد فنتوم پین برگشتن به لول دیزاین خطی عقب گرد محسوب میشه به نظرم. اونم برا بازی که مشخصه نسل بعد ژانر مخفی کاری رو معرفی میکنه. امیدوارم خطی نباشه.
 
کوجیما گفته بود که درباره موضوعی با پتینسون صحبت کرده اما نگفت که چه موضوعی بوده,پس به احتمال زیاد همون پتینسون باشه که فوق العادست:D.
آرت شینکاوا با پتینسون چیز خفنی میشهB-).

75GmaJmWVmPQia9BKFpEjQ.jpg GRI2x7mXIAAl63y.jpeg

فقط استاد عزیز از خر شیطون بیاد پایین و انقدر برامون تبلیغات ایدئولوژیش رو نکنه ممنون میشیم:-".
یبار تو MGS3 گذاشتش گفتیم اوکی, یبار تو پیس واکر گذاشتش گفتیم مشکلی نیست, تفکر خودش (هرچند که بخشیش از نظر فکت تاریخی غلط) و برعکس آثار وک نمیخواد بزور به خوردت بده و خیلی چیزاش میتونه به نتیجه گیری خودت مربوط بشه. و البته پایان خود mgs شکست این ایده ها رو نشون میده که خیلی جالبه.

ولی داستان دوتا DS پروپاگانداست, دست کم برداشت و نظر من اینه.
این برو بیاهای کوجیما با هالیوود به ضرر ما و شاید یروزی به ضرر خودش تموم شه.

هیچ بازی مخفی کاری این روزا نمیتونه لول دیزاین یا گیم پلی خطی داشته باشه.
فقط اوپن ورلد نباشه کافیه, لول دیزاین گراند زیروز و کات سین های همیشگی (مثل ساختار پیس واکر) کفایت میکنه.
باور کنید اگه ترکیب مخفی کاری و اوپن ورلد ایده خوبی بود Agent خدابیامرز رو به عنوان یه بازی نیمه خطی نمیساختن:D.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تصاویری که @A-L-I ساختن به پست اول اضافه شد.
تصویر اول هم کار ایشون هست.

از الان باید بشینیم رموز همین پوستر رو دربیاریم
:|


اولیش به نظر خودم اینکه چرا ph جداست بعد y بعد sint
:|
مخفف physical intelligence
احتمالا دوتا معنی داره, هم منظورش هوش فیزیکی (روبات و اینجور چیزا که تو پست اول توضیح داده)
و هم از اونجایی که بازی مخفی کاریه اینتلیجنس معنی اطلاعات هم بده که در نهایت میشه اطلاعات فیزیکی.
بنظرم تایتل هوشمندانه و جالبه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: riden.17

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or